Myyty Elgato Stream Deck (standardikoko) RIIHIMÄKI

Liittynyt
22.08.2020
Viestejä
89
Myytävä tuote: Elgato stream deck
Hinta: 80€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Gigantti
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa: Joskus heräteostoksena hommattu elgaton stream deck sitä tarvitsevalle. Kerran kokeillut ja sen jälkeen nököttänyt laatikossa. En keksinyt käyttöä.

Mieluiten noudolla mutta postillakin kulkee, kulut ostajalle.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Riihimäki
Toimitustapa: Nouto / Posti
Maksutapa: Mobilepay, Pivo, Käteinen


Kuva:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.04.2020
Viestejä
381
Mä nappaan tän sun laatikosta pois, todennäköisesti omaani lojumaan. Eli hp ja postit.

Edit: jahas, palautteet luettuani olisikin kiva saada edes kuva tuotteesta
 
Liittynyt
20.03.2017
Viestejä
340
Minä olisin voinut noutaa huomenna mutta myöhästyin hieman. Olisi tullut ihan tarkoitettuun käyttöön minulla. Mutta edellinen oli aavistuksen nopeampi, ei pitäisi jumittaa näissä kirjoitusruuduissa puolta tuntia :sori:
 
Liittynyt
22.08.2020
Viestejä
89
Minä olisin voinut noutaa huomenna mutta myöhästyin hieman. Olisi tullut ihan tarkoitettuun käyttöön minulla. Mutta edellinen oli aavistuksen nopeampi, ei pitäisi jumittaa näissä kirjoitusruuduissa puolta tuntia :sori:
katsotaan mitä lepari sanoo, olet jonossa ekana jos ei otakkaan :)
 
Liittynyt
22.08.2020
Viestejä
89
Mä nappaan tän sun laatikosta pois, todennäköisesti omaani lojumaan. Eli hp ja postit.

Edit: jahas, palautteet luettuani olisikin kiva saada edes kuva tuotteesta
kuva lisätty. palautteista sen verran, että näyttiskeississä näyttiksessä ei ollut mitään vikaa ja tyyppi ei ehtinyt korjata palautetta kun perseili itsensä banneille.
 
Liittynyt
20.03.2017
Viestejä
340
Tarkennan omalta osaltani sen verran että mitä käykään niin liikun huomenna viimeistään puolenpäivän aikaan Riihimäelle ja vaikka toki olenkin siellä sunnuntaille asti en "tien päällä" seuraa foorumia ollenkaan joten mielellään siihen mennessä tietäisin ottaako toinen osapuoli kamppeen. :tup:
 
Liittynyt
10.04.2020
Viestejä
381
Kyllä nyt näyttäis vahvasti siltä että turhaan stressasin kaverin luotettavuudesta, eli siirsin jo rahat ja postistakin tuli jo nyt seurantakoodia. Hoidettiin siis nämä tietysti yksityisviesteillä ja snowyy ei vaan muistanut päivittää myydyksi.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 538
Viestejä
4 190 136
Jäsenet
70 764
Uusin jäsen
FreeJarde

Hinta.fi

Ylös Bottom