• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Ruoka Electrolux Explore 6 Airfryer 49,99 €

Tuote: Electrolux Explore 6 Airfryer
Tarjoushinta: 49,99 €
Normaalihinta: 179,99 €
Kauppa: Gigantti
Voimassa: 16.9-28.9.
Linkki: Electrolux Explore 6 Airfryer E6AF16ST

Kommentti tarjouksesta: Gigantti-klubin jäsenille. Ollut tarjouksessa aiemmin Gigantilla 79,99 € ja hinta.fi historiassa muuten halvimmat hinnat n. 130 €.

"Tuote ei ostettavissa tai tuotteen ostoraja ylitetty."

Edit: ehkä se bugittaa ja tulee myöhemmin.

Viimeksi muokattu:
Melkein voisi kokeilla synttäritarjouksesta Philips Airfryer 3000 Series 6.2L leivontavuoalla HD9270/93, sekin hyvässä alessa. Tuota oikeasti voi kokeilla 60 päivää, jos ei olekaan mieleinen:

Hinta 99,99 €
SÄÄSTÄ 110 €
Norm. 209,99 €

Sama homma kuin yllä, ennen kymmentä jo sai tilattua, pitäähän tuo testata joko sitä hyppäis airfryer kelkkaan,

Sehän meni sitten ennätysnopeasti. Itse asiassa sen pelosta johtuen en postannutkaan tarjousta ennen kuin oma tilaus oli turvallisesti sisällä...

Kuvien, teknisten tietojen ja lb:n testin perusteella vaikuttaa samalta meluisalta kiinalaiselta rosteripömpliltä kuin mitä vähän joka paikassa myydään eri nimillä. Pitää tosiaan sen verran mekkalaa, etten suosittele ainakaan avokeittiöön.

Itse laitoin ostoskoriin 9:59 ja tilasin 10:00. Mahtanut olla kova menekki kun tuli viestiä että ylimyyty ja tarjoavat tilalle eri airfryeriä.

Itse laitoin ostoskoriin 9:59 ja tilasin 10:00. Mahtanut olla kova menekki kun tuli viestiä että ylimyyty ja tarjoavat tilalle eri airfryeriä.
Gigantti ei lähtökohtaisesti toimita ensin tilanneille ensin. Todennäköisesti toimitus perustuu johonkin randomgeneraattoriin, tuuriin ja auringonkulmaan -eli tilaamalla tiettyyn aikaan ei ole yhtään paremmassa asemassa kuin toinen.

Aspaan vaan valitusta ja vaatimaan hyvityksiä, jos ei korvaava malli kelpaa. Itse sain keväällä 20e lahjakortin korvauksena, kun eivät toimittaneet tilaamani TV:tä -jäin siis kokonaan ilman, valituksesta huolimatta

Melkein voisi kokeilla synttäritarjouksesta Philips Airfryer 3000 Series 6.2L leivontavuoalla HD9270/93, sekin hyvässä alessa. Tuota oikeasti voi kokeilla 60 päivää, jos ei olekaan mieleinen:

Hinta 99,99 €
SÄÄSTÄ 110 €
Norm. 209,99 €
Tätä voin ainakin itse suositella. Todella hiljainen kapistus, selvästi hiljaisempi kuin pienempi versio tuosta täysin samasta pöhöttimestä.

Tarjous nyt ei sinänsä ole ihmeellinen kun tuota on ainakin Saksan Amazonista saanut samaan hintaan useaan otteeseen ja tainnut saada joskus halvemmallakin, mutta ei silti huono hinta.

Gigantti ei lähtökohtaisesti toimita ensin tilanneille ensin. Todennäköisesti toimitus perustuu johonkin randomgeneraattoriin, tuuriin ja auringonkulmaan -eli tilaamalla tiettyyn aikaan ei ole yhtään paremmassa asemassa kuin toinen.

Aspaan vaan valitusta ja vaatimaan hyvityksiä, jos ei korvaava malli kelpaa. Itse sain keväällä 20e lahjakortin korvauksena, kun eivät toimittaneet tilaamani TV:tä -jäin siis kokonaan ilman, valituksesta huolimatta
En ole aikasemmin miettinytkään että gigantissa on tommonen randomgeneraattorin. Erikoine käytäntö kyllä tämmöisen ylimyynnin kohdalla. Ajattelin kyllä olla yhteydessä aspaan tästä jos sais jotakin siitä.

Statistiikka

Viestiketjuista
287 193
Jäsenet
79 312
Uusin jäsen
HattuHemuli

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom