Sitä on koitettukin, ja lähes saatu se persesilmä hengiltä. Kun vaan ei tuuri ja taito riitä persesilmän tappamiseen
Mohgwyn's Sacred Spear ja mimic, ei tarvi mitään muuta kuin spammaa erikoishyökkäystä. Tällä itse vetelin kaikki lopun pomot
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitä on koitettukin, ja lähes saatu se persesilmä hengiltä. Kun vaan ei tuuri ja taito riitä persesilmän tappamiseen
Viimeisimmissä Miyazakin haastattelussa taisi olla mainintaa, että DLC:ssä on ihan oma skaalaus vaikeusasteessa. Ilmeisesti hieman samanlainen systeemi kuin Sekirossa oli, eli hahmo kehittyy voimakkaamaksi mitä enemmän saa bosseja alas. Itsellä myös useampi hahmo, joilla leveli vaihtelee 100-150 väliltä. En usko että on tuo lvl 150 vielä liian kova. Eka peli kerta menee ainakin itsellä varman päälle low level hahmolla. Saa sitten nähdä missä tulee seinä vastaan. Fromin DLC:t on tunnetusti ollut aika haastavia pää peliin verrattuna.Pelistä löytyy välillä ihan komeita maisemia jota on myös mukava "kuvailla". Kaksi kertaa on tullut peli vedettyä läpi uudella hahmolla, nyt on kolmas pelikerta menossa DLC:tä varten. Pitää tälle hahmolle yrittää hommata ns. "kaikki mahdollinen", vieläkin lötyy uusia dunkkuja ja paikkoja. Onko kenelläkään mitään arvausta että mille levelille hahmo kannattaa jättää DLC:tä varten? Vedän pelin siis läpi mutta en aloita NG+1 vaan hyppään samalla hahmolla sitten DLC:n puolelle. Joko lvl 150 on liian kova?
![]()
![]()
edit: Muuten kyllä maailma hieno ja mukava tutkia. Kovasti kaipaisi tosin jonkinlaista kirjallista quest-logia ja hieman enemmän infoa NPC:ltä mitä ne tahtoo. Nyt käytännössä ainoa tapa edetä questeissa on lukea wikiä, koska peli antaa niin vähän informaatiota yhtään mistään. Ei voi mitenkään yhdistää jotain random dunkusta löytynyttä itemiä johonkin NPC, jos on 10h aikaisemmin tavannut.
Joo, paljon jää selvittämättä ja näkemättä ilman luntteja, mutta ekan rundin suosittelen silti vetämään ”sokkona” ja jatkokierroksilla perehtyä pelin saloihin lunttien avulla - valtaosa questeista ihan tuuripeliä onnistuuko löytämään NPC:n oikeaan aikaan oikeasta paikasta ja se oikea paikka voi olla keskellä ei mitään.Mielenkiintoisia asioita tässä pelissä, joitain asioita on lähes mahdotonta itse saada selville. Oli pakko googlata miten sinne viimeiselle saarelle pääsee, ei todellakaan tullut mieleen mennä jättiläispadan luo puhumaan asiasta
Nyt lvl226 ja 426h takana
99,9 pinnaa oon itse etsinyt ja tehnyt sit on nää mitä ei voi edes arvata. siks mul onki tuota peliaikaaJoo, paljon jää selvittämättä ja näkemättä ilman luntteja, mutta ekan rundin suosittelen silti vetämään ”sokkona” ja jatkokierroksilla perehtyä pelin saloihin lunttien avulla - valtaosa questeista ihan tuuripeliä onnistuuko löytämään NPC:n oikeaan aikaan oikeasta paikasta ja se oikea paikka voi olla keskellä ei mitään.
![]()
Kysymys liittyen tilanteeseen ennen pelin loppua ja NG+ aloittamisesta:
Puu palaa ja tapoin juuri Sir Gideon Ofnirin sekä Godfreyn. Olen kuullut, että tässä vaiheessa olisi neljän bossin putki, eli kaksi olisi vielä jäljellä (?).
Voinko näiden kahden, tai ainakin toisen, bossin jälkeen levätä gracella ja käydä roundtable holdissa ostamassa tavaraa ennen kuin peli loppuu?
Ajattelin varautua mahdollisesti tulevaa NG+ peluuta varten päivittämällä ashit ja ostamalla tavaraa varastoon, ja nuo bossista saatavat runet olisivat sopivat siihen. Mutta jos tämän kohdan jälkeen ei enää pääse gracelle, niin käyn grindaamassa jossain itselleni käteistä taskuun.
Juu, peliä pelatessahan tuo kryptinen tarinankerronta on vain plussaa (pl. aiemmin mainitsemani hahmojen pintapuoleisuus). Mutta kyllä pelin loppuun silti kaipaisi muutakin kuin kymmenen sekuntia pitkän monologin, joka ei kirjaimellisesti kerro yhtään mitään.Fromsoftwaren tyylinä on ollut etenkin Dark Soulseissa kryptinen tarinatyyli, dialogia on niukasti mutta vihjeitä ja vinkkejä on arkkitehtuurissa ja kuvastossa. Itse olen aina pitänyt siitä, Dark Soulsien melankolinen tunnelma menisi pilalle jos pelihahmot selittäisivät jatkuvasti tekemisiään ja maailmaa, ja mystinen tunnelma säilyy kun pelaaja voi tehdä omia päätelmiään. Ymmärrettävää toki, jos se on toisista ärsyttävää.
Mutta tietojen antamisen niukkuus on ollut näiden pelien suola ja sokeri ja pelaajat siitä pitää, mistä myyntimenestys kertookin. Ja toivottavasti eivät tyyliään muutakaan![]()
Reilut 10 vuotta sitten kun menin Dark Souls 1:n läpi olin yllättynyt kuinka peli ei kertonutkaan mitään kiinnostavaa. Peli oli muilta osin niin hyvin tehty ja mietitty että odotin samanlaista loppua niinku Fallout 2:ssa. Siinä käytiin läpi pelaajan tekemiset ja kerrottiin lopputekstien aikana esim. mitä millekin kaupungille tapahtui jatkossa. Odotin että Dark Souls olisi kertonut miten kaikille NPC:ille kävi, niihin oli kumminkin kehittynyt jonkinlainen tunnesuhde kun ne olivat ainoat ystävät äärivihamielisessä ja vaikeassa maailmassa.Juu, peliä pelatessahan tuo kryptinen tarinankerronta on vain plussaa (pl. aiemmin mainitsemani hahmojen pintapuoleisuus). Mutta kyllä pelin loppuun silti kaipaisi muutakin kuin kymmenen sekuntia pitkän monologin, joka ei kirjaimellisesti kerro yhtään mitään.
Ehkä vain oli liian kovat odotukset, kun en ole aikaisemmin FromSoftwaren pelejä pelannut. Varmasti olisi nytkin eri fiilikset, jos olisin tiennyt ettei näissä peleissä tarinalle ole tarkoituskaan antaa mitään selkeää ja tyydyttävää päätöstä.
Aika turhia ne muutenkin on kun ne on yleensä vain yhden ihmisen tulkintoja asioille joille ei ole monesti mitään varmuuttaYritän jättää analyysit kattomatta ja mennä mahdollisimman sokkona lisäriin, tää traileri ei tehnyt muuta kuin nosti hypeä : D
Taidanpa ostaa pleikalle tän lisärin, kun edelleenkään Fromilla ei ole, eikä tule virallista ultrawide-tukea. Modilla onnistuu, mutta sitten voikin unohtaa onlinen, koska muuten bannia.
Onlineen kuuluu myös ne pelaajien kirjoittamat viestit. Mielestäni tuo on kyllä kiva ominaisuus.Mitä hemmettiä tässä edes tekee millään onlinella... Rasittava ominaisuus varsinkin tässä pelissä.
Mitä hemmettiä tässä edes tekee millään onlinella... Rasittava ominaisuus varsinkin tässä pelissä.
Harvoin on fromsoftin pelit isoissa aleissa.
Mulla on 33/42 saavutusta, just pohdin pelaisiko kokonaan uudella ukolla vai NG plus jotta saisi nuo puuttuvat saavutukset. Mistähän näkisin mitkä saavutukset puuttuu, koitin Steamista etsiä jotain listaa...
Ja sitten DLC: kimppuun =)
Aloitan itse tänään toisen kierroksen uudella ukolla, tällä kertaa vilkuilen netistä puuttuvat sivutehtävät. Lisäriin ei vissiin ole leveli-vaatimusta, tuo Mohg toki pitää olla voitettu.
Onko hyvät aseet?![]()
80 levelillä ollaan ja lisärivalmiudessa reitin suhteen! Kuhan ei olisi jättikatkarapuja lisärillä. Tunnen pyhää vihaa niitä kohtaan.
Onko hyvät aseet?
Hauskat on mutta peli muuttui heti easy modelleOn! Hemmetin hauska murjoa menemään ja invaderia päähän näillä niin päivä on aina hyvä.
Altus Plateulta saa molempiin käsiin. Great stars nimeltään.
Lisärillä on muuten joku erilainen vaikeusskaalaus.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.