Elden Ring -pelisarja (FromSoftware)

No jos käyttää pelistä poistumista glitchatakseen itsensä eteenpäin niin onhan se nyt kumma, että sitä ei edes lasketa käytetyksi ajaksi...

Koska ennätysajat muodostuu pelin omasta nauhoitetusta ajasta, ei tuosta sekuntikellosta joka videolla näkyy
 
Koska ennätysajat muodostuu pelin omasta nauhoitetusta ajasta, ei tuosta sekuntikellosta joka videolla näkyy

Niin, kyllä mä sen tuosta näen. Kunhan nyt totean, että eihän siinä ole mitään järkeä, että jos toinen hakkaa bossin 5-10s ja toinen glitchaa sen ohi alt-f4 ja pelin uudelleen ladaten niin jälkimmäinen on "nopeampi" vaikka toinen on jo pitkällä edellä ja oikeasti pelasi sen kohdan.

Ihan mielenkiinnosta, onko se sitten 0s ja maailmanennätys jos saa jollain bugilla lopputekstit suoraan ruudulle? Eli onko mitään, mitä oikeasti pitää pelissä tehdä?
 
Niin, kyllä mä sen tuosta näen. Kunhan nyt totean, että eihän siinä ole mitään järkeä, että jos toinen hakkaa bossin 5-10s ja toinen glitchaa sen ohi alt-f4 ja pelin uudelleen ladaten niin jälkimmäinen on "nopeampi" vaikka toinen on jo pitkällä edellä ja oikeasti pelasi sen kohdan.

Ihan mielenkiinnosta, onko se sitten 0s ja maailmanennätys jos saa jollain bugilla lopputekstit suoraan ruudulle? Eli onko mitään, mitä oikeasti pitää pelissä tehdä?

Jos Any% saadaan suoritettua nollassa sekunnissa niin sitten se on se ennätys, kaikki kuitenkin pelaavat samoilla säännöillä. Muut kategoriat lienee tässä tilanteessa huomattavasti mielekkäämpiä seurata.
 
Eli onko mitään, mitä oikeasti pitää pelissä tehdä?

Hmm, mun käsittääkseni 0s taitaa olla mahdotonta, koska pelissä on pakollisia asioita. Pitää mennä paikkaan x, joka ei ole pelissä ennen kuin sinne jotain kautta pääsee ja siellä on pakko käydä, että loppupomot spawnaa tai jotain vastaavaa.
 
Samoin, pelaan 80fps:llä melee-ukkona ja epäonnistuneista väistöistä ja kuolemista voin syyttää vain itseäni.

Ikävästi kerran pari saattaa tunnin sisään tulla pirunmoista lagia muutamaksi sekunniksi (oli myös fps-lukon kanssa), mutta samaa näen striimajillakin tapahtuvan eli vaiva mikä ollut alusta saakka. Ehkä peli ei tykkää afterburnerista, mutta tuuletinprofiili ja kellotukset sitä kautta niin pidän päällä. Mutta tuon kanssa elää kun ei pahene.
On tämä hämmästyttävän monipuolinen maailmaltaan, on tasoja ja piiloja, vaihtoehtoisia reittejä ja tutkittavaa. Melkoisen pelin ovat rakentaneet :)
Onko sinulla siis average/max 80FPS tuolla 3070Ti:llä, vai oletko vain rajoittanut FPS:n 80:n? Ja sinulla resoluutio lienee 1440p jos sigun näytöllä pelaat?

Yritin googlailla mutta en löytänyt oikein mitään järkeviä tuloksia paljonko FPS voisi olla omalla vehkeellä 1440p resolla (5600X + 6800XT), mietin juuri että pitäisikö pelata ilman FPS lukkoa vai ei. Moninpeli ei kiinnosta ja mitä lueskelin niin jos pelailee single player tyylisesti anyways niin ei ilmeisesti menetä mitään isompaa jos pelaa offlinessa vs. yksinään online-modessa?
 
Onko sinulla siis average/max 80FPS tuolla 3070Ti:llä, vai oletko vain rajoittanut FPS:n 80:n? Ja sinulla resoluutio lienee 1440p jos sigun näytöllä pelaat?

Yritin googlailla mutta en löytänyt oikein mitään järkeviä tuloksia paljonko FPS voisi olla omalla vehkeellä 1440p resolla (5600X + 6800XT), mietin juuri että pitäisikö pelata ilman FPS lukkoa vai ei. Moninpeli ei kiinnosta ja mitä lueskelin niin jos pelailee single player tyylisesti anyways niin ei ilmeisesti menetä mitään isompaa jos pelaa offlinessa vs. yksinään online-modessa?

Experiencellä allaolevat asetukset ja pelistä sama resoluutio (eli vähän alle 4K:n ja hieman terävöitystä) ja maksimigrafiikat asetuksista. On alueita jossa 80fps:ää ei toteudu, putoaa 60:fpsään mutta tämä itselleni kuitenkin sopiva setti. Ja peli ei silminnähden eroa natiivista 4k:sta. Pelaan 4k/120hz töllön kautta.

zxczcx.JPG
 
Angry Joen porukkakin tykkäsi yksimielisesti pelistä, julkaisivat oman arvostelunsa pelistä. Ne pienet negatiiviset puoletkin aika samat mitä muut maininneet.
Sieppaa.JPG

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
M:n kanssa hajoileville on joku yksinäinen soturi omistanut peliaikaa:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Kirjoitetaan kanssa omat kokemukset tästä näin ensikertalaisena DS sarjaan, vaikkei tämä sitä suoranaisesti olekkaan.

Alunperin tästä ei mitään hypeä ollut ilmassa, mutta kaveri kehui tätä odottaneensa, niin ostin samalla tämän kun trailerit näytti varsin mallikkaalta.
Mitään tietoa ei ollut mitä luvassa on, paitsi että varsin eeppinen rpg on kyseessä. Muutamia eri avoimen maailman rpg.tä koittanut, muttei mikään oikein ole napannut viimeaikoina.

Alku meni kyllä ihan hukassa ja myös potionien nimet piti googlettaa että mitähän nuokin tarkoittaa - eli nollista lähdettiin. Nyt pelikello näyttää 67h, lvl 100 ja astumassa isoon kaupunkiin. Hahmona prisoner, puhtaasti INT painotus miekalla ja sauvalla. Matkalle on tarttunut paljon turhautumista, varsinkin ensimmäisen 10h aikana pelitekniikkan opettelu, mitä nyt pitää tehdä ja ahdistus lähteä alkupaikasta oli päälimmäiset tunteet. Siitä asiat alkoivat rullata eteenpäin ja jokainen mahdollinen paikka on pitänyt käydä läpi. Välillä on katsottu ohjeita wikistä ja tubesta miten paikkohin pääsee. Väärin vai ei, no tätä peliä pystyy pelaamaan miten haluaa ja se kyllä on tässä pitänyt tiiviisti mukana. Uskomattomat maisemat, korkeuserot kenttäsuunnitteluineen jaksaa edelleen ihmetyttää. Kuten moni muukin on maininnut, niin edes jollanen tehtäväloki olisi hyväksi, kun suurin osa questesteista on kyllä aivan hepreaa ilman ohjeita. Jatkuva tunne on että peli on tarkoituksella pelaajaa vastaan ja ärsyttää asioissa, mutta silti vaikeuksien voittaminen tuntuu vieläkin paremmalta. Varsinkin Falloutit ja myös wicher 3 oli itselle niitä pelejä ja tämä kyllä menee myös samaan laariin, monessa asiassa jopa näyttämässä suuntaa.

Suosittelen kaikille avoimen maailman ystäville, tästä ei paljoa peli enää parane!
 
Ng+1 menossa. Int dex buildin vaihdoin strength faithiin. Blasphemous blade (upea ase ja skill) ja pääasiassa ollut buffaus incantationia. Godrickia olin äsken kolmen hengen tiimissä. Hyvä, kun kaikilla hirveä ilotulitus päällä. Oli aika helppo. :D
 
Onko sinulla siis average/max 80FPS tuolla 3070Ti:llä, vai oletko vain rajoittanut FPS:n 80:n? Ja sinulla resoluutio lienee 1440p jos sigun näytöllä pelaat?

Yritin googlailla mutta en löytänyt oikein mitään järkeviä tuloksia paljonko FPS voisi olla omalla vehkeellä 1440p resolla (5600X + 6800XT), mietin juuri että pitäisikö pelata ilman FPS lukkoa vai ei. Moninpeli ei kiinnosta ja mitä lueskelin niin jos pelailee single player tyylisesti anyways niin ei ilmeisesti menetä mitään isompaa jos pelaa offlinessa vs. yksinään online-modessa?
FYI jos auttaa muita, High-asetuksilla (pl. tekstuurit maximum) 1440p resolla 5600X + 6800XT yhdistelmällä alun sisätiloissa FPS on jotain 120-130 luokkaa, ja ulkoilmassa noin 90-110. Huomattava parannus kyllä tuohon 60FPS:n.

Jotain outoa tuossa FPS unlockerissa kyllä taitaa olla ainakin minun yhdistelmällä, näyttää että pelin alkuvalikossa pitää vaihtaa Full Screen -> Borderless Fullscreen -> Full Screen jotta se FPS unlocker lähtee toimimaan.
 
Tulipa pitkästä aikaa pelattua. Lähinnä kävin nirhaamassa välistä jääneen main bossin (blood), ei yli levelisenä ja bleed aseen kanssa kummoisempi ollut, ja siihen liittyvän vaatetuksen (typerä sääntö tuo, että invaderit tarvitsee elossa olevan main bossin). Ja keräilin paljon välistä jääneitä kauppatavaroiden kirjoja, joista suurin osa jo läpi käydyiltä alueilta... jossain nurkassa/salaseinän takana oleva valo pallukka jäänyt keräämättä. Karmea frame stutter vieläkin joillakin alueilla, kun joillakin aluilla tasainen framerate.

Seuraavaksi pitäneisi etsiä välistä jääneet taiat ja artsit, vaikka ei niillä taida mitään tehdä nykyisessä balancessa.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on hyvä päivä tehdä invaasioita ja kerätä vaikkapa rune arcceja jos se kiinnostaa ollenkaan. On näköjään paljon porukkaa pelaamassa ja invaasiot ylipään onnistuu tavallista helpommin. Lisäksi näppituntumalta sanoisin, että porukka keskimääräistä huonompaa jos se on ollut ongelmana.
 
Nyt on hyvä päivä tehdä invaasioita ja kerätä vaikkapa rune arcceja jos se kiinnostaa ollenkaan. On näköjään paljon porukkaa pelaamassa ja invaasiot ylipään onnistuu tavallista helpommin. Lisäksi näppituntumalta sanoisin, että porukka keskimääräistä huonompaa jos se on ollut ongelmana.

Minäkin tein parit invadet, mutta pelaajat oli Draconic sentinelissä niin en millään kehdannut tulla väliin. :D

Cooppailin sitten siinä. Pääsi ihan samantien.
 
Minäkin tein parit invadet, mutta pelaajat oli Draconic sentinelissä niin en millään kehdannut tulla väliin. :D

Cooppailin sitten siinä. Pääsi ihan samantien.

Miten käy jos kaverin kanssa cooppailee ja joku invaaja tappaa kummatkin. Onko kova säätö päästä takaisin? Ei varmaan automaattisesti ainakaan yhdistä pelaajia gracella? Jotenkin ymmärrän pointin, että jos hankkii random coopin vetämään contenttia sun puolesta, niin sillä on selvä haittapuoli ja voi kohdata jonkun munlaisen joka on hakannut ainakin kymmeniä tunteja pvp:tä ja suht lähellä metabuildia. Eri asia jos jonkun kaverin kanssa haluaa pelata ja sitten tulee joku op invaaja pilaamaan pelin. Voin samaistua kun joskus exän kanssa näitä pelannut ja varmasti olisi vituttanut jos kahden minuutin välein joku olisi tullut räveltämään meidän pelin.

Sinänsä kyllä hienoa, että pelaaja joutuu tekemään moraalivalintoja ja tavallaan oppii koko ajan pelatessaan. Joku voi käyttää tunteja jotain glitchia, mutta kyllä siihenkin kyllästyy ja ihmisestä tulee toivon mukaan vähän parempi sen kokemuksen ansiosta.

Oon huomannut, että oon paljon pahempi sorceressilla varsinkin kun oli rune arcit nollassa vs. jollain bleed buildilla (jota käytin vaan pari tuntia), jolla oli varaa olla paljon herrasmiesmäisempi.

Kuuntelen podcasteja ja pelaan vaan pvp:tä, joka on siitä hyvä elden ringissa, että koko ajan löytyy vastustaja ja vähän downtimea. Muuten voi valittaa monestakin asiasta, mutta perusta on todella hyvä. DLC:ssä avataan areena ja toivon mukaan covenantit.
 
Äsken kaatui viimeinen bossi. Ensimmäinen souls peli minkä pelannut kokonaan. Dark souls 1 ja Bloodbornea tullut joskus kokeiltua mutta eivät napanneet. Tämä taas veti heti alusta puoleensa avoimen maailman takia. Toivottavasti jatkavat tällä linjalla seuraavassa osassa.
 
Miten käy jos kaverin kanssa cooppailee ja joku invaaja tappaa kummatkin. Onko kova säätö päästä takaisin? Ei varmaan automaattisesti ainakaan yhdistä pelaajia gracella? Jotenkin ymmärrän pointin, että jos hankkii random coopin vetämään contenttia sun puolesta, niin sillä on selvä haittapuoli ja voi kohdata jonkun munlaisen joka on hakannut ainakin kymmeniä tunteja pvp:tä ja suht lähellä metabuildia. Eri asia jos jonkun kaverin kanssa haluaa pelata ja sitten tulee joku op invaaja pilaamaan pelin. Voin samaistua kun joskus exän kanssa näitä pelannut ja varmasti olisi vituttanut jos kahden minuutin välein joku olisi tullut räveltämään meidän pelin.

Välillä tullut viestiä randomilta, että kokeillaanko salasanalla uusiksi. Usein myös päätynyt ilmankin samaa pelaajaa avustamaan. Käsittääkseni invaden jälkeen on jonkinlainen cooldown ennen kuin seuraavan kerran tulee, mutta en ole varma. Tänään capitalissa tuli jokunen ja näyttihän noilla buildit olevan kohdillaan, mutta piestiin kaikki.

Tuossa Draconicissa aika paha, kun invade voi tulla kesken myllytyksen. Jokusen kerran tullut, kun ollut avustamassa. Hyvä kerta oli, kun host lähti invaden kanssa painimaan ja minä jäin loparille. Onnistuttiin hoitamaan silti. Tuli muutaman kerran tappio myös siten, kun invade tuli keskelle mukaan. Muutama invade jäi kauemmaksi kannustamaan. :D

Ai että muistan Ds3:ssa , kun yhden invaden ensimmäisessä varsinaisessa paikassa. Oltiin kaverin kanssa aloitettu uudet hahmot ja sitten tuli kunnon twink buildi invadeen. Tyyppi taputti vielä joka kerta, kun väisti meidän iskut. Melko epeli oli kyllä. Hauskoja välillä nuo.
 
Miten tuo invade toimii? Itselle ei taida ikinä olla tullut yllätyksiä, vaikka mielestäni asetukset ovat asianmukaiset.
 
Invadereita voi tulla peliin jos käyttää tämän:

Ei tuon käyttämisellä kai vielä mitään tule. Tuo ainoastaan antaa näkyviin pelaajien merkit joissa sitten voi olla punaisia joita klikkaamalla summonoi suoraan invaajia tai coop pelaajia joita summoomalla sitten myös potentiaalisesti avaa pääsyn invaajille.

Taunter's tongue sen sijaan antaa invaajille pääsyn yhdellä klikkauksella.


Itse on tullut sinistä sormusta käytettyä ja sitä kautta vähän sivutienestinä Rune Arcceja ja joskus tulee raapustettua summoonausmerkkejä bossien viereen.
 
Minä laitan merkin alueen summoning pooleihin niin päädyn milloin mihinkin, mitä nyt olen vain aukonut. Tykkään olla muiden seurana alueilla.
 
NG+ Malenia soolona ilman summonia maagina ei ollut kyllä helppo vaikka leveliä löytyykin jo runsaasti. Ainakin joku 30-40 yritystä meni, välillä tuntui että unohti miten Sword Dance rollataan. Lopulta meni siten että Carian Regal Scepter +10 oikeassa kädessä Staff of Loss toisessa kädessä ja matsin alkuun Ranni's Dark Moon jonka jälkeen Night Comettia ladattuna max ja aina kun Mal teki sword dance niin Carian Knight's Shield +25 toiseen käteen ja koitti rollata kokonaan, loput torjui. Tätä rataa eka vaihe. Muutaman osuman sain Sword Danceissa kun en täydellisesti rollannut.
Tokan vaiheen alkuun Lusat's Staff +10 oikeassa kädessä Terra Magiga maahan ja sitten Flask of Wondorous Physick nassuun jossa + magic damageen ja 10 sec ei FP kulutusta, heti perään Comet Azur jolla lähti ehkä joku neljännes enkuista. Tämän jälkeen koko loppumatsi kilpi vasurissa ja Lusat's staff oikeassa kädessä Night Comettia loppuun asti. Onnistuin olemaan ottamatta yhtään damagea tokan vaiheen niin meni aika kivuttomasti. Toki jos olis pitäny Staff of Loss vasurissa niin olis menny vielä nopeammin :D
Armorina Tree Sentinel setti ja tosiaan oikeessa kädessä Carian Regal Scepter +10 ja Lusat's Staff +10, vasurissa Carian Knight's Shield +25 ja Staff of Loss(lvl 0 kun sitä ei tarvii upata että saa ne max buffit) ihan vaan buffaamaan Night Comettia.
Talismaneina Radacon Icon, Graven-Mass Talisman, Magic Scorpion Charm ja Godfrey Icon.
Summonin kanssa olisi mennyt ekalla yrityksellä ilman mitään vaikeuksia, olen nyt pelannut kaikki pääpomot ilman summoneita ihan testimielessä. Toki ylihelppoa näin isolla levulla alkuun mutta pelin loppua kohden vihuilla on jo isompi etu siitä ng+ lisä healthista kuin mulla siitä mitä damagea teen verrattuna ekaan pelikertaan kun ei ole tullut sen jälkeen kuin joku 10 lisää INT, toki muistissa on aika hyvin noiden movesetit.
 
Eilen satuin näkee viimeiset kymmenen minsaa Twitchissä ku joku veti all bosses runia (165 kpl) vähän alta 10h kaiken kaikkiaan, kattoisin sata kertaa mielummin semmoisen runin alusta loppuun kun enää noita glitchpaskeita.

Mä haluisin nähdä tuon ilman mitään OP kamaa. Jos katoit ketä luulen, niin vetää vanhalla patchilla ja käyttää sword of night and flamea sekä icerind hatchettia.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Pähkinänkuoressa: "Miksi tuota 'feikkiä' jaetaan, eikö ihmiset tajua, että se ei ole aidosti läpipelattu. Sen sijaan tämä minun, jossa sätkin paikallani ja sinkoilen läpi seinistä on! Eihän tätä voi päästä läpi tappamatta M-bossia, sen sijaan kaikki muut voi skipata! Kaikki on tyhmiä kun on tälle antanut tykkäyksiä!" :facepalm:
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


En ole katsonut vielä, mutta lienee viihdyttämämpi jo. :D
 
Pähkinänkuoressa: "Miksi tuota 'feikkiä' jaetaan, eikö ihmiset tajua, että se ei ole aidosti läpipelattu. Sen sijaan tämä minun, jossa sätkin paikallani ja sinkoilen läpi seinistä on! Eihän tätä voi päästä läpi tappamatta M-bossia, sen sijaan kaikki muut voi skipata! Kaikki on tyhmiä kun on tälle antanut tykkäyksiä!" :facepalm:
:think:

Vähän tuntuu monella olevan vaikeuksia ymmärtää koko speedrunin konseptia, varsinkin tuon any% kategoriaa.
 
Mistä tavallisen pelaajan pitäisi/voisi edes tietää että tuo onkin feikki?

Mistä nuo jotkut muut tietävät että onkin feikki? Eli ilmeisesti käytetty jotain scriptiä tjs.

Miksi muiden sanomisiin pitäisi luottaa että onkin feikki?
 
:think:

Vähän tuntuu monella olevan vaikeuksia ymmärtää koko speedrunin konseptia, varsinkin tuon any% kategoriaa.

Varmasti näin mutta en nyt tiedä miten se liittyy mihinkään.

Tuo twitter-ketju on siis jonkun glitchaajan valitusta muille aihepiirin seuraajille siitä miten muut ei tajua ja antaa respectiä jollekin oletetulle huijarille koska "pitäisihän sitä nyt tajuta", ettei peliä voi läpäistä tappamatta m-bossia :facepalm: Pari viikkoa sitten oletettiin että vähän muutakin pitää tehdä. Ja parin viikon päästä ehkä joku glitchaa suoraan lopputeksteihin. "Väärin rikottu"?
 
Mistä tavallisen pelaajan pitäisi/voisi edes tietää että tuo onkin feikki?
Ei mitenkään, näkeehän sen tuosta katselumäärästä.

Varmasti näin mutta en nyt tiedä miten se liittyy mihinkään.

Tuo twitter-ketju on siis jonkun glitchaajan valitusta muille aihepiirin seuraajille siitä miten muut ei tajua ja antaa respectiä jollekin oletetulle huijarille koska "pitäisihän sitä nyt tajuta", ettei peliä voi läpäistä tappamatta m-bossia :facepalm: Pari viikkoa sitten oletettiin että vähän muutakin pitää tehdä. Ja parin viikon päästä ehkä joku glitchaa suoraan lopputeksteihin. "Väärin rikottu"?
Liittyy siihen miten sä ylipäätänsä kommentoit näihin speedrun viesteihin. Selvästi et scenestä tiedä etkä taida haluta.
Se että onko any% enää viihdyttävää katsoa on toinen asia. Siksi noita muitakin kategorioita on.

Tuolla voi ehkä paremmin jatkaa näistä keskustelua
 
Monet ei ole näköjään nähneet Dark Souls any% speedruneja koskaan, niissäkin käytetään bugeja aika reilusti hyödyksi. Oliko se DS2 vai DS3 runi missä juostaan suurin osa ajasta out-of-bounds eli kartan ulkopuolella. Tämä peli vaan sattuu olemaan vielä astetta bugisempi.
 
Olen aina ihmetellyt miten porukka löytää noita glitchejä joita käytetään speedruneissa.
 
Uutta patchia pukkaa. Kohta kaikki pelissä on OP, kun kaikki saa buffia ja käytännössä mitään ei nerffata.
 
Kappas, Patches sai lisää questlineja.

Patch notet löytyypi täältä:
 
Vissiin ei enää lintu tipu farmaus paikassa mutta sitten buffasivat Wave of Goldia jotta se toinen ja parempi tapa on vielä nopeampi suorittaa :D
Ei siinä ihan kiva että buffailevat enempi ja nerffailevat vähempi, moni peli melkein pilataan että kaikkea vaan nerffaillaan loputtomiin vaikka peliä pääasiassa pelataan PvE
 
Ai vitsi tuo Morgott on ärsyttävä meleenä opetella aggressiivisesti kiinni taktiikalla. Ihan älyttömän pitkiä komboja perään ja perään. Eri asia, jos pitää vähän etäisyyttä ja hakee sitä kautta paikat. Tämä riepoo minua kyllä nyt. Päälle vielä heal punishment.

Otettava huomenna, kun ei nyt oikein kärsivällisyyttä.

Edit: Lol. Peli kiinni oli hetken ja sitten päätin että perkele se kuolee nyt. Käyntiin ja ekalla tapoin.
 
Viimeksi muokattu:
Uutta patchia pukkaa. Kohta kaikki pelissä on OP, kun kaikki saa buffia ja käytännössä mitään ei nerffata.

Meinasin jo laittaa olutta kylmään ja tilata wingsejä illalle lukeakseni reddittiä kuinka kasuaalit on taas pilanneet meidän vaikean pelin mutta yhteisöhän tuntuu ottavan tämän hyvin vastaan. Voitaneen todeta, että nyt peli on ilmeisesti saavuttamassa sen oikean pelikokemuksen muullakin kuin RoB:illa, Moonveilillä, Spirit Summoneilla tai Comet Azurilla. Ja siis oikeasti se tavoiteltu kokemus oli lähempänä sitä, mitä se tähän saakka on ollut noilla samoilla meta-buildeillä mutta nyt peliä on hauska pelata niin kuin itse parhaaksi buildin näkee :kippis:

Olen aina ihmetellyt miten porukka löytää noita glitchejä joita käytetään speedruneissa.

Noi pelaa satoja ja satoja tunteja, etsii glitchejä, kokeilee niitä muualla jne. Ilmeisesti tuossa skenessä on myös pakko jakaa ne kikkansa koska muuten kukaan ei usko.
 
Nuo speedrunnaajat ainakin soulseissa taitaa olla aika tiivis yhteisö ja yhdessä jahtaavat sekä suunnittelevat.

Distortion2 maksoi 1000 dollaria siitä, että joku keksii Ds2:ssa tietyn glitchin ja joku keksi sen sitten. :D
 
Rivers of Bleed ja samalla muutkin bleediaseet ja efektit on saaneet stealth nerffiä kun Blood loss ei enää staggeroi samalla tavalla.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
296 063
Viestejä
5 061 361
Jäsenet
81 020
Uusin jäsen
Nrvs

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom