Elden Ring -pelisarja (FromSoftware)

Voisi olla Comet Azur tai sitten Sword of Night and Flamen skilli. Sellainen turkoosi aika paksu säde. On melkoinen bossien sulattaja. Varsinkin jos Flaskissä on se helmi, joka poistaa FP-kulutuksen 10s ajaksi.

Sword of Night and Flamen ko. säde on nerffattu. Vissiin damagea laskettiin 30%:lla jos ei enemmänkin. Mutta Comet Azuriin ei koskettu. Comet Azur on tosiaan rikki mutta eipä se kaikkiin bosseihin toimi jos eivät pysy paikallaan. Meteor on myös kova sana unlimited FP:llä jos vastassa isompi örvelö joka liikkuu paljon eli vaikea osua säteellä (esim tree spirit). Lisäksi tuo Meteor staggeroi bossit todella helposti.

Aika typerää minusta jos laitat signin maahan ja tapat jonkun randomin maailmassa hänen bossinsa 5 sekunnissa.. ei se nyt kovinkaan hauskaa ole. Itse en kyllä pilaisi muiden peliä tuolla säteellä; lähinnä on tullu käytettyä johonki random field mosiin esim siellä capitalissa siihen Ancestral Spirittiin tai Gargoyleen.
 
Otin daggereiden kaveriksi ruoskan, jolla hoituu strikelle heikot viholliset helpommin. Akademiassa taitaa tulla ainakin kova parrymies vastaan. Ruoskalla läpsin sitä. Paikotellen alueilla myös kivempi sen kanssa. Daggerit sitten lopareissa erityisesti.

Liurniaan tulo näytti yhtä komealta kuin ekalla kerralla. Parit uudet nuotiot löytänyt ja yksi minulle uusi npc-hahmon kohtaaminen oli myös. Pitää tsekkailla Volcano Manoriin liittyen tehtäviä tällä hahmolla. Fian tehtävän aloitinkin jo.
 
Aika typerää minusta jos laitat signin maahan ja tapat jonkun randomin maailmassa hänen bossinsa 5 sekunnissa.. ei se nyt kovinkaan hauskaa ole. Itse en kyllä pilaisi muiden peliä tuolla säteellä; lähinnä on tullu käytettyä johonki random field mosiin esim siellä capitalissa siihen Ancestral Spirittiin tai Gargoyleen.

Jos mä nyt oikein olen ymmärtänyt niin se on rune arcien farmausta lähinnä, minkä vuoksi noita bosseja jotkut jaksaa summonina vetää. Jos summonoit ihmisen avuksesi bossiin niin pitää ymmärtää, että se ei ole siellä luomassa sinulle tasapainoista pelikokemusta tai katselemassa kun opettelet bossia itse ja kuolet kesken taistelun. Ihmisen summonointi on vähän kuin "en oikein pärjää, voisko joku boostia?".
 
Ois tässä voinu olla covenantsit mukana, ja vielä paremmalla rank ja reward systeemillä kuin edeltäjissä.

Nyt tuntuu että ei oikein ole mitään palkintoa pelata multiplayeria tuntemattomien kanssa.
Parasta oli DS3:ssa ne 2vs4 matsit.
 
Minusta tuntemattomien kanssa on tosi hauskaa pelata heidän maailmassa. Toki jotain systeemiä olisi voinut olla, mutta ei ole poistanut minun cooppailu menoa.
 
Itse oon autellu lähinnä Maleniaa vastaan muita. Ja eikös nuo buffaannu kun summonoi apureita. Ainakin jos niitä npc summoneita käyttää niin pomo saa pikku buffeja. Luulis myös sillon kun oikeen pelaajan apua pyytää. Ja saahan tuosta 120000 runeekin sit.
 
Jos kansainvälinen discord yhteisö (redditistä) kiinnostaa niin tässä on linkkiä :


Löytyy moninpeli, lore, buildi ja yms kanavat ja paljon käyttäjiä.
 
Itse oon autellu lähinnä Maleniaa vastaan muita. Ja eikös nuo buffaannu kun summonoi apureita. Ainakin jos niitä npc summoneita käyttää niin pomo saa pikku buffeja. Luulis myös sillon kun oikeen pelaajan apua pyytää. Ja saahan tuosta 120000 runeekin sit.

Minä en ole coopissa kertaakaan onnistunut olemaan mukana voitollisessa Maleniassa. Aina kuolee host. Toki itsekin toisinaan. Riippuu paljon buildeista ja pelaajista, mutta coop ei tosiaan ole lopareissa automaattisesti tie onneen. Loparin energiat tosiaan buffaantuu.

Joissakin lopareissa joutuu myös omaa taktiikkaa muuttamaan, kun soolona toimii homma eri tavoin. Bloodbornesta tulee mieleen, miten harjoituksen jälkeen esim. Kirottu Amygdala on minulle todella helppo, mutta cooppina yhtä helvettiä, jos yhteistyö ei ole saumatonta.
 
Minä en ole coopissa kertaakaan onnistunut olemaan mukana voitollisessa Maleniassa. Aina kuolee host. Toki itsekin toisinaan. Riippuu paljon buildeista ja pelaajista, mutta coop ei tosiaan ole lopareissa automaattisesti tie onneen. Loparin energiat tosiaan buffaantuu.

Joissakin lopareissa joutuu myös omaa taktiikkaa muuttamaan, kun soolona toimii homma eri tavoin. Bloodbornesta tulee mieleen, miten harjoituksen jälkeen esim. Kirottu Amygdala on minulle todella helppo, mutta cooppina yhtä helvettiä, jos yhteistyö ei ole saumatonta.
Joo ehkä 1/5 yrityksestä onnistuu. Yleensä jos host ei osaa väistää sitä malenian tanssi liikettä niin se on sillä selvä. Eivätkä tunnu välillä osaavan sitä kakkos osan alussa tulevaa syöksyä väistää.
 
Tuplaruoskadomina. :P

IMG_20220326_122337.jpg
 
Auttakaas aloittelijaa, miten tätä siis kuuluu pelata? :) Menin heti alkuun jonkun portaalin kautta uuteen paikkaan ja tuntuu ettei ole mitään palaa mihinkään suuntaan. Onko tässä joku juju vai onko vaan haastava?
 
Auttakaas aloittelijaa, miten tätä siis kuuluu pelata? :) Menin heti alkuun jonkun portaalin kautta uuteen paikkaan ja tuntuu ettei ole mitään palaa mihinkään suuntaan. Onko tässä joku juju vai onko vaan haastava?

Mihinkään portaaleihin ei kannata mennä kovin alussa. Avasit varmaan ansa-arkun sieltä raunioista? Siinä ei auta muu kuin etsiä sieltä luolasta, mihin jouduit, läheltä grace-pointti ja kävellä ulos luolasta ja palata takaisin sinne alkuun.
 
Ois tässä voinu olla covenantsit mukana, ja vielä paremmalla rank ja reward systeemillä kuin edeltäjissä.

Nyt tuntuu että ei oikein ole mitään palkintoa pelata multiplayeria tuntemattomien kanssa.
Parasta oli DS3:ssa ne 2vs4 matsit.
Olisikohan tämä paikka ja jos on niin kannattaa sitten se chestin sisältö ottaa ennen kuin lähtee pois
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Mihinkään portaaleihin ei kannata mennä kovin alussa. Avasit varmaan ansa-arkun sieltä raunioista? Siinä ei auta muu kuin etsiä läheltä grace-pointti ja palata takaisin sinne alkuun.
Juu juuri siitä.

Nyt vasta tajusin että tässä voi matkustaa näitten pointtien kautta, kiitos!
 
Oliko noilla asusteilla juuri muuta eroa kuin heavy, med, ligh, tai vastaavaa.. ja skini. Ilmeisesti ei mitään settibonareita tai sen suurempia merkityksiä. Ja jos nykyisestä +15 miekasta vendor tarjoaa 10 "markkaa" niin jos sadan markan miekan levuttaa +15 niin onko niillä käytännön merkitystä.

Ei ja ei. Suurin osa panssareista on vain eri näköisiä. Kypärät saattaa sisältää jotain lisäbonareita mutta nekin on yleensä ne rumimmat kypärät.
 
Ei ja ei. Suurin osa panssareista on vain eri näköisiä. Kypärät saattaa sisältää jotain lisäbonareita mutta nekin on yleensä ne rumimmat kypärät.

Kyllä tietyissä chesteissä on myös bonareita. En nyt muista nimiä mutta oli joku armori esim jump attackien boostailuun. Tai sit esim Godskin Noble robe boostaa jotain Noble-taikaa 20%:lla. Harvemmassa kyllä ovat kuin kypärät, mutta kyllä boosteja muistakin osista löytyy.
 
Joskus pienikin ero voi ratkaista. Jos jokin isku tappaa kerralla kevyillä vaatteilla niin panssareilla voi jäädä puoli senttiä energiaa. Ei ne ihan vailla merkitystä ole.
 
Joo ja kevyillä saattaa olla kolminkertanen non-physical damage reduction verrattuna johonki haarniskaan, mikä blokkaa lähinnä meleevahinkoa. Paikasta riippuen noita kannattaa jopa vaihdella, kun helppottaa huomattavasti peliä.
 
Oliko noilla asusteilla juuri muuta eroa kuin heavy, med, ligh, tai vastaavaa.. ja skini.

Käytännössä ei mitään eroa. Huvikseni koitin tossa farmatessa vetää sekä nakuna että banished knight setin kanssa vertailuna ja se ero otetussa damagessa oli niin pieni, ettei armorilla tunnu olevan mitään väliä. Ja tää oli vielä alkupelissä, jolloin armor sentään antaa hieman hyötyä.

Toki alasti ei kannata silti juosta menemään, koska bleed, poison yms aiheutuu sitten helpommin.
 
Poise myös vaikuttaa aika paljon. Huomaa selkeän eron kun saa Poisen 50 paremmalle puolelle.

Paljon helpommalta peli tuntuu kun physical damage avoidance on siinä ~ 45 pinnassa talismanin kanssa ja sitten vielä Golden Vow niin menee lähelle 50. Fire damage avoidance taisi olla 80 Tree Knight armorilla talismanien kanssa kun se parempi tulisuoja taika päällä niin ei ollut mitään ongelmia hakata Rykardia sen laava-altaassa.
 
Itse painotan sitä että joskus tilanteeseen sopivilla varusteilla selviää kuoleman sijaan jostain iskusta. Silloin sillä on iso merkitys. Tämä korostuu vähillä energioilla ainakin. Jos helaa helvetisti niin ei se sitten niin tunnu.
 
Itse painotan sitä että joskus tilanteeseen sopivilla varusteilla selviää kuoleman sijaan jostain iskusta. Silloin sillä on iso merkitys. Tämä korostuu vähillä energioilla ainakin. Jos helaa helvetisti niin ei se sitten niin tunnu.

Jos Helaa helvetisti niin sitten damage avoidance on sitä arvokkaampaa kun sillä saa paremmin sitä oikeaa kokonaishealttia nostettua kuin lisähealtilla. Vigorissa myös Dimishing returnit iskee jossain vaiheessa päälle. Crimson tear flaski ja muut hiilit myös parempia jos healtissa on enemmän damage avoidancea kuin raakaa healttia.
 
Jos Helaa helvetisti niin sitten damage avoidance on sitä arvokkaampaa kun sillä saa paremmin sitä oikeaa kokonaishealttia nostettua kuin lisähealtilla. Vigorissa myös Dimishing returnit iskee jossain vaiheessa päälle. Crimson tear flaski ja muut hiilit myös parempia jos healtissa on enemmän damage avoidancea kuin raakaa healttia.

Totta kyllä.

Vikassa loparissa optimoin varusteet ja talismanit vielä. Ero oli iso kyllä.
 
Käytännössä ei mitään eroa. Huvikseni koitin tossa farmatessa vetää sekä nakuna että banished knight setin kanssa vertailuna ja se ero otetussa damagessa oli niin pieni, ettei armorilla tunnu olevan mitään väliä. Ja tää oli vielä alkupelissä, jolloin armor sentään antaa hieman hyötyä.

Toki alasti ei kannata silti juosta menemään, koska bleed, poison yms aiheutuu sitten helpommin.
Armor on aika vinoon tasapainotettu, kuten jo pian launchin jälkeen totesin. Medium encumberancen "ikkuna" on hiton leveä ja endgamen hahmon joku 30-40 endurancella staminalla (plus soreseal päälle) saa jo aika hiton raskaat kamat päälle. Oma maagi vetelee Veteran setillä, Carian knight shieldillä ja susi-imp maskilla mediumin äärirajoilla kun Radahnin setti kävi turhan kevyeksi. Mutta lightiksi saaminen olisi sitten jossain kaavussa hiippailua.


Ja painavampaa ei siis ole tullut vastaan paitsi yksi osa pallomaisella mahalla varustetun ritarin panssaria, jota en voi käyttää syistä fashion souls.
 
Siinä mun Nigthmare of Swedish buildi kaikille io-techin trolleille, jotka haluaa voittaa jokaisen invaasion:

Nigthmare of Swedish.jpg
 
Mikä lvl porukka on ollut kun olette lähteneet NG+1 vääntämään vai oletteko jättäneet suosiolla väliin? Nyt olisi kasa uusia aseita päivitetty +25 tasolle ja hahmokin on lvl 150. Kuten joku aikaisemmin sanoi, NG+1 ei tosin taida liiemmin haastetta tarjota?
 
Mikä lvl porukka on ollut kun olette lähteneet NG+1 vääntämään vai oletteko jättäneet suosiolla väliin? Nyt olisi kasa uusia aseita päivitetty +25 tasolle ja hahmokin on lvl 150. Kuten joku aikaisemmin sanoi, NG+1 ei tosin taida liiemmin haastetta tarjota?

Ei tuolla tasolla enää ainakaan. Itse aika samoilla tasoilla siirryin ng+ ja onhan nuo kaikki pomot tippunu ekalla yrityksellä. Mountaintopsissa jo mennään uutta kierrosta.
 
En ole perehtynyt, mutta eiköhän siellä jollain kierroksella ala jotain haastetta tulemaan.

Itsellä myös noin 150 levelillä ja en ole vielä siirtynyt uudelle kierrokselle. En sitä niin haasteen takia välttämättä ole tekemässä. Respekkaan kenties ja jotain hauskaa buildia "rennosti" edeten.
 
Ase vielä +10 niin sitten kelpaa mätkiä toisia aloitusalueella.

Trollin trolliin vastaan, mutta "aloitusalueelle" on tarkoituksella harhaanjohtava. Elden ringissä matchmaking levelin mukaan ja sitten vielä aseen mukaan.

Tämä muutenkin ihan hyödyllinen, eli matchmaking taulukko aseen levelistä riippuen:

Regular; Special; Regular range; Special range

RegSpecReg rangeSpec range
000-30-1
10-40-1
210-50-2
30-60-2
41-71-3
522-81-3
63-102-4
734-112-4
85-122-5
96-133-5
1046-143-5
117-153-6
1258-174-7
139-184-7
1410-194-7
15611-205-8
1612-215-8
17712-225-9
1813-246-9
1914-256-10
20815-256-10
2116-257-10
22917-257-10
2318-258-10
2418-258-10
251019-258-10
 
Sen takia laitoin, että Elden Ringissä on vedetty jotenkin persiilleen pvp kun on yritetty suojella aloittelijoita, jolloin on vaikea saada kunnon fiilistä edes asiaan, jos on vähän ulapalla (eli nimenomaan aloittelijoiden).

Toisaalta aikaisempi vinkkini, eli Taunters Tongue soolotessa käyttöön, niin saa hyviä matseja jos on suht hyvin ase/leveli synkassa ja oikea paikka (painotus nimenomaan viimeisellä, riittävän kauan kun hakee, niin löytää passeleita paikkoja). Dark souls veteraanille ainakin toimii, mutta ihan aloittelijalle on todennäköisemmin vastassa tai ainakin tuntuu siltä, että sieltä tulee sellainen kaveri, joka on varautunut siihen, että kolme tulee päälle ja varustus sen mukainen.

Invaasiossa puolipakko olla jollain tapaa op buildi, jos vastassa kuitenkin vähintään kaksi jantteria gankkimassa jossain.

Ainoat ihmiset, jotka tunnen henkilökohtaisesti ja pelaa Elden Ringia ei koskekaan edes pvp:hen tai ei ainakaan koskenut ennen kuin saivat vinkkiä asiaan.
 
Auttakaas aloittelijaa, miten tätä siis kuuluu pelata? :) Menin heti alkuun jonkun portaalin kautta uuteen paikkaan ja tuntuu ettei ole mitään palaa mihinkään suuntaan. Onko tässä joku juju vai onko vaan haastava?
Pelaat aivan oikein. :D Peli pistää kapuloita rattaisiin vähän väliä ja on tarkoitus että pelaaja on stressaantunut, mutta pystyy ajan myötä selvittämään hankalat tilanteet. Vihuista voi myös juosta ohi ja se on joskus harvoin oikea ratkaisu, tappaa ne sitten myöhemmin.

Yleisneuvona aloittelijoille että kannattaa koittaa eri asetyyppejä, eikä damage numeroita kannata juuri katsoa. Aseen liikesarjat ja paino/tyyppi merkkaavat paljon enemmän, esim. jos ase on colossal-luokkaa vihujen on hankala torjua niitä ja jos pääsee itse lyömään ensin niin vihut ei enää pääsee lyömään kun menettävät staminansa. Liikesarjoissa taas horisontaaliset osuu useampaan ja pään päältä tulevat menee kilvestä läpi ja ne pitäis väistää sivulle. Kun ottaa aseen kahteen käteen niin pääsee kokeilemaan tuota pelityyliä pienemmilläkin STR vaatimuksilla.

Vigorin (HP) nostaminen on aina hyvä valinta. Jossain vaiheessa tulee vain stoppi kun kaikki one-shottaa.
 
Yhteen bossiin tuli kokeiltua Magma Blade ja ne vaikuttaa aika hyviltä niin onko joku mennyt pidemmälle noilla

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Onko joku perehtynyt enemmän juoneen? Erityisesti muutama hahmo askarruttaa

Hyetta/Irina

Irina murhataan tien viereen mutta Hyetta on ihan sama hahmo?? Lisäksi yksi "rypäleistä" tulee Irinan isältä? Itse käsitin että Hyetta vähän huijauksen kohteena kun haluaa fingermaideniksi mutta onkin sitten kolmen sormen palveluksessa eikä kahden sormen kuten muut fingermaidenit?

Dung Eater

Ihan muuten vaan haluaa murhata ihmisiä ja kirota näiden sielut ja lapset syömällä sukupuolielimet tjs? Kirous sitten saa aikaan sarvenkasvua kuten Margit/Morgottilla oli? Pitäähän sitä harrastuksia olla.

Seluvis

Ihan hauska harrastus tälläkin muuttaa naiset nukeiksi ja raahata makuuhuoneeseen.
 
Kertokaas millainen peli tämä Elden Ring nyt oikein on? Onko tämä samanlainen kuin Dark Soulsit? Onko openworld? Jos on niin onko hyvä sellainen? Onko tässä minkäänlaista juonta?

Kiinnostaisi hankkia kun tämä on niin suosittu juuri nyt, mutta jos on taas vaan yksi Dark Souls-tyyppinen peli, niin sitten ei hirveästi nappaa. Mitä olen ymmärtänyt, niin samantapaisia vaikeita bosseja tässä on, mutta onko samanlaiset pelimekaniikat?
 
Todella hyvä. Heittämällä sanoisin että paras mitä missään pelissä tullut vastaan.

Voitko kuvailla mikä tästä sitten tekee parhaimman openworldin? Onko hyvät questit? Pystyykö maailmassa tekemään omia juttujaan Breath of the Wildin tyyliin vai mikä on se juttu tässä pelissä?

Mulle Witcher 3 ja RDR2 ovat omia kaikkien aikojen suosikkipelejä, niin luuletko että tykkäisin tästä?
 
Voitko kuvailla mikä tästä sitten tekee parhaimman openworldin? Onko hyvät questit? Pystyykö maailmassa tekemään omia juttujaan Breath of the Wildin tyyliin vai mikä on se juttu tässä pelissä?

Mulle Witcher 3 ja RDR2 ovat omia kaikkien aikojen suosikkipelejä, niin luuletko että tykkäisin tästä?
Minulle witcher 3 oli kaikkien aikojen suosikkipeli. Sitten löysin dark soulsit eikä witcheriä enää jaksa. Elden Ring vielä aloittamatta mutta varmasti tulen pelaamaan kertaalleen läpi kunhan löytyisi aikaa aloittamiselle.
 
Kertokaas millainen peli tämä Elden Ring nyt oikein on? Onko tämä samanlainen kuin Dark Soulsit? Onko openworld? Jos on niin onko hyvä sellainen? Onko tässä minkäänlaista juonta?

Kiinnostaisi hankkia kun tämä on niin suosittu juuri nyt, mutta jos on taas vaan yksi Dark Souls-tyyppinen peli, niin sitten ei hirveästi nappaa. Mitä olen ymmärtänyt, niin samantapaisia vaikeita bosseja tässä on, mutta onko samanlaiset pelimekaniikat?
Hyvä peli, hieno maailma. Tasapaino pelillisesti vähän hukassa ja mekaniikka ei ihan ajan tasalla. Juoni ja questit perus "arvaa itsellesi tarina" diibaa ja daabaa.
 
Kertokaas millainen peli tämä Elden Ring nyt oikein on? Onko tämä samanlainen kuin Dark Soulsit? Onko openworld? Jos on niin onko hyvä sellainen? Onko tässä minkäänlaista juonta?

Kiinnostaisi hankkia kun tämä on niin suosittu juuri nyt, mutta jos on taas vaan yksi Dark Souls-tyyppinen peli, niin sitten ei hirveästi nappaa. Mitä olen ymmärtänyt, niin samantapaisia vaikeita bosseja tässä on, mutta onko samanlaiset pelimekaniikat?

Jos ei kiinnosta Dark Souls -tyyppinen peli niin tuskin sitten kannattaa. Tämä on ikään kuin Ds3 laajennetuilla mekaniikoilla ja huikeasti hienommalla sekä isommalla maailmalla.
 
Kieltämättä vaikea asettaa itseään ensipelaajan rooliin, että miten Elden Ring aukeaa aivan uudelle pelaajalle, joka ei ole Dark Soulseja pelannut. Niin moni asia on kuitenkin sieltä tuttu, ettei asiaa tule edes ajatelleeksi.

Toisaalta, Dark Souls Remastered ensimmäistä kertaa ilman mitään ennakkokäsitystä mistään on yksi mieleenpainuvimpia pelikokemuksia koskaan. Eli samalla olen myös todella kateellinen sille täysin uudelle pelaajalle, joka Elden Ringin maailmaan saa hypätä.
 
Kyllä itse olen Dark Soulseja pelannut, lähinnä nyt mietin juuri sitä että onko tämä vaan Dark Souls laajennetuilla mekaniikoilla kuten Rokkijani mainitsi, vai mikä tästä pelistä niin suositun on tehnyt.
 
Kyllä itse olen Dark Soulseja pelannut, lähinnä nyt mietin juuri sitä että onko tämä vaan Dark Souls laajennetuilla mekaniikoilla kuten Rokkijani mainitsi, vai mikä tästä pelistä niin suositun on tehnyt.
Dark Souls mekaanikat, mutta helpottavia tekijöitä esimerkiksi respawn-paikkoja hyvin, pomotaisteluissa voi käyttää summoneita, avoin "zeldamainen" maailma tutkittavaksi.
Ei tämä mikään yltiövaikea peli mielestäni ole, jos yhtään malttaa levuttaa hahmoaan, pomotaisteluistakin saa halutessaan helpon tai vaikeamman. Nykypelaajat vain tottuneet kädestä pitämiseen ja pomotaistelujen helppouksiin. Tällainen nintendo 8-bit ajalla aloittanut muistaa vielä hyvin, kuinka Megamanit ynm oli haastavia, ajoitukset lyönneille ynm millisekunnin tarkkoja. Seikkailupeleissäkin oli löytämisen riemua kun ei aina ole joku nuoli näyttämässä oikeaa suuntaa.

Peli on suosittu koska siinä on uutta ja vanhaa onnistuneesti, muttei kuitenkaan niin että se karkottaisi pelaajat pois nojaamalla liikaa jompaan kumpaan. Loistava balanssi siis.
 
Kyllä itse olen Dark Soulseja pelannut, lähinnä nyt mietin juuri sitä että onko tämä vaan Dark Souls laajennetuilla mekaniikoilla kuten Rokkijani mainitsi, vai mikä tästä pelistä niin suositun on tehnyt.

Omasta mielestäni aivan huikea peli, mutta tosiaan mieti, että kaipaatko lisää Dark Souls -tyyppistä peliä. Jos on ähky tai muuten et nyt jaksa niin kyllä minä suosittelen jättämään ainakin toistaiseksi väliin.

Ei tämä kuitenkaan riko souls-formulaa massiivisilla uudistuksilla. Laajentaa, parantaa ja ehkä joiltakin osin heikentää. Tunnelmaa vertaan ykköseen eli se on minulle tässä se parhain juttu. Erityisesti, kun kolmonen oli vähän hengetön, vaikka huippu peli olikin.

Pelihän vaatii myös oikeasti ajallista panostamista.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
296 009
Viestejä
5 059 313
Jäsenet
81 016
Uusin jäsen
jmap

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom