Elden Ring (PC, PS4/PS5, Xbox One/X/S)

PhatGaming

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.01.2022
Viestejä
269
Joo tää on kyllä herättäny itessäki ihmetystä kun porukka valittaa et noi on liian korkeat. Minimit ja suositellut on yllättävän lähellä toisiaan ja jos molemmissa keinuu joku 8th gen intel ja liki 6v vanha Pascal kortti niin mitähän vittua tässä nyt sit oikein ihmetellään? Porukka yllättyy et kun sukupolvi vaihtuu niin vaatimukset nousee?

Voisivat ennemmin kirjotella Dying Light 2 ja Cyberpunkin vaatimuksista ja kuinka ne on ehkä vähän pielessä. Molemmat pelit suorastaan huutaa RTX-korttia ihan vaan sen takia kun molemmat tuntuu olevan suunniteltu pelattavan DLSS päällä, muuten FPS on turhan alhanen.
3 Giganen 1060 GTX onpa tosi"beefy". Maksoin tuosta muistaakseni 190e vuonna 2016 black fridaystä.
 
Liittynyt
23.11.2017
Viestejä
1 896
Ei kokemusta Souls-peleistä, mutta vaikeustaso ei haittaa. Pelaan yksinpelit aina vähintään hardilla, esim Witcher 3 hardilla, Fallout 4 Very Hardilla, Evil Within 2 Survivalilla jne.
Vaikeustaso tuo minulle peleissä sen jännitteen, ja haluan sitä jo olevan heti ekalla pelikerralla, tunnen siten saavani peliltä jotain.

Evil Within 2 on kirjoissani tosi korkealla, koska se oli erittäin taiteellisesti ja omaperäisesti tehty, eri alueilla oli erikoisia asioita ja taidetta, tunnelma oli koko ajan vinksallaan ja koskaan ei tietänyt mitä voisi tapahtua seuraavaan huoneeseen tai alueelle mennessä. Sen vuoksi tämä peli kiinnostaa todella, maailma näyttää erikoiselta ja yllätykselliseltä ja sopivan vinksahtaneelta ja taiteellisesti omaperäiseltä. Eli kovasti odotan itsekin peliä.

Japanilaisilla pelitaloilla on kyllä silmää tämän tyyppisille, on se sitten toimintakauhua tai fantasiaa :thumbsup:
Näissä Soulsien vaikeudessa on ehkä parasta se, että pelissä ei ole vaikeustasoja vaan se peli on sama kaikille. Monessa pelissä vaikeustasot ovat huonosti balanssissa kun ei jokaista kohtaa ole voitu kunnolla pelitestata jokaisella vaikeustasolla, ja very hardit menevät jossain kohdissa ihan naurettavan vaikeiksi tavalla, joka vain turhauttaa. Kun pelissä ei ole vaikeustason säätöä, tietää että jokainen kohta on haasteeltaan "tough but fair*, eikä keinotekoisesti ylivaikea.

Näkisin että Soulsien yksi merkittävimmistä vaikutteista on se, että muissakin peleissä on alettu tajuta, ettei eri vaikeustasoja tarvitse välttämättä olla, sillä ne helposti latistavat kokemusta.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Vaikka Soulsit ja Bloodborne onkin tullut kaikki tahkottua platinaan aikoinaan niin toivoisin silti, että dialogiin ja tarinaan olisi panostettu tällä kertaa enemmän. Jokaisen Soulsin ja BB:n jälkeen on pitänyt oikeasti lukea jostain wikiasta tulkinta tarinan pätkistä koottu oma näkemys siitä, mitä tämä kaikki nyt ehkä tarkoitti ja miten tää loppu nyt pitäisi tulkita.

Ts. epämääräisyys ei ole arvo itsessään vaan se voi ärsyttää pahasti kun on sellainen tunne, että tässä voisi olla hieno maailma ja tarina mutta ei sitä itse jaksaisi keksiä. Väsyttää ne NPC:t joiden dialogi pitää vaan "exhaust" kunnes ne jäävät toistelemaan samaa litaniaa ja mitään oikeaa ei kenestäkään juuri irti saa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 819
Miyazaki taisi jo nuorena tykästyä tuohon tyyliin, kun luki englanniksi kirjoja, mutta ei ollut hyvä kielessä, joten joutui itse keksimään ja miettimään. Itse kyllä fanitan tuota tapaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 257
Vaikka Soulsit ja Bloodborne onkin tullut kaikki tahkottua platinaan aikoinaan niin toivoisin silti, että dialogiin ja tarinaan olisi panostettu tällä kertaa enemmän. Jokaisen Soulsin ja BB:n jälkeen on pitänyt oikeasti lukea jostain wikiasta tulkinta tarinan pätkistä koottu oma näkemys siitä, mitä tämä kaikki nyt ehkä tarkoitti ja miten tää loppu nyt pitäisi tulkita.

Ts. epämääräisyys ei ole arvo itsessään vaan se voi ärsyttää pahasti kun on sellainen tunne, että tässä voisi olla hieno maailma ja tarina mutta ei sitä itse jaksaisi keksiä. Väsyttää ne NPC:t joiden dialogi pitää vaan "exhaust" kunnes ne jäävät toistelemaan samaa litaniaa ja mitään oikeaa ei kenestäkään juuri irti saa.
Aika samaa toivoisin myös itse kun 6 peliä aika samalla kaavalla on vähän liikaa ja saisi kyllä vähän panostaa lore puoleen muutenkin kuin vain item descriptions jutuilla
 
Liittynyt
23.11.2017
Viestejä
1 896
Aika samaa toivoisin myös itse kun 6 peliä aika samalla kaavalla on vähän liikaa ja saisi kyllä vähän panostaa lore puoleen muutenkin kuin vain item descriptions jutuilla
Nyt muuten kun pelasi demons soulsin remaken niin huomasi unohtaneensa, miten paljon siinä selitettiin ja puhuttiin lorea auki sekä NPC että jopa välianimaatioiden kautta. Tuota toivoisi myös Elden Ringiin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 257
Nyt muuten kun pelasi demons soulsin remaken niin huomasi unohtaneensa, miten paljon siinä selitettiin ja puhuttiin lorea auki sekä NPC että jopa välianimaatioiden kautta. Tuota toivoisi myös Elden Ringiin.
Ihan mielenkiintoisia kohtauksia siellä myös kuten kun piti saattaa sitä ritaria ja se kertoilee isästänsä
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 895
Melkein tuhat päivää on kulunut pelin julkistamisesta ja aloituspostauksesta, ja enää seitsemän päivää julkaisuun. Kyllä aika on kulunut nopeasti! :kippis:

Hype alkaa olemaan melkoisen kova. Tuli otettua talvilomaviikko julkaisuun, että kerkeää pelailla. :comp:

Ainut harmi ettei moottori taivu ultrawideen pc:llä, mutta onpahan natiivi 4K60 -tuki. OLED ja DualSense kiinni koneeseen ja pelailemaan! :cool:
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
152
Tässäpä oli oikein hyvin kiteytettynä Souls-pelit kokonaisuudessaan.

Itseä kans kiinnostaisi tietää, kuinka paljon ensikertalaisia on hyppäämässä mukaan. Ihan mielenkiintoista olisi tietää esim. montako tekkiläistä täällä meinasi pelin julkkariin hommata.

Taisihan tuosta olla jossain Miyazakin haastattelussa mainintaa, että pelin pitäisi olla ensikertalaisille helpommin lähestyttävä, kuin aikaisemmat Soulsit. Toki en epäile etteikö tälläkin kertaa kuultaisi kritiikkiä pelin vaikeudesta.
Täällä hommattu julkkariin ja ensikertalainen. Avoimen maailman peleistä olen aina tykännyt.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ymmärsinkö jotain väärin vai pitääkö tätä tosiaan pelata ultra wide -näytöllä cropattuna tai mustat palkit reunoissa? 2022?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
886
Ei ole ultra wide tukea. Kannattaa aina olettaa ettei mikään peli tue UW resoja.

Niin niche tuote että monet kehittäjät ei jaksa nähdä vaivaa tukeakseen.
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 895
Ymmärsinkö jotain väärin vai pitääkö tätä tosiaan pelata ultra wide -näytöllä cropattuna tai mustat palkit reunoissa? 2022?
Kyllähän tähän UW-modi tulee melko varmasti, kunhan pelailee offlinessa ettei napsu bannia. Steam vaan offline-tilaan ja pelaamaan.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 588
Ei ole ultra wide tukea. Kannattaa aina olettaa ettei mikään peli tue UW resoja.

Niin niche tuote että monet kehittäjät ei jaksa nähdä vaivaa tukeakseen.
No nyt meni metsään, ja oikein rytinällä

Ainoastaan japsidevit jostain syystä karttaa UW resoja jonkun verran. Vähintään 95% uusista AA-AAA luokan peleistä tukee UW resoja heti julkkarissa.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 588
Vaikeustasokeskustelusta sen verran, että itseä ei haittaa korkea vaikeustaso, mutta se, että pakotetaan pelaamaan samaa perusgrindiä 5 minuuttia tai pahimmillaan jopa 15 minuuttia, että pääsee uudelleen yrittämään vaikeaa bossitaistelua, on ihan perseestä. Vähän sama kun esim. skeitatessa joutuisi aina epäonnistuneen temppuyrityksen jälkeen rullailemaan parkkia10 minuttia ympäri, ennen kun voi koittaa uudelleen.

Jos tuo asia ei ole Elden ringissä muuttunut, niin tuskin tulee pelattua, vaikka muuten kyllä vähän kiinnostaa.
 
Liittynyt
26.11.2020
Viestejä
422
Vaikeustasokeskustelusta sen verran, että itseä ei haittaa korkea vaikeustaso, mutta se, että pakotetaan pelaamaan samaa perusgrindiä 5 minuuttia tai pahimmillaan jopa 15 minuuttia, että pääsee uudelleen yrittämään vaikeaa bossitaistelua, on ihan perseestä. Vähän sama kun esim. skeitatessa joutuisi aina epäonnistuneen temppuyrityksen jälkeen rullailemaan parkkia10 minuttia ympäri, ennen kun voi koittaa uudelleen.

Jos tuo asia ei ole Elden ringissä muuttunut, niin tuskin tulee pelattua, vaikka muuten kyllä vähän kiinnostaa.
Ei kyllä tuommoisia grindi pakotuksia ole pahemmin aikaisemmissakaan Fromin peleissä, niin tuskin on tässäkään.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Ei kyllä tuommoisia grindi pakotuksia ole pahemmin aikaisemmissakaan Fromin peleissä, niin tuskin on tässäkään.
Kyllä soulseissa tuli grindattua tiukkojen aseiden ja panssarien statsirajojen johdosta useinkin. Se oli just sitä "pari runia vielä niin saa encumberancen vihreelle" tai jonkun aseen käteen.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 819
Vaikeustasokeskustelusta sen verran, että itseä ei haittaa korkea vaikeustaso, mutta se, että pakotetaan pelaamaan samaa perusgrindiä 5 minuuttia tai pahimmillaan jopa 15 minuuttia, että pääsee uudelleen yrittämään vaikeaa bossitaistelua, on ihan perseestä. Vähän sama kun esim. skeitatessa joutuisi aina epäonnistuneen temppuyrityksen jälkeen rullailemaan parkkia10 minuttia ympäri, ennen kun voi koittaa uudelleen.

Jos tuo asia ei ole Elden ringissä muuttunut, niin tuskin tulee pelattua, vaikka muuten kyllä vähän kiinnostaa.
Jos ajatellaan viimeisimpiä eli Sekiroa ja Ds3 niin ei ne matkat nuotiolta takaisin pomoille ole kummoisia ollut muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ja vihollisten ohi voi juosta. Eiköhän tuossa aika anteliaasti ole levähdykset lähellä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
53
Jos ennakkotilaan tän esimerkiksi verkkokauppa.comista, onko mitään mahiksia päästä pelaamaan launchissa? Tai onko jotain kautta mahdollista saada se steamin koodi jo etukäteen että pääsis heti pelaamaan vaikka posti kuljettaiski fyysisen pelin myöhemmin?

edit: Kait se on vaa steamistä ostettava suoraa. Eipä tossa launch editionissa mitää erikoista ny mukana edes tulekaan. Kangasmerkin ois toki voinu ommella takin hihaan :cool:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 601
Jos ennakkotilaan tän esimerkiksi verkkokauppa.comista, onko mitään mahiksia päästä pelaamaan launchissa? Tai onko jotain kautta mahdollista saada se steamin koodi jo etukäteen että pääsis heti pelaamaan vaikka posti kuljettaiski fyysisen pelin myöhemmin?

edit: Kait se on vaa steamistä ostettava suoraa. Eipä tossa launch editionissa mitää erikoista ny mukana edes tulekaan. Kangasmerkin ois toki voinu ommella takin hihaan :cool:
Ei tosta pysty 100% kukaan sanomaan. Lähettävät paripäivää ennen julkkaria (ainakin viimeisimmät julkkarit) , sen jlk postista kiinni. Toki hiukan syö jos vkl on pyhittänyt uudelle pelille ja postilla kestää vkl yli.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
886
No nyt meni metsään, ja oikein rytinällä

Ainoastaan japsidevit jostain syystä karttaa UW resoja jonkun verran. Vähintään 95% uusista AA-AAA luokan peleistä tukee UW resoja heti julkkarissa.
Jaa no voi olla. Kuitenkin pienen piirin tuote kyseessä. Steam käyttäjistä 1-2% pelaa 3440x1440 resolla. Eli turha itkeä vaikka tukea ei löydy.
 
Liittynyt
13.09.2017
Viestejä
448
Jaa no voi olla. Kuitenkin pienen piirin tuote kyseessä. Steam käyttäjistä 1-2% pelaa 3440x1440 resolla. Eli turha itkeä vaikka tukea ei löydy.
Kyllä nykyään voi laittaa miinuksen jos UW- tukea ei löydy.

60fps cap PC:llä on kyllä sitten sellainen mistä tulee isompi miinus. Fromin pitää kyllä tehdä seuraava peli uudella enginellä.
 
Liittynyt
26.11.2020
Viestejä
422
Kyllä soulseissa tuli grindattua tiukkojen aseiden ja panssarien statsirajojen johdosta useinkin. Se oli just sitä "pari runia vielä niin saa encumberancen vihreelle" tai jonkun aseen käteen.
Toki, mutta tuossa taisi olla kyse siitä että miten nopiasti pääsee bossia yrittämään uudelleen kuoleman jälkeen. Aika nopeita siirtymiä ne kyllä on lähimmältä bonfirelta.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 588
Jos ajatellaan viimeisimpiä eli Sekiroa ja Ds3 niin ei ne matkat nuotiolta takaisin pomoille ole kummoisia ollut muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ja vihollisten ohi voi juosta. Eiköhän tuossa aika anteliaasti ole levähdykset lähellä.
No juurikin sekirossa meni hermo tuohon. Kyllä oikeasti vaikean bossitaistelua pitää olla sellainen, että pääset yrittämään heti uudelleen ilman turhaa juoksemista.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 819
No juurikin sekirossa meni hermo tuohon. Kyllä oikeasti vaikean bossitaistelua pitää olla sellainen, että pääset yrittämään heti uudelleen ilman turhaa juoksemista.
Hm... juoppoplösö? Muutenhan siinä on kaikissa levähdyspaikat ihan vieressä tai melkein.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 462
Kyllähän tuo kieltämättä hyvältä näyttää. Bloodborne oli loistava mutta Sekiro jäi kesken, allekirjoittaneelle liian vaikea. Pitää hetken aikaa odottaa ennen ostopäätöstä ja kysellä kokemuksia hardcore Soulslike kaverilta että onko allekirjoittaneella mitään mahdollisuutta päästä tätä läpi ja että miten vaikeustaso skaalautuu esim Sekiroon. Laittakaahan kommenttia kun pääsette testaamaan :tup:
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 751
Demon's Soulsissa pomot (paitsi eka) tais olla pitkän matkan päässä, ja piti vielä tapellakin monessa kohtaa. Se oli turhan armotonta hommaa ja siihen verrattuna ei ole häirinnyt näiden uusimpien Soulsien pomojuoksut. Joskus jopa tuntunu että kylläpä tämä on helppoa ku juoksee vain vihuista ohi. :D
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 819
Demon's Soulsissa pomot (paitsi eka) tais olla pitkän matkan päässä, ja piti vielä tapellakin monessa kohtaa. Se oli turhan armotonta hommaa ja siihen verrattuna ei ole häirinnyt näiden uusimpien Soulsien pomojuoksut. Joskus jopa tuntunu että kylläpä tämä on helppoa ku juoksee vain vihuista ohi. :D
Voi helvetti minua jännitti ekaa kertaa DeSin lopareissa, kun tosiaan kuolemasta kentän alkuun yleensä. Tämä oli silloin, kun ei vielä niin paljoa ollut kokemusta näistä peleistä. Jännityksestä huolimatta onneksi pääasiassa selvitin kohtuu vaivatta. Paniikki se on mikä yleensä tappaa.
 
Liittynyt
26.11.2020
Viestejä
422
Kyllähän tuo kieltämättä hyvältä näyttää. Bloodborne oli loistava mutta Sekiro jäi kesken, allekirjoittaneelle liian vaikea. Pitää hetken aikaa odottaa ennen ostopäätöstä ja kysellä kokemuksia hardcore Soulslike kaverilta että onko allekirjoittaneella mitään mahdollisuutta päästä tätä läpi ja että miten vaikeustaso skaalautuu esim Sekiroon. Laittakaahan kommenttia kun pääsette testaamaan :tup:
Sekiro jäi itseltäkin kesken, siinä ei saanut apuja eikä pystynyt grindaamaan/buildaamaan hahmoaan överiksi, piti luottaa pelkästään omiin taitoihin. Jo nyt on selvää että Elden ringissä pystyy grindaamaan/buildaamaan sekä kutsumaan apuja, tukemaan omia puutteellisia taitoja. Tekijät ovat myös toitottaneet että uskovat että tämän pelin olevan lähestyttävämpi kuin aikaisemmat From pelit. Voisi luulla että Bloodborne veteraanille varma valinta.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Demon's Soulsissa pomot (paitsi eka) tais olla pitkän matkan päässä, ja piti vielä tapellakin monessa kohtaa. Se oli turhan armotonta hommaa ja siihen verrattuna ei ole häirinnyt näiden uusimpien Soulsien pomojuoksut. Joskus jopa tuntunu että kylläpä tämä on helppoa ku juoksee vain vihuista ohi. :D
Demon's Souls oli oikeasti aika HC ja vielä sarjan ensimmäinen niin vaikutus oli sitä rankempi. Silti tuli siinäkin platina väännettyä.

Sekiro jäi kesken koska yksinkertaisesti vitutti se, että oli vain yksi tapa tehdä asiat (ei varusteita, ei statseja) ja sen mukaisesti sitten pomotappelut oli ihan puhdasta ulkoa opettelua ja sitten virheettä suorittamista. Soulseissa sai tehtyä erilaisia sankareita tai vaikka tankin, joka oikeasti kesti osumia. Bloodborne valitettavasti vesitti tätä ja sellainen dodge-roll-parry oli ainoa toimiva ratkaisu vaikka aseen saattoikin valita.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 819
Minusta sekä Bloodborne että Sekiro ovat erittäin virkistäviä muunnoksia siellä välissä. Top-pelejä molemmat itselleni, mutta upeaa kyllä seuraavaksi lähteä perinteisempään souls-tyyliseen uutukaiseen. :)
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
No Sekiro nyt ei edes ollut oikeastaan samaa genreä näiden muiden kanssa. Bloodborne vähän kevyemmin CRPG, Sekiro lähinnä toimintaseikkailu.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 264
Offtopic: jos teillä on tuo Sekiro PC:llä, niin siihen löytyy easy modeja. Itselläkin jäi peli kesken, koska ei omat taidot ja kärsivällisyys riittäneet siihen. Mutta modattuna tuli sitten pelattua myöhemmin läpi, kun halusin nähdä kaikki bossit. Helpotettuna pystyin jopa nauttimaan siitä kiroilun sijasta :lol:

Ps. Se viimeinen pomo vaati muistaakseni easy modattunakin kymmeniä yrityksiä, ettei se haaste siitä kokonaan häviä. Aivan sairas vaikeustaso siinä...
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
614
Mites tuo ennakkotilaus toimii verkkiksessä jos aikoo noutaa pelin.. En ole siis koskaan ostanut mitään peliä ennakkoon siten, että olisin sen paikan päältä hakenut. Saako sen haettua siis to-pe välisenä yönä, vai pitääkö odotella spostia perjantaina et on noudettavissa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Mites tuo ennakkotilaus toimii verkkiksessä jos aikoo noutaa pelin.. En ole siis koskaan ostanut mitään peliä ennakkoon siten, että olisin sen paikan päältä hakenut. Saako sen haettua siis to-pe välisenä yönä, vai pitääkö odotella spostia perjantaina et on noudettavissa?
Saa noutaa heti keskiyöllä. Tulee viesti puhelimeen yleensä aika nopeesti klo 00:00 jälkeen et noudettavissa. Jos ei tuu niin luulis et sen silti sieltä 24h tiskiltä saa mukaansa.

Tai näin se ainakin meni PS5 ja RDR2 kanssa, en usko et on erilaista tälläkään kertaa. Samoten SMT5 collectorista tuli viestiä heti keskiyöllä. Kelasin itekin hakea heti to-pe yönä verkkiksestä oman pelin, saa tulla vetää turpaan jonossa sit :cigar:
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 498
Tulipa hommattua perjantai vapaaksi töistä :asif: Avautuuko peli heti klo 00 Steamissa vai onko jossain ilmoitettu joku tietty aika?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Tulipa hommattua perjantai vapaaksi töistä :asif: Avautuuko peli heti klo 00 Steamissa vai onko jossain ilmoitettu joku tietty aika?
Tuskin heti klo 0:00. Menty yleensä Lontoon aikataulujen mukaan, eli suomen aikaa sit klo 2:00. Muistikuvat kyl ois et Sekiro aukes pikkasen myöhemmin, joskus 3:00.
 
Liittynyt
13.09.2017
Viestejä
490
Vaikeustasokeskustelusta sen verran, että itseä ei haittaa korkea vaikeustaso, mutta se, että pakotetaan pelaamaan samaa perusgrindiä 5 minuuttia tai pahimmillaan jopa 15 minuuttia, että pääsee uudelleen yrittämään vaikeaa bossitaistelua, on ihan perseestä. Vähän sama kun esim. skeitatessa joutuisi aina epäonnistuneen temppuyrityksen jälkeen rullailemaan parkkia10 minuttia ympäri, ennen kun voi koittaa uudelleen.

Jos tuo asia ei ole Elden ringissä muuttunut, niin tuskin tulee pelattua, vaikka muuten kyllä vähän kiinnostaa.
Eikö tähän tai muihin soulsborne-peleihin ole muuten saatavilla cheatteja tai helpottavia modeja?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
191
Gigantista ei näytä saavan tilattua ennakkoon noudolla ja täällä ei ole verkkistä tai muita pelikauppoja. Osaako joku sanoa, mikä tuon hinnaksi asettuu prismassa julkaisupäivänä?

Mietin, että ostaisinko diginä ja lataisin valmiiksi koneelle vai kävisinkö kaupasta hakemassa. Jos pelin saa vaikka viidellä kympillä prismasta, niin taidan hakea sieltä verraten digiversion 70€ hintaan.

Ihan päättömiä nuo digipelien hinnat, ei mitään järkeä jos levyn saa halvemmalla ja voi myydä vielä poiskin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Gigantista ei näytä saavan tilattua ennakkoon noudolla ja täällä ei ole verkkistä tai muita pelikauppoja. Osaako joku sanoa, mikä tuon hinnaksi asettuu prismassa julkaisupäivänä?

Mietin, että ostaisinko diginä ja lataisin valmiiksi koneelle vai kävisinkö kaupasta hakemassa. Jos pelin saa vaikka viidellä kympillä prismasta, niin taidan hakea sieltä verraten digiversion 70€ hintaan.

Ihan päättömiä nuo digipelien hinnat, ei mitään järkeä jos levyn saa halvemmalla ja voi myydä vielä poiskin.
Gigantissa on 100% varmuudella myymälässä julkasupäivänä toi sama 49,95€ hinta. Horizon Forbidden West julkastiin nyt perjantaina ja se on edelleen sillä 49,95€ hintalapulla mikä oli ennakkotilatessaki.

Prismassa varmaan 59,95€ tai 69,95€.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
191
Kiitokset, odottelen aamusta sen pari tuntia pidemmälle ja käväsen gigantissa. Paljonko verkkolatausta tuollaisesta ps4 pelistä tulee, vai meneekö se pääosin levyltä jotain alkupatcheja lukuunottamatta?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Kiitokset, odottelen aamusta sen pari tuntia pidemmälle ja käväsen gigantissa. Paljonko verkkolatausta tuollaisesta ps4 pelistä tulee, vai meneekö se pääosin levyltä jotain alkupatcheja lukuunottamatta?
Koko peli levyltä pl. patchit. En usko et kovinkaan jäätävän kokosta patchia tulee ekana päivänä tarjolle. Plus se muistaakseni latailee sitä patchia samalla kun asentelee levyltä, eli tuskin menee odotteluks.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 007
Viestejä
4 210 005
Jäsenet
71 003
Uusin jäsen
Pera L

Hinta.fi

Ylös Bottom