Elden Ring (PC, PS4/PS5, Xbox One/X/S)

Liittynyt
25.02.2019
Viestejä
908
Nyt on 4 chapteria julkaistu elden ring sarjakuvasta.
Hauskaa luettavaa.
melimeli.png
 
Liittynyt
26.03.2017
Viestejä
93
Itse tapoin ensimmäisen kerran Malikethin Death's Pokerilla ja tikarilla jossa oli Flame of the Redmanes.
Olit oikeassa ei ollut vaikea voittaa Death’s Pokerilla Malikethia. Tuli yllätävän helposti alas. Ite aattelin että hyppi pomppii joka tolppaan. Mutta pysy aika hyvin paikoillaan. :)
 

aop

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 188
Aloitin juuri peliä ja ekan minuutin aikana huomasin, että jollain devillä on ollut helkkarin loistava idea mapata dodge roll, dash ja backstep samaan näppäimeen. Tästä johtuen dodge rollissa on helvetillinen viive, koska pelillä kestää niin pitkään napin painalluksen jälkeen tajuta, että haluttiin rollia, eikä jotain muuta. Konsolirajoitusten takia ei näköjään saa PC:lläkään mapattua tuota uudelleen. En ole vielä ensimmäiseenkään viholliseen törmännyt, mutta veikkaan että tämä suunnittelun kukkanen saa minut jättämään tämän pelin kesken, koska vituttaa "vaikeat" pelit, joissa on vielä extrana helvetisti input lagia tekemässä siitä vielä vaikeampaa.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
3 837
Aloitin juuri peliä ja ekan minuutin aikana huomasin, että jollain devillä on ollut helkkarin loistava idea mapata dodge roll, dash ja backstep samaan näppäimeen. Tästä johtuen dodge rollissa on helvetillinen viive, koska pelillä kestää niin pitkään napin painalluksen jälkeen tajuta, että haluttiin rollia, eikä jotain muuta. Konsolirajoitusten takia ei näköjään saa PC:lläkään mapattua tuota uudelleen. En ole vielä ensimmäiseenkään viholliseen törmännyt, mutta veikkaan että tämä suunnittelun kukkanen saa minut jättämään tämän pelin kesken, koska vituttaa "vaikeat" pelit, joissa on vielä extrana helvetisti input lagia tekemässä siitä vielä vaikeampaa.
No jos nyt kuitenkin ensin koittaisit edes pelata vähäsen. :p
 
Liittynyt
26.03.2017
Viestejä
93
Aloitin juuri peliä ja ekan minuutin aikana huomasin, että jollain devillä on ollut helkkarin loistava idea mapata dodge roll, dash ja backstep samaan näppäimeen. Tästä johtuen dodge rollissa on helvetillinen viive, koska pelillä kestää niin pitkään napin painalluksen jälkeen tajuta, että haluttiin rollia, eikä jotain muuta. Konsolirajoitusten takia ei näköjään saa PC:lläkään mapattua tuota uudelleen. En ole vielä ensimmäiseenkään viholliseen törmännyt, mutta veikkaan että tämä suunnittelun kukkanen saa minut jättämään tämän pelin kesken, koska vituttaa "vaikeat" pelit, joissa on vielä extrana helvetisti input lagia tekemässä siitä vielä vaikeampaa.
Olet jo tuominnut pelin, ohjauksen ja heittänyt heti pyyhkeen kehään. Etkä ole antanut pelille yhtään aikaa, että tottusi ohjaukseen ja näppäin yhdistelmiin. PC:n input lageihin on ohjeita, miten sitä saa paranettua ja saa pelaamisen sidettävämmäksi.
 

aop

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 188
Olet jo tuominnut pelin, ohjauksen ja heittänyt heti pyyhkeen kehään. Etkä ole antanut pelille yhtään aikaa, että tottusi ohjaukseen ja näppäin yhdistelmiin. PC:n input lageihin on ohjeita, miten sitä saa paranettua ja saa pelaamisen sidettävämmäksi.
DS1 ja DS3 olivat kyllä selkeästi responsiivisempia pelejä (DS2 en muista, sitä ei paljoa tullut pelattua, koska sekin oli aika huono, kun kaikki hitboksit rikki). Tällainen input lagi ei sovi ollenkaan peliin, jossa kuolo korjaa sekunneissa. Ihmetyttää, miten näin huonoa suunnittelua on päässyt lipsumaan näin isoon peliin.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
3 837
DS1 ja DS3 olivat kyllä selkeästi responsiivisempia pelejä (DS2 en muista, sitä ei paljoa tullut pelattua, koska sekin oli aika huono, kun kaikki hitboksit rikki). Tällainen input lagi ei sovi ollenkaan peliin, jossa kuolo korjaa sekunneissa. Ihmetyttää, miten näin huonoa suunnittelua on päässyt lipsumaan näin isoon peliin.
Tai voisikohan se olla niin, että se lagi ei ole mitenkään niin paha, kun sinä ajattelet. Eiköhän tuosta olisi jo aikamoinen ulina ollut ympäri nettiä, jos tuo olisi oikeasti joku ongelma.

Itse en huomannut mitään ongelmaa siinä, vaikka pelailin toki unlocked FPS modilla 100 FPS:n limitillä.
 

aop

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 188
Tai voisikohan se olla niin, että se lagi ei ole mitenkään niin paha, kun sinä ajattelet. Eiköhän tuosta olisi jo aikamoinen ulina ollut ympäri nettiä, jos tuo olisi oikeasti joku ongelma.

Itse en huomannut mitään ongelmaa siinä, vaikka pelailin toki unlocked FPS modilla 100 FPS:n limitillä.
Googlen perusteella näyttäisi olevan kohtuullisesti valitusta aiheesta.
 
Liittynyt
03.04.2021
Viestejä
33
Enpä ole itse huomannut moista viivettä. Pelaan xbox one ohjaimella. Olen pelannut kaikki dark soulsit ja bloodbornet läpi ja ei ole minua ainakaan haitannut että kaikki toiminnot on saman napin takana.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
3 837
Googlen perusteella näyttäisi olevan kohtuullisesti valitusta aiheesta.
Niin tuossa käsiteltiin sitä, että jossain kokoonpanoissa on input lagia toisissa ei. Ei liity siihen, että toimintoja on saman napin takana. Jos sinulla on häiritsevää input lagia, niin se johtuu todennäköisesti ihan muusta syystä kun toimintojen yhdistämisestä saman napin taakse.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 046
Fps modia itsekin käyttelin, tuntuma ohjaimella paranee paljon jo tuossa 80fps:n jälkeen eli suosittelen. Onlinen menettää tuon kanssa, eli modien kanssa pelattava offlinessa.
 
Liittynyt
12.11.2016
Viestejä
122
Väistönapin "input lag" johtuu siitä, että samaa nappia pohjaan painamalla myös juostaan. Jos vain hipaiset nappia niin väistöliike tapahtuu selvästi nopeammin. Jollain modilla sen saa asetettua niin että väistö tapahtuu välittömästi vaikka napin painaisi pohjaan. Juoksu täytyy silloin asettaa johonkin toiseen nappiin.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 301
Hyvin nuo SL1 ja muut ilman damagea setit on onnistunut monilla yhtä lailla pc:llä. Luulisi olevan hankalaa, jos lagia reilusti. Osa valittaa että pleikallakin olisi hirveä input lag. En ole itse huomannut. Vähän mysteeriksi jäänyt tämä asia minulle.
 
Liittynyt
26.03.2017
Viestejä
93
Alkaa olemaan iso määrä aseita testattuna. Onko hyviä ehdotuksia mitä voisi testailla lisäksi?
 
Liittynyt
26.03.2017
Viestejä
93
Magma blade. Scythet melkein kaikki, bossien aseet käyty läpi, Legandery aseet käyty läpi. Tottakai bleed aseet melkein kaikki, katanat ja eri ash of war variaatioita. Vykyr ja moni muukin pikku bossista tippunut ase testattu. Ja kaikki mahdollinen minkä saa nopeasti hankittua. Kun en harrasta et joku tulee sen antamaan heti alussa. Lista on pitkä :D. Aseet mikkä saa vasta lopussa niin niihin en ole koskenut. Kun idea on se et pitää saada ite hankittu nopasti alussa.
 
Liittynyt
05.04.2017
Viestejä
354
Itse olen noilla suht alussa saatavilla str-painotteisilla aseilla pelannut, Executioner’s Greataxe ja Crescent Moon Axe. Heavy ja vaihtelevasti asheja.
 
Liittynyt
26.03.2017
Viestejä
93
Näillä pääsee hyvin alkuun. Taas on riitävästi tekemistä. Tänään tulee tehtyä, uusi ukko ja Executioner’s Greateaxe kiinostaa heilutella. Kiitos hyvistä ehdotuksista :thumbsup:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.02.2017
Viestejä
853
Toinen läpi peluu takana ja tuli toisella kertaa tutkittua enemmän kuin hutkittua.
Voi luoja, kun nyt on tyhjä olo…
Kiitos luojalle ja muille satuolennoille, että alkukankeuden puskin vaan läpi.
Tätä peliä tulee muisteltua vielä kuolin vuoteella. :love:
Game of the lifetime!
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 290
Mietin itsekin toistakierrosta. Voisin kyllä jatkaa ensimmäistäkin kun esim. Malenian alue on kokonaan tutkimatta, mutta ukkelista tuli loppupelissä niin kova ettei sillä ollut enää edes hauska pelata ja loppupelin pomot meni Mimic Tearin kanssa ekalla, pääpomoa lukuun ottamatta. Great shield torjui käytännössä kaiken ilman että meni staminat ja colossal sword -luokan ase veti lähes kaikki vihut stun lockiin niin sai hutkia ilmaiseksi.

Millä aseluokilla tässä oli erikoisjuttuja? Curved swordit voi ilmeisesti canceloida vahvan lyönnin väistöön ja keihäillä voi lyödä kilven takaa, mutta oliko muita? Kaukaa ampuva taikuri ei kiinnosta. Löytyykö suosituksia? Pelasin pelkästään isoilla aseilla viimeksi.
 

Hellsinki

Kapteeni pienkonekorjaaja
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 703
Itse vasta 140h takana ja lvl90 :D Ehkä puolet kartasta vasta nähneenä. HITAAAAAAASTI mutta varmasti. Puoliakaan en tosin vielä tajua ku peli ei opeta mitään. Erehtymällä olen opetellut ja löytänyt miten jokin toimii
 
Liittynyt
08.03.2022
Viestejä
335
Itsellä ollut tämä jo pidempään tauolla, kun jämähdin siihen lumijättiläiseen. Mitään hyviä vinkkejä tuohon?

Level ja gear pitäisi olla ihan OK, mutta pitkään saa tuota vääntää ja sitten yksi virhe nollaa koko suorituksen, niin meni vähän maku. :(

Iski kyllä muutenkin vähän kyllästys joka pääsyy taukoon, mutta pariin otteeseen kun miettinyt että jatkaisi, niin muistaa että ainiin, olinkin siinä paskamaisessa kohdassa, pelaankin jotain muuta. Ei tuo leveleiden grindauskaan oikein maistu kovin pitkään vaikka lintupaikassa tulee käytyäkin.
 
Liittynyt
26.03.2017
Viestejä
93
Itsellä ollut tämä jo pidempään tauolla, kun jämähdin siihen lumijättiläiseen. Mitään hyviä vinkkejä tuohon?

Level ja gear pitäisi olla ihan OK, mutta pitkään saa tuota vääntää ja sitten yksi virhe nollaa koko suorituksen, niin meni vähän maku. :(

Iski kyllä muutenkin vähän kyllästys joka pääsyy taukoon, mutta pariin otteeseen kun miettinyt että jatkaisi, niin muistaa että ainiin, olinkin siinä paskamaisessa kohdassa, pelaankin jotain muuta. Ei tuo leveleiden grindauskaan oikein maistu kovin pitkään vaikka lintupaikassa tulee käytyäkin.
Silloin kun itekkin ekaa kertaa pelasin. Firegiant oli mun esimmäinen seinä, missä hakkasin päätä et miten tämän voittaa. Mutta loppujen lopuksi sen sain alas. Itelle on helpointa ollut et kiertelen kauvempana, ja katon mitä se on tekemässä. Ampuuko pallon kohti vai huitooko lautasella vai kieriikö karkuun. Mutta muuten yritän pysyä sen jaloissa ja varoa aoe hykkäystä.
 
Liittynyt
22.02.2017
Viestejä
853
Itsellä ollut tämä jo pidempään tauolla, kun jämähdin siihen lumijättiläiseen. Mitään hyviä vinkkejä tuohon?

Level ja gear pitäisi olla ihan OK, mutta pitkään saa tuota vääntää ja sitten yksi virhe nollaa koko suorituksen, niin meni vähän maku. :(

Iski kyllä muutenkin vähän kyllästys joka pääsyy taukoon, mutta pariin otteeseen kun miettinyt että jatkaisi, niin muistaa että ainiin, olinkin siinä paskamaisessa kohdassa, pelaankin jotain muuta. Ei tuo leveleiden grindauskaan oikein maistu kovin pitkään vaikka lintupaikassa tulee käytyäkin.
Tää on kyllä yksi prkl. Ite katoin kylmästi Youtubesta vinkkejä, kun kyllästyin usean yrittämisen jälkeen.
Latenna the Albinauric oli aika Op vinkki tässä, jos haluat vaan päästä jatkamaan matkaa.
 
Liittynyt
03.04.2019
Viestejä
421
Itsellä ollut tämä jo pidempään tauolla, kun jämähdin siihen lumijättiläiseen. Mitään hyviä vinkkejä tuohon?

Level ja gear pitäisi olla ihan OK, mutta pitkään saa tuota vääntää ja sitten yksi virhe nollaa koko suorituksen, niin meni vähän maku. :(

Iski kyllä muutenkin vähän kyllästys joka pääsyy taukoon, mutta pariin otteeseen kun miettinyt että jatkaisi, niin muistaa että ainiin, olinkin siinä paskamaisessa kohdassa, pelaankin jotain muuta. Ei tuo leveleiden grindauskaan oikein maistu kovin pitkään vaikka lintupaikassa tulee käytyäkin.
Varmaan tiedätkin että hutki aluksi vasenta jalkaa, kakkosvaiheessa sitten sormia jos mahdollista ja toki silmää jos saat sen maihin tai käytät taikoja tai jouskaa. Pistä tuli resistance amulettia vaikka päälle ja buffeja jos löytyy ja ratsasta karkuun/takaisin iholle aina tarpeen mukaan. Avuksi saa sen Iron Fist Alexanderin tyypin summonoitua oman Spirit Ashin lisäksi jos noita käyttää mutta jos Alexanderin ottaa niin sitten ei voi ratsua käyttää koko matsissa.
 
Liittynyt
28.02.2019
Viestejä
276
10h takana peliä ja muutamia kysymyksiä tullut mieleen.
Ei aikaisempaa kokemusta DarkSouls peleistä.

Patsaat "Summoning signs" mitä löytyy sieltä täältä, ja sen saa "aktivoitua"?
Mitä nää patsaat on? Liittyykö pelkästään Co-op hommaan?

Toisen pelaajan peliin "joutuminen"
-Oma kuolema siellä ei haittaa?
-Sieltä saadut runet/tavarat saa pitää? vaikka ite kuolisi siellä?

Miten toisen kutsuminen omaan peliin toimii? Pystyykö missä tahansa paikassa kutsumaan toisia mukaan?
-Jakaantuuko saadut runet kaikkien kesken vai saako kaikki saman verran? Mites itemit?

On kyllä ihan loistava peli.
Alkuun oli hieman tuskaa, kun ei oikein tiennyt mitä pitää tehdä ja minne mennä, mutta siitä se sitten lähti sujumaan.
Paitsi, kun avasi väärän arkun ja joutui sinne "tulimaahan", eikä päässyt teleporttaa pois.
 
Liittynyt
08.03.2022
Viestejä
335
Varmaan tiedätkin että hutki aluksi vasenta jalkaa, kakkosvaiheessa sitten sormia jos mahdollista ja toki silmää jos saat sen maihin tai käytät taikoja tai jouskaa. Pistä tuli resistance amulettia vaikka päälle ja buffeja jos löytyy ja ratsasta karkuun/takaisin iholle aina tarpeen mukaan. Avuksi saa sen Iron Fist Alexanderin tyypin summonoitua oman Spirit Ashin lisäksi jos noita käyttää mutta jos Alexanderin ottaa niin sitten ei voi ratsua käyttää koko matsissa.
Joo asian ratkaisi tuo Alexander kun sai sen mukaan. Ei se sitten enää niin vaikea ollutkaan, meni ekalla yrittämällä sen jälkeen. Oli helppo pysytellä kaukana kun kukkaruukku tankkasi.

Samaten tuo Rykard (tms. se käärmetyyppi siis) meni helposti kun tajusi että siitä taistelusta löydettyä keihästäkin voisi tosiaan upgradettaa. Muutama kerta tuli siinäkin otettua pataan. Käyköhän tuo joihinkin muihin pahempiin vihuihin, lohikäärmeisiin? Ainakaan ihmisiin se ei toimi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
3 837
Joo asian ratkaisi tuo Alexander kun sai sen mukaan. Ei se sitten enää niin vaikea ollutkaan, meni ekalla yrittämällä sen jälkeen. Oli helppo pysytellä kaukana kun kukkaruukku tankkasi.

Samaten tuo Rykard (tms. se käärmetyyppi siis) meni helposti kun tajusi että siitä taistelusta löydettyä keihästäkin voisi tosiaan upgradettaa. Muutama kerta tuli siinäkin otettua pataan. Käyköhän tuo joihinkin muihin pahempiin vihuihin, lohikäärmeisiin? Ainakaan ihmisiin se ei toimi.
Ei sillä tee mitään ketään muita vastaan. Itse hän en aluksi tajunnut koko keihästä. Hirveällä väännöllä taistelin uchi kaatanalla ekan phasen pari kertaa läpi, mutta 2 phasessa oli ihan mahdoton päästä edes lyömään. Sitte ku tajus keihään, no ekalla alas. :lol:
 
Liittynyt
08.03.2022
Viestejä
335
Ei sillä tee mitään ketään muita vastaan. Itse hän en aluksi tajunnut koko keihästä. Hirveällä väännöllä taistelin uchi kaatanalla ekan phasen pari kertaa läpi, mutta 2 phasessa oli ihan mahdoton päästä edes lyömään. Sitte ku tajus keihään, no ekalla alas. :lol:
Ok, meni vähän upgradet sitten hukkaan...

Heh, joo, kaveri oli kuulemma myös jättänyt koko keihään huomiotta aluksi. Itse pidin sitä aika ilmiselvänä ja taisi quest dialogistakin ilmetä "vahva suositus" sille ja nimikin joku "Serpent Killer" tms. :rofl: Aika hieno oikeastaan tuommoinen spessu ase, jotain lisä-eeppisyyttä toi mukaan taisteluun.
 

Hellsinki

Kapteeni pienkonekorjaaja
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 703
Päsin vihdoin pidemmälle löysin ( war dead catacombs ) ja huomasin että onpas hyvä paikka saada runeja...
 
Liittynyt
05.04.2017
Viestejä
354
Uusi päivitys tipahti tänään:


Additional features
  • Added separate damage scaling for PvP.
This feature allows separate damage scaling for Weapons, Skills, Spells, and Incantations when playing against other players.

In the future, this feature may be used to balance weapons, Art, Spell, and Incantation in invading/PvP mode.

Balance adjustments made within this feature will not impact single-player and cooperative play.


PvP Exclusive balance adjustments
The adjustments in this section do not affect single-player or cooperative play.

  • Increased stamina attack power in PvP for all attacks against guarded foes, except for long-ranged weapons.
  • Improved poise damage in PvP for every weapon’s normal attack, except for Skills and long-ranged weapons.
  • With a few exceptions, the power of Ashes of War in PvP has been lowered across the board.
  • The power of the following incantations in PvP has been decreased:
    • Dragonfire / Agheel's Flame / Glintstone Breath / Smarag's Glintstone Breath / Rotten Breath / Ekzykes's Decay / Dragonice / Borealis's Mist / Unendurable Frenzy

General balance adjustments

The adjustments in this section affect both PvE and PvP aspects of the game.

  • Increased poise damage when using two-handed normal attacks.
  • Increased the speed of some Colossal Sword attacks.
  • The speed and hit detection of Colossal Sword crouching and rolling attacks have been decreased.
  • Increased the speed of some Colossal Weapon attacks.
  • Decreased recovery time for Colossal Swords and Colossal Weapons, except for jump attacks, dual wielded attacks, and attacks while riding.
  • Increased poise damage of Hammers, Great Hammers and some Colossal Weapons.
  • Increased guard penetration for the following weapons:
    • Celebrant's Sickle / Nox Flowing Sword / Shotel / Eclipse Shotel / Vulgar Militia Shotel / Scythe / Grave Scythe / Halo Scythe / Winged Scythe
  • The poise rating of some attacks has been increased for the following weapons:
    • Greatswords / Colossal Swords / Curved Greatswords / Greataxes / Great Hammers / Great Spears / Halberds
  • With some exceptions, poise of all armor has been increased.
  • The effects of the Greatshield Talisman and Hammer Talisman have been increased.
  • Some effects of the spell Scholar's Shield, the Barricade Shield skill and the Shield Grease item have been adjusted as follows.
    • The effects on shields with low guard boost have been adjusted upward.
    • The effects on shields with high guard boost have been adjusted downward.

  • The guard strength of the Fingerprint Stone Shield has been decreased.
  • Decreased the status buildup done by dual wielded weapons.


Balance adjustments for Magic and Incantations

Upward adjustments

Glintstone Pebble / Shard Spiral

  • Increased attack power.
Lightning Spear / Flame Sling
  • Increased attack power when charged.
Rejection / Wrath of Gold / Black Flame
  • Increased stamina attack power against guarded enemies.
Crystal Burst / Triple Rings of Light
  • Increased casting speed.
Assassin's Approach / Law of Causality
  • Extended effect time.
Glintstone Icecrag / Freezing Mist / Frozen Armament
  • Increased frostbite status buildup.
Poison Mist / Poison Armament
  • Increased poison status buildup.
Glintstone Arc / Glintblade Phalanx / Carian Phalanx / Greatblade Phalanx / Magic Downpour / Loretta's Greatbow / Loretta's Mastery / Rennala's Full Moon / Ranni's Dark Moon / Ambush Shard / Night Shard / Unseen Blade / Roiling Magma / Rykard's Rancor / Darkness / Elden Stars / Lightning Strike / Lansseax's Glaive / Death Lightning / Giantsflame Take Thee / Bloodflame Talons / Unendurable Frenzy / Greyoll's Roar
  • Decreased FP consumption.
Glintstone Stars / Magma Shot / Bloodboon
  • Decreased FP consumption and increased attack power.
Aspects of the Crucible: Tail / Aspects of the Crucible: Horn / Ancient Dragons' Lightning Spear / Fortissax's Lightning Spear / Flame, Fall Upon Them
  • Decreased FP consumption and increased stamina attack power against guarded enemies.
Glintstone Cometshard / Comet / Cannon of Haima / Carian Greatsword
  • Decreased FP consumption, increased attack power and stamina attack power against guarded enemies.

Rancorcall / Ancient Death Rancor
  • Decreased FP consumption and extended the lifespan of all vengeful spirits.
Briars of Sin / Briars of Punishment
  • Decreased the FP consumption and increased the blood loss status buildup on enemies.
  • Increased casting speed.
Gavel of Haima
  • Reduced FP and stamina consumption, increased stamina attack power against guards and the power of the hammer portion of the attack.
Shatter Earth
  • Reduced FP consumption, increased poise damage and stamina attack power against guards.
  • Increased certain portions of the spell’s hitbox and shortened recovery time.
Rock Blaster
  • Reduced FP consumption, increased poise damage and stamina attack power against guards.
  • Increased certain portions of the spell’s hitbox.
Starlight
  • Reduced FP consumption and extended the duration of effect.
Stars of Ruin
  • Reduced FP and stamina consumption.
  • Increased power when charged.
Founding Rain of Stars
  • Reduced FP and stamina consumption.
  • Shortened time before damage is dealt.
  • Extended the range of the star rain.
Magic Glintblade
  • Increased poise damage, attack power, and stamina attack power against guarded enemies when charged.
Carian Piercer
  • Reduced FP consumption, increased attack power, and stamina attack power against guarded enemies.
  • Shortened the recovery time.
Adula's Moonblade
  • Reduced FP consumption, and increased stamina attack power, and frostbite status buildup against guarded enemies with the sword's slash portion.
Gelmir's Fury
  • Reduced FP consumption and increased attack power.
  • Increased casting speed and shortened recovery time.
  • Adjusted the direction of the lava projectiles to make it easier to hit enemies located in front of the spell.
  • Increased the damage dealt by the first part of the spell, and greatly increased the ability to stagger enemies.
Zamor Ice Storm
  • Increased attack power and frostbite status buildup.
  • Increased casting speed and shortened recovery time.
Shattering Crystal
  • Reduced FP and stamina consumption.
  • Increased poise damage and stamina attack power against guarding enemies.
  • Increased power when charged.
  • Increased casting speed.
Crystal Release
  • Reduced FP consumption, increased poise damage and stamina attack power against guarded enemies.
  • Increased casting speed and shortened the recovery time.
  • Increased attack range.
  • Adjusted the poise increase timing during activation.
Oracle Bubbles
  • Can now be used while in motion.
  • Streamlined attack range and increased attack power when charged.
  • Extended the time it takes for the bubble to burst when not charged.
  • Damage hitbox has been adjusted to be larger against players.
  • Reduced the number of projectiles that can appear at the same time.
Great Oracular Bubble
  • Can now be used while in motion.
  • Increased attack power.
  • Increased tracking performance.
  • Increased stamina attack power against guarded enemies.
Explosive Ghostflame
  • Increased attack power and stamina attack power against guarding enemies.
  • Increased frostbite status buildup of the explosion.
  • Range of the residual flame has been slightly increased, damage detection time has been reduced.
Tibia's Summons
  • Reduced FP consumption and increased attack power.
  • Increased casting speed, reduced recovery time.
Discus of Light
  • Reduced FP and stamina consumption.
  • Increased the range, speed, and duration of the halo.
  • Increased casting speed.
Radagon's Rings of Light
  • Reduced FP consumption and recovery time.
Frozen Lightning Spear
  • Reduced FP consumption and increased the frostbite status buildup.
Flame of the Fell God
  • Reduced FP consumption, increased stamina attack power against guarded enemies.
  • Increased attack power when charged.
  • Shortened damage detection time of residual fire.
Whirl, O Flame!
  • Reduced FP consumption.
  • Increased stamina attack power against guarding enemies.
  • Increased ability to stagger enemies.
Burn, O Flame!
  • Reduced FP consumption.
  • Shortened the time it takes for a flame pillar to be generated.
Scouring Black Flame
  • Increased stamina attack power against guarding enemies and increased poise damage when charged.
Noble Presence
  • Increased stamina consumption and increased stamina attack power against guarded enemies.
  • Shortened recovery time.
Beast Claw
  • Increased the range of the shockwave.
Gurranq's Beast Claw
  • Added a hitbox to the first part of the spell.
  • Increased attack power when charged.
Stone of Gurranq
  • Reduced stamina consumption.
  • Increased attack power and stamina attack power against guarding enemies.
  • Extended the impact area of projectiles.
Scarlet Aeonia
  • Reduced FP consumption.
  • Increased attack power, poise damage and stamina attack power against guarding enemies.
  • Landing attack range has been increased and its recovery time decreased.
  • Adjusted the poise increase timing during activation.
Frenzied Burst
  • Increased poise damage and attack power when charged.
Howl of Shabriri
  • Extended the duration of the effect that increases attack power and lowers defensive power.
Inescapable Frenzy
  • Reduced FP and stamina consumption.
  • Shortened recovery time.
  • Increased grapple range.
Dragonclaw
  • Reduced FP consumption.
  • Increased stamina attack power against guarding enemies.
  • Improved directional control.
Dragonmaw
  • Reduced FP consumption.
  • Increased stamina attack power against guarding enemies.
  • The hitbox around dragon's neck area has been enlarged to make it easier to hit enemies at close range.

Upward and downward adjustments

Black Blade

  • Reduced stamina consumption.
  • Improved turning performance and shortened recovery time.
  • The sword and the wave attack have been changed so that they hit at the same time.
  • Attack power, stamina attack power and poise damage of each part have been decreased.
  • Decreased the number of times the wave part hits large enemies.
Bestial Sling
  • Reduced the stone fragment scatter randomness.
  • Increased stamina attack power against guarding enemies.
  • Reduced between two hits and adjusted the detection so that two hits are always made at close range.
  • Decreased poise damage.

Downward adjustments

Rotten Breath / Ekzykes's Decay

  • Reduced Scarlet Rot status effect buildup.

Balance adjustment of Skills

Upward adjustments

Glintstone Pebble / Surge of Faith / Gold Breaker / Regal Beastclaw / Nebula / Sacred Phalanx

  • Increased attack power.
Sword Dance / Vow of the Indomitable / Eochaid's Dancing Blade
  • Reduced the delay between the end of various actions (such as using items or attack animations) and being able to perform the skill.
Sacred Order / Shared Order / Soul Stifler / Knowledge Above All / Barricade Shield
  • Extended effect time
Taker's Flames / Miquella's Ring of Light
  • Added damage detection to the weapon part.
Prayerful Strike / Great-Serpent Hunt
  • Increased power and poise damage
Wild Strikes / Spinning Strikes
  • Shortened the time between various actions and the activation of skills
  • Slightly increased attack power.
Ground Slam / Golden Slam / Erdtree Slam
  • Reduced the time between using the skill and being able to roll.
  • Increased attack power.
Stamp (Upward Cut) / Stamp (Sweep)
  • Reduced the delay between the end of various actions (such as using items or attack animations) and being able to perform the skill.
  • Increased attack power.
  • Reduced the timing between the end of the skill and performing actions other than the strong attack.
Impaling Thrust
  • Increased motion speed and attack power.
  • Reduced the delay between the end of various actions (such as using items or attack animations) and being able to perform the skill
  • Reduced the timing between the end of the skill and being able to attack and to roll.
Piercing Fang
  • Increased motion speed, attack power and poise damage.
  • Reduced the delay between the end of various actions (such as using items or attack animations) and being able to perform the skill.
  • Reduced the timing between the end of the skill and being able to attack and to roll.

Spinning Slash
  • Increased poise damage against enemies when used with the following weapons: Greatsword, Curved Greatsword, Twinblade, Greataxe, Spear, Great Spear, Halberd, and Reaper.
Charge Forth
  • Increased directional control and motion speed.
  • Reduced the delay between the end of various actions (such as using items or attack animations) and being able to perform the skill.
Blood Tax
  • Increased motion speed and attack power.
  • Increased HP deprivation effect.
  • Reduced the delay between the end of various actions (such as using items or attack animations) and being able to perform the skill.
Repeating Thrust
  • Increased motion speed. Reduced the delay between the end of various actions (such as using items or attack animations) and being able to perform the skill.
Giant Hunt
  • Increased poise damage.
  • Reduced the delay between the end of various actions (such as using items or attack animations) and being able to perform the skill.
Loretta's Slash
  • Increased poise damage for the first attack.
  • Reduced the delay between the end of various actions (such as using items or attack animations) and being able to perform the skill.
Poison Moth Flight
  • Increased poison status buildup and its power against poisoned enemies.
  • Increased the duration and damage of poison.
  • Reduced the delay between the end of various actions (such as using items or attack animations) and being able to perform the skill.
Stormcaller
  • Increased motion speed, attack power and poise damage.
  • Increased skill size and poise damage.
Sacred Blade
  • Increased motion speed and range of the blade.
  • Added damage detection to the weapon part.
  • Increased effect duration and attack power that gives the weapon holy power.
Bloody Slash
  • Increased status buildup and attack power.
  • Reduced the delay between the end of various actions (such as using items or attack animations) and being able to perform the skill.
Lifesteal Fist
  • Increased motion speed and attack power.
  • Increased attack range against other players.
  • Reduced the delay between the end of various actions (such as using items or attack animations) and being able to perform the skill.
Eruption
  • Increased the range and duration of lava.
  • Added a hitbox to the part of the attack where the weapon is slammed.
  • Fixed the timing of the poise increase during activation.
Gravitas
  • Increased poise during casting.
Storm Blade
  • Increased motion speed and range of the blade.
  • Added damage detection to the weapon part.
  • Reduced the delay between the end of various actions (such as using items or attack animations) and being able to perform the skill.
Flaming Strike
  • Increased attack power.
  • Increased duration and attack power that grants the weapon a fire attribute.
  • Reduced the delay between the end of various actions (such as using items or attack animations) and being able to perform the skill.
Lightning Slash
  • Increased duration and attack power that grants the weapon a lightning attribute.
  • Reduced the delay between the end of various actions (such as using items or attack animations) and being able to perform the skill.
  • Reduced the delay between using the skill and being able to attack.
Vacuum Slice
  • Increased motion speed and range of the blade.
  • Reduced FP consumption
  • Added damage detection to the weapon part.
Sacred Ring of Light
  • Increased range and speed of the projectile halo have been increased.
  • Added damage detection to the weapon part.
Blood Blade
  • Increased power.
  • Added damage detection to the weapon part.
  • Reduced the delay between the end of various actions (such as using items or attack animations) and being able to perform the skill.
Phantom Slash
  • Improved directional control.
  • Reduced the delay between the end of various actions (such as using items or attack animations) and being able to perform the skill.
Spectral Lance
  • Increased attack power.
  • Reduced long range damage falloff.
Chilling Mist
  • Increased motion speed.
  • Increased the duration of the weapon's frostbite effect.
Poisonous Mist
  • Increased motion speed.
  • Increased the duration of the weapon's poison effect.
Shield Bash
  • Increased stamina attack power against guarded enemies.
Enchanted Shot
  • Increased arrow speed.
Kick
  • Increased poise damage and stamina attack power against guarding enemies.
Cragblade
  • Extended effect duration.
  • Increased attack power, poise damage and stamina attack power against guarding enemies.
War Cry
  • Extended effect duration.
  • Reduced the delay between the end of various actions (such as using items or attack animations) and being able to perform the skill.
  • The power of strong attacks during the duration of the effect has been increased when using the following weapons:
Straight Sword / Curved Sword / Katana / Axe / Hammer / Flail / Spear / Great Spear / Halberd / Reaper / Fist (one-handed) / Claw (one-handed)

Troll's Roar

  • Increased attack power.
  • Fixed the timing of the poise increase during activation.
Braggart's Roar
  • Extended the duration of the effect.
  • Increased attack power, defense, and stamina recovery speed.
Endure
  • Extended effect duration.
  • Added an effect that prevents staggers caused by blood loss and frostbite status effects.
  • Extended effect duration.
  • Reduced the time between skill activation and being able to perform actions other than attacking.
Holy Ground
  • Increased HP recovery amount.
Raptor of the Mists
  • Reduced FP consumption.
Flame Spit
  • Improved projectile range.
Tongues of Fire
  • Reduced stamina consumption.
Great Oracular Bubble
  • Extended the amount of time that the large bubble stays in place.
  • Tracking performance and range of the large bubble have been improved.
Viper Bite
  • Increased attack power and poison status buildup.
  • Extended poison effect duration and increased damage caused by poison.
Moonlight Greatsword
  • Reduced stamina consumption for strong and charged attacks.
  • Added damage detection to the weapon part.
Siluria's Woe
  • Increased motion speed, attack power and poise during activation.
  • Added damage detection to the weapon part.
  • The projectile now penetrates enemies and some objects when charged.
Reduvia Blood Blade
  • Increased attack power.
  • Added damage detection to the weapon part.
Glintstone Dart
  • Increased range, speed and attack power of magic attacks.
  • Magic attacks now penetrate enemies when not charged.
Night-and-Flame Stance
  • Increased attack power.
  • The attack direction may now be adjusted up and down when using a normal attack.
  • Added damage detection to the weapon part.
Ruinous Ghostflame
  • Increased the duration, attack power and poise damage of the effect that gives the weapon a magic attribute.
  • Shortened the time between various actions and the activation of the skill.
  • Reduced time between the skill activation and being able to perform actions.

Spearcall Ritual
  • Increased attack power.
  • Reduced damage detection time.
Wolf's Assault
  • Increased poise during casting.
Thundercloud Form
  • Increased directional control.
Regal Roar
  • Extended effect duration.
  • Reduced the time between strong attacks while under the effect.
  • Reduced time between the skill activation and being able to perform actions.
Blade of Death
  • Increased effect duration that reduces maximum HP.
Destined Death
  • Increased motion speed
  • Extended the duration of the effect that reduces maximum HP.
Alabaster Lords' Pull
  • Increased attack power.
  • Increased poise during casting.
Onyx Lords' Repulsion
  • Increased repelling effect power.
  • Increased poise during casting.
Oath of Vengeance
  • Extended effect
  • Added an effect that prevents staggers caused by blood loss and frostbite status effects.
Ice Lightning Sword
  • Increased weapon attack power.
  • Increased the duration and attack power of the effect that grants the weapon a lightning attribute.
  • Reduced time between the skill activation and being able to perform actions.
Claw Flick
  • Increased attack power.
  • Increased poise damage of the finger expansion.
Golden Tempering
  • Added a timing for interrupting the attack during a series of strong attacks while under the effect.
  • Increased strong attack motion speed, poise damage, and stamina attack power against guarding enemies during the effect.
  • Increased the duration and attack power of the effect that grants the weapon a holy attribute.
  • Reduced time between the skill activation and being able to perform actions.
Last Rites
  • Increased effect duration.
  • Increased attack power.
  • Effect against Those Who Live in Death has been revised upward.
Unblockable Blade
  • Reduced FP consumption.
  • Increased motion speed.
Loretta's Slash (Loretta's War Sickle Ash of War)
  • Increased attack power.
  • Increased damage of the first attack
  • Increased poise damage.
Corpse Wax Cutter
  • Reduced FP consumption.
  • Increased motion speed, range and speed of the blade.
  • Added damage detection to the weapon part.
Zamor Ice Storm
  • Increased attack power.
  • Increased attack power to the weapon part.
Dynast's Finesse
  • The directional control of the follow up strong attack has been improved.
Death Flare
  • Increased the duration and attack power of the effect that grants the weapon a holy attribute.
Magma Guillotine
  • Increased poise damage and stamina attack power against guarding enemies for the first attack.
Corpse Piler
  • Slightly increased attack power.
Bloodblade Dance
  • Added damage detection immediately after activating the skill.
Devourer of Worlds
  • Increased poise damage.
Familial Rancor
  • Increased range of the vengeful spirits that chase down foes.
Rosus's Summons
  • Increased motion speed.
Thunderstorm
  • Increased motion speed.
  • Increased the duration and attack power of the effect that grants the weapon a lightning attribute.
Unblockable Blade
  • Increased attack power.
  • Reduced time between the skill activation and being able to perform actions.
Ordovis's Vortex
  • Increased attack power, motion speed and poise damage.
  • Increased poise during casting.
  • Reduced the delay between the end of various actions (such as using items or attack animations) and being able to perform the skill.

Upward and downward adjustments

Barbaric Roar

  • Extended effect duration.
  • Reduced the time between using the skill and performing various actions.
  • Increased strong attack power when used with Claw or Fist weapons during the effect.
  • Reduced strong attack power when used with Twinblade weapons during the effect.

Downward adjustments

Shield Crash

  • Reduced the amount of status buildup when used with weapons that have status effects.
Seppuku
  • Increased damage taken upon activation.
  • Reduced the bleed status buildup effect granted to weapons.
Bloodboon Ritual
  • Reduced the range of the damage animation trigger on other players. Damage is unchanged.
Bug Fixes
  • Added a process to remove the Ash of War from weapons that cannot normally be combined with certain Ashes of War.
  • Fixed a bug that prevented users from obtaining items such as Great Runes, Crystal Tears, Cracked Pots, and Ritual Pots when the number of items in the inventory and the storage had reached the maximum limit.
  • Fixed a bug that prevented users from obtaining Crystal Tear. If you fail to obtain a Crystal Tear, the item will be added to your inventory when moving within the vicinity of the place where you should have obtained it.
  • Adjusted player character control when under certain damage animations.
  • Fixed a bug that prevented charging some Incantations while casting them with a left-handed Sacred Seal in mid-air.
  • Fixed a bug that prevented performing a normal attack from a dash immediately after landing from a jump when the weapon is two-handed.
  • Fixed a bug where various action inputs were ignored when changing weapons while moving.
  • Corrected the description of the Colossal Sword’s physical attack attribute.
  • Fixed a bug where the timing to change the attack direction was narrower than expected for some attacks with Greataxes.
  • Fixed a bug where the attack direction could not be changed when performing a charged attack with the Ruins Greatsword weapon.
  • Fixed a bug where the Highland Axe’s effect was not applied to the skill Shriek of Milos.
  • Fixed a bug where the effects of the Warrior Jar Shard and the Shard of Alexander were not applied to the skill Sorcery of the Crozier.
  • Fixed a bug where the effect of the Roar Medallion was not applied to the Regal Roar Ash of War.
  • Fixed a bug where the skill Viper Bite could inflict poison instead of deadly poison.
  • Fixed a bug where the range of one of the three rocks was longer than expected when casting the Spell Rock Sling with a left-hand staff.
  • Fixed a bug where recovery time after casting Beast Claw could not be shortened by magic or incantations.
  • Fixed a bug where when attacking an enemy who cannot be grabbed by the incantation Inescapable Frenzy, the attack will be repelled if the enemy is holding a shield.
  • Fixed a bug where HP or FP could be recovered when changing equipment to certain types of armor under certain circumstances.
  • Fixed a bug that could cause death and result in the player becoming stuck in some locations.
  • Fixed some terrain bugs that allowed users to reach unexpected locations with certain procedures.
  • Fixed a bug where the rendering and collision detection of some maps were different from expected.
  • Fixed a bug where bolts fired with the Hand Ballista weapon missed the lock-on target when the game was running at a frame rate below a certain level.
  • Fixed a bug that could prevent online multiplayer from working properly on the PlayStation 4 and PlayStation 5 versions.
  • Several other performance improvements and bug fixes.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 301
183c210160220-screenshotUrl.jpg

On ollut kyllä hauskaa uusintakierros. Pelaajia saanut mukaan helposti ja kunnon mylläkkää on, kun kaikilla buildia kasassa niin taiat, muut pallerot ja skillit lentää. Kiva myös tuo, että voi kaikkiin avattuihin summoning pooleihin itse laittaa kerralla. Päätyy hauskasti milloin minnekin.
 
Liittynyt
19.01.2019
Viestejä
10
Muutama tunti tätä sekoilua takana, ei aikaisempaa "souls" kokemusta.
Ei oikein ota tartuakseen, ehkä vaatii vain muutaman uudelleen alotuksen että ietäisi mihin tuossa edes pitäisi suurinpiirtein mennä.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 290
Muutama tunti tätä sekoilua takana, ei aikaisempaa "souls" kokemusta.
Ei oikein ota tartuakseen, ehkä vaatii vain muutaman uudelleen alotuksen että ietäisi mihin tuossa edes pitäisi suurinpiirtein mennä.
Pikaopas:
1. Kaikkia vihuja ei tarvitse tappaa, väistä sitä hevosheppua ku pääset ulkoilmaan, saat sen myöhemmin "helposti" alas
2. Juokse suoraan kartan ja Gracen (checkpoint) osoittamaan suuntaan alussa 3 loikkaa jotta saat hevosen ja mahdollisuuden nousta tasoja. Puhdista vihujen leiri vasta sen jälkeen kun siellä kellarissa on tärkeä itemi.
3. Varmista että ei ole tavaraa liikaa päällä ja pystyt kierimään nopeasti, raja tais olla 50% tai 70%(?) ja siihen lasketaan myös aseet jotka eivät ole käytössä mutta silti "kädessä". Ritarilla (hyvä hahmo!) aloittaessa sillä on miekan lisäksi joku polearm käytössä ja pelaaminen on turhan hankalaa kun kväistö ei onnistu ja stamina ei palaudu niin nopeasti
4. Alueet jotka ovat nurmikkoa kuuluvat alueeseen ennen ekaa pomoa, eli tutki vain rohkeasti etelää myös ja hae karttoja
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 290
Pelissä on myös näkymätön mittari iskujen tekemälle "poise" vahingolle, joka määrää kuinka paljon pystyy torjumaan, kun se mittari menee nollaan vihu ei voi lyödä ja saa lyödä ilmaiseksi. Siksi isot strenght aseet ovat erittäin käteviä koko pelin ajan. Vaikka pikku miekka näyttäisi tekevän saman vahingon kuin hidas jättimäinen miekka, niin jättimäisen miekan iskun jälkeen vihu ei voi löydä takaisin. Pikku miekan lyönnin jälkeen vihu varmaan lyö jonkun sarjan ja siinä kuolee.

Kun tulee hankala paikka vastaan niin lähde vain toiseen suuntaan. Siellä on monia pelin pysäyttäjiä laitettu ihan tarkoituksella.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 301
183e1b6bd2031-screenshotUrl.jpg

Älytöntä ollut meno lisäkierroksilla porukalla. Siistejä buildeja ja invaderia pukkaa. Hauskoja, ärsyttäviä ja hienoja kohtaamisia. Äsken kolmestaan lohikäärmeen kanssa, kun invader tuli. Istuen katsoi, että voitettiin. Otin sitten matsin ilman putteleita. Hilkulla hävisin.

Tuli taas todettua että kun vikassa loparissa tunnari lävähtää käyntiin niin ei kylmiä väreitä enempää tule.

DLC huhut kasvanut taas muuten. Joskohan pian.
 
Liittynyt
08.03.2022
Viestejä
335
Onkoa näihin Souls-peleihin yleisesti ottaen usein tehty DLC:itä, ja miten laajoja ne on?

Tässä varmaan kohtuullisen helppoa toteuttaa vaikka uusi "saari" tms.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 301
Onkoa näihin Souls-peleihin yleisesti ottaen usein tehty DLC:itä, ja miten laajoja ne on?

Tässä varmaan kohtuullisen helppoa toteuttaa vaikka uusi "saari" tms.
Sekiro ja Demon's Souls eivät saaneet lisäreitä. Muut ovat saaneet ja kyllä ne on olleet hyviä/loistavia ja kooltaan aika mukavia. Parhaat loparit ollu myös omasta mielestäni. Ilmeisesti pelin koodista tai uusimman pätsin jostain jutuista ovat poimineet DLC-maininnat. Pvp-areenat todnäk ekassa lisärissä plus uusi legacy dungeon eli joku saari tms.

 
Liittynyt
20.08.2018
Viestejä
127
Täällä kans palattu pelin pariin pitemmän tauon jälkeen. Ja kyllähän tämä jälleen maistuu erittäin hyvin. Harkiten tuli selailtua eri buildeja tuolta fextralifen sivuilta ja päädyin aloittamaan uuden pelailun tuommoisella int/faith yhdistelmään painottuvalla buildilla. On ollut kyllä oikein virkistävää ja erinlaista.

Jostain syystä jäänyt aikaisemmilta pelailuita moninpeli melkein kokonaan huomioimatta. Nyt sit lähes joka bossi pelattu muiden pelaajien avustuksella sekä tullut auteltua muita. Kyllähän tämä moninpeli tuo peliin paljon lisää vaihtelevuutta ja monenlaisia eri tilanteita ja kohtaamisia.

Mielenkiintoista nähdä mitä ovat keksineet tulevaan lisäriin ja millä aikataululla on tulossa pihalle.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 301
Porukalla on kyllä hauskaa pelailla. Osa alueista kuitenkin sisältää tosi kovia perusvihuja tai niitä on määrällisesti paljon niin porukalla jaksaa mätkiä kaiken alas ja erityisesti myöhemmin pelissä joutuu silti tarkkana olemaan.

Kuten myös lopusta päästä tai jostain keskeltä lähtien loparit uusilla kierroksilla kolmestaan ovat kyllä ihan koitoksia. Ei tosiaan mitään läpijuoksuja.

Mutta minulle cooppaus on mieleisintä. :)
 
Liittynyt
03.04.2021
Viestejä
33
Ite pelaan ekalla läpipeluukerralla offlinessa että vältyn spoilereilta: ei näy pelaajien veritahroja eikä jätettyjä viestejä. Paljon mukavampaa kun tulee täytenä yllätyksenä että joku mörkö tulee nurkan takaa ja pistää miekkaa persuksiin. Sitten toisella läpipeluukerralla pelaan uudella hahmolla online tilassa. Tulee kaivattua lisäboostia pelaamiseen.

Nyt 95lvl ja tunteja takana 110h. Vasta sain Rykardin tapettua, olipahan prkl eeppinen pomotappelu.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 301
Ite pelaan ekalla läpipeluukerralla offlinessa että vältyn spoilereilta: ei näy pelaajien veritahroja eikä jätettyjä viestejä. Paljon mukavampaa kun tulee täytenä yllätyksenä että joku mörkö tulee nurkan takaa ja pistää miekkaa persuksiin. Sitten toisella läpipeluukerralla pelaan uudella hahmolla online tilassa. Tulee kaivattua lisäboostia pelaamiseen.

Nyt 95lvl ja tunteja takana 110h. Vasta sain Rykardin tapettua, olipahan prkl eeppinen pomotappelu.
Hieno tapa! :)

Tuo on kyllä tosiaan eeppinen vääntö. Ei kaikkien mieleen. Itse pidän kyllä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
193 338
Viestejä
3 497 103
Jäsenet
62 308
Uusin jäsen
tyyliluuri

Hinta.fi

Ylös Bottom