- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 1 405
Mitähän vitun paskaa nuo invadet on jatkuvasti? Kokeilen aloittelevan kaverin kanssa pelata itselläkin uusi hahmo, tulee jotain 30-50 levusia hyökkääjiä kokoajan saako näitä estettyä vitullaka?
On kyllä vitun paskaa, pelasi pelin julkaisu aikaan niin sai rauhassa vedellä cooppia, nyt kokoajan puskee jotain kyrpää päälle. Taisi ekat 4 läpikertaa riittää ja en rupea uudella hahmolla pelaamaan menee mielenkiinto täysin.Coopissa ei. Hetken aikaa on aina suojaa invaasion jälkeen, mutta muutoin ”it’s free real estate”.
Eikös siellä kartasta näe myös ne alueet missä ovat kovimmat pvp tappelut menossa ja sen mukaan siirtyy vaikka muualleOn kyllä vitun paskaa, pelasi pelin julkaisu aikaan niin sai rauhassa vedellä cooppia, nyt kokoajan puskee jotain kyrpää päälle. Taisi ekat 4 läpikertaa riittää ja en rupea uudella hahmolla pelaamaan menee mielenkiinto täysin.
Eikös siellä kartasta näe myös ne alueet missä ovat kovimmat pvp tappelut menossa ja sen mukaan siirtyy vaikka muualle
Pelkkä online ei riitä, täytyy kutsua joku sun peliin/sun mennä toisen peliin.Mikäköhän asetus mulla on päällä kun ei ole koskaan tullut invadea? Käsittääkseni pitäisi onlinet normaalisti päällä.
Tai käyttää Taunter's Tongue -nimistä itemiäPelkkä online ei riitä, täytyy kutsua joku sun peliin/sun mennä toisen peliin.
Voit respeccaa ja kokeilla ihan mitä buildia vaan, asepalikoitakin saat +9 asti loputtomiin joten ei paljon esteitä.Tässä pelissä on niin paljon aseita, spellejä ja incantationeita, että olisi helpottanut kun olisi vaikka joku realmi missä näitä saisi kokeilla vapaasti ilman rajoituksia.
Respeccaaminen kuitenkin syö esineitä, joita on saatavilla rajoitettu määrä. Respaccaaminen ei ole muutenkaan hirveän käytännöllistä jos haluaa vain testailla tiettyjä aseita, spellejä tai incantationeja, eikä buildeja.Voit respeccaa ja kokeilla ihan mitä buildia vaan, asepalikoitakin saat +9 asti loputtomiin joten ei paljon esteitä.
Yllä olevaan kritiikkiin liityen, minusta kyllä ylivoimaisesti paras avoin maailma ikinä eikä ole edes lähellä.
Tallennuksen ottaminen talteen on hyvä just näissä tilanteissa ja eikös konsoleillakin se onnistu ?Respeccaaminen kuitenkin syö esineitä, joita on saatavilla rajoitettu määrä. Respaccaaminen ei ole muutenkaan hirveän käytännöllistä jos haluaa vain testailla tiettyjä aseita, spellejä tai incantationeja, eikä buildeja.
Näinhän se tässä pelissä kyllä menee. Reaktioilla pelaaminen ei vaan toimi, koska vihuilla on niin pitkiä komboja, loputon stamina ja viivästettyjä iskuja, ettei mitään mahiksia monia pomoja vastaan ilman opettelua. Ei ds1:ssä ollut läheskään samanlaista meininkiä.Pääsisältö pelistä koostuu npc animaatioiden yhdistämistä ajoituksiin ja lihasmuistiin, sitten kun osaat ajoitukset tarpeeksi hyvin jump+r2 spammia varten niin palkintona on lisää muistiharjoitusta mikä kestää 100h, joku saattaa tykätä mutta minulle ei ollut kovin hauskaa.
Yhellä pelikerralla löytyy ainakin 10 Larval Tearia, pääsuuntia mihin specata on varmaan vähemmän kuin tuo määrä, kuin monta kertaa oikein meinasit specata edes takas? Jos haluut kokeilla kaikkea mahdollista niin pelaa johonki lvl 300 niin varmaan saat melkein mitä tahansa käyttöön ilman että tarvii specata mitään uusiksi.Respeccaaminen kuitenkin syö esineitä, joita on saatavilla rajoitettu määrä. Respaccaaminen ei ole muutenkaan hirveän käytännöllistä jos haluaa vain testailla tiettyjä aseita, spellejä tai incantationeja, eikä buildeja.
18 Larval Tearia on pelissäYhellä pelikerralla löytyy ainakin 10 Larval Tearia, pääsuuntia mihin specata on varmaan vähemmän kuin tuo määrä, kuin monta kertaa oikein meinasit specata edes takas? Jos haluut kokeilla kaikkea mahdollista niin pelaa johonki lvl 300 niin varmaan saat melkein mitä tahansa käyttöön ilman että tarvii specata mitään uusiksi.
Tarkoitin training realmia, jossa voisi testata kaikkia löytämiään aseita ja taikoja ilman attribuuttirajoitteita. Jos esim löytää jonkun aseen joka vaatii vaikka 8str/dex enemmän tai spellin joka vaatii 10int enemmän niin voi testata kannattaako lähteä seuraavaksi nostamaan/respeccaamaan tätä attribuuttia jotta saa sen käyttöönsä. Pelin alkupuoliskolla tämä voisi myös helpottaa pelaajaa löytämään oma buildinsa.Yhellä pelikerralla löytyy ainakin 10 Larval Tearia, pääsuuntia mihin specata on varmaan vähemmän kuin tuo määrä, kuin monta kertaa oikein meinasit specata edes takas? Jos haluut kokeilla kaikkea mahdollista niin pelaa johonki lvl 300 niin varmaan saat melkein mitä tahansa käyttöön ilman että tarvii specata mitään uusiksi.
Aika laajalti tuo on hyväksytty. Ihmisillä on muutama kipale mistä ne tykkää ja loput pelin 100h+ ajasta se on äärimmäisen keskinkertaista.Ei ole hyvä musiikki tässä? Ensimmäistä kertaa kuulin moisen kommentin
Laajalti hyväksytty? Ei todellakaan noiden linkkien perusteella pelkästään. Joka asiasta löytää valittajia, ja pahiten pelistä taitaa valittaa ne joille tässä ei ole tarpeeksi käsistä pitelemistä.
Hyppii eri kohtiin ja saa geneerisintä ambient kökköä mitä en sanoisi musiikiksi. Tuota kun kuuntelee monta tuntia maailmassa hevostellessa + minimaalinen määrä keskusteluja niin äänen puolesta aivot eivät saa paljoa virikettä. Tottunut OST:hin missä jotain tapahtuu ja jatkuvasti saa keskustella npc kanssa, kuten witcher 3. Parempi vain laittaa omat musiikit tai jokin podcasti taustalle.
Aika laajalti tuo on hyväksytty. Ihmisillä on muutama kipale mistä ne tykkää ja loput pelin 100h+ ajasta se on äärimmäisen keskinkertaista.
Stutterit hävis itellä viime patchin myötä. Juttele sille naiselle, saat avaimen ja sopimuksia tulee sinne sivukäytävän huoneeseen.Tuntuu Elden Ringinkin stutteri hävinneen miltei kokonaan, kun vaihtui prossu 3700x --> 5800x3D. Ihan todella selkeä ero kyllä. Tänään pääsin Volcano Manoriin. Mitenkähän tuomita niitä kontrahteja saa?
Siinä pitää käyttää siinä pomohuoneen alussa annettavaa asetta serpent slaying spear tms. Sillä saa hyökättyä kaukaa ja tekee tosi paljon vahinkoa, mutta se toimii vain siinä pomotaistelussa.Eilen väänsin Rydekerin kanssa tunnin ja luulin että sain sen tapettua... Mitä vielä. Phase 2 alko ja aivan mahdottomalle tuntuu... Miten sen lähelle pitäs edes päästä melee hahmolla? 1 vaiheessakin ihan pirun vaikea saada osumia sisään katanalla.
Otat tosiaan sen keihään siitä huoneen alusta. Lukko päälle, sopivalle etäisyydelle ja yksittäisiä L2 iskuja. Iskun jälkeen aina muutama askel sivulle ja L2 uudestaan. Flaskia nopeasti väliin kun FP vähenee. Pitäisi kaatua aika helposti kun vaan spämmää tuota settiä.Eilen väänsin Rydekerin kanssa tunnin ja luulin että sain sen tapettua... Mitä vielä. Phase 2 alko ja aivan mahdottomalle tuntuu... Miten sen lähelle pitäs edes päästä melee hahmolla? 1 vaiheessakin ihan pirun vaikea saada osumia sisään katanalla.
Kesken eräiset contract-tehtävät peruuntuu jos tapat Rykardin. En tosin tiiä saako sieltä mitään niin siistiä että kannattaa jättää myöhemmäksi. Ite tapoin sen heti ku pystyin.Eilen väänsin Rydekerin kanssa tunnin ja luulin että sain sen tapettua... Mitä vielä. Phase 2 alko ja aivan mahdottomalle tuntuu... Miten sen lähelle pitäs edes päästä melee hahmolla? 1 vaiheessakin ihan pirun vaikea saada osumia sisään katanalla.
Eihän sitä asetta voi olla huomaamatta kun ekan kerran menee sinne ja tappelu alkaaJuu selittihän se joku aave siitä keihäästä siellä kartanossa. Ei taas yhtään enää siinä vaiheessa muistanut, kun taistelu alkoi. Katanalla sai aika kauan kihnuttaa, että edes eka vaiheen pääsi. Niin vähän teki damagea ja osuminenkin pirun vaikeeta. Ehkäpä sillä keihäällä hoituu vähän helpommin sitten.
Ehkä ei, mutta sen käyttöönotto onkin toinen juttu. Itelläkin olisi varmaan mennyt ohi jos en olisi jotain juttua aiheesta juuri sitä ennen lukenut.Eihän sitä asetta voi olla huomaamatta kun ekan kerran menee sinne ja tappelu alkaa
Siis kuinka ton tossa voi olla huomaamatta ja sehän ottaa sen automaattisesti käyttöön myösEhkä ei, mutta sen käyttöönotto onkin toinen juttu. Itelläkin olisi varmaan mennyt ohi jos en olisi jotain juttua aiheesta juuri sitä ennen lukenut.
Ei kyllä ottanut automaattisesti käyttöön. Poimin sen kyllä, mutta en edes poimiessa kattonu mikä itemi se oli, kun aattelin että bossi rynnistää kohta päälle, vaikka olikin sitten torkkuva tapaus.Siis kuinka ton tossa voi olla huomaamatta ja sehän ottaa sen automaattisesti käyttöön myös
Kärmes? Sehän oli klassinen gimmick-bossi, "Stormruler" oli heti ovella vastassa. Itse hyppäsin vielä takomassa sen +9 niin taistelu oli suht helppo. Vain toisen vaiheen pääkallopommitus yllätti kertaalleen.Juu selittihän se joku aave siitä keihäästä siellä kartanossa. Ei taas yhtään enää siinä vaiheessa muistanut, kun taistelu alkoi. Katanalla sai aika kauan kihnuttaa, että edes eka vaiheen pääsi. Niin vähän teki damagea ja osuminenkin pirun vaikeeta. Ehkäpä sillä keihäällä hoituu vähän helpommin sitten.
En edes avaa videota mutta: Comet Azur tappaa sekä bossin, että sen summonit kerrastaKokeilin tätä clippiä ja muuten toimi! bossi kaatu ja hermot säästy
Paskaksi sitä on vaikea kyl sanoa. En tiiä onko speedrun-meta muuttunut, mut tää oli ainakin jossain kategoriassa se ase, mitä kaikki käytti. RL1 all remembrancess ilman glitchejä, jos muistan oikein.Mä menin upgradee sen käärme-spearin kaikilla stoneilla bossin jälkee tajutakseen että ne skillit ei toimi kun sitä käärmettä vastaan vaan, se on ilman niitä ihan paska ase Noh, voipahan sit muutamalla hitillä tappaa se ng+ rundilla sil spearil.
Sen aseen skillit ei aktivoidu muuten kun siinä käärmetaistelussa?Paskaksi sitä on vaikea kyl sanoa. En tiiä onko speedrun-meta muuttunut, mut tää oli ainakin jossain kategoriassa se ase, mitä kaikki käytti. RL1 all remembrancess ilman glitchejä, jos muistan oikein.
Se ei oo meta ase, koska ei voi vetää powerstance bleediä eikä voi laittaa mitään mega-OP ashia, mutta on se off-meta -aseena hyvä.
Salt & Sanctuary on aika suora 2D-kopio Dark Souls 1:stä. Pari vuotta sitte twitterissä randomisti 100 seuraajan tilillä avauduin siitä kuinka suunnistus on liian hankalaa, niin piru vie itse pelintekijä kävi sanomassa että oli samaa mieltä! Odotan jatko-osan handlaavan paremmin eksymisen (vaikka se epävarmuus on tietty osa pelikokemusta).Offtopic: Ketjun innoittamana tartuin tuohon Salt and... Shit? - tekeleeseen. VMP akselilla "viedään vittumainen epäreilu vaikeus uudelle tasolle ja kököt kontrollit to boost"