Elden Ring (PC, PS4/PS5, Xbox One/X/S)

Eikös siellä kartasta näe myös ne alueet missä ovat kovimmat pvp tappelut menossa ja sen mukaan siirtyy vaikka muualle


Jaa aivan, todellakin hermo menee näihin kun koittaa keskittyä peliin alotus aseella niin sieltä tulee toista pelikertaa pelaavia kyrpiä joilla on aseet iskut ym.

Jaah, samat kyrvät pyörii samoilla alueilla tappamassa pikku levuja, löytyy näköjään elden lord settiä ja ruoskaa ym, samaa paskaa mitä teinit tiktokissa kuvaavat.
 
Viimeksi muokattu:
Mikäköhän asetus mulla on päällä kun ei ole koskaan tullut invadea? Käsittääkseni pitäisi onlinet normaalisti päällä.
 
Ei kyllä jäänyt hyvät mielet tästä pelistä. Pääsisältö pelistä koostuu npc animaatioiden yhdistämistä ajoituksiin ja lihasmuistiin, sitten kun osaat ajoitukset tarpeeksi hyvin jump+r2 spammia varten niin palkintona on lisää muistiharjoitusta mikä kestää 100h, joku saattaa tykätä mutta minulle ei ollut kovin hauskaa. En saanut paljon mitään tehtäviä läpi, kun peli ei anna tarpeeksi infoa ja olisi pakko seurata questline osiota Wikistä. Maailma on enimmäkseen random fantasia tekelettä ilman mitään syvempää ajatusta siitä miten kaikki toimisi yhdessä, vihulaiset seisoo aika mmo-tyyppisesti ihan vain sinua varten. Puhuvia npc:tä on todella vähän ja kaikki kuolee kuitenkin, tarinaa ei ole. Musiikki oli niin paskaa, että laitoin pelistä nollille ja kuuntelin omia.

Pelissä on valtava määrä spellejä ja incantatioita jotka ovat täysin turhia jos pelaa meleetä. Noin 99% tavarasta mitä löydät palkintoja maailman tutkimisesta on täysin turhaa. Käytännössä mitä tarvit on flaskijutut, 1 aseen, armor setin, tietyt talismaanit, summonin, ja kaiken muun voi jättää noukkimatta. Hirveä määrä craftattavaa joita ei tarvi koskaan käyttää.

Open worldi ei vaikuta toimivan kovin hyvin. Todella paljon toistettua sisältöä, jotain 15 identtistä dragonia maailmassa. Fromsofta ei skaalaa vihulaisia eikä kerro tarkoitettua levu tasoa alueille. Ylilevutus on tosi helppoa ja sitten pelin eri alueet muuttuu haasteettomaksi ja siten turhaksi koska sisältöä combatin lisäksi on nolla.
Ei kannata käyttää mimicciä, ei jää bosseista paljoa mieleen kun ei tarvi oppia niiden mekaniikkoja. Peli varmaan hyötyisi siitä, että olisi set protagonisti jolla rajoittuneempi määrä työkaluja ja npc:t on tehty toimimaan sille setille.
 
Perusmelee on minusta vähän tylsää, joten olenkin tykästynyt erilaisiin hybrideihin. Incantationit varsinkin hauskoja. Samoin eri ashes of warien kanssa kiva kikkailla. Piti jättää peli jo tauolle, mutta ei ole malttanut, kun on näitä eri buildi-ideoita niin.
 
Tässä pelissä on niin paljon aseita, spellejä ja incantationeita, että olisi helpottanut kun olisi vaikka joku realmi missä näitä saisi kokeilla vapaasti ilman rajoituksia.
 
Tässä pelissä on niin paljon aseita, spellejä ja incantationeita, että olisi helpottanut kun olisi vaikka joku realmi missä näitä saisi kokeilla vapaasti ilman rajoituksia.
Voit respeccaa ja kokeilla ihan mitä buildia vaan, asepalikoitakin saat +9 asti loputtomiin joten ei paljon esteitä.

Yllä olevaan kritiikkiin liityen, minusta kyllä ylivoimaisesti paras avoin maailma ikinä eikä ole edes lähellä.
 
Voit respeccaa ja kokeilla ihan mitä buildia vaan, asepalikoitakin saat +9 asti loputtomiin joten ei paljon esteitä.

Yllä olevaan kritiikkiin liityen, minusta kyllä ylivoimaisesti paras avoin maailma ikinä eikä ole edes lähellä.
Respeccaaminen kuitenkin syö esineitä, joita on saatavilla rajoitettu määrä. Respaccaaminen ei ole muutenkaan hirveän käytännöllistä jos haluaa vain testailla tiettyjä aseita, spellejä tai incantationeja, eikä buildeja.
 
Respeccaaminen kuitenkin syö esineitä, joita on saatavilla rajoitettu määrä. Respaccaaminen ei ole muutenkaan hirveän käytännöllistä jos haluaa vain testailla tiettyjä aseita, spellejä tai incantationeja, eikä buildeja.
Tallennuksen ottaminen talteen on hyvä just näissä tilanteissa ja eikös konsoleillakin se onnistu ?
 
Pääsisältö pelistä koostuu npc animaatioiden yhdistämistä ajoituksiin ja lihasmuistiin, sitten kun osaat ajoitukset tarpeeksi hyvin jump+r2 spammia varten niin palkintona on lisää muistiharjoitusta mikä kestää 100h, joku saattaa tykätä mutta minulle ei ollut kovin hauskaa.

Näinhän se tässä pelissä kyllä menee. Reaktioilla pelaaminen ei vaan toimi, koska vihuilla on niin pitkiä komboja, loputon stamina ja viivästettyjä iskuja, ettei mitään mahiksia monia pomoja vastaan ilman opettelua. Ei ds1:ssä ollut läheskään samanlaista meininkiä.

Ja mitä enemmän peliä pelaa, sitä enemmän alkaa käyttämään OP kamaa, koska ilman niitä pelaaminen on vaan tuskaa erittäin huonon balanssin takia.

Peli olisi monta pykälää parempi, jos kasualisointia olisi jätetty vähän vähemmälle eikä peli olisi niin täynnä easy modeja, että pomojen pitää olla epähauskoja, että easy modella pelaavalle olisi jotain potentiaalista haastetta.
 
Respeccaaminen kuitenkin syö esineitä, joita on saatavilla rajoitettu määrä. Respaccaaminen ei ole muutenkaan hirveän käytännöllistä jos haluaa vain testailla tiettyjä aseita, spellejä tai incantationeja, eikä buildeja.
Yhellä pelikerralla löytyy ainakin 10 Larval Tearia, pääsuuntia mihin specata on varmaan vähemmän kuin tuo määrä, kuin monta kertaa oikein meinasit specata edes takas? Jos haluut kokeilla kaikkea mahdollista niin pelaa johonki lvl 300 niin varmaan saat melkein mitä tahansa käyttöön ilman että tarvii specata mitään uusiksi.
 
Yhellä pelikerralla löytyy ainakin 10 Larval Tearia, pääsuuntia mihin specata on varmaan vähemmän kuin tuo määrä, kuin monta kertaa oikein meinasit specata edes takas? Jos haluut kokeilla kaikkea mahdollista niin pelaa johonki lvl 300 niin varmaan saat melkein mitä tahansa käyttöön ilman että tarvii specata mitään uusiksi.
18 Larval Tearia on pelissä
 
Yhellä pelikerralla löytyy ainakin 10 Larval Tearia, pääsuuntia mihin specata on varmaan vähemmän kuin tuo määrä, kuin monta kertaa oikein meinasit specata edes takas? Jos haluut kokeilla kaikkea mahdollista niin pelaa johonki lvl 300 niin varmaan saat melkein mitä tahansa käyttöön ilman että tarvii specata mitään uusiksi.
Tarkoitin training realmia, jossa voisi testata kaikkia löytämiään aseita ja taikoja ilman attribuuttirajoitteita. Jos esim löytää jonkun aseen joka vaatii vaikka 8str/dex enemmän tai spellin joka vaatii 10int enemmän niin voi testata kannattaako lähteä seuraavaksi nostamaan/respeccaamaan tätä attribuuttia jotta saa sen käyttöönsä. Pelin alkupuoliskolla tämä voisi myös helpottaa pelaajaa löytämään oma buildinsa.
 
Ei ole hyvä musiikki tässä? Ensimmäistä kertaa kuulin moisen kommentin, pelissähän on itseasiassa yksi parhaista ambient-musiikeista kuvaamaan juuri sitä maailmaa missä pelataan.
Musiikin tekijänä itse ihastelen esimerkiksi sen mädäntyneen maailman raitaa, joka sopii kuin nenä päähän, kuten Volcano Majorin mollivoittoinen sello/viulu -melodia, ahdistavalla tunnelmallaan. Pomotaisteluiden kuorojen mahtipontisuus, Malenian kauniin melankolinen soundtrack ja paljon muuta. Arvosteluissakin tubessa törmännyt kuinka kerrankin pelin musiikissa melodia vastaa sitä mitä näytetään. Mahtipontisuus toki on usein käytetty idea tämän tyyppisissä peleissä ja kuorot ei mitään ainutkertaista tai uutta, mutta se että melodia KUVASTAA maailmaa, se on se kirsikka kakussa.

Toki jos on tottunut tyypilliseen japanilaiseen emorock, pop-jumputukseen mikä toimintapeleissä kuulee, se selittää. Mutta toki silläkin musiikilla on paikkansa, riippuen pelistä. Musiikin kuten taiteen tykkäily yleensäkin on toki subjektiivinen asia mutta siihen on todellakin syynsä, miksi Softwaren veteraanisäveltäjä Yuka Kitamura on jokaisen Softwaren pelin pääsäveltäjä.

Tämän säveltäjän prosessista tässä, ei tämän pelin parista mutta työskentelytapa sama:
 
Viimeksi muokattu:
Tuntuu Elden Ringinkin stutteri hävinneen miltei kokonaan, kun vaihtui prossu 3700x --> 5800x3D. Ihan todella selkeä ero kyllä. Tänään pääsin Volcano Manoriin. Mitenkähän tuomita niitä kontrahteja saa?
 


Hyppii eri kohtiin ja saa geneerisintä ambient kökköä mitä en sanoisi musiikiksi. Tuota kun kuuntelee monta tuntia maailmassa hevostellessa + minimaalinen määrä keskusteluja niin äänen puolesta aivot eivät saa paljoa virikettä. Tottunut OST:hin missä jotain tapahtuu ja jatkuvasti saa keskustella npc kanssa, kuten witcher 3. Parempi vain laittaa omat musiikit tai jokin podcasti taustalle.

Ei ole hyvä musiikki tässä? Ensimmäistä kertaa kuulin moisen kommentin
Aika laajalti tuo on hyväksytty. Ihmisillä on muutama kipale mistä ne tykkää ja loput pelin 100h+ ajasta se on äärimmäisen keskinkertaista.
aaaa.png
 


Hyppii eri kohtiin ja saa geneerisintä ambient kökköä mitä en sanoisi musiikiksi. Tuota kun kuuntelee monta tuntia maailmassa hevostellessa + minimaalinen määrä keskusteluja niin äänen puolesta aivot eivät saa paljoa virikettä. Tottunut OST:hin missä jotain tapahtuu ja jatkuvasti saa keskustella npc kanssa, kuten witcher 3. Parempi vain laittaa omat musiikit tai jokin podcasti taustalle.


Aika laajalti tuo on hyväksytty. Ihmisillä on muutama kipale mistä ne tykkää ja loput pelin 100h+ ajasta se on äärimmäisen keskinkertaista.
aaaa.png

Laajalti hyväksytty? Ei todellakaan noiden linkkien perusteella pelkästään. Joka asiasta löytää valittajia, ja pahiten pelistä taitaa valittaa ne joille tässä ei ole tarpeeksi käsistä pitelemistä.
Ambient on musiikin tyylilaji jossa keskitytään tunnelman luomiseen. Se ei toimikaan kovin hyvin irrallaan, kuten esimerkiksi alkuperäisen ja uuden Blade Runnerin kohdalla.
En väitä siis että tämä on klassikkoainesta tms, mutta toimii konteksissaan erinomaisesti. Keskinkertaiseksi en kutsuisi kuitenkaan, johon nyt lähinnä takerrun.

Mutta ehkä tästä on turha vääntää, vähän kuin makuasioista yleensäkin, eli eipä minulla asiasta enempää.
Edit: Korjasin vähän ulosantia.
 
Viimeksi muokattu:
Tuntuu Elden Ringinkin stutteri hävinneen miltei kokonaan, kun vaihtui prossu 3700x --> 5800x3D. Ihan todella selkeä ero kyllä. Tänään pääsin Volcano Manoriin. Mitenkähän tuomita niitä kontrahteja saa?
Stutterit hävis itellä viime patchin myötä. Juttele sille naiselle, saat avaimen ja sopimuksia tulee sinne sivukäytävän huoneeseen.
 



Mulle ei ole jostain syystä jääny soulsien musiikit mieleen, vaikka niissä on samanlaisia hauskoja koukkuja mitä itse pelissäki. En edes huomannu että DS1 ja DS3 loppupomoissa on pätkä samaa melodiaa joka iskee aika lujasti jos sen huomaa kesken tappelun ku vastuksetki on samantyyppisiä. Elden Ringin themessä taas on pätkä Demon's Soulsin themen melodiaa, mutta eri soittimella.

Tuo ylläoleva Elden Ringin theme pianolla on kyllä hyvä. Parissa kohtaa vilisee Capital, Golden Order ja surullinen sankaritarina silmissä ku tuota kuuntelee. :D
 
Eilen väänsin Rydekerin kanssa tunnin ja luulin että sain sen tapettua... Mitä vielä. Phase 2 alko ja aivan mahdottomalle tuntuu... Miten sen lähelle pitäs edes päästä melee hahmolla? 1 vaiheessakin ihan pirun vaikea saada osumia sisään katanalla.
 
Eilen väänsin Rydekerin kanssa tunnin ja luulin että sain sen tapettua... Mitä vielä. Phase 2 alko ja aivan mahdottomalle tuntuu... Miten sen lähelle pitäs edes päästä melee hahmolla? 1 vaiheessakin ihan pirun vaikea saada osumia sisään katanalla.
Siinä pitää käyttää siinä pomohuoneen alussa annettavaa asetta serpent slaying spear tms. Sillä saa hyökättyä kaukaa ja tekee tosi paljon vahinkoa, mutta se toimii vain siinä pomotaistelussa.
 
Eilen väänsin Rydekerin kanssa tunnin ja luulin että sain sen tapettua... Mitä vielä. Phase 2 alko ja aivan mahdottomalle tuntuu... Miten sen lähelle pitäs edes päästä melee hahmolla? 1 vaiheessakin ihan pirun vaikea saada osumia sisään katanalla.
Otat tosiaan sen keihään siitä huoneen alusta. Lukko päälle, sopivalle etäisyydelle ja yksittäisiä L2 iskuja. Iskun jälkeen aina muutama askel sivulle ja L2 uudestaan. Flaskia nopeasti väliin kun FP vähenee. Pitäisi kaatua aika helposti kun vaan spämmää tuota settiä.
 
Joo ilman keihästä melko tuskainen varmasti. :D

Ds3 Yhorm, jossa oli vastaava idea tuli hoidettua ilman erikoisasetta.
 
Eilen väänsin Rydekerin kanssa tunnin ja luulin että sain sen tapettua... Mitä vielä. Phase 2 alko ja aivan mahdottomalle tuntuu... Miten sen lähelle pitäs edes päästä melee hahmolla? 1 vaiheessakin ihan pirun vaikea saada osumia sisään katanalla.
Kesken eräiset contract-tehtävät peruuntuu jos tapat Rykardin. En tosin tiiä saako sieltä mitään niin siistiä että kannattaa jättää myöhemmäksi. Ite tapoin sen heti ku pystyin.
 
Juu selittihän se joku aave siitä keihäästä siellä kartanossa. Ei taas yhtään enää siinä vaiheessa muistanut, kun taistelu alkoi. Katanalla sai aika kauan kihnuttaa, että edes eka vaiheen pääsi. Niin vähän teki damagea ja osuminenkin pirun vaikeeta. Ehkäpä sillä keihäällä hoituu vähän helpommin sitten. :p
 
Juu selittihän se joku aave siitä keihäästä siellä kartanossa. Ei taas yhtään enää siinä vaiheessa muistanut, kun taistelu alkoi. Katanalla sai aika kauan kihnuttaa, että edes eka vaiheen pääsi. Niin vähän teki damagea ja osuminenkin pirun vaikeeta. Ehkäpä sillä keihäällä hoituu vähän helpommin sitten. :p
Eihän sitä asetta voi olla huomaamatta kun ekan kerran menee sinne ja tappelu alkaa
 
Siis kuinka ton tossa voi olla huomaamatta ja sehän ottaa sen automaattisesti käyttöön myös :)



Ei kyllä ottanut automaattisesti käyttöön. Poimin sen kyllä, mutta en edes poimiessa kattonu mikä itemi se oli, kun aattelin että bossi rynnistää kohta päälle, vaikka olikin sitten torkkuva tapaus.
 
Sitä keihästä voi myös upgradee jos tuntuu, että bossi on liian vaikea.
 
Juu selittihän se joku aave siitä keihäästä siellä kartanossa. Ei taas yhtään enää siinä vaiheessa muistanut, kun taistelu alkoi. Katanalla sai aika kauan kihnuttaa, että edes eka vaiheen pääsi. Niin vähän teki damagea ja osuminenkin pirun vaikeeta. Ehkäpä sillä keihäällä hoituu vähän helpommin sitten. :p
Kärmes? Sehän oli klassinen gimmick-bossi, "Stormruler" oli heti ovella vastassa. Itse hyppäsin vielä takomassa sen +9 niin taistelu oli suht helppo. Vain toisen vaiheen pääkallopommitus yllätti kertaalleen.
 
Mä menin upgradee sen käärme-spearin kaikilla stoneilla bossin jälkee tajutakseen että ne skillit ei toimi kun sitä käärmettä vastaan vaan, se on ilman niitä ihan paska ase :D Noh, voipahan sit muutamalla hitillä tappaa se ng+ rundilla sil spearil.
 
Mä menin upgradee sen käärme-spearin kaikilla stoneilla bossin jälkee tajutakseen että ne skillit ei toimi kun sitä käärmettä vastaan vaan, se on ilman niitä ihan paska ase :D Noh, voipahan sit muutamalla hitillä tappaa se ng+ rundilla sil spearil.

Paskaksi sitä on vaikea kyl sanoa. En tiiä onko speedrun-meta muuttunut, mut tää oli ainakin jossain kategoriassa se ase, mitä kaikki käytti. RL1 all remembrancess ilman glitchejä, jos muistan oikein.

Se ei oo meta-ase, koska ei voi vetää powerstance bleediä eikä voi laittaa mitään mega-OP ashia, mutta on se off-meta -aseena hyvä.
 
Paskaksi sitä on vaikea kyl sanoa. En tiiä onko speedrun-meta muuttunut, mut tää oli ainakin jossain kategoriassa se ase, mitä kaikki käytti. RL1 all remembrancess ilman glitchejä, jos muistan oikein.

Se ei oo meta ase, koska ei voi vetää powerstance bleediä eikä voi laittaa mitään mega-OP ashia, mutta on se off-meta -aseena hyvä.
Sen aseen skillit ei aktivoidu muuten kun siinä käärmetaistelussa?
 
No onhan se paska ase jos ei ole kampittamassa itseään sl1 menolla. Siihen se on kai hyvä koska ei statsivaatimuksia.
 
Offtopic: Ketjun innoittamana tartuin tuohon Salt and... Shit? - tekeleeseen. VMP akselilla "viedään vittumainen epäreilu vaikeus uudelle tasolle ja kököt kontrollit to boost" :D
 
Offtopic: Ketjun innoittamana tartuin tuohon Salt and... Shit? - tekeleeseen. VMP akselilla "viedään vittumainen epäreilu vaikeus uudelle tasolle ja kököt kontrollit to boost" :D
Salt & Sanctuary on aika suora 2D-kopio Dark Souls 1:stä. Pari vuotta sitte twitterissä randomisti 100 seuraajan tilillä avauduin siitä kuinka suunnistus on liian hankalaa, niin piru vie itse pelintekijä kävi sanomassa että oli samaa mieltä! Odotan jatko-osan handlaavan paremmin eksymisen (vaikka se epävarmuus on tietty osa pelikokemusta).

Jossain 5-10 tunnin jälkeen se alkaa kiinnostaa kunnolla. Aivan kuten DS1:ssä myös S&S jäi mulla ekalla pelikerralla kesken melkein alkumetreille. Isolla kahden käden miekalla pärjäsin hyvin toisella kerralla.

Tekijä (James Silva) on siitä jännä jätkä että se tekee pelit yksin tai erittäin pienellä avulla joka on uskomaton suoritus.
 
Offtopic: Ketjun innoittamana tartuin tuohon Salt and... Shit? - tekeleeseen. VMP akselilla "viedään vittumainen epäreilu vaikeus uudelle tasolle ja kököt kontrollit to boost" :D

En muista vittumaisen epäreilua vaikeutta ja kontrollitkin toimi, mutta on tästä jo aikaa kyllä. Kartta olisi ollut kiva.

Jatkoa odotan erittäin paljon. Eka oli kyllä yleisesti kovasti tykätty.
 
Viimeksi muokattu:
Itellä kaatu kans Rykard viime peli-istunnolla ja ai helvetti. Rasautteli ihan perkuleesti, kun ekat 5 kuolemaa meni opetellessa, milloin sitä voi vahingoittaa ja milloin ei. Tosi paljon tosi pitkiä hetkiä, jolloin siihen ei saa tehtyä vahinkoa ei sitten millään. Ymmärrän kyllä, et ois se aika epäreilua, jos sitä vois paiskoa turpaan esim. silloin ku se syö mun summonia, mut oisko sen voinut tehdä vaikka niin ettei se söis niitä. Ja tokan phasen pääkallotulitus on typeryydessään samaa sarjaa, kuin ne kasviviholliset, todella helppoa väistää, mutta vaatii turhaa odottelua.
 
Itellä kaatu kans Rykard viime peli-istunnolla ja ai helvetti. Rasautteli ihan perkuleesti, kun ekat 5 kuolemaa meni opetellessa, milloin sitä voi vahingoittaa ja milloin ei. Tosi paljon tosi pitkiä hetkiä, jolloin siihen ei saa tehtyä vahinkoa ei sitten millään. Ymmärrän kyllä, et ois se aika epäreilua, jos sitä vois paiskoa turpaan esim. silloin ku se syö mun summonia, mut oisko sen voinut tehdä vaikka niin ettei se söis niitä. Ja tokan phasen pääkallotulitus on typeryydessään samaa sarjaa, kuin ne kasviviholliset, todella helppoa väistää, mutta vaatii turhaa odottelua.
Tylsä bossi joka rajoittuu sädetikun käyttöön joten piti keksiä jotain hauskaa vaihtelua = devit keksivät lisätä pääkallot ja tehdä siitä 2 vaihteisen. Toki se antaa haastetta pelaajalle joka ei ymmärrä juosta pakoon ja olettaa tekevänsä jotain väärin. Itse arvelin, että ehkä eri ase moodi katkaisee kallojen tulemisen, tai jos bossin kävelyttää kallojen spawni kasan tai jonkin pylvään läpi rikkoen ne, se saattaisi olla vastaus ongelmiin.
Ei, juokset vain pakoon ja se loppuu itsestään.
"its called a fucking waiting puzzle"
 
Jäi ekalla kerralla kun Elder Ringin aloitin peli kesken kun tuli uusi näyttis ja pelasin Cyberpunkin ensin läpi. No nyt kun jatkoin niin en enää yhtään muistanut mihin olin menossa ja mitä olin jo tehnyt niin ajattelin aloittaa pelin uudestaan alusta. Ei ollut kuin joku alle 10h peliä takana niin ei mikään ongelma ollut aloittaa alusta. No nyt otin sitten sen hahmon millä on kattila päässä ja joka taikoo lentäviä tikareita. Onpas pikkusen helpompi pelata tämmöisellä maagilla joka voi tuikata myös miekalla varsin kun aina pelannut "souls" - pelit hahmolla joka rollaa ja lyö aseella. Paljon hauskempaa ja ei yhtään niin stressaavaa kuin pelkällä iskijällä. Olen päivässä pitemmällä mitä ensimmäisellä kerralla olin viikossa.
 
Viimeksi muokattu:
Malenian päihittäminen oli ylivoimaisesti vaikein suoritus mitä olen videopelissä joutunut tekemään. Helikopteri-iskua en oppinut väistämään jos olin lähietäisyydellä vaan jouduin rauhassa baittaamaan hyvältä etäisyydeltä sen hyökkäyksen jos oli perstuntuma että se saattaa seuraavaksi tulla. Loppua kohden phase 1 meni läpi suhteellisen varmasti jos en ahnehtinut mutta rehellisyyden nimissä phase 2 meni läpi vain hyvän rng ansiosta.
 
Minä tykkäsin kyllä Iso-Ärrästä. Kipeä ääninäyttely, kovat musiikit ja taistelussa pauhua.
 

Statistiikka

Viestiketjut
253 821
Viestejä
4 413 095
Jäsenet
73 235
Uusin jäsen
Mikkohardy

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom