Elden Ring (PC, PS4/PS5, Xbox One/X/S)

Liittynyt
05.04.2017
Viestejä
428
En oikeastaan itsekään käytä mitään rasvoja vaan niitä parfyymeita. Esim. Bloodboil Aromatic: +30% Attack Power ja Sleep Poteilla God-foreskin bossit menee aika helpoiksi.
Arvon nyt että kummalla aseella lähden loppupeliä kohti tuolla level 1 ukolla, Death's Poker vai Serpent-Hunter.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
649
40 tuntia takana ja en ole craftannut mitään. Ilmeisesti tuota craftausta ei juuri tarvitse käyttää?
Mä oon craftannut pelkästään bone dartteja. Niillä on helppo erottaa vihuja toisistaan, ettei tartte mennä koko konkkaronkkaa vastaan suorilta. Ja lisäksi ovat hyviä siihen, että triggeröi pomojen inputtien lukemisen.
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 895
Liittynyt
18.12.2018
Viestejä
124
Viimeisin päivitys tuntuu aiheuttavan enemmän kaatumisia ja rajuja nykimisiä. Tänään nytkytteli co-opissa pariin kertaan niin rajusti ettei oikein meinannut tulla pelaamisesta mitään. Tämän lisäksi kaatui tänään kolmesti koko peli siinä kohtaa kun pitäisi liittyä toisen peliin.
 

Hellsinki

Kapteeni pienkonekorjaaja
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 125
40 tuntia takana ja en ole craftannut mitään. Ilmeisesti tuota craftausta ei juuri tarvitse käyttää?
50h takana enkä tajua pelistä varmaa puoliakaan. Ohjeita ei ole eikä osaa hakea kun ei tiedä mitä hakee
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 703
Paha "pelikrapula" tämän pelin jälkeen, sama olo oli viimeeksi 2 vuotta sitten Witcher 3:sen jälkeen.

Eli nyt ei oikein mikään peli maistu, nosti niin pirusti rimaa tämä Elden Ring. Yksi parhaista avoimen maailman kokemuksista kyllä.
Mulla oisi kesken tuo Assanssin Creed odyssey mutta siihen entistä vaikeampi palata ER:n jälkeen...
Cyperpunk olisi odottelemassa, mutta jäi aikoinaan kesken visuaalisesti upean, mutta hengettömän maailmansa takia.
 
Liittynyt
05.04.2017
Viestejä
428
Pelaa ER uudestaan jollain eri buildilla tai sl1 tms haasteena? Korjaussarjaksi.

edit: Itselle on käynyt samoin muutaman pelin kanssa, mm. samainen Witcher 3 aikoinaan. Ja jotkut kirjat tai elokuvat.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.03.2017
Viestejä
584
Tuli pelattua peli läpi ja mittarissa n. 105h. Oli ensimmäinen Souls-peli, mutta tästä innostuneena hommasin Bloodbornen ja Demon's Soulsin.. katsotaan maistuuko yhtä paljon :) Wiki oli kyllä kovassa käytössä, kun tässä ei oikein mitään selitellä, paljon semmosia "tietäjät tietää" juttuja. esim. että Stonesword keytä kuluu niiden apinoiden verran jne.

Varmasti meni useampi tehtäväkin ohi, kun ei tajunnut levätä jollain tietyllä gracella tai "exhaustaa" dialogeja.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Paha "pelikrapula" tämän pelin jälkeen, sama olo oli viimeeksi 2 vuotta sitten Witcher 3:sen jälkeen.

Eli nyt ei oikein mikään peli maistu, nosti niin pirusti rimaa tämä Elden Ring. Yksi parhaista avoimen maailman kokemuksista kyllä.
Mulla oisi kesken tuo Assanssin Creed odyssey mutta siihen entistä vaikeampi palata ER:n jälkeen...
Cyperpunk olisi odottelemassa, mutta jäi aikoinaan kesken visuaalisesti upean, mutta hengettömän maailmansa takia.
Pelaa jotain ihan muuta. Itse hyppäsin X-Com 2:een. Muissakin genreissä on huippunsa joten ei tartte laadusta tinkiä :tup:
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 814
Minä siirryn 10.5 Salt and Sacrificen pariin. Kerkeän ennen sitä platinoida Eldenin ja siinä tauolle hyvä jättää. :)
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 743
Minä siirryn 10.5 Salt and Sacrificen pariin. Kerkeän ennen sitä platinoida Eldenin ja siinä tauolle hyvä jättää. :)
Aloin kirjottamaan että tarkoitat kai Salt & Sanctuary, mutta näköjään tuo on ihan vasta julkaistu jatko-osa! Menee kyllä pelilistan kärkeen meikälläki. S&S oli minusta paras 2D-soulslike ja tykkäsin enemmän kuin Hollow Knightista, joka sekin oli loistava.

EDIT: Jaa se julkasitaan PC:lle vasta 11.05.
EDIT2: Ja niinhän tuossa ekassa viestissäki sanottiin...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
80
Mitä asetta mid-game Vagabondille? Level +70 ja tasoja oon pääasiassa laittanu strengt (35), dex. 20, endurance 30 ja vigor 30 noin ulkomuistista. Muut arvot about alkuasetelmissa, eli faith/holy/arcane aseet ei nyt oikein toimi. Nyt käytössä ollut bloodhounds fang +5, ja riimuja olisi sitä upgreidata, mutta mietin, että pitäisikö säästellä johonkin seuraavaan? Aseita on jemmassa aika läjä, yhden hyvän colossal swordin menin myymään, ennen kuin tajusin, että niitä ei saa mitenkään takaisin jos myy :angry: Altus Plateauta tällä hetkellä kiertelen...

Niin, ja mitä niillä rune arceilla tehdään? Luin, että niiden pitäisi upata pelaajan great runea, mutta en sellaista kyllä mistään valikosta löytänyt. Noita rune arceja on kertynyt jo kymmenkunta...

Pitää sanoa, että vaikka souls-like pelit eivät ole aikaisemmin uponneet, niin tämä toimii aivan perkeleen hyvin! Eikä ole ollut liian vaikea. Jos jotain, niin minusta juonta saisi olla hieman enemmän tarinan muodossa, mutta maailma maistuu, ja kun tällainen kerran on Fromsoftwaren tavaramerkki, niin ei siitä enempää.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
613
Niin, ja mitä niillä rune arceilla tehdään? Luin, että niiden pitäisi upata pelaajan great runea, mutta en sellaista kyllä mistään valikosta löytänyt. Noita rune arceja on kertynyt jo kymmenkunta...
Siis se great rune kun on sulla equipattuna, niin siitähän ei saa mitään hyötyä sellaisenaan. Vaan se Great Rune aktivoituu kun käytät sen Rune Arcin, ja pysyy päällä niin kauan kunnes kuolet. Eli ihan inventorystä käytetään se rune arc, ja tosiaan ilman sen käyttämistä siitä great runesta ei saa mitään hyötyä. Vaikeisiin bosseihin tms kannattaa käytellä, jos soolona pelaa niin ei niitä hirveästi kuitenkaan kerry. Vaan jos pelaa pvp:tä ja cooppia enempi niin niitä kertyy sen verran että sama se olla päällä vaikka aina.
 

totallynotrobot

Tukijäsen
Liittynyt
09.02.2019
Viestejä
671
Mitä asetta mid-game Vagabondille? Level +70 ja tasoja oon pääasiassa laittanu strengt (35), dex. 20, endurance 30 ja vigor 30 noin ulkomuistista. Muut arvot about alkuasetelmissa, eli faith/holy/arcane aseet ei nyt oikein toimi. Nyt käytössä ollut bloodhounds fang +5, ja riimuja olisi sitä upgreidata, mutta mietin, että pitäisikö säästellä johonkin seuraavaan? Aseita on jemmassa aika läjä, yhden hyvän colossal swordin menin myymään, ennen kuin tajusin, että niitä ei saa mitenkään takaisin jos myy :angry: Altus Plateauta tällä hetkellä kiertelen...

Niin, ja mitä niillä rune arceilla tehdään? Luin, että niiden pitäisi upata pelaajan great runea, mutta en sellaista kyllä mistään valikosta löytänyt. Noita rune arceja on kertynyt jo kymmenkunta...

Pitää sanoa, että vaikka souls-like pelit eivät ole aikaisemmin uponneet, niin tämä toimii aivan perkeleen hyvin! Eikä ole ollut liian vaikea. Jos jotain, niin minusta juonta saisi olla hieman enemmän tarinan muodossa, mutta maailma maistuu, ja kun tällainen kerran on Fromsoftwaren tavaramerkki, niin ei siitä enempää.
Kun istut gracelle niin valitse kohta "great runes". Jos sinulla on noita hallussasi niin aktivoi tuolla näkymässä haluamasi great rune. Tämän jälkeen kun käytät rune arcin, saat valitun great runen ominaisuudet/hyödyt hahmolle. Pitäisi ilmeiesti olla aktiivisena kuolemaan asti, mutta itselläni on kyllä mielestäni joskus kuolemienkin jälkeenkin tuo efekti ollut vielä päällä, en tiedä mistä on ollut kyse.

Ja kyllähän tuo bloodhound fang on aika jees, itse käytän sitä katanoiden lisäksi ns. strength-aseena ja olen upgreidannut yhtä tasoa vajaaksi maksimiin. Upgreidaa siis pois jos siltä tuntuu, ei noista kivistä nyt varsinaisesti pulaa pelin aikana tule olemaan.

Edit: itse olen nyt tosiaan ehkä jossain levelillä 120, viimeisiä paikkoja menossa lävitse ja rune arceja on invissä reilu 20. Itsekään en pelin alussa tajunnut tuota mekaniikkaa niin ei tullut alussa käytettyä ollenkaan ja myöhemmin olin jo unohtanut sen kokonaan, mutta nyt kun noita on jo kertynyt ihan kivasti niin tulee herkemmin käyteltyä muuallakin kuin bosseissa. Ja täysin offlinessa aina pelannut.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 743
Mitä asetta mid-game Vagabondille? Level +70 ja tasoja oon pääasiassa laittanu strengt (35), dex. 20, endurance 30 ja vigor 30 noin ulkomuistista.
Strenghtiä sulla on sen verran että joku colossal weapon vois sopia heti. Ne on niin isoja että keskeyttävät monien vihujen lyönnit niin tarvii vain keskittyä siihen että lyö ensin. Minä käytin Greatswordia (jonka aseluokka on hämäävästi colossal sword) ja isoa kilpeä läpi pelin. FTH, INT, ARC nostin vain pari leveliä että sai myrkyn parannustaiat ja weapon buffit käyttöön. Colossal swordeilla kyykkylyönti on nopea pisto ja erittäin kätevä melkeinpä joka kohtaan, rottiin osuu hyvin ja nopeat assasiinit se saa monesti kesken väistön kiini.
 
Liittynyt
03.04.2019
Viestejä
526
Patchia pukkaa, eli lähinnä tuon edellisen bugikorjauksia, suoraan redditistä lainaus:

Fixed a bug where the duration of "Cerulean Hidden Tear" was unintentionally revised downward.

Fixed a bug that HP recovery of the boss "Mikela's Blade, Malenia" does not work properly in multiplayer.

Fixed a bug where some bosses would die unintentionally under certain circumstances

Fixed a bug that the boss "Eldens Beast" does not work properly under certain circumstances.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
649
Onko kellään muulla alkanut, ei tän päiväisen vaan sitä edeltävän, patchin jälkeen viettää kamera oikealle liikkuessa? Ei tapahdu koko ajan, mutta aina välillä lähtee vetämään sinnepäin. Ja ei ole viallinen tatti, koska se tapahtuu vain liikkuessa. Kun pysähdyn, myös kamera pysähtyy.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 581
Eilen kaatui Twin Gargoylet. Capitalin Heroes Graven bossi
tupla Crucible Knightit
oli vielä liian kova pala. Mimicci kuolee liian nopeaan. Capitalissa on kyllä hemmetin ärsyttäviä ne tuliassasiinit melee hahmolla.
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
86
Ai että, 86 tuntia ja peli läpi. Joku Ranni ending tässä tuli tehtyä. Oli kyllä itselle aika 10/10. Aina pitänyt Dark Souls -tyyppisiä liian hard corena, mutta tämä iski lujaa. Edellinen läpi pelattu peli taitaa olla Breath of the Wild Switchillä, joten tässä oli mukavasti enemmän haastetta. Ihan alusta asti vedin summonit joka pomotaisteluun ja yksinpelinä mentiin. Buildina tais olla Vagabond ja kahdella great swordilla hyppyhyökkäys-talismaanilla.

Jos sit koittais maagia vaikka kakkosrunilla.
 
Liittynyt
26.06.2017
Viestejä
1 603
Eilen kaatui Twin Gargoylet. Capitalin Heroes Graven bossi
tupla Crucible Knightit
oli vielä liian kova pala. Mimicci kuolee liian nopeaan. Capitalissa on kyllä hemmetin ärsyttäviä ne tuliassasiinit melee hahmolla.
Huh kylläpä kuulostaa pahalta toi Graven bossi. Itselleni juuri tuollaiset ovat tuottaneet eniten vaivaa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 814
Tuplabossit ei kyllä tässä mitään huippuja ole. Tuossa juuri mainittu tupla on hauska cooppina kyllä.

Ds3 Demon Prince kaksikko on huikea.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
613
Minusta tuo em. tuplabossi oli aika helppo. Kannattaa se keihäshemmo hoidella ensin, oli helpompi kuin se toinen. Omakin summoni tais kuolla ennenkuin sain kaadettua sen oman vastustajan kokonaan, mutta molempien iskuja helpompi väistellä jos vain keihäsjannu on "tokassa vaiheessa" eli <50% HP. Taisin ite käyttää jotain haukkaa tms kun ei ollut parempaa.. ei tuo mimicciä kyllä vaadi. Se Black Knife Tiche on kuulemma hyvä joten sitä kannattaa ainakin kokeilla jos löytyy..
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 581
Minusta tuo em. tuplabossi oli aika helppo. Kannattaa se keihäshemmo hoidella ensin, oli helpompi kuin se toinen. Omakin summoni tais kuolla ennenkuin sain kaadettua sen oman vastustajan kokonaan, mutta molempien iskuja helpompi väistellä jos vain keihäsjannu on "tokassa vaiheessa" eli <50% HP. Taisin ite käyttää jotain haukkaa tms kun ei ollut parempaa.. ei tuo mimicciä kyllä vaadi. Se Black Knife Tiche on kuulemma hyvä joten sitä kannattaa ainakin kokeilla jos löytyy..
No mimicci kuolee noin 30-60 sekunnissa ja saa toiselta bossilta ehkä sentin pois HP palkista. Twin Gargoyle oli kyllä huomattavasti helpompi omasta mielestä, kun tämä. Keihäs Hemmo on helpohko, mutta se toinen on itselle todella paha. Pitkiä ja vaikeasti ennakoitavia sarjoja vetää.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 814
Paljon riippuu myös aseesta ja jos olet kuningas parryn vetäjä niin helpottaa vielä. Eri ashes of warit roolissa myös. Flames of the Redmane voisi olla hyvä.
 
Viimeksi muokattu:

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 581
Paljon riippuu myös aseesta ja jos olet kuningas parryn vetäjä niin helpottaa vielä. Eri ashes of warit roolissa myös. Flames of the Redmane voisi olla hyvä.
En tiiä tosta Flames of redmanesta kyllä. Itse sitä vähän testaillu, niin 2-3 kertaa ei meinaa kyllä riittää staggeroimaan, tai sitten noi pitää saada sisään niin nopeasti, että ei sen takia ole toiminut. Oon muutmassa bossissa tuota koittanut, eikä ole tuntunut kovin hyvälle, kun aika hidas tuo animaatiokin siinä. Juu tässä pelissä parry on kyllä itselle liian haastava. Sen verran tiukkaa ajoitusta se vaatii. Mikäköhän on muuten kaikein "tankein" summoni. Mimicin kestävyys vissiin riippuu sun omasta HP poolista?

Pitää tänään koittaa uudelleen tuoreilla silmillä. Toaisaan aika myöhään yli 4h pelisession päätteeksi tuoli tuota koitettua tiistaina.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
649
Sen verran tiukkaa ajoitusta se vaatii.
Carian retaliation tai golden parry shieldiin, niin saa parhaan parrymahiksen. Parry ylipäänsä tuntuu aika turhalta, kun pomoja pitää yleisesti parrya 2-3 kertaa, että saa staggerin, mutta pelistä löytyy kuitenkin noita helppoja parryja (kuten crucible knightit), jotka taas ilman parrya on uskomattoman ärsyttäviä vihuja. Varsinkin juuri ne crucible knightit, jotka on täysin immuuneja flinchille ja ovat super-aggressiivisia pitkine comboineen loputtoman staminansa kera.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 814
Flames of the Redmanea en ole kyseiseen tuplaan kokeillut, mutta monissa muissa tilanteissa niittänyt voittoja sillä. Hidas toki on, joten joutuu ajoittamaan. Pitää joku päivä testiä siinä.

Lion's claw minulla nyt firemonk macessa. Hyper armoria siinä eli vaikka vihu tökkäiskin niin lävähtää silti. Tässä on kyllä näitä asheseja ja muita erikoisjuttui pitkäksi aikaa. Pitkään tuli pelattua liian souls tyylisesti ilman, että oikeasti hyödynsin näitä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 794
Vihdoin pelattu läpi. About 135 tuntia meni platinum trophyn kera. Kaikki mahdolliset sopukat koluttu ja jokainen vaihtoehto-bossi tapettu. Lopussa lvl 176.

Kyllähän tää on GOTY 2022 ja imo paras FromSoftin peli. Oli tunnelmaa ja seikkailun tuntua.
 
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
4
Vihdoin pelattu läpi. About 135 tuntia meni platinum trophyn kera. Kaikki mahdolliset sopukat koluttu ja jokainen vaihtoehto-bossi tapettu. Lopussa lvl 176.
Ihan mielenkiinnosta, pelasitko tarvittavan märän rundeja kaikkiin loppuihin, vai savekikkailitko? Itse hyödynsin surutta pilvitallennuksia, ja silti lukemat aika samoissa nyt kun vielä siivoillut kadoksissa olleita luolia, night birdejä yms. eli 169lvl ja 130h tällä hetkellä.
 
Liittynyt
03.10.2018
Viestejä
119
Mulla meni 54h save kikkailulla sekä muutaman bossin ja suurimman osan legendaryjen googletuksella (ei mielenkiintoa riittänyt muutaman tunnin päivittäisellä pelailulla alkaa jokaista täplää kartalta tutkimaan) että pääsin platinalle. Sen verta hyvä peli että uusi kierros lähti samantien ps4 versiolla ihan vain trophyhunttauksen vuoksi ja eri buildilla. Kyllähän nuo dualwield katanat noita hitaita str aseita vie aika lailla kun nyt jo uudessa pelissä olen siellä mountainilla ja kellossa 10h, just sain Rivers of Bloodin jonka sai suoraan päivitettyä +8:ksi
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 794
Ihan mielenkiinnosta, pelasitko tarvittavan märän rundeja kaikkiin loppuihin, vai savekikkailitko? Itse hyödynsin surutta pilvitallennuksia, ja silti lukemat aika samoissa nyt kun vielä siivoillut kadoksissa olleita luolia, night birdejä yms. eli 169lvl ja 130h tällä hetkellä.
Savekikkailin tottakai. Ei ole aikaa. Toki jossain vaiheessa otan NG+ läpipeluun työn alle. Nyt on vähän ER-ähky päällä, niin jätän tauolle.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 814
Minulla on vajaa 200h kolmella hahmolla. Eka hahmo on ng+1:llä. Puuttuu kaksi lopetusta ja ne molemmat ovat menossa lopuilla.
 

PhatGaming

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.01.2022
Viestejä
269
90h takana ja gracet sytytettyinä Maliketh ja Malenia bossien ovien takana. On kyllä jäätäviä vastuksia huhu...

Voi olla että pelaaminen Elden Ringin kohdalla jämähtää tähän toistaiseksi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
213
90h takana ja gracet sytytettyinä Maliketh ja Malenia bossien ovien takana. On kyllä jäätäviä vastuksia huhu...

Voi olla että pelaaminen Elden Ringin kohdalla jämähtää tähän toistaiseksi.
~95h ja ~130lvl ja ensimmäistä kertaa sellainen olo kun maleniaa kävin kokeilemassa, että tuo on sellainen ettei mitään jakoa ikinä voittaa. Miekka ja mimic molemmat maksimissaan ja silti aivan hupiukkona pyörin siellä jaloissa.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
94
~95h ja ~130lvl ja ensimmäistä kertaa sellainen olo kun maleniaa kävin kokeilemassa, että tuo on sellainen ettei mitään jakoa ikinä voittaa. Miekka ja mimic molemmat maksimissaan ja silti aivan hupiukkona pyörin siellä jaloissa.
Itse taisin about 137lvl käydä niistämässä Malenian. Omalla kohdalla oli kyllä naurettavan helppo ja olisi pitänyt mennä huomattavasti aiemmin. Tosin buildi oli str/faith ja aseena blasphemous blade joka aika OP vieläkin.
 
Liittynyt
03.10.2018
Viestejä
119
Vedin itse malenian 130 levun tienoilla dualwield isoilla nuijilla mimicin kanssa, hyppyhyökkäyksillä sai pidettyä jatkuvasti stunlockissa.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 743
(Pakko mainita aluksi että puhun vain loppupelistä, alku ja keskipeli on ihan eri asia oli "hahmoluokka" mikä tahansa.)

Sama mulla Malenian kohdalla STR melee ukolla mimicin kanssa samoissa +130 leveleissä. Loppupomot (katanaeukkoa en tavannut) meni ekalla tai viidennellä yrittämällä (paitsi ihan viiminen) eikä tuo matsi jäänyt edes mieleen. Commanderi, Giantti, ekalla ilman vaikeuksia, kun otti pelin tarjoamat keinot käyttöön (mimic). STR hahmo isolla kilvellä ja miekalla on tässä pelissä vielä tehokkaampi kuin DS1:ssä.

Ei ollut hauskaa paria tuntia pidempään, koska kaikki jännitys katosi. [EDIT: Eka kerta soulsseissa!!] Tässä kohdassa Miyazaki on tainnut valitettavasti antaa periksi länsimaisille pelijournalisteille tai sitten avoinmaailma on niin iso että sitä tutkimalla ukosta tulee tajuttoman kova souls-peleihin tottuneelle.

Loppupomotappelusta en pitänyt ja parhaat pomot oli "ihmisiä" jotka lyö lujaa mutta on itsekin haavoittuvaisia, eikä tee liikaa raivokomboja joille ei voi mitään. Suosikki vastus: Alecto, Black Knife Ringleader.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 581
Kaatuihan se Crucibel Knight duo. Ekana kun sai keihäskaverin alas niin sitten vasta summonoin mimicin, jonka kanssa sitten sai sen kilpikaverin alas.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 794
Joo, kyllä tuohon etenemisvauhtiin vaikuttaa merkittävästi se millä aseella ja buildilla on liikenteessä. Pelasin tulijättiläiseen asti 2H greataxella ja löysin samoista maisemista erään punaisen katanan. Respec ja peli oli sen jälkeen kuin olisi easy modella pelannut. Vaihdoin kuitenkin klassikkoon, eli dark moon greatswordiin, joka sekin oli kirveeseen nähden parempi.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 814


Jumaliste tässä saa RL1 hahmon tekemään kovaa damagea. Ei ihme, että kovimmat haastepelaajat pelaa ilman aselevelitystä ym hilavitkuttimia. :D
 
Liittynyt
12.03.2017
Viestejä
343
Noniin. Nyt viimein päästy sille paljon puhutulle Malenialle asti ja viimein pääsee lyömään päätä seinään. Kahtena päivänä tuli viime viikolla yritettyä varmaan yhteensä ~6 tunnin verran. Ensimmäisenä päivänä sain toisen phasen jo yli puolen välin ja ajattelin että tämäkin on paljon tohinaa tyhjästä. Toisena päivänä en sitten päässyt kertaakaan toiseen phaseen :lol: Nyt viikonlopun verran taukoa alla ja jos illalla taas hyppäisi puikkoihin.

Eipä tuossa muita kikkoja taida olla kuin gitbetter. Damagen nullifiointi ei healeausmekaniikasta toimi. Muutaman kerran olen onnistunut väistämään sen superflurryn täydellisesti. Paljon on kuitenkin RNG:stä vielä kiinni eteneminen kun arviolta joka kolmanteen flurryyn kuolee. Jotenkin toivoisi, ettei pääsisi tästä vahingossa eteenpäin. Painiminen Malenian kanssa on kuitenkin mukavaa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 814
Tämä on hyvä muiden auttamiseen, mutta yksin noilla kuplilla esim. Draconic yhtä helvettiä tai Margit. Kerran jaksoin yksin kokeilla ja sitten ei kiitos. Hyvä nuija toki myös.

Mutta parasta tässä on tämä variaatio tehdä hauskoi juttui. :)
 

tnr

Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
85
Onkos tänään nyt jotain ongelmia PSN tai Elden Ringin palvelimilla, kun peli jumittelee vain title screenissä yrittäen yhdistää? Verkkoyhteydet kotona muuten kyllä toimivat, ja PS5:n verkkotestikin antaa nopeuksia.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
185
Onkos tänään nyt jotain ongelmia PSN tai Elden Ringin palvelimilla, kun peli jumittelee vain title screenissä yrittäen yhdistää? Verkkoyhteydet kotona muuten kyllä toimivat, ja PS5:n verkkotestikin antaa nopeuksia.
Ainakin itsellä toimi ihan normaalisti nyt illalla PS5:lla. Piti kerran restartata peli offline-tilassa hetkellisesti kun en saanut Carion Manorin bossin jälkeistä cracea aktivoitua. Tämä johtui ilmeisesti viestistä joka oli ihan cracen kohdalla ja viestejä ei ilmeisesti saa pois päältä onlinessa? En ainakaan optionssista löytänyt.
 
Liittynyt
05.04.2017
Viestejä
428
Dpadin <- -> voi vaihtaa toimintoa jos joku viesti on laitettu suoraan esim gracen päälle.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 814
Muutama tuollainen viestinuotio ollut minulla ja ei ole pystynyt vaihtamaan toimintoa. Se on sen nuotion sitten ottanut kauempaa. Joku bugi tms.18089c3cd7c42-screenshotUrl.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 505
Viestejä
4 201 633
Jäsenet
70 914
Uusin jäsen
higvlad

Hinta.fi

Ylös Bottom