Myyty Ducky Premier PBT MX Blue (Tampere)

Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 372
edit: myyty @copter

Nyt on jo hieman harvinaisempaa herkkua saatavilla. Syytä en tiedä, mutta näitä Premier-näppäimistöjä en ole nähnyt myynnissä käytännössä lainkaan. Ehkä jengi diggaa näistä liikaa ettei ole mitään syytä myydä / vaihtaa toiseen näppikseen. :vihellys: Toki näiden alk.per. hinnat olivat sen verran korkeita (itse ostin näppiksen 150 eurolla), että menekki oli pienempää vrt. esim. Ducky Shineen. Itsekään en muuten myisi, mutta olen päätynyt käyttämään ANSI-näppiksiä joten Nordic ISO-asettelu ei oikein käy kätöseen enää.

Näppis on taattua Ducky-laatua ja toisin kuin monissa Duckyn malleissa, tässä on *erittäin* laadukkaat "PBT dye sublimated" -näppäinhatut. Nämä ovat yksinkertaisesti parhaimmat hatut mitä olen itse kokenut!

Mukaan tulee myös juuri oikean värinen käsintehty sininen USB-johto. Johto on alunperin tilattu briteistä Pexon PCs-kaupasta, kts. USB Cables

Tietoja:
ISO Nordic-näppäinhatut, väri sininen / harmaa
Cherry MX Blue-kytkimet
multimedia-näppäimet funktion takana
laskin/email/kotisivu/oma tietokone -erikoisnäppäimet kulmassa
pohjassa Dip-kytkimiä 4kpl:
- windows-näppäimen lukitus
- ctrl & caps lock-näppäinten vaihto
- alt & windows-näppäinten vaihto
- USB N-key rollover
1.4 kilogrammaa jämäkkää laatua :D

Mukaan tulee alk.per. pakkaus, manuaali (jossa selitykset Dip-kytkimistä), alk.per. USB-johto, joitain punaisia random-hattuja 4kpl, itse näppäimistö sekä sininen punottu USB-johto

Ducky Channel→Products→Keyboards→Premier →DK9008P bu+gy


Hinta: 110 euroa
nouto Tampereelta etusijalla, mutta postituskin onnistuu..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
271
EDIT: ei mitään. Tarjous peruttu, löysin jo näppiksen (halvemmalla).
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 460
Viestejä
4 215 806
Jäsenet
71 057
Uusin jäsen
Puokkiw

Hinta.fi

Ylös Bottom