Ostetaan DualShock 4 - ohjain

Liittynyt
27.11.2017
Viestejä
374
Ostetaan DualShock 4 - ohjain

Nouto Turusta tai lähiseudulta

Tarjoan 30€ , hyväkuntoisesta ja puhtaasta
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
856
Ostetaan DualShock 4 - ohjain

Nouto Turusta tai lähiseudulta

Tarjoan 30€ , hyväkuntoisesta ja puhtaasta
Haet ohjainta noudolla, mutta jos et satu löytämään lähiseudulta niin minulta löytyisi ylimääräinen täältä Jyväskylästä. Ohjain ostettu noin kaksi vuotta sitten uutena jostain, olin ihan varma että saksan amazonista muttei näköjään ostohistorian mukaan ollutkaan. Ollut emulaattorikäytössä, vaan nyt kun jokin aika sitten lopetin emulaattoreiden käytön eikä talosta löydy nelospleikkaria niin ohjaimelle ei ole enää käyttöä.

Minulla ei koskaan ole ollut tapana syödä mitään samalla kun pelailen eikä talosta myöskään löydy lapsia, joten ohjain ei ole koskaan joutunut minkään rasvasokeriskeidahyökkäyksen kohteeksi vaan on erittäin hyvässä ja siistissä kunnossa. Tatteja ei ole käyttetty ollenkaan kun pelit joita olen sillä pelannut eivät ole tukeneet muuta kuin d-padia. Akusta en ole huomannut että olisi alkanut kesto heikkenemään.

Postituksesta joudun sen 5,9€ ottamaan ylimääräistä, laittaisin tulemaan ihan pakettina vanhalla Jimm's PC storen laatikolla pehmusteineen. Nyt vaan joulu jyrää päälle joten ehtisin lähettää aikaisintaan vasta ensi perjantaina jos olet kiinnostunut.

DS4.jpg


Jos nuo tatit muuten näyttää tuossa kuvassa likaisilta/kuluneilta niin ne sitten ihan oikeasti vain jotenkin heijastaa valoa tuossa hassusti, ne on täysin puhtaat ja uudenveroiset joita ei olla käytetty ollenkaan, saat rahat takaisin jos et ole samaa mieltä ohjaimen saatuasi.
 
Liittynyt
27.11.2017
Viestejä
374
Nyt joulun aikaan on tullut DS4 tarjoukseen muutamaan liikkeeseen, joten en etsi enää käytettyä ohjainta. Kiitos tarjouksista.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 756
Viestejä
4 205 579
Jäsenet
70 960
Uusin jäsen
Sallys

Hinta.fi

Ylös Bottom