• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka DNA taloyhtiölaajakaista lisänopeudet -50%

Mielenkiintoinen yksityiskohta näissä tarjouksissa muuten, että 12kk 1000M tarjousjakson ottajilla kampanjan jälkeinen normaalihinta on tuon 36,99e/kk, mutta 24kk jaksolla se normaalihinta johon palataan onkin 60,99e/kk. Ihan kuin DNA löisi vetoa sen puolesta että 2v jälkeen unohtuu helpommin kilpailuttaa. 😀
Kuten aina näiden nettituotteiden kanssa, niin tässäkin on "dynaaminen hinnoittelu" käyttöpaikasta riippuen, eli ihan naapurirakennuksissakin saattaa olla täysin eri hinta.
Oman 24kk sopparin jälkeen jatkuu 36,99€/kk hinnalla (eli sama mitä ennen tarjoussopparin ottamista). 60,99€/kk mahdollisesti on kohde, jossa DNA on kuidussa vuokraajan roolissa.

1776618134862.png

Kuten aina näiden nettituotteiden kanssa, niin tässäkin on "dynaaminen hinnoittelu" käyttöpaikasta riippuen, eli ihan naapurirakennuksissakin saattaa olla täysin eri hinta.
Oman 24kk sopparin jälkeen jatkuu 36,99€/kk hinnalla (eli sama mitä ennen tarjoussopparin ottamista). 60,99€/kk mahdollisesti on kohde, jossa DNA on kuidussa vuokraajan roolissa.

1776618134862.png
Tämä oli itsellä tilanne siis ihan samassa käyttöpaikassa. 12kk sopparilla paluu olisi ollut 36,99e hintaan ja nyt 24kk jälkeen 60,99e.

DNA myös on meillä taloyhtiönetin tarjoaja, ja normaalihinta on oikeasti liikkunut juuri jossain 30-40e välissä.

Viimeksi muokattu:
Hylsy tuli juuri viestinä, vain uusille tilaajille. Ei käynyt tuuri tällä(jään) kertaa.

Chatin kautta kyselin ja kaveri soitti. Sain vanhana asiakkaana vuodeksi tarjoushintaan 1000 megasen.
Chätin kautta sanoin että vaihda perusnopeuteen jos ei tarjoukseen saa niin sanoi vaan että vaihdettu ja päivänjatkot 😀
Ihan sama, mulla mihinkään kiire ole. Eli 600 megasesta 25 megaseen.

Chätin kautta sanoin että vaihda perusnopeuteen jos ei tarjoukseen saa niin sanoi vaan että vaihdettu ja päivänjatkot 😀
Ihan sama, mulla mihinkään kiire ole. Eli 600 megasesta 25 megaseen.
Näköjään mukavia ja vähemmän mukavia asiakaspalvelijoita. 😅

Vaihdoin loppuvuodesta tarjoushintaiseen 600M-liittymään ja olen nyt pari kuukautta maksanut täyttä hintaa, joka on 26,99 €/kk. Nyt siirryin suoraan uuteen tarjoushintaiseen 600M-liittymään. 144 € säästö seuraavan 12 kk aikana. Kiitos!

Täällä nähtävästi meni läpi vaikka en uusi asiakas olekaan. 600M nyt 14,99€/kk 12kk. Aikaisemmin sama 26,99€.

Jo asiakkaana ja 300M liittymä käytössä. Otin chätin kautta yhteyttä soitteli sitten tännepäin. Ei aluksi suostunut 300M liittymään päivittämään tuohon tarjoukseen. Sanoin, että irtisanotaan vanha ja uutta tulille niin tämä onnistui.

Olen myös vanha 300M lisänopeuden käyttäjä. Tilasin suoraan Nettipäivän tarjoussivulta 12 kk 300M Taloyhtiön lisänopeuden hintaan 9,99 kuukaudessa. Kytkentämäksun 8,99 joutuu maksamaan. Tilausvahvistus tuli samoin tein.

Olen myös vanha 300M lisänopeuden käyttäjä. Tilasin suoraan Nettipäivän tarjoussivulta 12 kk 300M Taloyhtiön lisänopeuden hintaan 9,99 kuukaudessa. Kytkentämäksun 8,99 joutuu maksamaan. Tilausvahvistus tuli samoin tein.
Kannattaa huomioida että DNAn järjestelmät on sitten (tahallaan) niin tyhmiä että voi mennä kaksi liittymää päällekkäin samaan osoitteeseen. Tarkistakaa siis seuraavat laskut. Aina joutunut erikseen chatin/aspan kautta irtisanomaan entisen tai muuttamaan nopeutta.

Yllätyksekseni meni tilaus läpi. Lauantaina tein 150M päivittyi 300M 9,99€/kk. Ihan mukava säästö ja tuplasti nopeampi netti. Tänään tuli tilausvahvistus ja nopeuskin jo noussut. Pari kertaa aiemminkin koittanut tehdä näissä kamppiksissa ja hylsy tullut aina aiemmin.

Yllätyksekseni meni tilaus läpi. Lauantaina tein 150M päivittyi 300M 9,99€/kk. Ihan mukava säästö ja tuplasti nopeampi netti. Tänään tuli tilausvahvistus ja nopeuskin jo noussut. Pari kertaa aiemminkin koittanut tehdä näissä kamppiksissa ja hylsy tullut aina aiemmin.

näkyykö teillä jotka saitte tilaiksen läpi hinnannuutos myös dna sovelluksessa? Mulle ei oo hinta päivittynyt näkyviin

näkyykö teillä jotka saitte tilaiksen läpi hinnannuutos myös dna sovelluksessa? Mulle ei oo hinta päivittynyt näkyviin
Ei ole sovellusta asennettuna. Dna:n sivuille kun kirjautuu ja katsoo sieltä liittymät & palvelut, niin siellä ainakin on päivittynyt nopeus, hinta ja määräaikaisuus.

Mulla ei mennyt netissä tuo tilaus läpi mutta kävin sitten DNA:n myymälässä niin ei mitään ongelmia ja samalla sai kaapelimodeemin suoraan mukaan. Jotain se sanoi että netissä tuo ei onnistunut siksi kun mulla oli vanha vdsl modeemi käytössä. Tuohon paha sanoa mitään.

Voikohan operaattorin vaihtaa taloyhtiössä, jossa on Telian yhtiönetti?
Kyllä, jos vain kilpailevan operaattorin saatavuuskysely tarjoaa kohteeseen kiinteää nettiä.
Tällöin uusi operaattori joko on jo joskus aikoinaan yhteyden tuonut kohteeseen (esim. ennen yhtiön tekemää kilpailutusta) tai vuokraa linjaa tältä toiselta.

Statistiikka

Viestiketjuista
305 583
Jäsenet
82 709
Uusin jäsen
PyryNiskanen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom