• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka DNA taloyhtiölaajakaista lisänopeudet -50%

Tuote: DNA taloyhtiölaajakaistan lisänopeudet -50% 12kk
Tarjoushinta: Esim. DNA Netti Huoleton 150M lisänopeus 7,99€/kk/12kk, avausmaksu 8,99€
Normaalihinta: Esim. DNA Netti Huoleton 150M lisänopeus 16,99/kk
Kauppa: DNA
Voimassa: 17.–26.4.2026
Linkki: DNA Nettipäivät

Kommentti tarjouksesta: DNA:n taloyhtiölaajakaistan lisänopeudet puoleen hintaan vuodeksi, tarjouksessa lukee "Uusille nettiasiakkaille", mutta ainakin tilaus meni ok läpi vanhana asiakkaana, just olikin sopivasti edellinen 6kk tarjous lopuillaan.

Muita tarjouksia näyttäis olevan esim.
  • DNA Netti Huoleton 4G 50M 6€/kk/12kk ("Saat etuhinnan jos sinulla on jo DNA:lta netti, jonka nopeus on vähintään 100M.")
  • Päätelaitteet puoleen hintaan

Ostitko samalla uuden modeemin, vai annoitko siinä lopussa vain jo olemassa olevan modeemin MACin ja meni läpi? Tilausta ei saa loppuun ilman modeemin tietoja, ei ainakaan minulla onnistunut.

Edellisellä kerralla kun oli vastaava kampanja, niin tilaus meni läpi vanhalle asiakkaalle mutta muutaman päivän päästä peruuttivat.

vai annoitko siinä lopussa vain jo olemassa olevan modeemin MACin ja meni läpi?
Näin itse sain läpi, oli vanha F-3890v3 vielä käytössä, en nää mitää tarvetta päivitellä kun toimii ainoastaan siltaavana laitteena. CM MAC otti vastaan ilman mitää ongelmia.
Komeesti tippu (jo tarjouksessa ollu 1000mb) liittymähinta vielä kympillä alemmaks.

Edellisellä kerralla kun oli vastaava kampanja, niin tilaus meni läpi vanhalle asiakkaalle mutta muutaman päivän päästä peruuttivat.
Pistin arpalapun menemään vanhalla modeemilla (sama kun mitä nyt myyvät).

Mulla oli kyl arpalappu viimeks toiminu si, tuo oli otettu viimise alekamppanja aikaa just joku kuukaus takaperi.
Katotaa onko tälläkertaa samanlailla.

Ei ole -50% kuin 300 megaan asti?

600 megainen olisi itse asiassa kalliimpi kuin tämän hetkinen 13,5€/kk ilman määräaikaa

Kiitos, tämä oli loistava! Vinkkinä muille, että soittamalla DNA:n aspaan saa 24kk sopparin myös ja avauksen saa ajastettua sopivalle päivälle. Itselle oli netissä tarjolla vain 12kk eikä ajastus onnistunut ja siksi alunperin soitin tuonne.

1000/1000M 19,99e/kk 24kk ajaksi ei ole huono diili lainkaan. :thumbsup:

Mulla oli kyl arpalappu viimeks toiminu si, tuo oli otettu viimise alekamppanja aikaa just joku kuukaus takaperi.
Katotaa onko tälläkertaa samanlailla.

DNA:ta tuli tekstari:
Hei! DNA:n verkkokaupassa tekemäsi tilaus nro xxxxxxx on peruttu. Tarjous koskee vain uusia tilauksia. Tarjous ei koske tarjousaikana irtisanottuja ja uudelleen tilattuja DNA:n palveluita. Lisätietoja saat asiakaspalvelusta, p. 044 144 044. Tähän viestiin ei voi vastata. Terv. DNA

Tuohon aiempaan Elisan vastaavaan kampanjaan vielä niin heiltä sai vielä aiemman 1000/1000 @25 eur/kk nyt päivitettyä 18,49 eur + 12 eur muutosmaksu niin ei tarvinnut vaihtaa operaattoria.

Minä valitsin viimeksi lisänopeuden tilalle perusnopeuden, josta aukesi valikko, että pysy vielä lisänopeudessa ja siinä oli samainen tarjoushinta. Sitä eivät peruneet.

Jaa mutta. Voisko johtua siitä ku pidin vanhan nopeuden?

1776419214133.png

Puhelinaspasta onnistui jatkaa edellisen tarjouksen jatkoksi, eli ei pelkästään uusille asiakkaille voimassa

Edit. Oli vain 12kk tarjota ja avausmaksusta ei päässyt eroon

Viimeksi muokattu:
Mitähän tein eri tavalla kun multa ei kysytty mac-osoitetta. En halunnut modeemia, otin vaan 1000M lisänopeuden 19,90€/12kk . Saa nähdä peruvatko kun on nyt 600M päällä, täytyy varmaan perua kaikki DNA tuotteet sitten että on ensi tarjouskerralla uusi asiakas.

Mitähän tein eri tavalla kun multa ei kysytty mac-osoitetta. En halunnut modeemia, otin vaan 1000M lisänopeuden 19,90€/12kk . Saa nähdä peruvatko kun on nyt 600M päällä, täytyy varmaan perua kaikki DNA tuotteet sitten että on ensi tarjouskerralla uusi asiakas.
Ei kysyny mac-osoitetta iteltä, koska rakennus sen verran uusi, ettei tartte olla modeemia. Reititin löytyy kyllä erikseen. Itse laitoin saman 600M mikä tälläkin hetkellä.

Itsellä oli aktiivisena tarjoushintainen 150M. Päivitin tämän myötä 300M:n - tilaus meni läpi ja nopeuskin nousi jo, joten ei tullut hylkyä.

Tuohon aiempaan Elisan vastaavaan kampanjaan vielä niin heiltä sai vielä aiemman 1000/1000 @25 eur/kk nyt päivitettyä 18,49 eur + 12 eur muutosmaksu niin ei tarvinnut vaihtaa operaattoria.
Mainitsit heille tästä DNA:n kamppiksesta puhelimessa ja tarjosivat tuota hintaa vai miten homma hoitui?

Itsellä on nyt 300M "täyshintaisena" TLK:na. Koitin päivittää tuohon liittymään ja tuli tekstari ettei onnistu.

Puhelimessa sanoi että jos on jo mikä tahansa liittymä, niin ei voi päivittää noihin hintoihin. Kysyin että onko myös toden totta näin jos on tuo ilmainen 25meganen. Sitten meni pieneksi kiusaantumiseksi ja sanoi ettei näin ole sanonut. Korjasi toki että "puhui lisänopeudesta" vaikka näin ei todellisuudessa ollut.

Kysyin sitten, että voiko päivittää nopeampaan nettiin tarjoushinnalla. Niin ei voi, vaan täytyy olla kuulemma uusi asiakas kokonaan, jotta voi aktivoida tämän tarjouksen.

On kyllä eriskummallista, että toiset saavat nämä tarjoukset vanhoina asiakkaina ja toiset eivät.

On kyllä eriskummallista, että toiset saavat nämä tarjoukset vanhoina asiakkaina ja toiset eivät.
Teoriassa voisi olla aluekohtaista toi miten kohtelevat asiakkaita. Että katsovat voitko saada Elisalta houkuttelevamman diilin ja sen mukaan määrittelisivät kannattaako heidän suostua hinnan laskuun vai ei.

Esim. mun osoitteeseeni molemmat tarjoaa 600M liittymää 15e/kk, joten jos mulla olisi tällä hetkellä 20e/kk 300M lisänopeus DNA:lta niin tokihan sitten vain vaihtaisin Elisalle, jos DNA nihkeilisi.

DNA Netti Huoleton 150M​

Vain sinulle taloyhtiöasiakas​

Ei määräaikaa. Ei avausmaksua,​

6 kk hintaan 6,99 €/kk​

Ei määräaikaa, voit peruuttaa tilauksen milloin haluat. 6 kuukauden jälkeen tilaus jatkuu taloyhtiöasiakkaan etuhintaan, vain 16,99 €/kk.​

DNA Netti Huoleton 150M | DNA

Telialta sai myös -50% diilin lisänopeuksista taloyhtiövalokuituun. Teran nopeus lähti vanhalle asiakkaalle 22,99€/kk vuodeks kun soitti. Mitään aleja ei kyllä näytetä mainostavan, joten voi olla että kävi vaan tsägä.

Telialta sai myös -50% diilin lisänopeuksista taloyhtiövalokuituun. Teran nopeus lähti vanhalle asiakkaalle 22,99€/kk vuodeks kun soitti. Mitään aleja ei kyllä näytetä mainostavan, joten voi olla että kävi vaan tsägä.
Oho. Tuolla liittymällähän pärjää koko taloyhtiö.

Black Fridayn aikoihin oli myös tarjouksia jotka toiset saivat ja toiset eivät. Itse en saanut viimeksi niin pitää nyt laittaa lotto vetämään. Juuri tuossa vuoden alussa nostivat tuon 600M lisänopeuden hintaa 26,99€/kk, olisi kiva saada se nyt tuohon alennettuun hintaan.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
305 314
Jäsenet
82 665
Uusin jäsen
Notah

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom