Diy Virtalähde

Hei.

Löytyisiköhän täältä apuja tilanteeseen, kun olen tehnyt vanhasta ATX-virtalähteestä talliin sellaisen yleisvirtalähteen josta saa ulos 12v, 5v, ja 3,3v. Ja tällä olisi nyt tarkoitus antaa virtaa tuollaiselle kiinalaiselle diesel lämmittimelle.
Lämmitin tarvitsee 12v ja 15a virtaa ja virtalähteen 12v linjasta pitäisi saada 24a speksien mukaan. Mutta jostain syystä virtalähde sammuu, kun lämmitin alkaa starttaamaan, miksi virta loppuu kesken?

Löytyisiköhän täältä apuja tilanteeseen, kun olen tehnyt vanhasta ATX-virtalähteestä talliin sellaisen yleisvirtalähteen josta saa ulos 12v, 5v, ja 3,3v. Ja tällä olisi nyt tarkoitus antaa virtaa tuollaiselle kiinalaiselle diesel lämmittimelle.
Lämmitin tarvitsee 12v ja 15a virtaa ja virtalähteen 12v linjasta pitäisi saada 24a speksien mukaan. Mutta jostain syystä virtalähde sammuu, kun lämmitin alkaa starttaamaan, miksi virta loppuu kesken?
Oliskohan sense jostain muualta kuin 12V, AT powereissa tunnisteltiin 5V linjaa.

Hei.

Myös ihan mahdollista että lämppäri ottaa käynnistyessään niin ison piikin että poweri sammuu siihen.
Selviää jos saat mitattua paljonko starttivirta on esimerkiksi auton akusta.

Myös ihan mahdollista että lämppäri ottaa käynnistyessään niin ison piikin että poweri sammuu siihen.
Selviää jos saat mitattua paljonko starttivirta on esimerkiksi auton akusta.
Tätä olen ruvennut kans vahvasti epäilemään. Ja tuo virtalähde on vanha 420w missä ei tuo 12v linjan ampeeri määrä ole kovin iso 24a ja, kun uudemmissa on yli 60a.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
266 849
Jäsenet
75 928
Uusin jäsen
Konemies2121

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom