Itsellä käytössä CableModin Classic ModMesh - jatkokaapelisarja... Eilen pelatessa Dying Light 2 alkoin nenään haisemaan pientä palaneen käryä. Piti ihan vaimokin pyytää haistelemaan, mutta ei sen tarkemmin osannut sanoa, että haiseeko palanut vai ei. Tarkistin tiestysti hwmonitorilla kaikki lämmöt ja kaikki näytti hyvälle (cpu max. 60c ja gpu max. 58c sekä gpu muistitkin max. 80c). Noh noin tunnin jatkoin pelailua ja sitten ei ollut enää epäselvää kun alkoi hetkessä koko huone haisemaan palaneen katkulle. Äkkiä kone kiinni ja kylki auki. Päällisin puoli kaikki hyvin, mutta käry haisi vaan todella voimakkaasti ja sain sen paikallistettua näyttikseen ja vielä tarkemmin virtaliittimeen. Virtaliitin irti ja aika lohduton näky oli kun tajusin, että sehän oli ihan sulanut. Kone ollut joulukuusta asti samalla setupilla ja ei ole tullu näpräiltyä sen kummemmin kun sai kasattua ja nyt yhtäkkiä alkoi sulamaan. Toisaalta olen iloinen, että huomasin tuon ajoissa ennen kuin hajotti näyttiksen (TUF 3080) liittimen. Pikkuiset arvet tuo jätti näyttiksen liittimeenkin, mutta testasin laittaa powerin piuhoilla suoraan ilman noita jatkoja niin hyvin pelitti eikä kuumentunut tai ilmennyt mitään kosketushäiriöitä vaikka sitä hieman yritti heilutella.
Kysymys siis kuuluukin, onko muilla ollut ikinä vastaavia ongelmia? Olenko itse voinut kusta jotain tuota kasatessa? Olen kumminkin 15 vuoden aikana kasannut kymmeniä setuppeja ja koskaan en ole moiseen törmännyt... En keksi itse tuolle oikein muuta syytä kuin, että tuossa liittimessä on ollut huono kontakti valmistusvirheen tai huonon laadun takia. Tuleeko muita ehdotuksia mieleen?
Piuhat oli ihan siististi ja loivalla mutkalla, joten ei ole ollut mitenkään vääntyneenä tms... liittenä vielä kuvia.