Disney+

Oliko suomen Disney+:lla joku palaute sposti tme, johon voisi laittaa viesitä konsoliappsien tekstiongelmasta/että korjaisivat sen. Edit. jonkin löysinn tosin sen yleissivuston kautta, eipä kai jossain jenkeissä edes ymmärrä mistä on kysymys.

Viimeksi muokattu:
Disney+ alkoi tuossa taannoin jatkuvasti kyselemään tietosuoja-asetusten hyväksymistä joka kerta kun käynnistää.

No ei siinä mitään, mutta nyt LG OLED telkkarilla ei saa noita mitään hyväksyttyä, ihan sama mitä nappia painaa vaihtoehdoista niin pallo vaan rullaa sekunnin ja palautuu kuin ei olisi mitään painanutkaan...

Mitään ideoita miten tuosta pääsisi eteenpäin? Ennen tuo toimi ihan hyvin.

Toimiiko tämä nyt ongelmitta porukalla? Itsellä tekee tätä samaa nyt jatkuvasti, kahdessa telkkarissa. Molemmat Samsungin perus smartteja vuosilta 2019 ja -22. Puhelimessa ja pöytäkoneella toimii normaalisti.

Käynnistys jumiutuu tuohon tietosuojan hyväksymiseen. Ei auttanut vaikka kävin puhelimella ja tabletilla hyväksymässä nuo asetukset, tv kysyy niitä silti.

Ainoa miten pääse katsomaan on kirjata MyDisneyn oman tilin- hallintasivulta kaikki laitteet ulos ja aktivoimalla laite uudelleen. Tämän jälkeen antaa katsella normaalisti, kunnes sovelluksen sulkee. Tämän jälkeen kirjautumaan ei enää pääsekään vaan jumii jälleen samaan kohtaan.

Kokeiltu asentaa disney-app uusiksi (toisessa telkkarissa antaa poistaa sovelluksen, toisessa uudelleen asennus valinta), molemmat telkkarit päivitetty uusimpaan softaan, kokeiltu myös eri verkkoa.

Viimeksi muokattu:
Toimiiko tämä nyt ongelmitta porukalla? Itsellä tekee tätä samaa nyt jatkuvasti, kahdessa telkkarissa.

Ei minulla ole edes kysellyt muistaakseni yhtään mitään. Disneytä olen käyttänyt kotona Sonyn telkkarilla ja autossa. ( Androidia molemmat käyttikset ) Kumpikaan ei ole kysellyt mitään.

LG:llä kyselee mulla aina niitä jotain tietosuojajuttuja aluksi, antaa kuitenkin mennä eteenpäin kun niistä kieltäytyy. Se vaan kysyy sen joka hemmetin kerta. Näin viime vuoden puolella, tänä vuonna en vielä ole Disneytä tilannut.

Statistiikka

Viestiketjuista
302 162
Jäsenet
82 116
Uusin jäsen
samppizz

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom