Disney+

Disney+ HDR10/+ saapunut. Samsung omistajat arvostanee.
Edit: harha poistettu.

Viimeksi muokattu:
Se oli muuten kiva, että ”lopultakin” Disney äppiin tuli toiminto, että voit poistaa katselulistalta ohjelmia. Itse kun tykkään vilkasta jotain leffaa/sarjaa ja jos ei maistu, niin ne jäi siihen roikkumaan. Nyt saa helposti klikattua pois.

Tartuin tuohon aiemmin mainittuun 2€/kk neljän kuukauden ajan tarjoukseen. Ei tuossa kovin paljon kyl mainoksia tule, esim. Poor Things elokuva (kesto 2h 21min) alussa tuli vain 30 sekuntia mainoksia.
Lyhyemmissä sarjoissa tulee kanssa keskellä mainoksia mutta eipä tuo sillein ole haitannnu. Aiemmin ollut parin vuoden tilauksen palvelussa, mutta kun nostivat hintoja niin oon käyttäny tällein välillä vaan aktiivisena tilausta.

Viimeksi muokattu:
Disney+ Windows-sovellukseen ilmestyi äskettäin Edgen yläpalkki osoitekenttineen (jossa ironisesti nappi "Käytätkö sivustoa usein? Asenna sovelluksena...").

Tänään sekosi vielä pahemmin ja alkoi osoitekentän mukaan ohjaamaan murto-osa sekunnin välein Suomen ja Ruotsin sivustojen välillä.

Chromella näyttäisi lataavan kiltisti Suomi-sivuston.

James Cameronin klassikko The Abyss tuli katsottavaksi 4K:na.
1000025577.png

Disneyn ehkä kaikista legendaarisen animaatioelokuva, Fluppy Dogs ei löydy jostain syystä Suomen valikoimista. Toimiiko oma nykyinen tilaus myös VPN:n kautta?

Disneyn ehkä kaikista legendaarisen animaatioelokuva, Fluppy Dogs ei löydy jostain syystä Suomen valikoimista. Toimiiko oma nykyinen tilaus myös VPN:n kautta?
Kiitos tuon nimen mainitsemisesta. Olen yrittänyt parikymmentä vuotta löytää kyseisen elokuvan sen vähän perusteella mitä siitä muistan yhdestä tv-esityksestä. Puhuvia eläimiä, lentävä sänky, kristallilla aukeava taikaovi... Mutta haku on aina tyssännyt siihen, että kaikki väittää sen olleen todennäköisesti joku halinalle tmv.

Ei tuota taida olla missään virallisesti saatavilla. Redditissä joku on etsinyt sitä juurta jaksaen. Youtubesta näyttäisi löytyvän. Reddit - The heart of the internet

Kiitos tuon nimen mainitsemisesta. Olen yrittänyt parikymmentä vuotta löytää kyseisen elokuvan sen vähän perusteella mitä siitä muistan yhdestä tv-esityksestä. Puhuvia eläimiä, lentävä sänky, kristallilla aukeava taikaovi... Mutta haku on aina tyssännyt siihen, että kaikki väittää sen olleen todennäköisesti joku halinalle tmv.

Ei tuota taida olla missään virallisesti saatavilla. Redditissä joku on etsinyt sitä juurta jaksaen. Youtubesta näyttäisi löytyvän. Reddit - The heart of the internet
Mites tämä: Disney's Fluppy Dogs : Free Download, Borrow, and Streaming : Internet Archive

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
274 609
Jäsenet
77 193
Uusin jäsen
banaanihillo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom