Disney+

Hämmentävän paljon pätki Disney+ tänään ja eilen. Pari kertaa minuutissa tuli 5-20 sekunnin katko jolloin kuva pysähtyi. Eli jotain häikkää yhteyksissä. Mulla kuintekin 600M valokuitu, ja muutoin netti toimii ns. täydellisesti, joten epäilen Disneyn puolella ongelmaa. Olenko ainoa, onko muilla ollut samaa?

Hämmentävän paljon pätki Disney+ tänään ja eilen. Pari kertaa minuutissa tuli 5-20 sekunnin katko jolloin kuva pysähtyi. Eli jotain häikkää yhteyksissä. Mulla kuintekin 600M valokuitu, ja muutoin netti toimii ns. täydellisesti, joten epäilen Disneyn puolella ongelmaa. Olenko ainoa, onko muilla ollut samaa?
Katselin ”koko” illan Disney+ enkä huomannut tuollaista pätkimistä…
Apple TV 4K purkki käytössä

Kokeilepa tyhjentää app:n välimuisti ja käynnistä uudelleen.

Mulla kävi samaa, katoin sons of anarchya niin jakson aikana 3-4 kertaa pysähty kuva. Nyt eilen ei ollu kylläkää mitää probleemaa

700 000 peruttua tilausta Q1 2025.
Onko D+ perunut nuo kaikki hintavirhe tilaukset :hmm:

Itsehän en mihinkään hintavirheeseen osaa ottaa kantaa mutta ainakin marraskuulle (olikohan 28 tjsp) on voimassa reiluun hintaan 9,999€ / vuosi oma tilaukseni. Eli ehkä ovat peruneet sellaisia jotka on eri maan kautta kikkaillen otettu tai sitten ihmiset itse peruneet?

Itse peruin kun Shogunin jälkeen tuonne ole tullut mitään katsottavaa. Jotain paskoja SW-sarjoja jotka nekin vissiin lapsille suunnattu.

Disneyn omistamaan Huluun taas on tullut 900k subscriptionia lisää, olisiko vain käyttäjät vaihtaneet sinne enemmän?

700 000 peruttua tilausta Q1 2025.
Onko D+ perunut nuo kaikki hintavirhe tilaukset :hmm:

Oma 9.99€/vuosi joka napattu marraskuussa edelleen voimassa. Seuraava laskutus 11/25, joka silloin 99€&kilkkeet, jos haluaa jatkaa vuositilausta/hyväksyä uuden hinnan.

Rupesin eilen katsomaan Diseny+:lta ekaa Alienia.

Yllätys ja vitutus oli melkoinen kun huomasin, että kyseessähän on väkivallasta/goresta leikattu versio. Ensin munakohtaus jonka muistelin olleen erilainen, mutta viimeistään ruokailukohtaus varmisti asian: hyvä, että vatsaonteloista kurkkaavaa suloista pikku xenomorphia edes näytetään.

MV Disney ? Olen ollut huomaavinani samaa muissakin disneyn elokuvissa, mutten ole jaksanut tarkastaa

Toiselta saitilta bongasin tämän. Ehkä noita 700k ärsyttää sensuuri?

Toiselta saitilta bongasin tämän. Ehkä noita 700k ärsyttää sensuuri?
Luultavasti tuossa vain muistellaan Special Editionia, kun taas Disney+:n Alienin kesto täsmää tarkalleen alkuperäisen teatteriversion kanssa (vilkaisin äsken Blu-rayltani).

Alienin Special Edition on itse asiassa teatteriversiota lyhempi mutta raaempi.

Luultavasti tuossa vain muistellaan Special Editionia, kun taas Disney+:n Alienin kesto täsmää tarkalleen alkuperäisen teatteriversion kanssa (vilkaisin äsken Blu-rayltani).

On sääli, ettei Disney näytä kumpaakin versiota. Sama Aliensin osalta, olisi kiva nähdä pidennetty versio myös.

• Tykkää
Reactions: Zat
On sääli, ettei Disney näytä kumpaakin versiota. Sama Aliensin osalta, olisi kiva nähdä pidennetty versio myös.

Mielenkiintoinen näkökanta. Tai siis, sinänsä olen samaa mieltä vaikka itse mietinkin enempi esim. Lord of the Rings trilogiaa.
Ehkä löytyy myös niitä jotka haluaisivat katsoa myös sen teatterissa olleen version vaikka itse en (sitten teatterin) ole halunnut katsoa kuin extended versiota ( "increasing the Lord of the Rings extended editions' length from the theatrical runtime of 9 hours and 3 minutes to 11 hours and 36 minutes").

Eli jos kanavalla on oikeudet filmin eri versioihin miksi ei sitten näytä niistä jokaista versiota. Luulisi että löytyy ihmisiä jotka tahtovat katsoa niitä. Otaksuen siis että kanava omistaa oikeudet eikä joudu maksamaan niistä extraa. Ehkä ensimmäisenä tulee mieleen varmaan kymmenen eri versiota jostain blade runnerista.. kysyntää siis varmasti on.

Tai sitten ollaan oikeassa ja Disney sensuroi ihan kaikkea:

Mielenkiintoinen näkökanta. Tai siis, sinänsä olen samaa mieltä vaikka itse mietinkin enempi esim. Lord of the Rings trilogiaa.
Ehkä löytyy myös niitä jotka haluaisivat katsoa myös sen teatterissa olleen version vaikka itse en (sitten teatterin) ole halunnut katsoa kuin extended versiota ( "increasing the Lord of the Rings extended editions' length from the theatrical runtime of 9 hours and 3 minutes to 11 hours and 36 minutes").

Eli jos kanavalla on oikeudet filmin eri versioihin miksi ei sitten näytä niistä jokaista versiota. Luulisi että löytyy ihmisiä jotka tahtovat katsoa niitä. Otaksuen siis että kanava omistaa oikeudet eikä joudu maksamaan niistä extraa. Ehkä ensimmäisenä tulee mieleen varmaan kymmenen eri versiota jostain blade runnerista.. kysyntää siis varmasti on.
Näin se on, että valinnanvara olisi paras, mutta faktaa on sekin että pidennetty/erikois/director's cut versio ei läheskään aina ole paras vaan kohtalaisen usein jopa pelkkää rahastusta (julkaistu vain leffan myymiseksi uudelleen). LOTRit ovat harvinaisuus siinä miten paljon alkuperäistä parempia pitkät versiot ovat, etenkin Kaksi tornia.

Alienin kohdalla Cameron on sanonut pitävänsä lopulta teatteriversiosta enemmän kuin siitä ns. Director's cutista:
Scott has stated that he was very pleased with the original theatrical cut of Alien, saying that, "For all intents and purposes, I felt that the original cut of Alien was perfect. I still feel that way", and that the original 1979 theatrical version "remains my version of choice".

Tai sitten ollaan oikeassa ja Disney sensuroi ihan kaikkea:

Lastenohjelmia se on tunnetusti sensuroinut kyllä. Ei Star-sisältöjä tai muita aikuisille suunnattuja settejä, sikäli kun minä tiedän.

e: tuolla listattu Simpsonit on toki vähän kiikunkaakun suht aikuisille. Siinä näemmä canceloitiin Michael Jackson

Viimeksi muokattu:
Näin se on, että valinnanvara olisi paras, mutta faktaa on sekin että pidennetty/erikois/director's cut versio ei läheskään aina ole paras vaan kohtalaisen usein jopa pelkkää rahastusta (julkaistu vain leffan myymiseksi uudelleen). LOTRit ovat harvinaisuus siinä miten paljon alkuperäistä parempia pitkät versiot ovat, etenkin Kaksi tornia.

Alienin kohdalla Cameron on sanonut pitävänsä lopulta teatteriversiosta enemmän kuin siitä ns. Director's cutista:
"The altered scenes in the DC compared to the Theatrical Version add up to 321 seconds! Although overall, the Theatrical Cut is 47 seconds longer."
On tuossa jonkin verta eroavuuksia.
Aina kannattaa katsoa ohjaajan versio koska se on sen ohjaajan esisijainen visio siitä elokuvasta. Sitten ne muut leikkaukset jos kiinnostaa, mutta sensuuri on aina perseestä.

Statistiikka

Viestiketjuista
267 080
Jäsenet
75 990
Uusin jäsen
Sandaali

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom