Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän tämän vuositilauksen joutaa lopettaa. Aika harvakseltaan tulee mielenkiintoista katseltavaa, kun ei nuo Marvelin ja Star Warsin sarjatkaan oikein ole iskeneet.
Død snø 3 - Predator vs. Nazi ZombiesTekisivät jonkun leffan missä se predator vahingossa päätyy johonkin talviseen norjaan ja viikinkiaikaan.
Pitäisi tehdä leffa jossa oltaisiin galaksisa toisaalla, siellä missä Predatorien sivilisaatio ja muidenkin on saanut alkunsa/porskuttavat. Niin nähty tuo että tulevat maapallolle. Olisi välillä ihan rehellistä scifiä avaruudessa.
Itse veikkaan, että minä tarvitsen vuodessa kuukauden tai kaksi vuodessa. Voiton puolelle jäädään, mutta toki odotettava sitten milloin pääsee katsomaan. Odottaminen ei kuitenkaan ole itselle ongelma, koska katsottavaa on jo muutoinkin liikaa, ei vaan kykene katsomaan edes joka päivä tuntikaupalla sarjoja/leffoja. Ja itselle Disneyn tarjonta on suurimmalta osalta höttöä*, nytkin Preyn vuoksi otin kuukaudeksi, ja samalla katson joitain omalle listalle kertyneitä pois.Tuliko Andorialaisesta sitten kaikki samantien vai jakso viikossa tyyliin? Plus mitä se Disnin kk-maksu tulee olemaan? Siinähän on sitten se että tarpeeksi monen erillisen kk-maksun jälkeen vuosi olisi kuitenkin halvempi.
Hei lähtisin kyselemään Disney + kuvanlaadullisista ongelmista?
Elikkä otin tämän tilaukseen eilen, kun kaverilla käydessä huomasin tuolla olevan rutkasti 4k hdr sisältöä.
Tv minulla on Lg Cx jonka kautta katsottuna tuota tukeekin ihan automaattisesti.
Mutta tietokone on se mikä aiheuttaa harmaita hiuksia. Ei pitäisi olla todellakaan kiinni siitä etteikö koneessa riittäisi potku (rtx 3090 jne), mutta kuvanlaatu on todella surkea 4k näytöltä katsottuna. Windows oman Disney + apin kautta laatu on Hd ja nettiselaimien kautta näyttää sen kohdalla Cc?
Ero on tosiaan silmin havaittavissa, kun katsoo suoraan tv:n apin kautta vs tietokone.
Netistäkään ei pitäisi olla kiinni kun on 1000mbs netti. Disney + asetuksista ei saanut kuin tyyliin 4gb/t = tukee hd tai jotain vastaa luki tässä "parhaimmassa" kohdassa.
Onko joku ratkaissut tämän ongelman vai pitääkö tätä tuijottaa aina pelkän tv:n kautta?
Tuliko Andorialaisesta sitten kaikki samantien vai jakso viikossa tyyliin? Plus mitä se Disnin kk-maksu tulee olemaan? Siinähän on sitten se että tarpeeksi monen erillisen kk-maksun jälkeen vuosi olisi kuitenkin halvempi.
Onko tämä samantyylinen kuin Homeland (Isänmaan puolesta)?
Kiitos. Mielestäni Homelandia ei voi katsoa missä järjestyksessä tahansa. Jos nyt laskit Homelandin em. kategoriaan.Aivoton agenttiviihde: Alias, 24, Blacklist.
Syvällinen agenttiviihde: Americans, Homeland, Night Manager.
---
Toisen kategorian sarjat pyrkivät olemaan uskottavia ja realistisia, ja yleensä näkynyt myös palkintogaaloissa. Jaksot voisi katsoa missä vaan järjestyksessä koska juoni ei ole pääasia vaan laadukkaasti tehty jälki. Ns. vaativampaan makuun.
Itse pidin Homelandista kovasti, kaipailisin jotain vastaavaa. Ei taida Aliaksesta em. kuvauksen mukaan olla. Pitää kuitenkin yrittää.
Tuon Le Bureaun olen onnekseni nähnyt, laatua, etenkin ensimmäiset kaudet.Ei Alias, se on tosiaan enemmän tuollaista agenttisaippuaoopperaa. Ranskalainen Le Bureau olis, mutta en tiedä näkeekö sitä enää mistään, oli ennen Areenassa.
"Turkista" saa vuositilauksen alle 20€:lla jos haluaa ja jaksaa kikkailla.
Sieltä löytyy ihan normaalisti ohjelmat suomeksi puhuttuna. Jos maksu ei meinaa mennä läpi niin laittakaa viestiä Googlen asiakaspalveluun Play Storen kautta. Siellä ei ole välttämättä englanninkieltä vaihtoehtona mutta sitten vaan kääntäjä käyttöön ja vaikka Slovakiaan viestiä että kortti ei toimi."It's the same content as in Germany!!"
Mitäs tuo tarkoittaa suomitilaukseen verrattuna. Muuten ei niin väliä mutta lastenohjelmat sais olla suomesksi puhuttuna edelleen, muuten on mummolassa kapina tiedossa.
Taitaa toimia samalla tavalla kuin esim. Netflix yms. Sisältöä ei räätälöidä maksutavan, vaan GeoIP-osoitteen mukaan."It's the same content as in Germany!!"
Mitäs tuo tarkoittaa suomitilaukseen verrattuna. Muuten ei niin väliä mutta lastenohjelmat sais olla suomesksi puhuttuna edelleen, muuten on mummolassa kapina tiedossa.
Taitaa toimia samalla tavalla kuin esim. Netflix yms. Sisältöä ei räätälöidä maksutavan, vaan GeoIP-osoitteen mukaan.
Kun tai jos. Vahva epäilys ettei heitä kiinnosta selvittää kuka on matkustava käyttäjä ja kuka on kikkailija niin kauan kun homma ei eskaloitu massojen tietoon.Ja sitten kun huomaavat tuon niin saa potkut Disneyltä? Taitaa olla sopimusehtojen vastaista?
Thor - Love and Thunder tulee katsottavaksi 8.9.
Ja nyt on syssy, ja ko sarja tuli. Toivottavasti hyvä ja oli tai ei, niin täytyyhän se katsoa.The pistol tulee Suomen Disney+:aan vasta ”syksyllä”. On toikin kans hidasta, tulee mieleen 80-luku ja leffojen tulo Suomeen.
Olikohan muuten Thorin torstai-ilmestyminen ihan tarkoituksella "historiallisista" syistä. Kuten tiedämme, viikonpäivän nimi tullut juuri Thor-jumalasta.
Jos on ollut vuositilaus aikaisemmin (joka nyt jo peruttu) niin miten ihmeessä pääsee vaihtamaan kuukausitilaukseen? Ymmärtääkseni kierosti ei mahdollista ilman jotain asiakaspalvelunysväystä. Kuukausitilauksesta vuositilaukseen onnistuu kyllä näppärästi.Disney+ Dayn kunniaksi tästä on nyt 1 kuukausi 1,99 €.
Tarjous kestää 19.9. asti. Ei myöskään tarvitse olla täysin uusi tilaaja (tili), kunhan ei tilausta voimassa.
Jos on ollut vuositilaus aikaisemmin (joka nyt jo peruttu) niin miten ihmeessä pääsee vaihtamaan kuukausitilaukseen? Ymmärtääkseni kierosti ei mahdollista ilman jotain asiakaspalvelunysväystä. Kuukausitilauksesta vuositilaukseen onnistuu kyllä näppärästi.
Ei onnistu muuten, kuin soittamalla aspaan (kuulemma nihkeää sitäkin kautta). Muuten onnistuu vain lopettamalla tilaus, odottaa päättymistä ja ottaa tilaus uudestaan käyttöön valitsemalla kk-maksu.Voi olla kokeilemisen arvoista koettaa selaimella, mobiiliappilla, ja mahdollisesti jonkin muunlaisen laitteen appilla, että tarjoaisiko edes joku sitä vaihtoehtoa jos tekee tilausta. Viimekädessä asiakaspalvelun kautta ratkennee, luulisi ainakin.
On kyllä ylipäätään outoa, että tuota valinnanmahdollisuutta ei tarjota ihan suoraan ihan vain siksi että joskus on tilannut vuositilauksella.
Vuosi sitten lopetin tilauksen ja tarkotus oli ottaa kuukaudeksi. ei löytynyt mitään vaihtoehtoa sille, se oli jotenkin epäselvä etten tiennyt missä kohtaa sen voi valita ja sit yhtäkkiä olikin vuoden tilaus maksettuna. Päätin kiltisti lusia sen mutta ei enää.Ei onnistu muuten, kuin soittamalla aspaan (kuulemma nihkeää sitäkin kautta). Muuten onnistuu vain lopettamalla tilaus, odottaa päättymistä ja ottaa tilaus uudestaan käyttöön valitsemalla kk-maksu.
Tämähän reitti ei varsinaisesti hirmuisen monimutkainen ole. Ajattelin tehdä juuri näin ilman että huomasin mitään "vaihtamisenmahdollisuuden" puutetta edes. Taidan ehtiä napata tässä tapauksessa vielä tuon disneyday hinnan.Muuten onnistuu vain lopettamalla tilaus, odottaa päättymistä ja ottaa tilaus uudestaan käyttöön valitsemalla kk-maksu.
Tämähän reitti ei varsinaisesti hirmuisen monimutkainen ole. Ajattelin tehdä juuri näin ilman että huomasin mitään "vaihtamisenmahdollisuuden" puutetta edes. Taidan ehtiä napata tässä tapauksessa vielä tuon disneyday hinnan.
Itse päädyin "tietynlaiseen" ongelmatilanteeseen sen takia että en ole päivittänyt validia maksuvälinettä. Ja peruutettuun tilaukseen ei voi päivittää koko maksuvälinettä.Itse tulkitsin aeinolan posteista, että kuukausitilauksen teko ei onnistu, jos edellinen tilaus oli vuositilaus, vaikka se olisi jo ajat sitten päättynyt.
Eli jos se pitää paikkansa, niin tilille jää jokin "vuositilaus"-valinta pysyväksi merkinnäksi, jota ei ilmeisesti voi poistaa itse vaan aspan pitää se tehdä. Muuten ei yksinkertaisesti voi tehdä tilausta kuukausilaskutuksella.
Uuden tilin voi tietty aina luoda, mikä saattaa olla vähemmän vaivan tie.
Ja oletan myös, kuten aiemmin lainaamani käyttäjäkin sanoi, että kun nykytilaus häviää niin avautuu aivan eri näkymät.
Jos menen kohtaan "Vaihda tilausta" se on tyhjä ja vain "peruuta" nappi mitä voi painaa. Tila ilmeisesti varattu kuukaustilauksesta vuositilaukseen siirryttäessä. Ohjesivulla on yksityiskohtaiset ohjeet kuinka kuukausitilaus päivitetään vuositilaukseen mutta vuositilausta ei voi itse "downgradea". Ohjeissa sanotaan suoraan että ota yhteyttä asiakaspalveluun. Teknisesti tuo on aivan triviaali homma toteuttaa että asiakas voisi itse valita tilausjakson, kaikki varmasti ymmärtävät miksi tämä on tehty näin vaikeaksi.Itse päädyin "tietynlaiseen" ongelmatilanteeseen sen takia että en ole päivittänyt validia maksuvälinettä. Ja peruutettuun tilaukseen ei voi päivittää koko maksuvälinettä.
Vuositilaustiedon alla on tavallisessa tapauksessa peruteetussa tilassa napit "Jatka" ja "Vaihda tilausta". Olettaisin suoraan että "Vaihda tilauksessa" pitäisi olla kuukausitilausvaihtoehto. Minulla nuo ei toimi nyt ainakaan kun ei ole maksuvälinettä.
Ja oletan myös, kuten aiemmin lainaamani käyttäjäkin sanoi, että kun nykytilaus häviää niin avautuu aivan eri näkymät.
Edelleen se oleellinen ja kiinnostavakin asia ehkä jäi epäselväksi? Onko sinulla tilaus voimassa vai ei?Jos menen kohtaan "Vaihda tilausta" se on tyhjä ja vain "peruuta" nappi mitä voi painaa. Tila ilmeisesti varattu kuukaustilauksesta vuositilaukseen siirryttäessä. Ohjesivulla on yksityiskohtaiset ohjeet kuinka kuukausitilaus päivitetään vuositilaukseen mutta vuositilausta ei voi itse "downgradea". Ohjeissa sanotaan suoraan että ota yhteyttä asiakaspalveluun. Teknisesti tuo on aivan triviaali homma toteuttaa että asiakas voisi itse valita tilausjakson, kaikki varmasti ymmärtävät miksi tämä on tehty näin vaikeaksi.
Vuositilaus on peruutettu, mutta voimassa lokakuun alkuun. Eli teknisesti tilaus on voimassa, se ei vain jatku enää. En tiedä miten asiat muuttuu kun tuo vuositilauksen aika umpenee eikä ole enää tunnuksilla asiaa striimeihin. Muistaakseni vuosi sitten olin tässä tilanteessa, halusin ottaa kuukaudeksi palvelun mutten voinut sitä mistään valita. Siinä prosessissa jossain kohta kun menin eteenpäin olikin vuositilaus vain laskutettu ja vuoden jäsenyys voimassa. Se oli hyvin epäselvää enkä tiennyt missä kohtaa tilausjakson olisi voinut muuttaa, mielestäni ei mistään.Edelleen se oleellinen ja kiinnostavakin asia ehkä jäi epäselväksi? Onko sinulla tilaus voimassa vai ei?
Yep. No tuossa toinen käyttäjä kertoikin aiemmin että kun tilaus on oikeasti peruuntunut, niin voi vaihtaa. Tällä oletuksella on hyvä mennä minun ainakin.Vuositilaus on peruutettu, mutta voimassa lokakuun alkuun. Eli teknisesti tilaus on voimassa, se ei vain jatku enää. En tiedä miten asiat muuttuu kun tuo vuositilauksen aika umpenee eikä ole enää tunnuksilla asiaa striimeihin. Muistaakseni vuosi sitten olin tässä tilanteessa, halusin ottaa kuukaudeksi palvelun mutten voinut sitä mistään valita. Siinä prosessissa jossain kohta kun menin eteenpäin olikin vuositilaus vain laskutettu ja vuoden jäsenyys voimassa. Se oli hyvin epäselvää enkä tiennyt missä kohtaa tilausjakson olisi voinut muuttaa, mielestäni ei mistään.
Vuositilaus on peruutettu, mutta voimassa lokakuun alkuun.
Joo, toivotaan että menee noin. Kuukauden päästä selviää itselle tuo.Yep. No tuossa toinen käyttäjä kertoikin aiemmin että kun tilaus on oikeasti peruuntunut, niin voi vaihtaa. Tällä oletuksella on hyvä mennä minun ainakin.