Diablo II: Resurrected

Seuraava suhteellisen arvokas tavara, eli Eth 4os Giant Thresher. Harmi, että itse tein Infinityn jo normaaliin Eth Thresheriin. Eipä tuolla sinänsä kyllä suurempaa merkitystä ole. Paras tarjous nyt Sur+Ohm.

Myös pienet Dweb-flippailut:
2x Ohm + 2x Vex + Mal -> 2/2/42 dweb
Dweb -> Jah
Jah -> 2x Lo + Ohm
Lo+Ohm+Mal -> 2/2/42 Dweb :D
 
Onko tossa joku juju että jengi himoitsee ethereal itemeitä? En ole oikein päässyt kärryille miksi just pitää olla eth.
 
Onko tossa joku juju että jengi himoitsee ethereal itemeitä? En ole oikein päässyt kärryille miksi just pitää olla eth.

Lähinnä käytetään merceillä, eth itemeissä 50% parempi dmg/def kun normaaleissa ja merceillä durability ei kulu(=ei mene rikki). Toinen on erikoistapaukset kuten esim runeword Oath joka antaa indestructible modin, ja yleensä tehdään eth Balrog bladeen jolloin saa tavallaan ilmaiseksi +50% dmg.
 
Seuraava suhteellisen arvokas tavara, eli Eth 4os Giant Thresher. Harmi, että itse tein Infinityn jo normaaliin Eth Thresheriin. Eipä tuolla sinänsä kyllä suurempaa merkitystä ole. Paras tarjous nyt Sur+Ohm.

Hämärät muistikuvat, että nämä ovat jotenkin arvokkaita, ja vähän JSP:tä selailin, niin näistä pyydetään n. neljä kertaa enemmän kuin normaalista Thresheristä.

En kyllä ymmärrä miksi, ainoa huomattava ero vs. Thresher on, että näitä on tolkuttoman vaikea löytää.

Sehän tieten riittää joillekin.
 
Hämärät muistikuvat, että nämä ovat jotenkin arvokkaita, ja vähän JSP:tä selailin, niin näistä pyydetään n. neljä kertaa enemmän kuin normaalista Thresheristä.

En kyllä ymmärrä miksi, ainoa huomattava ero vs. Thresher on, että näitä on tolkuttoman vaikea löytää.

Sehän tieten riittää joillekin.
Tietyt runewordit antaa indestructible-modin, joten ei ole mitään järkeä tehdä sellaista non-eth baseen. Niinkuin ylempänä sanottiin, eth antaa +50% def tai damage riippuen onko kyseessä ase vai suoja. Lisäksi mercit ei kuluta tavaroiden durabilityä, joten niiden kamppeet kannattaa periaatteessa aina olla eth.

Nopeaa matematikkaa:

Normaali thresher tekee 12 - 141 damagea. Siihen 300% ed infinity = 48-564 damage (306 avg).

Eth thresher tekee18 - 211,5 damagea. Siihen samainen 300% ed infinity = 72 - 846 (459 avg).

Eth tekee siis noin 50% enemmän vahinkoa, mikä sitten kertautuu skilleistä ja muualta (strenght, suojat, aurat ym) saadulla off-weapon ed%:lla, jolloin lopputuloksena on massiivisesti enemmän vahinkoa. Myös life leech toimii huomattavasti tehokkaammin, kun tekee paljon vahinkoa. Suojissa ei pvm ole defensellä juuri väliä, mutta aseissa sillon kun niitä käytetään lyömiseen ero voi olla todellakin valtava.
 
Onko toi 50% enempi dmg tai defence elite eth itemeiden juttu, kun itsellä ei koskaan vielä ole tuollaista boostia eth itemeissä näkynyt. Tolla bonuksellahan ton eth metsästyksen jujun jo tajuaakin.
 
Onko toi 50% enempi dmg tai defence elite eth itemeiden juttu, kun itsellä ei koskaan vielä ole tuollaista boostia eth itemeissä näkynyt. Tolla bonuksellahan ton eth metsästyksen jujun jo tajuaakin.
Pätee kaikkiin itumeihin. Sitä eth bonustahan ei erikseen siinä itumin statseissa lue.
 
Että sellasta nyt peli sitten bugaa aika jäätävästi, mun kengät katos kokonaan kuoleman jälkeen, ubereihin ei auta mikään curse staffi eikä kaverin necron curseilla ole mitään vaikutusta, monta tuntia yritetty. Ruumista ei saa maasta kuoleman jälkeen kun muka ei mahdu mukaan kuollessa olleet kamat. Sanoisin et vituttaa aika jäätävästi et meni ainoat currencyt avaimiin ja Ohmin maksavat kengät hävis (eli war travelerit 43% upgradettu eliteiksi).

Edit: Niin ja toki kaikki 50% expaa lvl 94. Tai siis nuo kengät makso joskus sen...
Jos sulla on kamaa ruumiissa mikä vaatii toisesta kamasta STR tms niin ei voi lootata. Sitte loottaa vaan osan päälle.
Pitäisi viedä charmit stashiin että mahtuu kaikki sitte inviin.

Onko muille WW-barbin pelaajille sattunut sellaista, että WW jää tavallaan päälle?
Tällöin hahmo jatkaa hyrräten suoraan eteen päin ilman, että sitä voi mitenkään kontrolloida.
Siinä vaiheessa, kun seinä osuu eteen, niin WW lakkaa. Itellä toistuu Travincalissa tuo todella usein.
Joo tää on 21v vanha ominaisuus.

Etenkin Travincalissa saatat osua johku zealottii, joka juoksee karkuu kartan reunaan.

Orginaali pelissä pystyi painaa Alt pohjaan niin WW ei targetannu mitään, nyt se ei jotenkin toimi

Hyvä että tulee kehitystä. Tätähän jaksaisi alkaa taas pelailemaan varmaan, kunhan ladder ja uudet rw:t tulee. Project Diablo 2:sta voisi katsoa vähän mallia, miten muut mercit saadaan käyttökelpoiseksi (=niillä pitää olla myös jokin aura). Ja sieltä voisi poimia samalla QoL-ideoita, jotta voisi keskittyä enemmän ns. olennaiseen. Tuki item filttereille ja erillinen inventory charmeille on kivoja juttuja muun muassa.
Toinen hyvä idea olisi poistaa noi aurat merceiltä kokonaan. (Myös runewordeista)
Ei niiden tarvii olla mitään paladinin korvikkeita. Jos haluat auran niin partyyn paldinin kanssa.

Muutenkin jo liian OP noi Mercit..
 
Necro tyssäsi sitten Hellin toukkaluolaan, ei vaan kirjaimellisesti pääse eteenpäin kun 10min menee 4 toukan kaatoon ku korkeintaan yks skele käy lyömässä välillä sitä ensimmäistä. Sorcerer ei pääse eteenpäin Act1 ilman jatkuvaa kaupungissa vierailua. Barba ja Pala pelattuna nightmaren alkuun mutta ei kinosta niilläkään. Varsinki tuo barbaari oli jotenki todella heikko verrattuna sorcereriin tai necroon, liekkö olis pitänyt olla jotain muuta ku frenzy. Druidi ja amazoni jää tohon 2.4. päivitykseen.

Toinen hyvä idea olisi poistaa noi aurat merceiltä kokonaan. (Myös runewordeista)
Ei niiden tarvii olla mitään paladinin korvikkeita. Jos haluat auran niin partyyn paldinin kanssa.

Muutenkin jo liian OP noi Mercit..
Itestä taas tuntuu et noi mercit on ihan jees tällä hetkellä. Varmaan se jossain end gamessa tuntuu että ai ku on hyviä, mutta ainaki itellä ne on tasasen tahtiin hengettömiä jos jättää yksin vahtimatta. Necron mercci ainoa joka pysyy hengissä ku vihut sentää välillä tähtää skeletoniakin. En pelaa moninpeliä nii joku "pala partyyn" ei paljoa auta. Toki olis kiva jos kaikilla merceillä tekis jotain eikä vaan NM:n act 2 mercillä,, ja sitähän ne aikoo nyt korjata. Ainaki niille vois vähän kestävyyttä tuoda jos damagea lasketaan, ettei niille tarvis olla pulloja jakamassa ja jatkuvasti uudelleen ostamassa, tympeä mekaniikka.
 
Necro tyssäsi sitten Hellin toukkaluolaan, ei vaan kirjaimellisesti pääse eteenpäin kun 10min menee 4 toukan kaatoon ku korkeintaan yks skele käy lyömässä välillä sitä ensimmäistä. Sorcerer ei pääse eteenpäin Act1 ilman jatkuvaa kaupungissa vierailua. Barba ja Pala pelattuna nightmaren alkuun mutta ei kinosta niilläkään. Varsinki tuo barbaari oli jotenki todella heikko verrattuna sorcereriin tai necroon, liekkö olis pitänyt olla jotain muuta ku frenzy. Druidi ja amazoni jää tohon 2.4. päivitykseen.

Käy ostamassa necrolle teleport-keppi ja skippaa toukat, löytyy esim. Normal-difficultyllä Act 3 Ormukselta muutaman kerran kauppalistan päivittämällä (uusi peli tai käy waypointilla jossain ja takaisin). Maksaa kyllä jotain 50k kultaa korjata charget, mutta tuollaisiin tapauksiin erittäin pätevä väline.
1641834034553.png


Itsellä on vierähtänyt kohta pari kuukautta yrityksessä löytää IK Soul Cage. Oli ajatuksena vetää ensimmäinen barbaari Act 5 läpi vasta kun saa tuon täyden IK setin kasaan, mutta ei vaan tipu armottomasta Pindle/Thresh Socket/Pit/Ancient Tunnels runituksesta huolimatta. Ehtinyt jo vetää Sorcin, Paladinin ja Necron läpi tässä odotellessa :D. Sentään kaikkea muuta kivaa on tippunut väliin, mm. lehmiltä yksi Jah ja Thresh Socketilta kaksi Shakoa. Mutta tuo IK panssari on kyllä kiven alla.
 
Tietääkös joku, onko pomojen fe+le & fe+ce -bugit korjattu?

(Ymmärtääkseni menee niin, että lightning boltit välittää myös fe-räjähdyksen damaget kuten frost nova, kun ce-pomo delaa.)
 
Tietääkös joku, onko pomojen fe+le & fe+ce -bugit korjattu?

(Ymmärtääkseni menee niin, että lightning boltit välittää myös fe-räjähdyksen damaget kuten frost nova, kun ce-pomo delaa.)

Omien kokemusten pohjalta sanoisin ei.
 
Toinen hyvä idea olisi poistaa noi aurat merceiltä kokonaan. (Myös runewordeista)
Ei niiden tarvii olla mitään paladinin korvikkeita. Jos haluat auran niin partyyn paldinin kanssa.

Muutenkin jo liian OP noi Mercit..

No toki vanillassa nyt ei juurikaan järkeä ole merccien balanssissa. Mercin aurat tosin voisi hyvin olla vaikka puolitehoisia pelaajan skilleihin verrattuna ja siellä voisi olla enemmän QoL-auroja kuin puhdasta damagea. Ja näitähän noissa modeissa on juuri lisätty, jolla hommasta saadaan mielenkiintoisempaa. Ihan kiva että voi valita vaikka prayerin, meditationin ja cleansingin väliltä pientä lisäbuffia. Kaippa ne poiskin voisi ottaa, mutta siinä vaiheessa koko ukon voi jätttää vaihtopenkille melkeinpä.
 
No toki vanillassa nyt ei juurikaan järkeä ole merccien balanssissa. Mercin aurat tosin voisi hyvin olla vaikka puolitehoisia pelaajan skilleihin verrattuna ja siellä voisi olla enemmän QoL-auroja kuin puhdasta damagea. Ja näitähän noissa modeissa on juuri lisätty, jolla hommasta saadaan mielenkiintoisempaa. Ihan kiva että voi valita vaikka prayerin, meditationin ja cleansingin väliltä pientä lisäbuffia. Kaippa ne poiskin voisi ottaa, mutta siinä vaiheessa koko ukon voi jätttää vaihtopenkille melkeinpä.
Juu.

Itsehän olen pelannut aikanaan enemmän Classic D2, jossa mercejä ei käytetä. Peli on kyllä asteen verran hankalampaa kun se tankki puuttuu.

Immuneistakin tulee todella rasittavia välillä, kun ei ole sitä ukkoa hakkaamassa niitä ja geari ei oikein tue sitä että vetäis dual elemental speci tms.
 
Jokohan porukka on keksinyt miten itemeitä dupetetaan kun huvikseni katsoin traderiesta et paljon 260/25/20 Griffon's Eye:stä on joku tarjonnut, korkeimmat tarjoukset olivat 6 Ber tai 20 Ber + 2 Jah.

Olispa itellä edes varaa joskus tehdä se enigma tuhannen tunnin jälkeen, mutta ei. Tosin tuli pidettyä 3 viikkoa taukoa kun pelasin muita pelejä.

Edit: Edes bottaamisella ei luulis saavan noin järjettömästi currencyä.
 
Jokohan porukka on keksinyt miten itemeitä dupetetaan kun huvikseni katsoin traderiesta et paljon 260/25/20 Griffon's Eye:stä on joku tarjonnut, korkeimmat tarjoukset olivat 6 Ber tai 20 Ber + 2 Jah.

Olispa itellä edes varaa joskus tehdä se enigma tuhannen tunnin jälkeen, mutta ei. Tosin tuli pidettyä 3 viikkoa taukoa kun pelasin muita pelejä.

Edit: Edes bottaamisella ei luulis saavan noin järjettömästi currencyä.

D2JSP. Porukalla vuosien varrelta +100kfg ja Ber nykyään jotain 700-750fg... Ladderin alussa esim. Shakon voi saada myytyä n. 1-2kfg, nyt siitä tuskin saa 2-5fg enempää.
 
Striimaajien paljastamia, uusia runewordeja patchiin 2.4:

runewords.png

Ei tietoa onko tässä kaikki.
 
Striimaajien paljastamia, uusia runewordeja patchiin 2.4:

runewords.png

Ei tietoa onko tässä kaikki.

Haastava arvioida kuinka hyviä ja käyttökelposia nää on kun ei tiedä yhtään mitä muutoksia tulee skilleihin ja merceihin. Kyllähän noista osa haiskahtaa että tehty nimenomaan merceille ja toisaalta taas tuo flickering flame voi olla best in slot armageddon druidille jos sitä skilliä parannetaan (laitetaan +3 armageddon druidi kypärään).

Mielenkiintoista nähdä mihin Cham-runen arvo asettuu uusien rw myötä kun ladderi alkaa. Sitä ennen vaikea sanoa kuinka kallis esim Mist tulee loppunjenlopuksi olemaan.
 
Onko ajankohdasta tietoa kun 2.4 isketään tulille, vähän miettiny tota druidia ja bowazonia sinne sit säästellä.
 
Onko ajankohdasta tietoa kun 2.4 isketään tulille, vähän miettiny tota druidia ja bowazonia sinne sit säästellä.
We’re pleased to announce the upcoming gameplay additions to the PTR (PC-only) which will be implemented starting Tuesday, January 25, PST!
 
Impale
  • This skill is now an uninterruptible attack
  • Attack Rating modification has been removed. Now this skill will always hit the target
  • This skill now slows the target by a percentage for a duration
Mielenkiintoista. Onkohan tämä aikuisten oikeasti "Always hit" kuten Smite, että menee Blockin ja Dodgen ym. läpi?

Nova
  • Static Field synergy added: +5% Lightning Damage per level
Tuhnun oloinen lisä, pitää kuitenkin kokeilla.
 
Tuhnun oloinen lisä, pitää kuitenkin kokeilla.

100% lisää dmg tuhnu? Pari staticcia quick castilla ja novaa perään, ei tää nyt entisaikojen Nova varmaan ole mutta varmasti käyttis buildi jos uusista lvl85 -alueista löytyy sellasia missä ei olis lightning immuneita.
 
Nimetön.png
Onkohan tämmösellä Metalgrid helyllä mitään arvoa jos vaihtaa johonkin Runeihin? Kivasti boostaa Attack ratingiä ja Resistancea. Toki parempiakin on.
 
Nimetön.png
Onkohan tämmösellä Metalgrid helyllä mitään arvoa jos vaihtaa johonkin Runeihin? Kivasti boostaa Attack ratingiä ja Resistancea. Toki parempiakin on.


Tosta suuntaa antavia arvoja kamoille. En tiedä miten päivittyy kun ei oo tullu pelattua reiluun kuukauteen. Yleensä näitten yleisimpien kamojen myymisen kanssa on vaikeeta, koska niitä on myynnissä niin paljon että jos ei satu juuri silloin olemaan onlinessa kun joku tarvii, ostaa se sen muualta.


Tuolta voi katsella millä hinnoilla menny mikäkin tavara viime aikoina ja laittaa vaikka se oma myyntiin. Nopealla katsauksella tällähetkellä 21 Metalgrid amulettia myynnissä.
 
2.4 PTR tulilla, jos ketään kiinnostaa kokeilla.

BNetistä, pelin kotisivulta vasemmalla alhaalla GAME VERSION -valikko, sieltä Public Test Realm.

Joka hahmo lvl 85 ja muuleja.
 
Kyllähän tässä vähän jo odottaa uutta 2.4, uusi startti ja jos pääsis samalla myös myllyttään uusia 85 alueita. Ainoa mikä tästä pelistä ehkä puuttuu on se toissijainen sekä vielä ehkä kolmaskin paikka, missä voisi expata baalin sijasta.
 
Onko muilla jäänyt Quest "jumiin". Act V hell Anyan pelastamis tehtävän jälkeen kun Malah antaa palkinnoksi sen 10% all res tokenin niin ei vaan tapahdu mitään. Olen koittanut käynnistää uudestaan ja tehdä pelin Lobbyn puolella jne., mutta hän vain jauhaa kiitosta eikä tehtävä mene loppuun.

Mitähän tässä voisi vielä yrittää? Tuo 10% all res on hell tasolla melko houkutteleva. :lol:
 
Onko muilla jäänyt Quest "jumiin". Act V hell Anyan pelastamis tehtävän jälkeen kun Malah antaa palkinnoksi sen 10% all res tokenin niin ei vaan tapahdu mitään. Olen koittanut käynnistää uudestaan ja tehdä pelin Lobbyn puolella jne., mutta hän vain jauhaa kiitosta eikä tehtävä mene loppuun.

Mitähän tässä voisi vielä yrittää? Tuo 10% all res on hell tasolla melko houkutteleva. :lol:
Onko repussa tilaa? ja pitikö lopuksi jutella anyalle? en oo satavarma.
 
Jahas näköjään autto muiden pelien pelaaminen parin kuukauden ajan ladderia odotellessa, kun parina päivänä testannut muutaman runin vetästä chaos runia niin eka droppas Vex, sitten SoJ (eka vielä resurrectedissa) ja viimesimpänä Gul. Kai se pitäs pikku hiljaa rupee vaihtelee currencyä Jah ja Ber runeiksi ja myydä hiukan kamaa ni ois varaa tehdä viimein se Enigma. Nyt pankissa on muistaakseni 6 Pul, 2 Um, Mal, 6 Ist, Gul, Vex, Ohm, Lo ja lisäksi 36 light res/ 35 fire res/ 33 cold damage death's fathom sekä tuo SoJ.
 
Jahas näköjään autto muiden pelien pelaaminen parin kuukauden ajan ladderia odotellessa, kun parina päivänä testannut muutaman runin vetästä chaos runia niin eka droppas Vex, sitten SoJ (eka vielä resurrectedissa) ja viimesimpänä Gul. Kai se pitäs pikku hiljaa rupee vaihtelee currencyä Jah ja Ber runeiksi ja myydä hiukan kamaa ni ois varaa tehdä viimein se Enigma. Nyt pankissa on muistaakseni 6 Pul, 2 Um, Mal, 6 Ist, Gul, Vex, Ohm, Lo ja lisäksi 36 light res/ 35 fire res/ 33 cold damage death's fathom sekä tuo SoJ.
Pidin kanssa n. kuukauden tauon ja kävin pyörähtämässä 10 baalrunin verran chaos sanctuaryssa - tippui Lo rune. Seuraavana päivänä myös hieman ajankuluksi Travincalia ja toinen samanlainen. Vieläkään yhtää Jahia ole tippunut.. Mutta kaikki muut runet sitten onkin. Tuo DF on kyllä kova löytö. Olisitko kiinnostunut siitä sopimaan kauppoja?
 
Pidin kanssa n. kuukauden tauon ja kävin pyörähtämässä 10 baalrunin verran chaos sanctuaryssa - tippui Lo rune. Seuraavana päivänä myös hieman ajankuluksi Travincalia ja toinen samanlainen. Vieläkään yhtää Jahia ole tippunut.. Mutta kaikki muut runet sitten onkin. Tuo DF on kyllä kova löytö. Olisitko kiinnostunut siitä sopimaan kauppoja?

No itseasiassa tuo DF on ostettu berrillä aikoinaan. Näyttäisi siltä et niidenkin hinnat on noussut ja myynnissä tuo on traderiessa, ajatuksena olisi vaihtaa takas lightning buildiin niin pitäs saada myytyä viel tuon lisäksi 7*cold skilleritkin (yhessä 8 life ja yhdessä 12% FHR). Mutta voithan tarjota jotain tuosta DF, laita vaikka YV niin ei tuu sotkettua ketjua. PS: Sehän on siis 28%+5% facet.
 
Ei hitto Ber ja Jah runen hinnat on kyl niin pilvissä ettei tuu ikinä olee varaa tehdä Enigmaa, nyt viel kaiken lisäksi Jah on kalliimpi ku Ber. Itellä ois 7 Ist, Gul, Vex, 2 Lo, Sur.

Edit: Noniin sain tehtyä Enigman kun joku osti Berrillä death's fathomin pois ja sit ostin kahdella Lo ja yhdellä Sur runella Jah runen, ja halvan 3s archon platen ostin yhdellä Istillä ei toki ole kuin 494 defense mutta itselle on aivan sama onko ~500 vai 600 defense mielestäni on älytöntä pistää sileeksi 100 defensen takia currencyä noin 30-40 Istin edestä pelkkään baseen. Pääasia itselle oli että nyt on vähän mielekkäämpää pelaa alteilla (sorkku mainina) joita on Barb, Necro ja Druid.
 
Viimeksi muokattu:
Hei!

Löytyykö täältä PS4/PS5 pelaajia, joilla olisi kiinnostusta juosta pääasiallisesti "End gamea" yhdessä paremman expan ja lootin (mieluiten sovitusti shared) takia, mutta myös välillä jeesata uudempien hahmojen 'Hell'-buusteissa yms. ?

Mahtavinta olisi tietenkin saada hyvä porukka kasaan, jolla voisi mahdollisesti tulevaa Ladderiakin miettiä.




PC-pelaajille tiedoksi, PlayStation versio on muuten suhteellisen hyvä konsolikäännös, mutta valitettavasti battle.net:in puolelta puuttuu 'Lobby' kokonaan, joten peliseuran löytäminen on välillä todella satunnaista ja haastavaa.
 
Jos kiinnostaa pelata hardcorea kasuaalisti d2-veteraanin kanssa, kun ladder vihdoin polkastaan käyntiin, lisää moonshine (#11606, PC)

exp.jpg


tppker_owned_by_another_naap.jpg
 
Patch 2.4 ulkona.


Ja ladderi alkaa 29. huhtikuuta klo 01:00

Tekisi kyllä vähän mieli pelata, vaikka monen kuukauden tauon jälkeen sama odottaa pari viikkoa lisää, että pääsee suoraan tikkaille.

:hmm:
 
Patch 2.4 ulkona.


Ja ladderi alkaa 29. huhtikuuta klo 01:00

Tekisi kyllä vähän mieli pelata, vaikka monen kuukauden tauon jälkeen sama odottaa pari viikkoa lisää, että pääsee suoraan tikkaille.

:hmm:

Mulla on lvl 72 barbi ja nyt ollaan hell-lvl:llä, andy tapettu. Saa nähä miten taas käy durielin kanssa..
 
Edelleen playstation-peliseuraa hakusessa.

Huvin vuoksi tai vakavissaan, ladderia tai normipuolta.

Kaikki seura kelpaa :)
 
Vaikuttaa mielenkiintoselta peliltä, mutta mekaniikat vaikuttaa monimutkasilta niin kynnys ostaa ja aloittaa tämä on hieman suuri. Mietityttää että kannattaako tätä aloittaa kun ei ole mitään ymmärrystä miten nuo eri vipstaakelit toimii? Monsterien hakkaaminen on tuttua mutta tuo gearipuoli on ihan utopiaa, värikoodeja nyt ymmärrän mutta siihen se jääkin.
 
En kyllä keksi tähän hätään yksinkertaisempaa Hack-n-Slash RPG:tä kuin Diablo 2.

Toki tässä pelissä on mahdollista tehdä hahmosta ns. paska väärillä Skill -valinnoilla, mutta tätä varten Respec -ominaisuus onkin tuotu mukaan.
 
No joo, D3.

Nappi pohjaan, ja peli tekee loput.
Jos yhtään muistan oikein niin Diablo 3:ssa Necromancerilla normalilla ja sitä vaikeammalla kukaan vihollinen ei lyönyt mua kertaakaan - tuli se tooltip health-pullojen käytöstä sitten vasta myöhemmin jonkun 10h tms. pelaamisen jälkeen kun joku osui muhun. Hämmentävä peli vaikeustason suhteen.

edit: ei kun ehkä se olikin Witch Doctor pikaisen googlauksen perusteella
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 771
Viestejä
4 498 586
Jäsenet
74 281
Uusin jäsen
staffanjohansson34

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom