Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Necromancer summonina on helppo ku omat summonit juoksee tappaen kaiken ainaki jonnekki lvl 60 asti ilman ongelmaa, liekkö kuollut kerran/kaks tossa vaikka pelaan vielä tolla vähän vasemmalla kädellä. Sorcererillahan on noita aoe taikoja, sähkönovan saa jo aika alussa ja jo ACT1 alkaen pääsee paukuttaan mosuja kumoon parilla taialla. Sille saa myös teleportin skilleistä nii nopea liikuskella paikkojen ohi jossa ei meinaa toimia. Esim joskus ahtaat paikat on summonille hankalia ku vain pari mosaa tappaa niitä örmyjä, toki corpse explosionilla pääsee sit eteenpäin, mut ensin pitäs saada yks hengiltä.Mikähän olisi "kiva" buildi millä aloittaa? Mielellään joku jolla on hyvä area of effect ettei tarvitse yksittäisiä örvelöitä kovin pitkään napsia.
Mikähän olisi "kiva" buildi millä aloittaa? Mielellään joku jolla on hyvä area of effect ettei tarvitse yksittäisiä örvelöitä kovin pitkään napsia.
Sitte ilmeisesti tulossa seuraavassa patchissa/seuraavaan ladderiin vähän isompaa updatea:
Diablo II: Resurrected Patch 2.4 Highlights | Coming Soon
Learn more about exciting new changes and features the developers are bringing to players in the upcoming Patch 2.4.news.blizzard.com
Mikähän olisi "kiva" buildi millä aloittaa? Mielellään joku jolla on hyvä area of effect ettei tarvitse yksittäisiä örvelöitä kovin pitkään napsia.
Tuskin uudet RW:t päihittää Griefiä, Spiritiä tai Insightia, mutta ei tarvitsisi jäädä 1.11 RW:ien kaltaisiksi tuhnuiksikaan. Uusi oskill -tarjonta varmasti lisäisi hahmojen ja buildien monimuotoisuutta.
-Cham ja Zod runejen käyttö johonkin oikeasti käytönnölliseen, jotta harvinaisuus vs. käyttökelpoisuus saatais näitten kohdalla paremmin balanssiin. Etenkin Cham-runen kohalla.
Jos ekaa hahmoa ikinä alottelet niin suosittelen Wind Druidia.
En voi jaksaa käsittää miksi taas tulee "Ladder only" runewordeja. Kyllä ärsyttää että pakotetaan pelaamaan "online" jos haluaa noita runewordeja käyttää. En ole yhtään tykännyt pelata netissä koskaan tätä, en tiedä mikä aivovamma mulla on mutta mua häiritsee ping tosi pahasti. Taas kokeilin äsken pelata, mutta en tykkää yhtään että kaikessa on se pieni viive, kun on tottunut pelaamaan ilman sitä. Varsinkin jotenkin korostuu tässä Resurrectedissa kun kaikki on niin nopeata ja sulavaa, niin tuntui että joku inventoryn käyttö 50ms pingillä on kauhean tahmaista. Yritin identifioida jotain esinettä rullalla ja se ei onnistunut, koska liikutin hiirtä "liian nopeasti" rullan ja esineen välillä
Anyways, dev-streami alkamassa juuri:
Miten tota videota voi kelata eteenpäin?
Pikakelasin VoD:in läpi ja kuuntelin Q&A:n, aika mitäänsanomaton esitys. Tai sitten suurin osa kiinnostavista jutuista meni ohi
Static Field and Thunder Storm are synergies to Nova
Olisko täällä jollakin halua ostella pois multa 29/5 df, resistit oli kait 35+ molemmat sekä 19/5 NW:tä? Noilla yksistään blizzardin damage on jo naurettavan korkea ilman skillereitä..
Heitä tarjous. Voin myös vaihdossa ottaa esimerkiks eth titaneita.. java skillereitä..? Tai onko sulla jotain hyödyllisiä SC:tä tai muita GC?Halua, joo. Varaa, ei.
Päivän yleishyödyllinen löytö:
Pitäis kyllä saada neljä numeroa Orbilla rikki, että kehtaisi sanoa tekevänsä hyvää damagea.
Halua, joo. Varaa, ei.
Päivän yleishyödyllinen löytö:
Pitäis kyllä saada neljä numeroa Orbilla rikki, että kehtaisi sanoa tekevänsä hyvää damagea.
Mikäs tuossa kuvassa on chestinä? Onko duriel's?
Miksi nuo act3 tavarat laukussa? Mikä juttu tää on?
Moi. Aattelin tehä frozen orb sorsan. Paladinilla ois joku 250% mf, joten sillä gearit hankintaan. En vaan tiiä yhtään mitä kamaa ja runewordeja sorsalle pitäis olla. Voisko joku laittaa tähän BiS/optional itemeitä?
Offlinea pelaan.
Mulla taitaa olla 14 kpl pamethystejä ja muistaakseni 6 RAL voisin noita ehkä myydä pois sorcerer tavaraan jos noilla on jotain arvoa?
Moi. Aattelin tehä frozen orb sorsan. Paladinilla ois joku 250% mf, joten sillä gearit hankintaan. En vaan tiiä yhtään mitä kamaa ja runewordeja sorsalle pitäis olla. Voisko joku laittaa tähän BiS/optional itemeitä?
Offlinea pelaan.
Ladderi voisi tulla piakkoin. Pitää itse kuitenkin saada sorsa vielä levelille 93, kun ei ole paljoa jäljellä; Sitten saa luvan riittää. Kyllä piti muutama runi pelatakin.
Herran Jumala ja hikikomori, kun jotkut alkaa kisaamaan 99 Ladderissa. Harmi, että cross progression -ominaisuuden takia ei ole alusta-kohtaisia Laddereita. Olisi mielenkiintoista nähdä, mihin joku pystyy pelkällä Switchillä.
Putoileekin jotain:
Itse ainakin näen tuon uuden ladderin ihan freesaavana, tässä on kohta 96 mäfä hammerdin ja 94 blizzard sorsa, sit löytyy useampi 90+ hahmo, joista viimeisenä java. Kaikki ns "endgame" gear on jo hankittu, enää voi parantaa, kuten javalle 6/40 javelimet (löytyis ny paremmat kun omat 3/40) tai JMOD 20/20. Niihin vaan ei oo varaa, kun ei tipu mitään mega-arvokasta. Paljon semmosta suht arvokasta kamaa löytynyt, paljon HR, 4x SoJ ja vaikka mitä muuta, mutta semmoset oikeasti arvokkaat itemit puuttuu.Itseä ei kyl D2R ladder jaksa kiinnostaa, ainoa asia mitä se voi tarjota on tuore ekonomia, tyhjä ladderi ja muutamat runewordit. Runewordit jopa harmittaa, että joitakin tullaan taas rajaamaan vain ladderiin. Ennemmin jatkaisin vanhoilla non-ladder hahmoillani omaa tahtiini sillon kuin huvittaa - sinänsä on yhä mahdollista, mutta publapelejä on vähemmän ja tosiaan uusia kiinnostavia RW:itä ei voi tehdä..
SP olisi toinen vaihtoehto, jolloin modeilla ainakin vois enabloida RW:t ja laajentaa stashia, mutta sitten taasen ei voi pelata moninpeliä lainkaan.
No nyt on nätti kilpi. Onnea löydöstä!Tippuipa kerrankin jotain arvokasta. Olisi varmaan saanut enemmänkin kuin 2 Ber, mutta ei jaksanut odotella.
Tuo 14% ... prkl. Tiputti tarjouksia, koska ei perfect. Eli parempi olisi ollut ilman tuota rollia - tai 15% kanssa ehkä vielä enemmän Berrejä.
Perustuuko tuon arvo siihen että tuohon voi laittaa socketteja sillä Act 5 questilla ja tehdä sitten siitä paremman shieldin noilla arvoilla + rune wordin boostit? Jos noin, eikö siinä ole riski että on huono tuuri ja saa väärän määrän socketteja ja ei voi tehdä re-rollia enää sockettien määrän suhteen?Tippuipa kerrankin jotain arvokasta. Olisi varmaan saanut enemmänkin kuin 2 Ber, mutta ei jaksanut odotella.
Tuo 14% ... prkl. Tiputti tarjouksia, koska ei perfect. Eli parempi olisi ollut ilman tuota rollia - tai 15% kanssa ehkä vielä enemmän Berrejä.
Kyllä, aina saa max socketit. Max sockettien määrä taas voi vaihdella; yleensä vähemmän normal ja exceptional tason esineissä.Korjatkaa muut jos olen väärässä. Tietääkseni ACT 5 questilla saa aina Max socketit.
Jostain olen lukenut/ymmärtänyt, että myös alue mistä item tippuu voi vaikuttaa sockettien määrään. Esimerkiksi jos löydät 15%ed 3 ar 15% dura crystal swordin normal act2 sen sijaan, että löytäisit sen act5, siinä on silloin ehkä 3-4 max socketit 6 sijaan? Joku voi korjata jos olen ymmärtänyt väärin.Korjatkaa muut jos olen väärässä. Tietääkseni ACT 5 questilla saa aina Max socketit.
Oma käsitykseni on että alueen area level määrittää siellä pyörivien monsujen levelin (poislukien super unique monsterit), ja monsujen leveli puolestaan määrittää niiden tiputtamien itemien levelin. Act 5 socket questilla saa ne max socketit mitä kyseisen item levelin esineen on mahdollista saada.Jostain olen lukenut/ymmärtänyt, että myös alue mistä item tippuu voi vaikuttaa sockettien määrään. Esimerkiksi jos löydät 15%ed 3 ar 15% dura crystal swordin normal act2 sen sijaan, että löytäisit sen act5, siinä on silloin ehkä 3-4 max socketit 6 sijaan? Joku voi korjata jos olen ymmärtänyt väärin.
Onko blizz sorcererille mitää järkeä alottaa jotain lightning/fireball kykyä lvl70 ->, ei jotenki jaksais skipata puolia vihuista koko ajan. Jäi hahmo telineisiin Hellin alussa ja necrolla välillä työlästä edetä ku ei oo teleä ja omat äijät ei mahu ovesta sisään. Pitäs kait jaksaa joku meleeki vääntää tonne asti, mutta tiiä sit.
Mitäämpä ei tipu ku ei grindaa juurikaan, yks IST on jännintä mitä on tippunut. Muuli täynnä perfect gemejä.
Olis pitänyt alottaa offlinessa nii olis voinut arvaten kikkailla jollain hahmogeneraattorilla tms.
Perustuuko tuon arvo siihen että tuohon voi laittaa socketteja sillä Act 5 questilla ja tehdä sitten siitä paremman shieldin noilla arvoilla + rune wordin boostit? Jos noin, eikö siinä ole riski että on huono tuuri ja saa väärän määrän socketteja ja ei voi tehdä re-rollia enää sockettien määrän suhteen?
Tämä ihan vaan puhtaasti mielenkiinnosta, itse onnistuin lopettamaan tämän pelaamisen silloin pari kuukautta sitten mutta tulee kyllä threadia kuitenkin lueskeltua aina silloin tällöin