Ehkä tyhmä kysymys, mutta nollattiinko tässä resurrectionissa soft- sekä hardcoret? Eli ei mitään vanhan lodin kamoja ole porukalla non laddussa
Kyllä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehkä tyhmä kysymys, mutta nollattiinko tässä resurrectionissa soft- sekä hardcoret? Eli ei mitään vanhan lodin kamoja ole porukalla non laddussa
Miksi se olisi turha? Tai mikä olisi parempi?Opein samalla että Infinity on aika turha cold sorsalla.
Useimpien cold immuunien cold res on liian korkea, jotta Infinityn conviction pystyisi ne rikkomaan (toisin kuin lightning immune monsterit).Miksi se olisi turha? Tai mikä olisi parempi?
Miksi se olisi turha? Tai mikä olisi parempi?
Extra fast, extra strong, lightning enchanted, mana burning undead stygian dolls. .
Mikä sun arkivihollinen on jota vihaat eniten, beetlessit act2:ssa kun whirlwindaat menemään?
Ne eivät itseasiassa tee lyömällä paljoa vahinkoa, mutta kun tapat semmosen ja se "räjähtää" niin tekee paljon vahinkoa. Pari semmosta tapat viereen niin se on kuolema heti.Joo noi hullut miniootit on pahimpia painajaisia, niitten pitäis olla pelin pääpahiksia eikä Diablo tai Baali tai kukaa muukaan.
Ne eivät itseasiassa tee lyömällä paljoa vahinkoa, mutta kun tapat semmosen ja se "räjähtää" niin tekee paljon vahinkoa. Pari semmosta tapat viereen niin se on kuolema heti.
Juu olet kyllä oikeassa täs et ne räjähtää ja helat menee. Siin on se ongelma ku merc raahautuu aina viereen ku telettelet ja sit sellanen kusimutsu tulee jostain yllättäen viereen ja se merc oneshottaa ne ni henki pois, tai sit ihan vaan itse paniikissa vetää chain lightning ja kaikki kossahtaa vieressä, ne harvemmin tulee yksin ja ihan jäätävän nopeita.
Eilen tuli mukavasti progressia vaikka soolona tulee juostua eikä bnetissä saa /players commandilla lisää loottia/xp ni sain viimein mainin lvl 91, tänään nyt pitäs rupee hommaamaan perus fcr ringien tilalle sellasia mis ois fcr, life ja toiseen fire ja toiseen poison res.
MF runneilla mersulta otetaan ase pois tai mersua ei pidetä edes mukana. Näin ainakin HC:lla ollu tapana mephistoa juostessa sorsalla.
1P dollit tekee vähemmän dmg kuin 8P, koska niiden tekemä dmg on suoraan verrannollinen niiden healthiin, nämä räjähdykset on myös mahdollista blokata, mutta joo ei ole kivoja, soulit ja minotaurukset on myös pahoja.
Saa nähdä, jääkö tämän pelaaminen aamuyön touhuksi.
Menee vähän maku kun pitää iltapäivästä jonottaa 20 minuuttia, että pääsee pelaamaan lagista peliä.
Switchillä ei ole päässyt iltapäivisin pelaamaan varmaan viikkoon (Parin kerran kokeillut). Ei mitään jonoja, sanoo vaan että ei pysty. Osaako joku Switchillä enemmän pelaava sanoa millaista tuo on ollut viimeiset pari viikkoa?
Tänään tippui Jah rune (ja kaikki muu olikin ihan surkeata mitä tuli). Mitähän tuosta voisi pyytää Cold Sorcille vastineeksi? Puuttuu esim. kaikki muut paitsi Tal Rashan hattu tuosta setistä.
Onnittelut!
Vaihdoin itse Lo runen seuraaviin mf sorcun kamoihin:
Tal rasha armor, amulet & vyö, Harlequin Crest.
Mites tälläiset kaupat onnistuit hieromaan? Lobbyn trade viidakko vaikuttaa toivottomalta.
Sur ja Ohm on tippunu tähän mennessä harvinaisemmista runeista. Saiskohan niistä tingattua jotain sorkku kamaa?
Kiitos!Onnittelut!
Vaihdoin itse Lo runen seuraaviin mf sorcun kamoihin:
Tal rasha armor, amulet & vyö, Harlequin Crest.
Sinun Jah rune on noin 2 kertaa arvokkaampi kuin tuo Lo, joten tästä hieman osviittaa. Älä siis myy halvalla sitä. Itse koittaisin saada itemit mitkä eniten tarvitset ja sen lisäksi vielä joku high rune/useampia kauppatavaraksi kelpaavia runeja.
Joku täällä laittoi sen Discord linkin sivun tai pari taaksepäin. Kun kirjoitin äsken jah-kaupasta siellä niin oikeasti alle 10sek pari tyyppiä olivat ostamassa runea. Toki jos yrittää myydä mitään yhtään "yleisempää"(jotain yli 60lvl unique) ketään ei tunnu kiinnostavan ollenkaan.Mites tälläiset kaupat onnistuit hieromaan? Lobbyn trade viidakko vaikuttaa toivottomalta.
Sur ja Ohm on tippunu tähän mennessä harvinaisemmista runeista. Saiskohan niistä tingattua jotain sorkku kamaa?
Kiitos!
Joku tarjosi Sur, Tal Armor ja Shakon Jahia vastaan ja kun ei kiinnostanut lisäsi vielä Vex:n lopulta tarjoukseen. Ilmeisesti noilla lopuilla runeilla olisi saanut ostettua Talin kamat kasaan?
En jaksanut tänään alkaa säätämään mitään mutta kuullostaisiko joku tuollainen järkevältä?
Tollanen tipahti lower kurastin asetelineestä. Eikös tuo ollut alkuperäisessä D2:ssa vain ladder-kamaa? Näköjään normaali charrullakin noita saa.
On tää jonottelu kyllä aika hanurista... mahtaakohan ne saada servereitä ikinä siihen kuosiin että pääsis aina pelaamaan heti kun tykkää.
se d2jsp on turvallinen paikka. siellä on semmoinen kuin "request mediator" sitä saa aina käyttää. Ja oston tapahtuessa on hyvä kirjoittaa sitten: You give send first fg or we use mediator. kyllä se vastapuoli siihen suostuu. se mediator on semmonen että se tulee samaan peliin. Pitää kirjottaa jotain että "redisten@jsp here, 10 fg for shako" sit joku mediator sanoo oman nimensä ja se kolmas sanoo oman nimensä. se kolmas laittaa fg:t mediatorin accountille ja sit se toinen siirtää toiselle ja jotenki sillee.Kiitos vaihto vinkeistä. Forum gold hommaan en uskaltanu lähteä mukaan. Tein kauppoja d2r sub redditing discordissa ja se hoitui helposti. Sain ohm runesta 3xgul+ist. Niillä sain shakon ja oculuksen ja jäi viä pari gullia varstoon.
Jos katsoin oikein niin sulla ei ole PC:tä mutta alustavasi voisin antaa sulle tuon Jah-runen ehkä sunnuntaina tai sen jälkeen riippuen miten nyt saan tuon Hellin Act5 alas soolona, ja toki milloin saat PC:n.PC:llä ilmeisesti pelaat? Jos sulla on TR armorille ja Shakolle tarvetta, niin ton Vexin kanssa toi vaikuttaisi olevan ainakin aika lähelle.
Katsoin nopeasti tänään PC puolen toteutuneita kauppoja d2jsp:llä:
Sur ~1400fg
Tal armor ~800fg
Shako ~200fg
Vex ~400fg =2800fg
Edullisin myyty Jah näytti olevan 2800fg, mutta tällä hetkellä tarjottiin juuri toisessa threadissa 3100fg ja ei ole siis vielä edes sulkeutunut.
Eli ei toi nyt kovin kaukana ole, mutta mieti tarkkaan mille on tarvetta jne. Jah on todella kuumaa valuuttaa, mutta toki siitä saatavalla vaihtokaupalla mielellään varmasti parantaisi nykyistä hahmoa ja hakisi mf runeihin helpotusta ym.
nohjaa. onhan se ladderi tulossa. mutta en mie jaksanu alkaa värkkää sillä että oisin sen ilmasen parisataa fg ottanu nyt, vaikka tiedän että vuoden päästä sillä summalla saisin ostettua sen kymmenkunta shakoa. en mie tiiä, mulla on jotenki motivaatio loppunu tämän jatkuvan tradettamisen suhteen. Tykkään pelata pelaamisen innosta ja omaan vapaa-ajan käytöstä. En silleen että tekisin työkseni sitä. Tykkään tehdä töitä realistisesti fyysisesti. Tämä virtuaalinen palkka ei jotenkin enään kymmenen vuoden jälkeen ole minun juttu. Arvostan enemmän sitä löytämisen iloa peleissa ja juuri tämänhetkisen mukavuuden tunnetta. Itse kun olen sosiaalisesti erittäin yksinäinen niin en mie tiiä parempi vain antaa olla. Laitoin mie tuonne techbbs:n tradetopicciin ilmon jos joku tarvii mun romuja.Kannattaa nyt ottaa talteen ne forum goldit jos on tunnuksia d2jsp. Voi sitten ladderin alkaessa ostella ittelleen gearit niillä Toki itse en näin tee koska tykkään pelata pelin läpi ilman "apuja". Vai onko koko ladderia edes tulossa enään?
Jos katsoin oikein niin sulla ei ole PC:tä mutta alustavasi voisin antaa sulle tuon Jah-runen ehkä sunnuntaina tai sen jälkeen riippuen miten nyt saan tuon Hellin Act5 alas soolona, ja toki milloin saat PC:n.
En jaksanut alkaa vaihtamaan kamoja kun meni vaikeaksi monella tapaa ja nyt on vahva ehkä että saisin Act5 alas nykyisilläkin.
Mun idea on siis vaan saada tuo Act5 alas ja sitten poistan pelin (mutta en hahmoa) jotta voin palata normaaliin elämään tämän paskan sijaan