Diablo 4

Niin ja auction House kuopattiin ikuisuus sitten. Viestistäsi jää semmonen tunne, että olet julkkarissa pelannut vähän aikaa D3:sta ja sen perusteella paskaa edelleen.

Epäilen, että off line hahmojen dataa tonkimalla olisi ehkä mahdollista tehdä helpommin online puolella jotain hackeja tms.

Kyllähän se lisälevyn julkaistuun asti taisi olla pystyssä, jonka jälkeen en jaksanut antaa uutta mahdollisuutta pelille ennen konsoliporttauksia, joissa oli aivan erilainen (ja parempi) metagame ja loot.
Serveriongelmat ovat odotettavissa myös nelosen osalta, Diablo 2 uusintajulkaisukin kärsi serveriongelmista lähes vielä puoli vuotta julkaisun jälkeen, erityisesti konsoleilla.

Ehkä tämä on enemmän tottumuksesta kiinni, kun olen aikanaan tahkonnut Diablo 1 ja 2 läpi local play / Closed Battle Netin kautta. Täysin randomien tyyppien kanssa pelaaminen tai massiiviset moninpelit eivät ole koskaan kiinnostaneet, ja tämän nähdyn perusteella tähän ollaan tunkemassa kaiken maailman yhteisöllisyys höttöä tyyliin Ultima Online.

Ps. Otetaan vastaan ehdotuksia hyvistä Diablo klooneista, joissa on toimiva Offline peli. Torchlight 2 tulee ainakin itselleni ensimmäisenä mieleen.
 
Kyllähän se lisälevyn julkaistuun asti taisi olla pystyssä, jonka jälkeen en jaksanut antaa uutta mahdollisuutta pelille ennen konsoliporttauksia, joissa oli aivan erilainen (ja parempi) metagame ja loot.

Jos pidit konsoliporttauksista, D3:n nykyinen PC-versio on vielä parempi. Koko loottisysteemihän meni täysin uusiksi jo 2.0-pätsin myötä ja peli on saanut kasapäin muita mekaniikkoja sen jälkeen lisää.

D3 ei todellakaan ole ongelmaton tapaus, mutta ainakin PC-versio kärsii vähiten huijareista, koska on online only. Konsoliversiot sen sijaan ovat huijareiden infestoimia, koska tallennukset ovat paikallisia.
 
D3 ei todellakaan ole ongelmaton tapaus, mutta ainakin PC-versio kärsii vähiten huijareista, koska on online only. Konsoliversiot sen sijaan ovat huijareiden infestoimia, koska tallennukset ovat paikallisia.

Jos ei ole tarvetta pelata Ladderia tai Public pelejä, niin huijareilla ei ole minkään valtakunnan vaikutusta yhtään mihinkään.
 
Kyllähän se lisälevyn julkaistuun asti taisi olla pystyssä, jonka jälkeen en jaksanut antaa uutta mahdollisuutta pelille ennen konsoliporttauksia, joissa oli aivan erilainen (ja parempi) metagame ja loot.
Serveriongelmat ovat odotettavissa myös nelosen osalta, Diablo 2 uusintajulkaisukin kärsi serveriongelmista lähes vielä puoli vuotta julkaisun jälkeen, erityisesti konsoleilla.

Ehkä tämä on enemmän tottumuksesta kiinni, kun olen aikanaan tahkonnut Diablo 1 ja 2 läpi local play / Closed Battle Netin kautta. Täysin randomien tyyppien kanssa pelaaminen tai massiiviset moninpelit eivät ole koskaan kiinnostaneet, ja tämän nähdyn perusteella tähän ollaan tunkemassa kaiken maailman yhteisöllisyys höttöä tyyliin Ultima Online.

Ps. Otetaan vastaan ehdotuksia hyvistä Diablo klooneista, joissa on toimiva Offline peli. Torchlight 2 tulee ainakin itselleni ensimmäisenä mieleen.

Nykyinen D3 PC -versio ole yhtään sitä konsoli versiota huonompi.

No D2 resurrected oli kyllä serveripuolella aika katastrofi. Ehkä eivät odottaneet niin isoa pelaajamäärä tms.

Eiköhän D4:sta voi pelata yksin tai tiettyjen kaverien kanssa, ihan niin kuin D3:stakin. Ei ole D3:saa pakko randomien kanssa pelailla, jos ei halua.
 
Otetaan vastaan ehdotuksia hyvistä Diablo klooneista, joissa on toimiva Offline peli.
Vaikka nyt meneekin pahasti OT, niin heitetään ny kuitenkin ehdotuksena Grim Dawn (on muuten tosi kovassa tarjouksessa juuri nyt!), jota tullut pelattua aikas reippaasti. Sellainen "varoitus" kylläkin, että taitaa vaatia Steamin aina taustalle (senkin kyllä saa offline tilaan, mutta vaatii vähän säätämistä), joten jos 100% offline haluaa, niin taitaa GoG versio olla parempi, mutta ei tarjouksessa tällä hetkellä.

Ja en todellakaan usko, että Diablo 4 tulee mitään offline mahdollisuutta, tuo online pakotus on tullut jäädäkseen nykymaailmassa (monessa muussakin pelisarjassa). Sillä saadaan jonkin verran vaikeutettua huijaamista ja waretus melkosen vaikeaa.
 
Viimeksi muokattu:
Minulta ei tipu ymmärrystä Online only pakotukselle: Pelaajien tunnukset ja kaikki tallennukset ovat ainoastaan Activisionin serverien takana, jotka palveluntarjoaja voi koska tahansa deletoida. Pelaamaan pääsee vain silloin, kun riittävän nopea nettiyhteys pysyy päällä, kymmenien gigojen viikottaiset päivitykset on ensin ladattu ja Activisionin serverit toimivat ongelmitta. Erityisesti viimeinen kohta ei ole mikään itsestäänselvyys, joka todettiin viimeksi Diablo 2 uusintajulkaisun kohdalla, Serveriongelmat mm. hävittivät useiden tuntien edestä kertynyttä progressiota tai parhaimmillaan hukkasivat kaikki luodut hahmotkin.

Microsoft yritti toteuttaa vastaavaa Online pakotusta pienemmässä mittakaavassa Xbox One julkaisussa, mutta vetäytyi yrityksestä massiivisen negatiivisen palautteen jälkeen.
Nyt kuitenkin Online pakotus on yhtäkkiä hyväksyttävää tai jopa suorastaan toivottavaa, koska piratismi ja potentiaalinen mahdollisuus huijata ladderissa?
Microsoft removes always-online requirement from Xbox One
 
Viimeksi muokattu:
Empä nyt usko, että kovinkaan moni toivoo että pelit olisivat pakotettu online-tilaan. Offline- ja LAN-tuen puutosta kirottiin suuresti jo Starcraft 2 julkasussa. Blizzard ei kuitenkaan taipunut pelaajien vaatimuksiin.

Game as Service / online-only on vaan nykyään pelikehittäjille tuottoisin malli toteuttaa peli, Blizzard on tuolla tehnyt aiempien pelien kohdalla piratisoinnin erittäin vaikeaksi ja saa sillä helpommin pelaajat omien palveluidensa piiriin. Erityisesti pelinsisäiset ostokset tuovat huomattavasti lisää rahavirtaa kassaan, mikä ei onnistuisi offline-peliltä kovinkaan hyvin. Näissä asioissa ei ajatella sitä mikä on pelaajan kannalta paras kokemus, vaan sitä millä maksimoidaan voitot. Tuossa Blizzardi on ajan kanssa tullut taitavaksi ja eivät takuulla ota pakkia online-only suhteen.
Diablo Immoralin ja OW2 F2P mallin myötä tulemme varmasti näkemään Diablo 4:ssa pelinsisäisen kaupan jossa on vähintäänkin kosmeettiset rainat. Ja kun peliä kehitetään kosmeettiset lisämyynnit mielessä pitäen, niin "ilmaisesta" lootista saatetaan tehdä vähemmän-nättiä jotta kaupan kiiltävät panssarit näyttäisivät paremmilta ja houkuttelevimmilta. Ymmärtääkseni D4:ssa tulee olemaan tavallista enemmän moninpeluusisältöä, mitä kehittäjä voi käyttää hyödykseen kaupan myynnin lisäämiseksi..
 
Empä nyt usko, että kovinkaan moni toivoo että pelit olisivat pakotettu online-tilaan. Offline- ja LAN-tuen puutosta kirottiin suuresti jo Starcraft 2 julkasussa. Blizzard ei kuitenkaan taipunut pelaajien vaatimuksiin.

Game as Service / online-only on vaan nykyään pelikehittäjille tuottoisin malli toteuttaa peli, Blizzard on tuolla tehnyt aiempien pelien kohdalla piratisoinnin erittäin vaikeaksi ja saa sillä helpommin pelaajat omien palveluidensa piiriin. Erityisesti pelinsisäiset ostokset tuovat huomattavasti lisää rahavirtaa kassaan, mikä ei onnistuisi offline-peliltä kovinkaan hyvin. Näissä asioissa ei ajatella sitä mikä on pelaajan kannalta paras kokemus, vaan sitä millä maksimoidaan voitot. Tuossa Blizzardi on ajan kanssa tullut taitavaksi ja eivät takuulla ota pakkia online-only suhteen.
Diablo Immoralin ja OW2 F2P mallin myötä tulemme varmasti näkemään Diablo 4:ssa pelinsisäisen kaupan jossa on vähintäänkin kosmeettiset rainat. Ja kun peliä kehitetään kosmeettiset lisämyynnit mielessä pitäen, niin "ilmaisesta" lootista saatetaan tehdä vähemmän-nättiä jotta kaupan kiiltävät panssarit näyttäisivät paremmilta ja houkuttelevimmilta. Ymmärtääkseni D4:ssa tulee olemaan tavallista enemmän moninpeluusisältöä, mitä kehittäjä voi käyttää hyödykseen kaupan myynnin lisäämiseksi..
No, onneksi online only paskan voi jättää aina ostamatta. Ei siinä diablossa ole mitään erikoista. Itse lakkautin diablot kun mentiin online only paskaan PC puolella. Suosittelen samaa muillekkin.
 
Juu en kyllä ihan käsitä tuota online vaatimuksesta mielensä pahoittamusta, jos nyt ei ole joku reissumies, joka reissaa laivalla tms.

Nykyään jo aika yleistä, että peli vaatii nettiyhteys en ja yhteyden palvelimeen, vaikka pelaisi vain yksi peliä. D4:sta pystyy ihan varmasti pelaamaan soolona siinä missä aiempiakin osia.
 
Samalla periaatteella mikromaksut yleistyivät, kun tälle pallolle mahtuu liian paljon elämänhallinnan menettäneitä ns. ongelmapelaajia ja markkinavoimia myötäileviä lampaita, jotka hyväksyvät purematta kaiken mitä kansalle tuputetaan massiivisilla markkinointibudjeteilla. Koukuttava pelikokemuksena Diablo sopii varsin hyvin tähän muottiin, mm. "pay for win" Diablon mobiiliversioon liian monet ongelmapelaajat ovat pumpanneet tuhansia, jopa kymmeniätuhansia euroja oikeaa rahaa paremman gearin, progression toivossa ja keinotekoisen menestyksen toivossa.
Ilmiö ei koske ainoastaan peliteollisuutta, vaan käytännössä koko nykyajan viihdesektoria, kun ala on entistä keskittyneempi, kun suuret pörssiyritykset ostavat kilpailevat pienemmät ja suuremmat yritykset (mm. Zenimax) pois markkinoilta. Nykyisessä markkinatilanteessa on edelleen onneksi vaihtoehtoja, jotta voi äänestää omalla lompakollaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Ihme juttu tosiaan tuo online-vaatimuksen boikotointi, jos ei edes kokeillut koko peliä. Diablo 3 on varsin mukiinmenevää grindaamista. Communityjen kautta löytyy spesifiä peliseuraa eri vaiheisiin. Yksinpelinä tuota ei jaksaisi jauhaa mitä nyt pakolliset solo greater riftit välissä.

Alkuaikojen jälkeen meno muuttui casuaaliksi, kun dropeista alkoi tulla legendary gearia jatkuvalla syötöllä. Itse kyllä pidin alun tuskaisen vaikeasta menosta ja gold auction housesta. Muistan, kuinka ekoilla viikoilla jo Act 2 monsterit oneshottasi ja meinasi itku päästä:) Hyvä peli D3sta tuli, vaikka ei sitä oo aikoihin tullut naksuteltua. Diablo 4:lla on hyvät mahdollisuudet onnistua, jos nyt eivät liikaa sarjaa muuta.
 
Huomautus - ulkoukkoilu, väheksyntä, ei kuulu asialliseen keskusteluun
Samalla periaatteella mikromaksut yleistyivät, kun tälle pallolle mahtuu liian paljon elämänhallinnan menettäneitä ns. ongelmapelaajia ja markkinavoimia myötäileviä lampaita, jotka hyväksyvät purematta kaiken mitä kansalle tuputetaan massiivisilla markkinointibudjeteilla. Koukuttava pelikokemuksena Diablo sopii varsin hyvin tähän muottiin, mm. "pay for win" Diablon mobiiliversioon liian monet ongelmapelaajat ovat pumpanneet tuhansia, jopa kymmeniätuhansia euroja oikeaa rahaa paremman gearin, progression toivossa ja keinotekoisen menestyksen toivossa.
Ilmiö ei koske ainoastaan peliteollisuutta, vaan käytännössä koko nykyajan viihdesektoria, kun ala on entistä keskittyneempi, kun suuret pörssiyritykset ostavat kilpailevat pienemmät ja suuremmat yritykset (mm. Zenimax) pois markkinoilta. Nykyisessä markkinatilanteessa on edelleen onneksi vaihtoehtoja, jotta voi äänestää omalla lompakollaan :)
Just, kaikki on lampaita ja online pakotus johtaa mikromaksuihin ja elämänhallinnan menetykseen. Pikkasen lähtee laukalle jutut
 
No avaappa sitten mitä meni väärin?

En tiedä miksi vaivaudun, mutta väännetään nyt rautalangasta:

Liian paljon EI OLE kaikki

Online Only EI JOHDA SUORANAISESTI mikromaksuihin, ennemmin ne kulkevat käsi kädessä. Pörssiyhtiöt pyrkivät lypsämään rahaa kaikista mahdollisista väylistä, ja nykyajan markkinoilla on valitettavasti riittävästi potentiaalia näille palveluille. Yhtälailla keinotekoiset kryptovaluutta- ja NFT markkinat ovat käyneet kuumaina, jonka myötä yhtä useampi pörssiyritys heittää verkkoja vesille helppojen tuottojen toivossa.

Elämän hallinnan menetys pätee tiettyihin lahjattomiin yksilöihin, jotka voivat yhtä lailla ajautua riippuvaisiksi uhkapelaamisesta, huumeista um. joka useimmiten johtaa pikavippikierteeseen. Online pakotus nyt ei mitenkään aktivoi tätä lahjattomuutta, vaikka näin haluat ymmärtää.
 
Samalla periaatteella mikromaksut yleistyivät, kun tälle pallolle mahtuu liian paljon elämänhallinnan menettäneitä ns. ongelmapelaajia ja markkinavoimia myötäileviä lampaita, jotka hyväksyvät purematta kaiken mitä kansalle tuputetaan massiivisilla markkinointibudjeteilla. Koukuttava pelikokemuksena Diablo sopii varsin hyvin tähän muottiin, mm. "pay for win" Diablon mobiiliversioon liian monet ongelmapelaajat ovat pumpanneet tuhansia, jopa kymmeniätuhansia euroja oikeaa rahaa paremman gearin, progression toivossa ja keinotekoisen menestyksen toivossa.
Ilmiö ei koske ainoastaan peliteollisuutta, vaan käytännössä koko nykyajan viihdesektoria, kun ala on entistä keskittyneempi, kun suuret pörssiyritykset ostavat kilpailevat pienemmät ja suuremmat yritykset (mm. Zenimax) pois markkinoilta. Nykyisessä markkinatilanteessa on edelleen onneksi vaihtoehtoja, jotta voi äänestää omalla lompakollaan :)

Online Only EI JOHDA SUORANAISESTI mikromaksuihin, ennemmin ne kulkevat käsi kädessä. Pörssiyhtiöt pyrkivät lypsämään rahaa kaikista mahdollisista väylistä, ja nykyajan markkinoilla on valitettavasti riittävästi potentiaalia näille palveluille. Yhtälailla keinotekoiset kryptovaluutta- ja NFT markkinat ovat käyneet kuumaina, jonka myötä yhtä useampi pörssiyritys heittää verkkoja vesille helppojen tuottojen toivossa.

Elämän hallinnan menetys pätee tiettyihin lahjattomiin yksilöihin, jotka voivat yhtä lailla ajautua riippuvaisiksi uhkapelaamisesta, huumeista um. joka useimmiten johtaa pikavippikierteeseen. Online pakotus nyt ei mitenkään aktivoi tätä lahjattomuutta, vaikka näin haluat ymmärtää.

Niin. Eli se periaate, että online vaatimus on ok, ei oikeasti johda yhtään mihinkään, jos ihmisillä olisi selkärankaa/kykyä vastustaa niitä onlinen tuomia mahdollisuuksia, kuten mikromaksuja. Onneksi mikromaksut eivät (ainakaan vielä) ole "pakollisia" PC- ja konsolipeleissä, minkä vuoksi voikin sanoa, että online vaatimus ei huononna pelikokemusta mitenkään.
 
Öäh. Online-vaatimukseen omat 2 senttiä: ei kyllä pätkääkään kiinnosta mikään MORPG. Eihän noissa moninpeleissä vituta muu paitsi ne muut pelaajat :)
Myönnän että oma kiinnostus tähän peliin laski ennenkuin kunnolla edes ehdin innostua.
 
Öäh. Online-vaatimukseen omat 2 senttiä: ei kyllä pätkääkään kiinnosta mikään MORPG. Eihän noissa moninpeleissä vituta muu paitsi ne muut pelaajat :)
Myönnän että oma kiinnostus tähän peliin laski ennenkuin kunnolla edes ehdin innostua.
Online vaatimus ei tarkoita MORPG peliä
 
Niin voihan yksinpelissäkin olla online vaatimus. Siitä tulikin mieleen, että olenkohan jotenkin poikkeava yksilö, kun pelaan näistä sen solo kampanjan eikä moninpeli kiinnosta yhtään.
 
Niin voihan yksinpelissäkin olla online vaatimus. Siitä tulikin mieleen, että olenkohan jotenkin poikkeava yksilö, kun pelaan näistä sen solo kampanjan eikä moninpeli kiinnosta yhtään.

Yksinpeliä itsekin odotan ja pääasiassa toteutan. Ehkä kaverin kanssa jotain yhdessä.

Samoin pelaan esim. Elder Scrolls Onlinea. Toki maailmabossit siinäkin yhdessä, mutta eihän siinä kommunikoida tarvitse. Käsittänyt, että Diablo 4:ssa samalla tyylillä.
 
Huomautus - henkilökohtaisuudet, foorumilla ei ole tarkoitus keskustella toisista käyttäjistä
En tiedä miksi vaivaudun, mutta väännetään nyt rautalangasta:

Liian paljon EI OLE kaikki

Online Only EI JOHDA SUORANAISESTI mikromaksuihin, ennemmin ne kulkevat käsi kädessä. Pörssiyhtiöt pyrkivät lypsämään rahaa kaikista mahdollisista väylistä, ja nykyajan markkinoilla on valitettavasti riittävästi potentiaalia näille palveluille. Yhtälailla keinotekoiset kryptovaluutta- ja NFT markkinat ovat käyneet kuumaina, jonka myötä yhtä useampi pörssiyritys heittää verkkoja vesille helppojen tuottojen toivossa.

Elämän hallinnan menetys pätee tiettyihin lahjattomiin yksilöihin, jotka voivat yhtä lailla ajautua riippuvaisiksi uhkapelaamisesta, huumeista um. joka useimmiten johtaa pikavippikierteeseen. Online pakotus nyt ei mitenkään aktivoi tätä lahjattomuutta, vaikka näin haluat ymmärtää.
Nyt taitaa tämä trolli vaan valittaa ihan pelkästään valittamisen ilosta.

Tervetuloa nykyaikaan, jossa pelien tallennustiedostojen lisäksi paljon muutakin sijaitsee pilvessä. Tulee olee aika surullinen loppu elämä, jos tämä haittaa.

Pay to win on sitten eriasia ja huono juttu.
 
Itse odotan innolla tätä. Peli maailma näyttää synkältä, hahmot tuttuja ja turvallisia. Nyt kun vielä soolo ja tiimi pelaamisesta saadaan omalla tavallaan toimivia niin olen tyytyväinen.

Olisi kiva jos tähän saataisiin "klaani toimintaa".

Mikromaksut on vahvistettu ja tarkoittavat niillä kosmeettisia ja lisäreitä. (Ei nyt niin huono asia) Toisaalta jos yksi hahmo lisää on 30€ jäisi ostamatta.

Edit: En silti ennakkotilaa.
 
Itse odotan innolla tätä. Peli maailma näyttää synkältä, hahmot tuttuja ja turvallisia. Nyt kun vielä soolo ja tiimi pelaamisesta saadaan omalla tavallaan toimivia niin olen tyytyväinen.

Olisi kiva jos tähän saataisiin "klaani toimintaa".

Mikromaksut on vahvistettu ja tarkoittavat niillä kosmeettisia ja lisäreitä. (Ei nyt niin huono asia) Toisaalta jos yksi hahmo lisää on 30€ jäisi ostamatta.

Edit: En silti ennakkotilaa.
Ei kannatakaan ennakkotilata, kun tämä ilmeisesti tulee heti Game Passiin.
 
Itse odotan innolla tätä. Peli maailma näyttää synkältä, hahmot tuttuja ja turvallisia. Nyt kun vielä soolo ja tiimi pelaamisesta saadaan omalla tavallaan toimivia niin olen tyytyväinen.

Olisi kiva jos tähän saataisiin "klaani toimintaa".

Mikromaksut on vahvistettu ja tarkoittavat niillä kosmeettisia ja lisäreitä. (Ei nyt niin huono asia) Toisaalta jos yksi hahmo lisää on 30€ jäisi ostamatta.

Edit: En silti ennakkotilaa.

Necromancer oli maksumuurin takana jo Diablo 3:ssa, enkä nyt tarkoita lisälevyä, vaan pelkästä hahmosta piti maksaa 15 euroa.
Jos maksulliset hahmot ovat edes marginaalisesti parempia kuin retailin mukana tulevat, voidaan puhua Pay For Win konseptista.
 
Necromancer oli maksumuurin takana jo Diablo 3:ssa, enkä nyt tarkoita lisälevyä, vaan pelkästä hahmosta piti maksaa 15 euroa.
Jos maksulliset hahmot ovat edes marginaalisesti parempia kuin retailin mukana tulevat, voidaan puhua Pay For Win konseptista.
No oliko yhden seasonin ajan "paras" ja sen jälkeen samassa massassa ku muutkin.
En näe mitenkään pakollisena hankintana ellei tykkää hahmosta muuten enemmän kun muista.
Tuli sen necron mukana stashiin lisää tilaa ja jotain kosmeettista paskaa, noikin lisätilat menetti vähän merkitystä kun pelaili seasoneita niin sai avattua ne kaikki kuitenkin, eikä necron mukana tainnu tulla edes kaikki slotit auki muutenkaan. Tiiä miten nykyään on että onko jo vakiona kaikille kaikki paikat auki.
 
No oliko yhden seasonin ajan "paras" ja sen jälkeen samassa massassa ku muutkin.

Juuri tämä. Seuraavan kauden alussa voivat sitten julkaista maksullisena uuden (marginaalisesti paremman) sankarin tai muita parannuksia kuten isompaa stashia, uusia kykyjä, goblin followerin, joka kerää kultaa, toisen followerin, joka antaa boostausta, lisää nopeutta tai kurittaa Diablon minioneja. Marginaalisia parannuksia ehkä kauden tai parin ajaksi, mutta ohjaavat vähitellen kohti Pay to Win mallia. Eiköhän Murostakin löydy useampi henkilö, joka on valmis vinguttamaan luottokorttia, jotta pääsisi edes yhden Greater Riftin ylöspäin.

En väitä, että tämä skenaario toteutuisi sellaisenaan, mutta Activisionin toimistolla on varmasti tehty kattavat markkinakartoitukset.
 
Necromancer oli maksumuurin takana jo Diablo 3:ssa, enkä nyt tarkoita lisälevyä, vaan pelkästä hahmosta piti maksaa 15 euroa.
Jos maksulliset hahmot ovat edes marginaalisesti parempia kuin retailin mukana tulevat, voidaan puhua Pay For Win konseptista.

Riippuu ihan miltä näkökantilta "paras". Jos verrataan kaikkien classien yhtenäistä taulukko niin silloin ehkä, mutta mitä iloa siitä on? Omasta mielestä pitäisi verrata classien kesken ja silloin sillä ei ole mitään väliä mikä classi on "paras".
 
Mitenkähän maksulliset lisärit toimivat, jos peli on tarkoitus julkaista myös Game Passissa? Eikö ne maksulliset lisärit tule sinne aivan samalla tavalla samalla GP:n kuukausihinnalla pelattaviksi kuin emopelikin?
 
Mitenkähän maksulliset lisärit toimivat, jos peli on tarkoitus julkaista myös Game Passissa? Eikö ne maksulliset lisärit tule sinne aivan samalla tavalla samalla GP:n kuukausihinnalla pelattaviksi kuin emopelikin?
Ei välttämättä. Voi olla, että joudut ostamaan lisärit erikseen.
 
Diablo3 itemisaatio pilas itelle sen ettei tuota jaksa ku kerran vuodessa jonku seasonin alussa pelata. Toivottavasti panostavat nyt kunnolla itemisaatioon. Ei mitään typeriä x50000 settibonuksia.
 
Joitain vuotoja tullut:

36694DBA-A06A-4AC6-B332-00D6300F6176.jpeg



So apparently a tester leaked trade is restricted, and there is “smart loot”

 


Eipä nuo itseä haittaa, kosmeettisia hyötyjä joilla rahastetaan, näihin tottu jo Destiny:ssä, ainut mikä voi olla huono tässä, on riski että nuo myytävät kamat on paljon hienompia kuin ne joita pelaamalla saat.
 


Eipä nuo itseä haittaa, kosmeettisia hyötyjä joilla rahastetaan, näihin tottu jo Destiny:ssä, ainut mikä voi olla huono tässä, on riski että nuo myytävät kamat on paljon hienompia kuin ne joita pelaamalla saat.

Mulle on ihan sama vaikka myisivät kultasia lampaan kulleja jos ne on vaan kosmeettisia juttuja. Pääasia että peli on kertamaksulla siinä (plus dlct). Rocket Leagueen tuli joskus ostettua jotain koristeita ja autoja.
 
Mulle on ihan sama vaikka myisivät kultasia lampaan kulleja jos ne on vaan kosmeettisia juttuja. Pääasia että peli on kertamaksulla siinä (plus dlct). Rocket Leagueen tuli joskus ostettua jotain koristeita ja autoja.

Juuri näin, pärjäähän PoE:kin vaikka onkin free to play, saa ostettua stash tilaa mutta muuten on kosmeettisia.
 
Q3 tilannekatsaus tuli vähän etuajassa. Tietovuodot syynä?
 
Laitteistovaatimukset kiinnostaisivat, mutta taitaapa olla niin, että ne julkistetaan vasta, kun peli on saatu optimoitua julkaisukuntoon.
 
Q3 tilannekatsaus tuli vähän etuajassa. Tietovuodot syynä?

Vaikuttaa kyllä hyvälle minusta! Odotan ihan. Kolmosta tykkäsin pari kertaa läpi pelata. Jospa tuo tarjoaa enemmän, mutta eiköhän hetken hupia ainakin.
 
Ainut peli mitä tällä hetkellä odotan, toivottavasti on hyvä sisältö, peli itsessään on varmasti hyvä
 
Toivoisin, että pelissä olisi varsinaisen juonen läpäisemiseen tarvittavan alueen lisäksi lääniä koluttavaksi massiivisesti Assassin's Creed Originsin tyyliin. Tuo jos on toteutettu olen valmis antamaan monta hölmöyttä anteeksi. Ja toki olisi kiva, jos vihdoinkin hahmonkehitys olisi vapaampaa niin, että touhu ei rajoittuisi pariin hyvään buildiin per hahmoluokka, mutta taidan toivoa liikoja.
 
Rhykkerillä oli jotain tietoa, että ennakkotilaus alkaisi 8.12. Luulisi alkavan kyllä jo aikaisemminkin, koska USA:n joulumarkkinat.
 
Ensimmäinen ja varmaan viimeinen peli diablo kolmosen jälkeen minkä ennakkotilaan, joku collectors edition ois kiva.
 
Betaa pukkaa, kutsuja tulee 18.11. asti.
Tää on tosin spesifille porukalle, avoimempi vuoden alkupuolella.

we’ll be using gameplay data to invite a limited number of Diablo players who have recently spent significant amounts of time playing the end-game experiences of Diablo II: Resurrected and Diablo III


 
Betaa pukkaa, kutsuja tulee 18.11. asti.
Tää on tosin spesifille porukalle, avoimempi vuoden alkupuolella.




Hmm, "public test early next year". Vähän erikoiseen aikaan tulee sitten julkaisu jos näistä tiedoista voi yhtään arvioida.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 713
Viestejä
4 493 339
Jäsenet
74 284
Uusin jäsen
TimoHeino

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom