Diablo 3

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 007
Onko tää season oikeasti näin suosittu, että pitää vieläkin yli 5 minuuttia jonottaa, että pääsee pelaa?

En muista että muissa seasoneissa olis vielä lauantaina tähän aikaa pitäny jonottaa.
 

Inehmo|

#73
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
678
Onko tää season oikeasti näin suosittu, että pitää vieläkin yli 5 minuuttia jonottaa, että pääsee pelaa?

En muista että muissa seasoneissa olis vielä lauantaina tähän aikaa pitäny jonottaa.
Eilen kun seasoni alko niin oli servut ihan solmussa. Hahmon luomiseen meni joku 10 minuuttia ja sen jälkeen osa pelaajista ei saanut Challenge Riftiä tehtyä.

"Viimeinen season" ja toi season theme on aika hyvä niin ilmeisesti se sitten oli suosittu.
 
Liittynyt
11.04.2018
Viestejä
804
Luulen myös et serveri kapasiteetista on aika paljon uhrattu D2R:lle joten ei siel oo varmaan ihan niin paljon porukkaa kun voisi luulla.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 622
Ja varmaan nämä D4 uutiset yms. saa ihmisiä myös palailemaan pelin pariin ihan muistin vuoksi.
 
Liittynyt
26.03.2017
Viestejä
135
Itelläkin ollut yli vuoden tauko. Aatelin että saisin tehtyä tämän seasonin journeyn. Mielenkiintoinen ollut kyllä, tämän sesonin teema. Alttari mihin pitää uhrata kaikelaista, on ollut piristävä uudistus.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.08.2019
Viestejä
750
Alkuun oli kyllä melko ankeen oloista vetää ilman Sanctified Poweria, mutta kyllä nää alttarin autosalvaget sun muut elämänlaadun parannukset on sitten kuitenkin parempi teema.
 
Liittynyt
26.03.2017
Viestejä
135
Seasoni alkaa olemaan, melkein valmis. Tarvii enään 350 öttiäistä tappa arkulla. Sit se olisi tehty. Alttari on kyllä ollut hyvä. Ei mikään mahottoman, vaikea saavutta tarvittavia materiaaleja. Ihan hyvä seasonin lopetus ennen Diablo 4 sta. :thumbsup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 177
Marauder DH + Cursed Peat eventti = Curses! ensiyrityksellä. :thumbsup:

Sain eilen Alttarin ja seasoninkin tehtyä valmiiksi. Speed Demon conquesti tuli vähän vahingossa kun farmasin avaimia GoD-buildilla. Primal dropit tuntuvat vain kuivuneen Alttarin valmistuttua, tarvitsisin tuhkia ison kepin craftaamiseksi wizardille.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
322
Täällä kans tuli valmiiksi season niin joyrneyn osalta kuin alttarin osalta. Ehdottomasti paras seasoni tähän mennessä ja oikein mukava lopetus pelille.
Demon Huntterilla tuli tämä kausi mätkittyä menemään ja taisi tämä olla eniten pelaamani hahmoluokka barbin kanssa.
 

njs

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 170
DH:llä aloitin ja ajattelin kokeilla wizardia eilen, sellainen 1h 15min kesti solo levutus + täys Tal Rasha + kaikki itemit sormuksia ja kuutiota myöten valmiina.

Alttari ollut kiva lisä, nyt vaan kun sais ancient puzzlen niin pääsisi jatkaa. Ei meinaa millään tulla.
 
Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
165
Onko demon hunttereilla vielä se setti jolla pysty laittaan parit turretit ja odottaa seinän takana että ne tappaa kaiken?
 
Liittynyt
03.07.2017
Viestejä
171
Mukava kyllä pitkästä aikaa pelailla Diabloa. Alttari on aivan loistava lisä. GoD DH:lla oon painanut menemään. Eilen farmailin Gibberin gemstonea ja eiköhän spawnannu rainbow goblin ja sieltähän ne cosmic wingsit tippu. No kerkee niistä yhden seasonin nauttimaan :lol:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
213
Olen varmaan ainoa jonka mielestä tuo alttari lähinnä vain jollain tasolla rikkoo pelin ja enemmän ärsyke kuin kiva bonus. Vähemmän saavutuksen tuntua ja enemmän puhdasta grindaamista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 177
Onko demon hunttereilla vielä se setti jolla pysty laittaan parit turretit ja odottaa seinän takana että ne tappaa kaiken?
M6 on DH:n tehokkaimpia buildeja. Sehän oli pitkään sellainen, että Sentryt vain buffivat pelaajaa ja tekivät itse minimaalisesti vahinkoa. Nykyään Sentryt tekevät taas kaiken työn, joskin automaattituli on sen verran harvatahtista, että tuo laiska seinän takana odotus ei ole kannattavaa. Vaatii edelleen ihan aktiivista pelaamista eikä sitä typerää laiskottelua kuten silloin joskus muinoin.

Olen varmaan ainoa jonka mielestä tuo alttari lähinnä vain jollain tasolla rikkoo pelin ja enemmän ärsyke kuin kiva bonus. Vähemmän saavutuksen tuntua ja enemmän puhdasta grindaamista.
Onhan tuo joidenkin uhrimateriaalien hankkiminen melkoista grindausta, mutta tehobuffien lisäksi tuo Alttari tarjoaa myös todella tervetulleita QoL-päivityksiä.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
399
DH:llä aloitin ja ajattelin kokeilla wizardia eilen, sellainen 1h 15min kesti solo levutus + täys Tal Rasha + kaikki itemit sormuksia ja kuutiota myöten valmiina.

Alttari ollut kiva lisä, nyt vaan kun sais ancient puzzlen niin pääsisi jatkaa. Ei meinaa millään tulla.
Rollaa cubessa
 

Inehmo|

#73
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
678
Kylläpäs nyt on Diablo 3 -ketjussa kuhinaa. :joy:

Millon lie tullut näin monta viestiä viikon sisään.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
220
No ei tuossa alttarissa kyllä ole grindauksesta tietoakaan tämän pelin nykytilassa. Sillon ennen kun juostiin 10 tuntia päivässä putkeen Malthaelia parempien Reapers Wrapsien toivossa.. jne jne muuta kivaa kun esim ROS julkaistiin, nykyisinhän tämä on ihan naurettavan helppo saada vaikka mitkä gearit päälle. Toivon tosiaan ettei 4 mene samaa linjaa ja muutenkin pelinopeus olisi huomattavasti rauhallisempi, ilman tätä ADHD juoksua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 177
No ei tuossa alttarissa kyllä ole grindauksesta tietoakaan tämän pelin nykytilassa.
Riippuu vähän, mitä grindataan. Alttari vaatii loppuvaiheessa Staff of Herdingin uhrauksen ja sitä varten pitää grindata Chiltaraa toivoen,, että Gibbering Gemstone tippuu. RNG:stä riippuen tuossa menee joko hetki tai ikuisuus. Itse koen olevani suht onnekas, koska minulla siinä meni vain muutama tunti.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
220
Riippuu vähän, mitä grindataan. Alttari vaatii loppuvaiheessa Staff of Herdingin uhrauksen ja sitä varten pitää grindata Chiltaraa toivoen,, että Gibbering Gemstone tippuu. RNG:stä riippuen tuossa menee joko hetki tai ikuisuus. Itse koen olevani suht onnekas, koska minulla siinä meni vain muutama tunti.
Juu tämä tulikin jo suoritettua myös, taidettiinhan tuotakin juosta jo joskus muinoin muutenkin. Kauhea itku tuosta ainakin tuolla foorumeilla on kun vähän enemmän joutuu työstämään. :rofl2:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 177
Isoin ongelmahan tuossa grindauksessa on ainakin omasta mielestäni vain se, että Gibbering Gemstone on suhteellisesti paljon harvinaisempi kuin muut kepin vaatimat materiaalit. Minua ei erityisemmin haittaa tällaisten grindaus, mutta tuo Gemstone on niin harvinainen, että ymmärrettävästihän se aiheuttaa pelaajissa turhautumista.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
264
Isoin ongelmahan tuossa grindauksessa on ainakin omasta mielestäni vain se, että Gibbering Gemstone on suhteellisesti paljon harvinaisempi kuin muut kepin vaatimat materiaalit. Minua ei erityisemmin haittaa tällaisten grindaus, mutta tuo Gemstone on niin harvinainen, että ymmärrettävästihän se aiheuttaa pelaajissa turhautumista.
Erään matemaatikon mukaan teoriassa 5% mahdollisuudet, mutta todellisuudessa 1,25%. Olen itse tässä vaiheessa menossa ja arviolta 5-6 tuntia pelkästään Chiltaran moikkaamista takana. Kyllähän tuo syö miestä, vaikka kuinka yrittäisi pysyä toiveikkaana.
 

TGO

Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
67
Erään matemaatikon mukaan teoriassa 5% mahdollisuudet, mutta todellisuudessa 1,25%. Olen itse tässä vaiheessa menossa ja arviolta 5-6 tuntia pelkästään Chiltaran moikkaamista takana. Kyllähän tuo syö miestä, vaikka kuinka yrittäisi pysyä toiveikkaana.
Jos aikoo pelata seasonia yhtään pidempään, niin kannattaa muistaa että nuo pari vikaa alttarinoodia ei ole kovin tärkeitä ja ilmankin voi elää. Itse olin valmistautunut jatkamaan Chiltaran farmausta vaikka seuraavaan kuukauden 10 restartin satseissa silloin tällöin, mutta kävikin tuuri jo jossain 50-60 kohdalla. Ei kyllä oma pää kestäisi 6 tunnin suoraa farmisessiota.

Omissa suunnitelmissa on katsoa kuinka monta eri buildi jaksaa säätää GR150 kuntoon. Ja odotella että suurin osa porukasta lopettaa jotta moninpeliäkin voi palata kun servereille tulee vähän tilaa.
 

njs

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 170
Jos primaleita on tippunut niin tee normi puzzlesta primal ancient cubessa ja laita se alttariin.
Eipä niitäkään. Kyllähän se sitten lopulta tuli kun oli koko stashin pistänyt palasiksi ja rollannut aikansa.

Lohdutuksena Staff of Herding alle tuntiin. Gibbering Gemstone löytyi 10 minuutissa. Trollausta vai ei, mutta Redditissä oli että T7:lla tippuu helpoiten ja niin itselläkin, kolmas Chiltara tiputti sen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.08.2019
Viestejä
750
Trollausta vai ei, mutta Redditissä oli että T7:lla tippuu helpoiten ja niin itselläkin, kolmas Chiltara tiputti sen.
Kyllä kovasti ainakin ruokkii tätä T7 uskomusta, että ite löysin Gibbering Gemstonen kolmannesta T7 Caverns of Frostista ja kaveri joka oli pari päivää hinkannu Caverns of Frostia, löys sen ~viidessä minuutissa sen jälkeen kun kehoitin koittamaan T7.
 
  • Tykkää
Reactions: njs
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 007
Porukalla kun pelaa ja WD ja Locust Swarm on mukana, ni servut lägää niin pahasti ettei voi edes pelaa :tup:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
165
Jos aikoo pelata seasonia yhtään pidempään, niin kannattaa muistaa että nuo pari vikaa alttarinoodia ei ole kovin tärkeitä ja ilmankin voi elää. Itse olin valmistautunut jatkamaan Chiltaran farmausta vaikka seuraavaan kuukauden 10 restartin satseissa silloin tällöin, mutta kävikin tuuri jo jossain 50-60 kohdalla. Ei kyllä oma pää kestäisi 6 tunnin suoraa farmisessiota.
Vanillassa farmattiin Act 1 alusta löytyvää arkkua 10 tuntia päivässä ja se vasta olikin hauskaa :D
 

njs

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 170
Kuinkas usein primaali pitäs tippua jos gr90 farmaa? 50 takana ja tulos 0.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 177
Primalien drop rate on keskimäärin 1 per 400 legeä. Huomaa, että sanoin keskimäärin. GR90 ylöspäin esineitä droppaa maksimit eli 10 varmaa legeä 2 muuta millä tahansa laadulla, eli keskimäärin 11 legeä. Niinpä keskimäärin yksi primal per ~37 GR:ää pitäisi tippua. Vaihtelua voi kuitenkin olla paljon ja voi mennä paljon pidempäänkin droppien kanssa.
 

njs

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 170
No toivotaan että tulee kohta sitten 2 peräkkäin :)
3 tarvitsisi että sais alttarin valmiiksi jos uhraan aseen.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
264
Itsellä on paras tuuri käynyt Kadalan kanssa, kiitos alttarin skillin. Public bountyistä saa nopsaan sen 10 cacheä ja bloodshardit täyteen ja sitten vaan arvontalaulu raikaa. Myös Kadalalta saa toisen primalin kaupan päälle, jos yksi tippuu (olettaen, että on saanut tuon aktivoitua alttarilta).
 
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
682
Pitkästä aikaa seasonin tehtävät meinasin tehdä, aikä näppärä tuo seasonissa olevan alttarin lvl requirement remove levelatessa hahmoa+uusia, tosin lvl19 asti piti alemmilla vaikeus tasoilla pelata, ennen kuin sain vaadittavan gemmin -> torment 6.
 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
43
Jaaha, hc-hahmo meni kupsahtamaan kun 2/3 season journey rewardeista oli yllä.

Kannattaakohan tässä uuden hahmon kanssa keskittyä mieluummin alttarin levelaukseen vai perusriftien juoksuun lootteja metsästellessä? Craftauksien jälkeen uskaltanut käydä kikkailemassa vain torment 1:ssä, jossa eteneminen hitaahkoa mutta varmaa.
 

wakka

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
76
Oli niin överiksi laitettu tuo wizard, että pitihän se soolota GR150 hc:lla. Ensimmäistä kertaa ikinä kun yleensä ei jaksa tuota griftien kalastelua ja mielenkiinto loppunu ~GR135 paikkeilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 177
Kill streakit on nopein tapa soololevelöinnille. Alttarin ensimmäinen sinetti on aukaistavissa jo tasolla yksi ja se tuplaa streakkien keston ja expabonuksen. Tasolla 18 tee bossibounty (tarvitset timantteja 2 kpl) ja avaa kamoista tasovaatimukset poistava sinetti. Sitten craftaat tason 70 kamoja ja vaikeustaso T6:een, jatka eteenpäin.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 965
Mitäs näille ladder hahmoille tapahtuu seasonin jälkeen? Tuli vasta aloiteltua tätä pelaamaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 177
Primalien craftaus on pysyvä ominaisuus, joten ne kamat siirtyvät non-seasoniin. Niitä pystyy jo muutenkin craftaamaan non-seasonin puolella.

Alttari tietenkin poistuu, ellei Blizzard toisin sano. Hyvä vain, se lisää power creeppia ihan hillittömästi ja tekee joistakin esineistä tarpeettomia.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 783
Kill streakit on nopein tapa soololevelöinnille. Alttarin ensimmäinen sinetti on aukaistavissa jo tasolla yksi ja se tuplaa streakkien keston ja expabonuksen. Tasolla 18 tee bossibounty (tarvitset timantteja 2 kpl) ja avaa kamoista tasovaatimukset poistava sinetti. Sitten craftaat tason 70 kamoja ja vaikeustaso T6:een, jatka eteenpäin.
Miksihän seasoneissa edes on levutus? Ei oikeen mitään järkeä.. yritetään vaan päästä eteenpäin mahdollisimman nopeasti ja nyt tuon alttarin kanssa menny viimeinenkin järki siitä hommasta.

En haluaisi alttaria nonseasoniin. Sitten kun haluat joskus myöhemmin pelata yhden ukon normaalisti niin esim kaikki itemit on lvl1 :) Vähän pilaa sen item progressin yms. No eikai tätä ehkä hirveästi tule enää pelattua.

Vanillassa farmattiin Act 1 alusta löytyvää arkkua 10 tuntia päivässä ja se vasta olikin hauskaa :D
Eiköhän diablo2:ssa jengi farmannu mephistoa ja pindleä viikkoja putkeen lootin toivossa. :) Lopulta joku keksi että botti vois tehdä tätä vielä tehokkaammin :)
 

TGO

Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
67
Olis kiva jos alttarista jäisi muutama QoL feature pysyväksi. Power creep ja muukin pysyvä helpottaminen taas vähän niinkuin pilaisi koko pelin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 177
Miksihän seasoneissa edes on levutus? Ei oikeen mitään järkeä..
Tämä asia on pitkään ollut melkoinen mielipiteiden jakaja. Osa tykkää, toisille se on ärsyke. Loppujen lopuksi se on aikalailla merkityksetön osa koko seasonia.

Minua ei haittaisi, jos voisi aloittaa suoraan tasolta 70. Tosin hahmolle pitäisi myös antaa automaagisesti jonkinlainen tason 70 aloitusgeari, muuten ei pysty tekemään yhtään mitään vahinkoa vihollisille ja omaa hahmoa oneshotataan jatkuvasti.

Olis kiva jos alttarista jäisi muutama QoL feature pysyväksi.
Jep, esim. petit poimivat DB:t automaagisesti ja autosalvage valkoiset/siniset/keltaiset kamat maasta olisi ihan kiva pitää.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 783
Tämä asia on pitkään ollut melkoinen mielipiteiden jakaja. Osa tykkää, toisille se on ärsyke. Loppujen lopuksi se on aikalailla merkityksetön osa koko seasonia.

Minua ei haittaisi, jos voisi aloittaa suoraan tasolta 70. Tosin hahmolle pitäisi myös antaa automaagisesti jonkinlainen tason 70 aloitusgeari, muuten ei pysty tekemään yhtään mitään vahinkoa vihollisille ja omaa hahmoa oneshotataan jatkuvasti.
Joo siis itse joskus unelmoin, että olisi suoraan aloitus 70 ja jotkut raret päälle ja vaihtoehtona Story mode 1-70, johon olisi säädetty "staattinen" vaikeustaso. Eli tyyliin Act1 alku Hard, Act2 Expert ja Act3+ voisi olla jonkunlainen Expertin HP mutta Masterin damage tms.
Itse olen monesti vaiko melkein aina pelannut tuon story moden läpi seasonin alussa Diablo2 tyyliin, ja viimeaikoina aloittanu Masterilla. Alku on vähän nihkeetä kun mobeilla liikaa HP ja loottia ei saa oikein mitään.

Sitten tuolle jonkulainen Diablo2 tyyllinen leaderboardi ja jos vedät storyssa 1-70 niin kovat rewardit toki (bounty juttuja yms.) siihen päälle, jotka missaat vs adventure mode.

Sitten levutuksessa voisi olla jotain järkeä.. muutenhan tuo on vähän ajanhukkaa ja muutenkin turha koska on tehty niin nopeaksi.

Mutta eipä nyt enää tietysti mitään väliä kun ei peliä juuri pelaakkaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 970
Viestejä
4 215 839
Jäsenet
70 985
Uusin jäsen
retuilyllairmoraa

Hinta.fi

Ylös Bottom