Tässä tullaan taas siihen mulle kaikki ja heti asiaan, että ei itse oteta selvää vaan odotetaan että kaikki kerrotaan. Jos olet niitä hlö jotka olettavat aina saavan kaiken ilmaiseksi, niin lopeta pelaaminen koska silloin tämä ei ole sinua varten se on niin yksinkertaista.
Tässä pelissä nyt vaan pitää itse ottaa asioista selvää ja tämä ei ole tarkoitettu hlö joita viedään kädestä pitäen kokoajan eteenpäin.
Tässä on esimerkiksi tehtäviä (questeja) kokoajan ja lisää tulee joista ei kukaan tiedä mitä pitää tehdä, sitten kun joku pelaajista sen keksii niin siitä pääsee eteenpäin. Useat vaikeat asequestit on just tämmöisiä todella moni aiheisia ja pitkäkestoisia tehtäviä. Ja hyvin monesti siitä jatkosta annetaan vaan pieni vihje joka sun sitten pitää selvittää mitä se tarkoittaa jotta pääset eteenpäin. Google auttanut useasti [emoji1]
Hyvä esimerkki on D1 paras asequest (joka nyt tuli myös D2) Niin siinä oli moni vaiheisia matemaattisia tehtäviä ja binäärilaskentaa joiden ratkaisemiseksi pelaajilta meni useita kuukausia.
Tarina on sekava ja itsekkään en sitä läheskään kokonaan tiedä vaikka pelitunteja on tuhansia. Maailmasta löytyy Loreja ja niitä tulee muualtakin jotka sitten lukemalla, niin pelin tarina aukeaa huomattavasti ja pelkästään itse peliä pelaamalla ei oikeestaan saa hirveesti selvyyttä. Pelin tarina on niin laaja että ehkä sen takia se tehdään noin.
YouTubesta on Destiny koko tarinan selittävä video kesto reilu 3h [emoji1] Sitä olen itse ruvennut katsoon ja se avaa hyvin tarinaa ja kuinka kaukaa kaikki alkaa.