Myydään Dell Latitude E6410, Tre

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
278
Tuote: Dell Latitude E6410
Hinta: 50 €
Tuote ostettu (mistä ja milloin): iotech
Kuitti löytyy (takuu voimassa):ei
Muuta huomioitavaa:


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Tampere
Toimitustapa: nouto, posti
Maksutapa: mobilepay, käteinen

Dellin työläppäri. Tässä erikoisuutena Latitude-ON joka on flash-piirillä oleva kevyempi käyttis, tosin toimivuus ei testattu, kokeiltu w7 ja w10.
Core i3 M350, G1 socket (PGA) eli voi päivittää parempaan, erillinen GPU eli teoriassa neliydin i7 mobiilicpu pitäisi toimia.
4 gb DDR3 (2x2gb)
Nvidia nvs 3100,
tämä on bga piiri.
1440x900 paneeli, ehkä ips, kulmat ihan jees.
Myydään ilman HDD/SSD, kiinnitystarpeet tulevat mukaan.
Akku lataa ja pitää varausta jonkin verran.
Koneen yleisilme varsin siisti, kannessa etukulmassa pieni ruhje.
Mukaan laturi.


Kuva: IMG_20240207_212838.jpg
IMG_20240207_212852.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.02.2024
Viestejä
823
tossa pitäis toimii Intel i7 720QM prossu jos prossukanta on PGA988
käsittääkseni tota core i3 prossua on kahdellakin eri kannalla mut 720QM ei oo..
koska siinä on Nvidia näyttis niin se puhuisi sen puolesta että toi mainisemani quad prossu voi toimia jos virransyötön komponentit ja BIOS sen sallii
nimittäin quad prossussa ei ole Intel näyttistä sisäänrakennettuna joten se ei toimi koneessa joka on tarkoitettu pelkälle Intel näyttikselle mutta tässähän siis tosiaa Nvidia
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
278
tossa pitäis toimii Intel i7 720QM prossu jos prossukanta on PGA988
käsittääkseni tota core i3 prossua on kahdellakin eri kannalla mut 720QM ei oo..
koska siinä on Nvidia näyttis niin se puhuisi sen puolesta että toi mainisemani quad prossu voi toimia jos virransyötön komponentit ja BIOS sen sallii
nimittäin quad prossussa ei ole Intel näyttistä sisäänrakennettuna joten se ei toimi koneessa joka on tarkoitettu pelkälle Intel näyttikselle mutta tässähän siis tosiaa Nvidia
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
278
tossa pitäis toimii Intel i7 720QM prossu jos prossukanta on PGA988
käsittääkseni tota core i3 prossua on kahdellakin eri kannalla mut 720QM ei oo..
koska siinä on Nvidia näyttis niin se puhuisi sen puolesta että toi mainisemani quad prossu voi toimia jos virransyötön komponentit ja BIOS sen sallii
nimittäin quad prossussa ei ole Intel näyttistä sisäänrakennettuna joten se ei toimi koneessa joka on tarkoitettu pelkälle Intel näyttikselle mutta tässähän siis tosiaa Nvidia
Mitä itse olen tietoa etsinyt niin emolevy tukee i7 2-ja 4-ydin malleja, liian tehokkaan prossun kanssa voi tulla ongelmia (esim. 940XM). G1 kanta eli PGA988, i3-350M sai tehtaalta BGA (pintaliitos) ja PGA (pinni) kannalla.
 
Liittynyt
02.02.2024
Viestejä
823
mulla ois ehdotus:

mulle kirjeenä toi:
Core i3 M350

ja lähetän sulle i5-520M jonka pitäs mennä samaan prossukantaan

koska mulla on ylimääränen i5-520m nii voidaan tehä niin että lähetän sen ekaks sulle kirjeessä, testaat että saatko sen toimimaan dellissä ja sitten jos toimii niin lähetät tarpeettoman core i3:n mulle

täähän ois periaatteessa parannus siihe delliin?
core i3 syö hieman vähemmän sähköä ja itse tässä aattelin että pystyisinkö pidentämään akun kestoa noissa intel i5 1.gen Lenovo läppäreissä laittamalla core i3:n sellaiseen
noita prossuja ei tullut koskaan lenovojon mukana, i5-520m oli pienitehoisn lenovo läppärin prossu

olettavasti silti toimii lenovossa ja kuten sanoin mulla on yksi ylimääräinen i5-520m niin hyvin voin lähteä kikkailemaan

mitään rahaa ei siis oo tarkotus siirtää suuntaan taikka toiseen.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 427
Viestejä
4 282 432
Jäsenet
71 675
Uusin jäsen
simo!

Hinta.fi

Ylös Bottom