Myyty Delete

Mitä sä tällä meinaat?

Kommentoin, kun itse kommentoit 2vk sitten toisen 4090 myynti ilmoitukseen "täähän oli torissa äsken 1600e" nyt teet itse samaa trokaamista, eli yrität myydä 300e voitolla suoraan torista ostettua näyttistä.Ei voi erehtyä, ku myynti lorut osaksi kopioitu torin ilmoituksesta, osto kk/vuosi sama, ja parin tunnin päästä putkahtaa torista tänne.

Ei se ihan noin mene. Ostin kortin alun perin itselleni, mutta virtalähteen mukana tuli vain kolme PCIe-kaapelia, joten se ei oikein sopinut mulle👍

Joo, tänne foorumiin ei kyllä kannata laittaa mitään myyntiin, aina tulee turhaa paskapuhetta joka puolelta 😂😂
Nii anteeks ny tää offtopicci, mut tällä foorumilla on ihan säännötkin ja siellä lukee ettei täällä saisi trokailla. Jos toi nyt on sama kortti ja myyt sitä voitolla täällä.

1739098534858.png

Nii anteeks ny tää offtopicci, mut tällä foorumilla on ihan säännötkin ja siellä lukee ettei täällä saisi trokailla. Jos toi nyt on sama kortti ja myyt sitä voitolla täällä.

1739098534858.png
Selvä, tämä kortti oli alun perin tarkoitettu itselleni, mutta kuten aiemmin kirjoitin, se ei kuitenkaan sopinut. Poistan siis ilmoituksen täältä.

Selvä, tämä kortti oli alun perin tarkoitettu itselleni, mutta kuten aiemmin kirjoitin, se ei kuitenkaan sopinut. Poistan siis ilmoituksen täältä.
Eipä siinä myymises mitää väärää oo jos ei sovi omaa käyttöön, mut jos foorumilla on jotain sääntöjä niitä kaikkien tulisi noudattaa.

EDIT: Nii tottakai mutta jos haluaa myydä tällä foorumilla niin pitää mennä niitten sääntöjen mukaan. Voi laittaa vaikka sinne toriin uusiks myyntii tai missä ny on vapaampaa tää myyminen.

Viimeksi muokattu:
Eipä siinä myymises mitää väärää oo jos ei sovi omaa käyttöön, mut jos foorumilla on jotain sääntöjä niitä kaikkien tulisi noudattaa.
Juu, ymmärrän kyllä. Kun oli ostettu 1700 eurolla ja huomasin, että hinnat pyörivätkin 1900-2000 euron paikkeilla, ajattelin, miksei voisi saada enemmän. Varmaan jokainen ajattelisi samoin :)

Juu, ymmärrän kyllä. Kun oli ostettu 1700 eurolla ja huomasin, että hinnat pyörivätkin 1900-2000 euron paikkeilla, ajattelin, miksei voisi saada enemmän. Varmaan jokainen ajattelisi samoin :)
Jännä väite, itse pullatin PS5 julkkareissa ja myin sen parin pvän jälkeen omakustannehinnalla vaikka niitä myytiin reilusti kalliimmalla.

Trokailu nyt vaan on perseestä, sulla nyt näyttää toiminta keskittyvän rautapuolelle. Ja sinänsä paskapuheista, jännä kun ei enään löytynytkään tarpeeksi piuhoja, kun alta viikko sitten kumminkin oli Zotacin 4090 sulla täällä kaupan. :hmm:

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
267 614
Jäsenet
76 076
Uusin jäsen
mxlaine

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom