DayZ [PC, XBOX, PS4]

Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 357
Voeee helevetti sinne on nyt tosiaan tullu dramaatinen taustamusiikki raikaamaan.. Eiiiii hyvä. Mahdoton kuvitella mistä tuollainen voisi 'oikeassa elämässä' tulla.. DJ Zombiet puitten latvoissa piilossa PA-systeemien kanssa ympäri karttaa? Crap.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
156
Voeee helevetti sinne on nyt tosiaan tullu dramaatinen taustamusiikki raikaamaan.. Eiiiii hyvä. Mahdoton kuvitella mistä tuollainen voisi 'oikeassa elämässä' tulla.. DJ Zombiet puitten latvoissa piilossa PA-systeemien kanssa ympäri karttaa? Crap.
Eilen tätä ihmettelin ja luulin että liitty johkin eventtii, onneksi sai asetuksista pois päältä.
 
Liittynyt
26.07.2019
Viestejä
619
Milläs servuilla porukka pelailee?
Löytyykö muita Dusk vanilla/classic servuilta?
 
Liittynyt
25.07.2022
Viestejä
5
Laitan vielä tänne saman minkä laitoin peliseura-ketjuun:

Moi, kiinnostaisiko ketään pelailla DayZ, jollakin hieman tuunatulla vanilla serverillä? Itse olen nyt testaillut DayZ Duskin servereitä, ja Livonia on nyt testissä ja hyvältä maistuu. Pieni majakin on jo tehty. Mutta välillähän tämä on melko brutaalia yksin pelailla. Tarkoitus olisi chillisti seikkailla, gearata, pelata pvp ja pve, ja mahdollisesti rakennella baseja lisää. Tasoltani olen sellainen keskiluokkaa eli ihan hyvin pärjään jengiä vastaan.

Jos kiinnostaa niin Steamin friendcode on: 8806432
 
Liittynyt
26.07.2019
Viestejä
619
Laitan vielä tänne saman minkä laitoin peliseura-ketjuun:

Moi, kiinnostaisiko ketään pelailla DayZ, jollakin hieman tuunatulla vanilla serverillä? Itse olen nyt testaillut DayZ Duskin servereitä, ja Livonia on nyt testissä ja hyvältä maistuu. Pieni majakin on jo tehty. Mutta välillähän tämä on melko brutaalia yksin pelailla. Tarkoitus olisi chillisti seikkailla, gearata, pelata pvp ja pve, ja mahdollisesti rakennella baseja lisää. Tasoltani olen sellainen keskiluokkaa eli ihan hyvin pärjään jengiä vastaan.

Jos kiinnostaa niin Steamin friendcode on: 8806432
Livonia nyt näyttäisi aika kuolleelta Duskilla.
Itse vaihdoin kokonaan classic puolelle, parempia basejen rakentelun takia, että muun lootin takia. Wipe tulossa 1-2vko sisällä joten taas saa aloittaa alusta.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
251 221
Viestejä
4 373 751
Jäsenet
72 750
Uusin jäsen
Soturi

Hinta.fi

Ylös Bottom