Joutuu alkaa combat loggailee kun jatkuvasti susilaumat ulvoo. Onko joku muu huomannut saman, että susia on ihan hitosti verrattuna vanhaan vai voiko tämä olla servukohtainen (community, ei modeja)? Toissailtana otin yhteen 10min sisään kahden susilauman kanssa, toki näiden välissä oli servu reset. Olin eilen irl käymässä kaverin luona ja juostiin hieman lähemmäs minun piilopaikkoja, niin tietysti tämänkin matkan aikana jouduttiin pieni susilauma tappaa. Jatkettiin illemmalla pelaamista kun olin lähtenyt kotiini kaverin luota.
Myöhemmin kun jatkettiin niin eräässä kyläpahasessa joka oli enää kaverin ja minun välissä, sai taas lauma vainun minusta ja jouduin puolustautumaan erään talon pihalla. Tuosta meni 10 minuuttia kunnes näin kaverin (aloittelija) seisovan niityllä ~150m päässä kun ei uskaltanut juosta siihen suuntaan metsään mistä minä olin tulossa vastalle, vaikka selkeästi sanoin neuvoksi että tänne vain, näen sinut ja ollaan todella lähellä ja eikä täällä mitään ole. Lopulta tavattiin toisemme, niin tällöin kuulin ensimmäisen kerran ulvonnan sieltä suunnasta mistä olin juossut ja sieltä tuli lopulta 1 ainoa susi. Voi olla, että tuo susi oli se mikä jäi henkiin tuosta minun aiemmin niittaamastani laumasta... Outoa.
No siitä meni tunti-puoltoista kun oltiin eräässä kylässä ja kaveri alkoi saada hieman tuntumaa ampumiseen. Jälleen kuului susilauman ulvonta ja juostiin mökkiin turvaan ja ovi perästä kiinni. Ei kauan mennyt, niin lauma piiritti mökin... Kaveri sai siinä harjoitella ammuskelua äänenvaimennetulla .22 pistoolilla. Tai no sai ja sai harjoitella kun 2 sutta tuli jotenkin ihmeellisesti seinien läpi sisälle mökkiin ja jouduin hakkaamaan ne lyömäaseella, kolmannestahan menetyksestä lauma perääntyy. Paistettiin siinä samassa mökissä lihat, tutkittiin kyseinen kylä loppuun ja sen jälkeen lähdettiin kohti minun metsään rakentamaa suojapaikkaa. Meni joku 20-30 minuuttia kun saavuttiin piilopaikkaani. Servulla oli tullut jo pilkkopimeää ja eikö mitä taas sudet ulvoi lähistöllä. Oltiin jo lopettelemassa muutenkin ja ei kyllä houkutellut hirveästi taistella pilkkopimeässä ja oman suojapaikan lähellä joten lopetettiin nopeasti.
No äsken meinasin hiukan käydä lähikylässä yksin piipahtamassa hakemassa tarvikkeita, mutta heti servulle liityttyä ulvoo lauma taas. Ajattelin että moro ei jaksa heti herättyä alkaa vääntää susilaumaa vastaan ja lopetin. Ei sillä etteikö pärjäisi, sudet on helppoja ja varsinkin kun selässä on haulikko ja mosin. Mutta on tässä nyt jotain outoa. Aloin miettimään että voiko johtua siitä, kun servu resettaa mielestäni aika tiheään 3h välein
...