Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520
Emolevyn pystyisi vaihdatuttamaan ja saamaan 100% takaisin, kerta laatikko on tallella joten voi b-stockina myydä (ainakin keväällä). 80% kohtuullinen kuiteki, kerta ei voi b-stockina myydä kun ei laatikoita ole. Jos prosessori on viallinen, niin takuupalautukseen ja uusi kivi kiinni, niistä ei voi kuitenkaan evätä 20% taikka veloittaa mitään (kunhan toteavat viallisiksi).

Jos tietokoneen palauttaa 80% palautuksella, niin siitä ei varmuutta purkaako koneen ja myyvät osat halvemmalla vai laittavatko uudelleen myyntiin "gametronicina" minä lie. Luulisi ottaneen opiksi ja laittelevan osat jälleenmyyntiin outletiin.

Viime vuonna ainakin, kun tarjosivat 100% palautuksen kasattuun koneeseen, laittoivat uudelleenmyyntiin gametronicina uutena, ei edes outletin kautta. Vaikkakin konetta oli kokeiltu muutaman päivän ja viestitelty syistä miksi halusi palauttaa (tuulettimet kävivät koko ajan täysillä ja kotelo oli väärä). Tarjosivat 100% palautuksen, niin sillä silloin.
Joa kasattu kone on meidän testeissä täysin virheetön niin silloin se voidaan myydä normaalisti, koska se on jokatapauksessa meidän kasaama kone. Nykyisin virheettömiä koneita ei tosin palaudu, kun teimme tämän muutoksen palautusehtoihin. Nämä valmiiksi kasatut koneet ovat tosiaan palautuksina aika hankalia, koska ne ovat räätälöityjä. Kannattaa kuitenkin myös kurkata meidän Gametronic koneita, ne ovat myös vamiiksi kasattuja ja olemme pyrkineet valitsemaan parhaat komponentit ja niissähän on 100% palautus.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 262
On kiva, että filteröinti onnistuu monipuolisesti, mutta ainakin minusta koteloiden kohdalla vaihtoehtoja on vähän liikaa (eikä kaikki edes sopineet ruutukaappaukseen). Pystyisköhän tätä muuttamaan hieman kompaktimpaan muotoon? Ja en tiedä muista, mutta itselläni ei ole hajuakaan mitä nuo EEB, CEB jne. on joten en tiedä miten relevantteja tietoja ne ovat.

1692604900989.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 602
On kiva, että filteröinti onnistuu monipuolisesti, mutta ainakin minusta koteloiden kohdalla vaihtoehtoja on vähän liikaa (eikä kaikki edes sopineet ruutukaappaukseen). Pystyisköhän tätä muuttamaan hieman kompaktimpaan muotoon? Ja en tiedä muista, mutta itselläni ei ole hajuakaan mitä nuo EEB, CEB jne. on joten en tiedä miten relevantteja tietoja ne ovat.

Kyllähän tuossa tosiaan paljon parempi olisi monivalinta-ruutu, josta voisi raksia mitkä emolevyformaatit pitää olla tuettuna, yksinkertaisena esimerkkinä:

Screenshot 2023-08-21 112659.png


Toinen esimerkki lienee SSD puolella, eli kirjoutusnopeuksia alkaa olemaan melkoinen määrä, jolloin liukusäädin (slider) suodatukseen toimisi huomattavasti paremmin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 262
Koteloiden kohdalla pitää vain huomioida, että jos haetaan MicroATX koteloa niin silloin ei yleensä haeta isoa ATX koteloa johon mATX sopii, eli tuo pitäisi olla "valittu koko ja sitä pienemmät", eli jos valitsee mATX niin se listaisi kotelot joihin sopii mATX ja ITX, mutta ei ATX.
 
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
39
Pakko kehua, että soitetaan rohkeasti ja varmistetaan sopiiko komponentin vaihto toiseen sekä myönnetään omat virheet.
Silti hieman mielenkiintoista miten kuukausi sitten tehtyyn tilaukseen ei onnistuttu varata tiskin alle sitä alunperin tilattua osaa. Kuulemma tilausjärjestelmä oli bugaillut ja tilaukselle "varattu" yksilö oli kait myyty eteenpäin, ei saatu korvaavia tilalle ja seuraava erä tulisi joskus hamassa tulevaisuudessa.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520
On kiva, että filteröinti onnistuu monipuolisesti, mutta ainakin minusta koteloiden kohdalla vaihtoehtoja on vähän liikaa (eikä kaikki edes sopineet ruutukaappaukseen). Pystyisköhän tätä muuttamaan hieman kompaktimpaan muotoon? Ja en tiedä muista, mutta itselläni ei ole hajuakaan mitä nuo EEB, CEB jne. on joten en tiedä miten relevantteja tietoja ne ovat.

Tämä on tiedustettu ongelma ja vielä emme ole saanut tätä ratkastua, koska jokaisen tuotteen takana on aina määritelty mille kaikille se toimii ja meidän pitäisi muokata tuota taustalla olevaa logiikkaa, jotta tuo saataisiin toimimaan toivotulla tavalla. Tämäkin on kyllä kehityslistalla.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520
Kyllähän tuossa tosiaan paljon parempi olisi monivalinta-ruutu, josta voisi raksia mitkä emolevyformaatit pitää olla tuettuna, yksinkertaisena esimerkkinä:



Toinen esimerkki lienee SSD puolella, eli kirjoutusnopeuksia alkaa olemaan melkoinen määrä, jolloin liukusäädin (slider) suodatukseen toimisi huomattavasti paremmin.
Muutettu kirjoitusnopeus nyt slideriksi eli se on varmasti nyt käyttäjäystävällisempi!
Edit: Toimii ainakin cntr-f5 jälkeen eli cache tekee temppuja. Piti muokata yhden levyn väärä tieto. Oli IOPS luku kirjoitusnopeutena eli 200 000 mb/s :)
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520
Pakko kehua, että soitetaan rohkeasti ja varmistetaan sopiiko komponentin vaihto toiseen sekä myönnetään omat virheet.
Silti hieman mielenkiintoista miten kuukausi sitten tehtyyn tilaukseen ei onnistuttu varata tiskin alle sitä alunperin tilattua osaa. Kuulemma tilausjärjestelmä oli bugaillut ja tilaukselle "varattu" yksilö oli kait myyty eteenpäin, ei saatu korvaavia tilalle ja seuraava erä tulisi joskus hamassa tulevaisuudessa.
Jos samaa tuotetta on useammalla tilauksella niin tosiaan vanhakin tilaus voi jäädä ilman, koska uudemmallekin toimitus tehdään, jos järjestelmä laskee, että sen pitäisi riittää. Esim. nyt havaitsimme NZXT 850w powereissa, että jostain syystä tuosta varsin isosta erästä joka meille tuli niin pari on jossain teillä tietymättömillä ja seuraava 50 kpl erä tulee vasta syyskuun loppupuolella. Eli silloin jos vanhempi tilaus odottaa toista komponenttia ja olemme jossain kohtaa saaneet aikaiseksi saldovirheen niin näin voi käydä :(
 
Liittynyt
05.08.2019
Viestejä
7
Pakko kehua, että soitetaan rohkeasti ja varmistetaan sopiiko komponentin vaihto toiseen sekä myönnetään omat virheet.
Silti hieman mielenkiintoista miten kuukausi sitten tehtyyn tilaukseen ei onnistuttu varata tiskin alle sitä alunperin tilattua osaa. Kuulemma tilausjärjestelmä oli bugaillut ja tilaukselle "varattu" yksilö oli kait myyty eteenpäin, ei saatu korvaavia tilalle ja seuraava erä tulisi joskus hamassa tulevaisuudessa.
No tätähän nyt sattuu autokaupassakin. Olen itse ostanut käteiskaupalla uuden auton, jota ei sitten ollutkaan kun se olikin jo luovutettu samana päivänä, mutta oli jäänyt merkkaamatta koneelle. Onneksi sentään sattui olemaan tulossa seuraavalla viikolla esittelyautoksi samanlainen samoilla varusteilla miinus peräkoukku minkä jälkiasennus hoitui liikkeessäkin ja jonka virheestään johtuen toimittivat tilalle, joten loppu hyvin kaikki hyvin.
 

Verity

Mitä häh?
Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
346
Tapaus ylikuumeneva pc ratkesi ja ongelma löytyi sitten suorittimen ja coolerin välistä. :lol: Asentajalla lienee ollut koneeni kanssa joku tupla-maanantai, kun ei mennyt niinkuin Strömssöössä laisinkaan. Kone luvattiin kyllä suorilta ottaa sinne korjattavaksi lämpöongelman vuoksi, mutta sovittiin, että katson ensin itse olisiko minulla löydettävissä selkeää vikaa, kun ei enää houkutellut lähetellä sitä ees taas. Pienen säädön jälkeen lämmöt on nyt windowssissa idlenä ennemmin 42 kuin 82 astetta.

Minulle luvattiin myös hyvitystä tästä, mihin olen oikein tyytyväinen. Vaikka tämän koneen kanssa ei mennyt ollenkaan kuin olisi pitänyt, voi kokemuksen perusteella sanoa, että ongelmat ja virheet kyllä korjataan ja hyvitetään reilusti, jos sellaisia sattuisi kohdalle tulemaan (suurimmalle osalle ei varmasti tule). Tilaisin uudestaan tosin ehkä seuraavan koneen rakennan taas itse, kun on tuo näprääminenkin sen verran kivaa puuhaa.
 

hookoo

Tukijäsen
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
158
Tapaus ylikuumeneva pc ratkesi ja ongelma löytyi sitten suorittimen ja coolerin välistä. :lol: Asentajalla lienee ollut koneeni kanssa joku tupla-maanantai, kun ei mennyt niinkuin Strömssöössä laisinkaan. Kone luvattiin kyllä suorilta ottaa sinne korjattavaksi lämpöongelman vuoksi, mutta sovittiin, että katson ensin itse olisiko minulla löydettävissä selkeää vikaa, kun ei enää houkutellut lähetellä sitä ees taas. Pienen säädön jälkeen lämmöt on nyt windowssissa idlenä ennemmin 42 kuin 82 astetta.

Minulle luvattiin myös hyvitystä tästä, mihin olen oikein tyytyväinen. Vaikka tämän koneen kanssa ei mennyt ollenkaan kuin olisi pitänyt, voi kokemuksen perusteella sanoa, että ongelmat ja virheet kyllä korjataan ja hyvitetään reilusti, jos sellaisia sattuisi kohdalle tulemaan (suurimmalle osalle ei varmasti tule). Tilaisin uudestaan tosin ehkä seuraavan koneen rakennan taas itse, kun on tuo näprääminenkin sen verran kivaa puuhaa.
Hienoa että ratkesi :) Mitä siellä sitten oli? Muovisuoja coolerin pohjassa?
 
Liittynyt
13.02.2020
Viestejä
68
Joo, jonkinlainen tarra, jossa pyhästi punaisella vannotetaan poistamaan se ennen asennusta.
Ai siellä olikin sellainen, lauantaina veikkasin tuota mutta ehkä osittain vitsinä. Ihme ettei kypsynyt niin kuumaksi, että cpu olis katkaissut virtansa.
 
Viimeksi muokattu:

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 219
Jos teiltä tilaa tuotteen päivänä x ja käyttää Jousto maksutapana niin tuo ensimmäinen lasku näemmä lasketaan tilauspäivästä? Eikö se pitäisi laskea päivästä kun tuote lähetetään teiltä? Teiltä tilannut näyttiksen tuolla ja sitä ei vielä ole teiltä edes saapunut ja alkaa tuon laskun ensimmäinen 30pv eräpäivä lähestymään niin saako sitä tällaisissa tapauksissa siirrettyä eteenpäin kerta tuotetta ei ole teiltä vielä lähetetty?
 
Liittynyt
30.06.2019
Viestejä
28
25.7 kasauksen kanssa tilattu kone saapui vihdoin eilen. Näytönohjain ja SSD olivat omasta takaa, joten ne kiinni ja kovaa ajoa. Paitsi ei ihan. Harmikseni huomasin, että koneen mukana ei tullut lainkaan virtajohtoa, joten sellaisen kävin nopeasti ostamassa ja sitten kovaa ajoa. Paitsi ei myöskään ihan. Kone ei käynnisynyt oikein ja sisälle katsoessani huomasin, että toinen muistikampa ei ollut pohjassa. Muistikampa kunnolla kiinni ja kone käynnistyi. Hieman tämän jälkeen huomasin, että koneessa olikin eri virtalähde jonka olin tilannut. Olin tilannut koneen NZXT C850 Gold virtalähteellä, mutta koneessa olikin C750. Olin myös aiemmin tiedustellut virtalähteen saatavuudesta sähköpostilla, koska epäilykset heräsivät, sillä tuotesivulla luki ettei virtalähdettä ole saatavilla. Tähän viestiin en saanut vastausta, vaan seuraava vastaus oli, että kone on kasausjonossa. Oletin siis kaiken olevan kunnossa sen suhteen, mutta toisin kävi.

Datatroniciin olin tänään asiasta yhteydessä ja asia on saatu sovittua heidän kanssaan. Pientä hyvitystä on heidän suunnalta on odotettavissa, mutta harmillisen negatiivinen kokemus silti jäi asioinnista.
 
Liittynyt
15.10.2021
Viestejä
74
25.7 kasauksen kanssa tilattu kone saapui vihdoin eilen. Näytönohjain ja SSD olivat omasta takaa, joten ne kiinni ja kovaa ajoa. Paitsi ei ihan. Harmikseni huomasin, että koneen mukana ei tullut lainkaan virtajohtoa, joten sellaisen kävin nopeasti ostamassa ja sitten kovaa ajoa. Paitsi ei myöskään ihan. Kone ei käynnisynyt oikein ja sisälle katsoessani huomasin, että toinen muistikampa ei ollut pohjassa. Muistikampa kunnolla kiinni ja kone käynnistyi. Hieman tämän jälkeen huomasin, että koneessa olikin eri virtalähde jonka olin tilannut. Olin tilannut koneen NZXT C850 Gold virtalähteellä, mutta koneessa olikin C750. Olin myös aiemmin tiedustellut virtalähteen saatavuudesta sähköpostilla, koska epäilykset heräsivät, sillä tuotesivulla luki ettei virtalähdettä ole saatavilla. Tähän viestiin en saanut vastausta, vaan seuraava vastaus oli, että kone on kasausjonossa. Oletin siis kaiken olevan kunnossa sen suhteen, mutta toisin kävi.

Datatroniciin olin tänään asiasta yhteydessä ja asia on saatu sovittua heidän kanssaan. Pientä hyvitystä on heidän suunnalta on odotettavissa, mutta harmillisen negatiivinen kokemus silti jäi asioinnista.
Pitää tähän kyllä lisätä oma kokemus.

Tilattiin paketti kasauspalvelun kanssa, mutta ei kyllä mennyt tilaus ihan nappiin.

Ensin kyllä kaikki komponentit löytyi, ja koneen piti mennä kasaukseen siitä 4pv päästä. Siinä sitten venyi koko homma viikolla, ja tämän aikana näyttis vaihtui pariin otteeseen ja muistit myös Datatronicin toimesta. Osien piti olla kyllä jo valmiina, mutta yllättävä aina yhtäkkiä ei sitten ollutkaan.

Meni sitten aikataulu niin tiukalle, että kone kasattiin sitten omasta toimesta. CPU ja emolevy ehdittiin heidän toimesta saada, mutta sitten ei jaksettu odotella enää mitään lupauksia.

Mutta siellä ei nyt ihan ole tilauksien käsittely aivan hanskassa. Saldot näytti heittelevän myös hieman oudosti niiden sivuilla.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520
Jos teiltä tilaa tuotteen päivänä x ja käyttää Jousto maksutapana niin tuo ensimmäinen lasku näemmä lasketaan tilauspäivästä? Eikö se pitäisi laskea päivästä kun tuote lähetetään teiltä? Teiltä tilannut näyttiksen tuolla ja sitä ei vielä ole teiltä edes saapunut ja alkaa tuon laskun ensimmäinen 30pv eräpäivä lähestymään niin saako sitä tällaisissa tapauksissa siirrettyä eteenpäin kerta tuotetta ei ole teiltä vielä lähetetty?
Ole meihin yhteydessä niin katsotaan miten tämä ratkaistaan. Tosiaan Jousto maksutapana teknisistä syistä tapahtuu nyt näin. Eli meidän järjestelmä ei taivu siihen, että se kävisi erikseen aktivoimassa sen myöhempänä ajankohtana ja tämä muutos on aika iso. Ongelma on kyllä tiedossa.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520
25.7 kasauksen kanssa tilattu kone saapui vihdoin eilen. Näytönohjain ja SSD olivat omasta takaa, joten ne kiinni ja kovaa ajoa. Paitsi ei ihan. Harmikseni huomasin, että koneen mukana ei tullut lainkaan virtajohtoa, joten sellaisen kävin nopeasti ostamassa ja sitten kovaa ajoa. Paitsi ei myöskään ihan. Kone ei käynnisynyt oikein ja sisälle katsoessani huomasin, että toinen muistikampa ei ollut pohjassa. Muistikampa kunnolla kiinni ja kone käynnistyi. Hieman tämän jälkeen huomasin, että koneessa olikin eri virtalähde jonka olin tilannut. Olin tilannut koneen NZXT C850 Gold virtalähteellä, mutta koneessa olikin C750. Olin myös aiemmin tiedustellut virtalähteen saatavuudesta sähköpostilla, koska epäilykset heräsivät, sillä tuotesivulla luki ettei virtalähdettä ole saatavilla. Tähän viestiin en saanut vastausta, vaan seuraava vastaus oli, että kone on kasausjonossa. Oletin siis kaiken olevan kunnossa sen suhteen, mutta toisin kävi.

Datatroniciin olin tänään asiasta yhteydessä ja asia on saatu sovittua heidän kanssaan. Pientä hyvitystä on heidän suunnalta on odotettavissa, mutta harmillisen negatiivinen kokemus silti jäi asioinnista.
Täytyy nyt kyllä panostaa laadunvalvontaan.
Näitä NZXT C850 virtalähteitä on vaihdettu, mutta niistä on oltu aina asiakkaaseen yhteydessä. Eli tässä on kyllä tapahtunut selkeä virhe. Meillä jostain syystä puuttui useampi näitä virtalähteitä ja me saamme niitä vasta syyskuun loppupuolella lisää. Selvitän miten näin on päässyt käymään.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520
Pitää tähän kyllä lisätä oma kokemus.

Tilattiin paketti kasauspalvelun kanssa, mutta ei kyllä mennyt tilaus ihan nappiin.

Ensin kyllä kaikki komponentit löytyi, ja koneen piti mennä kasaukseen siitä 4pv päästä. Siinä sitten venyi koko homma viikolla, ja tämän aikana näyttis vaihtui pariin otteeseen ja muistit myös Datatronicin toimesta. Osien piti olla kyllä jo valmiina, mutta yllättävä aina yhtäkkiä ei sitten ollutkaan.

Meni sitten aikataulu niin tiukalle, että kone kasattiin sitten omasta toimesta. CPU ja emolevy ehdittiin heidän toimesta saada, mutta sitten ei jaksettu odotella enää mitään lupauksia.

Mutta siellä ei nyt ihan ole tilauksien käsittely aivan hanskassa. Saldot näytti heittelevän myös hieman oudosti niiden sivuilla.
Selvitän tämänkin tilanteen. Yllättävän paljon nyt on näköjään ollut haastetta meidän kasauspuolella. Tässä ilmeisesti vielä ongelmaa saldoissakin :(
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 704
Hei @Datatronic!

Asrock B650M Pro RS Wifin kohdalla näkyy että emoja olisi tulossa teille 24.8., mutta toimitusaika-arvio näyttää 12-20pv.
Paljonko emolevyjä on teille tulossa? Jos pistäisin huomenna tilauksen sisään, niin ehtisikö toimitus todennäköisesti ensi viikolle?
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520
Olemmen ottaneet myös nyt kasauspuolella käyttöön Burnintest työkalun jolla testataan kasatut koneet. Ennen tätä on käytetty takuupuolella.
Lisäksi olemme luoneet checklistan joka on täytettävä ennenkuin kone on valmis. Uskomme että nämä kasvattavat olennaisesti kasauksen laatua. Pahoittelut vielä useamman epäonnistuneen casen johdosta.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520
Hei @Datatronic!

Asrock B650M Pro RS Wifin kohdalla näkyy että emoja olisi tulossa teille 24.8., mutta toimitusaika-arvio näyttää 12-20pv.
Paljonko emolevyjä on teille tulossa? Jos pistäisin huomenna tilauksen sisään, niin ehtisikö toimitus todennäköisesti ensi viikolle?
Näitä ei ikävä kyllä ole tulossa tarpeeksi. Tuo on mennyt jo 3 kpl miinukselle ja niitä itseasiassa tuo 3 kpl oli tukkurilla ja matkassa, mutta loput tilauksestamme eli 5 kpl lähtee heiltä vasta 28.8 eli saapuu tuolloin lisää tukkurille. Tämä meidän tukkuritieto on aika uusi ominaisuus ja jossain tilanteissa näköjään vielä on optimointia tarpeen tehdä. Pahoittelut.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520
Peerless Assissinit ovat taas saapumassa. Näyttäisi huomiselle saapimusaikaa ja sitten niitä on taas rutkasti varastossa. Avattu nyt taas näiden tuotteiden ostomahdollisuus.
 
Liittynyt
20.12.2018
Viestejä
263
Ei voi muutakun kehua datatronicin aspaa. Pieni muokkaus tilaukseen puhelimitse (ssd:n vaihto) ja parin euron erotus meni heidän piikkiin, joka yllätti. Summa ei nyt tietysti ollut hurja, mutta hieno ele kaiken kaikkiaan. Kertaheitolla tullut itselle se go-to mesta. Vielä kun saisi viilattua tuotteiden filtteröintiä fiksummaksi niinkun ylempänä ja varmasti aiemmin on mainittu sekä takuun tietoja (esim. corsairin RM850x:ssä 1vuosi, oikea on 10v) niin bueno:thumbsup:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 704
Näitä ei ikävä kyllä ole tulossa tarpeeksi. Tuo on mennyt jo 3 kpl miinukselle ja niitä itseasiassa tuo 3 kpl oli tukkurilla ja matkassa, mutta loput tilauksestamme eli 5 kpl lähtee heiltä vasta 28.8 eli saapuu tuolloin lisää tukkurille. Tämä meidän tukkuritieto on aika uusi ominaisuus ja jossain tilanteissa näköjään vielä on optimointia tarpeen tehdä. Pahoittelut.
Varmaan sama keissi tämän wifittömän kohdalla? :)
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520
Ei voi muutakun kehua datatronicin aspaa. Pieni muokkaus tilaukseen puhelimitse (ssd:n vaihto) ja parin euron erotus meni heidän piikkiin, joka yllätti. Summa ei nyt tietysti ollut hurja, mutta hieno ele kaiken kaikkiaan. Kertaheitolla tullut itselle se go-to mesta. Vielä kun saisi viilattua tuotteiden filtteröintiä fiksummaksi niinkun ylempänä ja varmasti aiemmin on mainittu sekä takuun tietoja (esim. corsairin RM850x:ssä 1vuosi, oikea on 10v) niin bueno:thumbsup:
Täytyy selvittää. Tämä jo käsin korjattiin, mutta järjestelmä taitaa olla kovapäinen taas vaihteeksi.
 

Verity

Mitä häh?
Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
346
Pistin tilaten yksittäisen varastossa olevan tuotteen klo 18.15. Lähetetty-viesti tuli klo 19:09. Eipä kyllä kovin monesta paikasta lähde tavarat tuolla nopeudella. :thumbsup:
 

3me

Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
426
Hinta.fi mukaan teillä olisi myynnissä
Xiaomi Pad 6 128GB Gravity Gray 27,94cm (11) LCD Display hintaan 335€, mutta linkki teidän sivulle ei toimi. Onko nämä myyty loppuun vaiko onko niitä vielä tulossa lisää?
 
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
192
Meille vaan takuuseen. Tuo riippuu mistä tuo on tullut, että kauan kestää takuukäsittely. Nämä kalliit tuotteet joudumme lähettämään maahantuojalle/tukkurille. Mutta jos yhtään pidempää menee takuu casessa niin meillä on lainanäytönohjaimia tarjolla tuoksi väliajaksi :)
Siis mitä mitä, te tarjoatte asiakkaalle takuun ajaksi laina-näyttiksen? Kertokaapa tästä lisää (ehdot yms.), en ole vastaavaa kuullut muilta alan yrityksiltä. Näyttää siltä et seuraava näyttis tulee Datatronicilta. Ei noita ole tarvinnut ikinä takuuseen lähettää kylläkään, mutta silti!

Eipä se tosin suuremmin ihmetytä kun palvelun hinta on 39e ja huollon tuntihinta 65e. Vauhdilla pitää edetä :)
Eiköhän osa tästäkin erotuksesta tule osista saatavista katteesta. Eli myydään kasauspalvelua hieman "halvemmalla tuntihinnalla" kun osa tuloista saadaan kuitenkin osien katteista.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520
Siis mitä mitä, te tarjoatte asiakkaalle takuun ajaksi laina-näyttiksen? Kertokaapa tästä lisää (ehdot yms.), en ole vastaavaa kuullut muilta alan yrityksiltä. Näyttää siltä et seuraava näyttis tulee Datatronicilta. Ei noita ole tarvinnut ikinä takuuseen lähettää kylläkään, mutta silti!



Eiköhän osa tästäkin erotuksesta tule osista saatavista katteesta. Eli myydään kasauspalvelua hieman "halvemmalla tuntihinnalla" kun osa tuloista saadaan kuitenkin osien katteista.
Kyllä, meillä on näytönohjaimia ihan vain sitä varten kasa josta niitä lainataan. Usein halvat komponentit pystymme takuun osalta ratkaisemaan meidän päässä mutta kalleimmissa saattaa kestää meistä riippumattomista syistä ja silti kuluttajalle ei saa tulla kohtuutonta haittaa takuukäsittelyn kestosta.
Toki taso voi olla vähän alhaisempi eli ne on 3060-3080ti tasoisia mitä lainaamme riippuen asiakkaan näytönohjaimesta. Eli huonompi tulee toki tilalle lainaksi.

No onhan se näin että kasauspalvelussa osa tulee osien katteesta ja ennenkaikkea siitä, että lähetämme yhden lähetyksen jossa on kymmenkunta osaa vs. 10 eri lähetystä ilmaisilla toimituskuluilla :)
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520
Onko MSI MAG B650 Tomahawkeja tulossa lähipäivinä ja mahtaako niitä jäädä hyllyynkin? Sivujen mukaan olisi ollut tulossa toissapäivänä 22.8.
Näyttäisi seuranta että huomenna saapuu 20 kpl. Nämä oli viivästynyt meistä riippumattomista syistä.

Tuo aiemmin mainittu 10 kpl tilaus on myöhempi tilaus, joka tulossa toki myös.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 104
Tilaus postiin muutama tunti tilauksesta. Toimitustapa meni jostain syystä väärin, mutta aspa vastas 5 minuutissa sähköpostiin ja korjas virheen. :tup:
 

Snowman

Peräsmies
Liittynyt
09.02.2017
Viestejä
1 436
Erinomaista palvelua jälleen! Valtakunnan nopein toimitusaika ja kirkkaalla marginaalilla. Tavarat esimerkillisesti pakattuina perille :tup:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
247 033
Viestejä
4 305 440
Jäsenet
71 977
Uusin jäsen
Pikkupöllö_65

Hinta.fi

Ylös Bottom