Tilasin pari näyttöä 18.7. ja sivuilla luki, että tukkureilla, joten osasin odottaa pidempää toimitusaikaa. 7.8. huomasin, että kyseisten näyttöjen hinta oli tullut alaspäin (172.9€ -> 149.9€) ja koska tilaustani ei oltu vielä toimitettu, niin tiedustelin, että voisinko jotenkin tilauksessani hyödyntää kyseistä hinnan laskua. Sen jälkeen tulikin vastaus, että kyseisen näytön valmistus on ilmeisesti loppunut, eikä kyseistä näyttöä ole mitä ilmeisimmin edes saatavilla, jonka jälkeen ehdotettiin korvaavia tuotteita tilalle, jotka siis käytännössä identtiset ominaisuuksiltaan aiemmin tilaamiini. Minulle vaihto ihan ok, koska eipä niillä nyt niin kiire ole, ettenkö jaksaisi odotella vielä toistakin tilausta tukkurilta. Toistaiseksi homma ok siis minun, kuin datatronicin osalta, mutta toivottavasti jatkossa saataisiin nuo tuotteet pois listoilta, joita ei enää saa tai ainakin tilaajalle nopeammin tieto asiasta, ettei kyseistä tuotetta olekaan saatavilla. Olen tilannut ennenkin datatronicilta tavaraa ja mielestäni asiat ovat hoituneet aina mallikkaasti. Nyt vain meni kolmisen viikkoa turhaan odotellessa tavaraa, jota ei ollut edes mahdollista saada.