Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 364

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 364
Eipä ole koteloa näkynyt eikä kuulunut. Pari viikkoa sitten luvattiin "ensi viikolla"...
Tätä on nyt selvitelty. Ilmeisesti yhdellä tukkurilla on semmoinen ominaisuus ostoskorissa, että se nollaa itsensä kun päivä vaihtuu. Eli tämä oli koriin lisätty ja tarkoitus oli, että seuraavan tilauksen mukana saapuisi. Tämän tukkurin kanssa on ollut näitä mystisiä katoamistapauksia tilauksille vähän enemmänkin ja ehkä tässä alkaa nyt selviämään miksi. Olemme kovin pahoillamme ja tällä hetkellä UPS näyttää että kotelo saapuisi meille nyt maanantaina.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 364
Mun pari viimeistä tilausta on kokeneet tämän kohtalon. ZGJWGCWBT ja ZNVISKLU. Jälkimmäinen on vasta lähetetty, ei saapunut perille, mutta molemmissa noutopisteeksi on päätynyt jotain muuta kuin mitä olen valinnut.

Mulla on oletusvalintana listan 5. noutopiste, joko siksi että olen valinnut sitä aiemmin tai että se on lähin.
Näyttäisi siltä, että koodi toimii oikein. Tuotteen lähetystiedossa sekä myös itse lapussakin joka on tulostettu lähetyksen päälle on tämä noutopiste nro 5. joka oli valittunakin. Schenker siis omavaltaisesti vaihtanut tuota mihin toimittaa. Eli täytyy laittaa sinnepäin palautetta.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
999
Näyttäisi siltä, että koodi toimii oikein. Tuotteen lähetystiedossa sekä myös itse lapussakin joka on tulostettu lähetyksen päälle on tämä noutopiste nro 5. joka oli valittunakin. Schenker siis omavaltaisesti vaihtanut tuota mihin toimittaa. Eli täytyy laittaa sinnepäin palautetta.
Kyllä minulla tilauksen lähetystiedoissa ja lapussa lukee väärä noutopiste, ei kai se Schenkerin vika silloin ole? Tilaus: QGGLDTVEI
Ja sama juttu edellisessä tilauksessa: KZNBNAQZS
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 364
Kyllä minulla tilauksen lähetystiedoissa ja lapussa lukee väärä noutopiste, ei kai se Schenkerin vika silloin ole? Tilaus: QGGLDTVEI
Ja sama juttu edellisessä tilauksessa: KZNBNAQZS
Okei, edellisellä asiakkaalla lapussa luki se viides. Katsotaan läpi tämäkin ja laitan YV:nä tarkemmat tiedot :)
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
209
Meneekö oikeasti peruuntuneissa kaupoissa käytetyt bonuskupongit ihan hukkaan?:confused2: Laitoin tähän liittyen jo sähköpostia, mutta ei ole tullut vastausta.
 
Liittynyt
26.11.2017
Viestejä
191
Tilaus lähti teiltä nopeasti ja oli mukava huomata, että Schenker on myös parantanut toimintaansa. Eilen lähetetty ja tänään ennen klo 10 oli noudettavissa Tampereella :tup:

Palautetta voisin antaa paketoinnista, nyt on pari viime tilausta tullut isoon pahvilaatikkoon sullottuna. Laatikon nuuttaus voisi olla tarpeen niin ei tarvitsisi ylisuurta puoliksi tyhjää laatikkoa kanniskella.
 
Liittynyt
10.01.2023
Viestejä
70
hmm taitaa muuten olla ettei noissa tosiaan ole silentit vaan redit, tuntuu vielä kytkimet vaihtuvan mallin perusteella eli saa myös muilla kytkimillä. sitä se teettää kun lähtee ohimennen luulon perusteella tarinoimaan. :shy:

pahoittelut väärästä informaatiosta @AbsoluuttinenHulluMies @Datatronic
No mulle on tommonen lankku tulossa, joten voin raportoida ensi käden tietona, kaliseeko vai ei.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
91
Moikka, kuinkas puljailuks menee vaihtaa tilauksen tuotteita? 7900xt pitäisi vaihtaa xtx malliin.
Edit: tämä selvisi nopeasti soittamalla aspaan.
 
Viimeksi muokattu:

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 364
Thermalright tuotteet nyt tilattavissa!

Ensimmäiset tuotteet nyt tilattavissa

Tiistaina tulossa:
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 501
Thermalright tuotteet nyt tilattavissa!

Ensimmäiset tuotteet nyt tilattavissa
Näitä kannattaa kyllä nyt korostaa mainonnassa, koska Amazon poislukien on näiden saatavuus täällä päin olematonta.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 364
Thermalright tuotteet nyt tilattavissa!

Ensimmäiset tuotteet nyt tilattavissa

Tiistaina tulossa:
Sen verran tarkennan vielä kolleegan tekstiä, että ihan kaikki ei taida tulla huomenna, mutta suosituimmat tuotteet on jo varastossa! Osa näyttäisi olevan Liettuassa matkalla, osa puolassa ja osa kadonneena. Kyllä se on hauskaa näiden UPS:ien sun muiden kanssa :D
 
Liittynyt
16.01.2018
Viestejä
235
Thermalright tuotteet nyt tilattavissa!

Ensimmäiset tuotteet nyt tilattavissa

Tiistaina tulossa:
Jes kiva, tämä PA 120SE oli viimeinen puuttava palanen uudesta setupista :)
 

totallynotrobot

Tukijäsen
Liittynyt
09.02.2019
Viestejä
674
Nyt oli kyllä malliesimerkki tilauksen toimituksesta: viikonloppuna tehty tilaus lähetettiin maanantaina klo 10 ja tänään klo 8.30 tuli noutoilmoitus paketista (Jyväskylä / Schenker) :thumbsup:
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 364
Meneekö oikeasti peruuntuneissa kaupoissa käytetyt bonuskupongit ihan hukkaan?:confused2: Laitoin tähän liittyen jo sähköpostia, mutta ei ole tullut vastausta.
Teknisesti järjestelmä tosiaan toimii näin. Eli peruutunut tilaus ei osaa sitä palauttaa ja aspallakaan ei ole toistaiseksi tähän oikein työkaluja. Meidän pitä miettiä tähän prosessi kuntoon. Pahoittelut tästä "ominaisuudesta".

EDIT: Saamme aspaan toimitettua ohjeet, jolla tuon pystyy manuaalisesti korjaamaan, mutta tosiaan se vaatii sen yhteydenoton meille.
 
Viimeksi muokattu:

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 364
Onko näiden tarkemmasta toimitusajasta tietoa Corsair HX850?
Ei näytä kellään 3 tukkurista joilta noita olemme saaneet niin minkäänlaista arvioita tuotteen saapumisesta. Silti sitä ei ole poiskaan listattu vielä.. mutta otin sen nyt pois verkkokaupasta, koska tuolla on niin huono saatavuus.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 364

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 364
Näitä kannattaa kyllä nyt korostaa mainonnassa, koska Amazon poislukien on näiden saatavuus täällä päin olematonta.
Meillä on nyt menossa yhteistyö Endorfyn kanssa ja seuraavaksikin taitaa tulla yhteistyömainos niin ei päästä nyt etusivulla revittelemään. Mutta hyvin nämä on otettu vastaan.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 364
Onko nää saapunut suunnitellusti ja lähteekö tilanneille viel tänään matkaan?
Ovat Ruotsista lähteneet perjantaina 14.4 ja yleensä aina ehtivät siten että olisivat olleet tiistaina täällä. Nyt näyttävät olleen normaalia hitaampia kun eivät saapuneet. Uskon vahvasti, että huomenna saapuvat. Lisäksi lisäkappaleet (17 kpl ) on myös saatu matkaan ja ne taas pitäisi ehtiä torstaiksi tai perjantaiksi eli ne vähän aikaistuivat jopa.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 216
Ovat Ruotsista lähteneet perjantaina 14.4 ja yleensä aina ehtivät siten että olisivat olleet tiistaina täällä. Nyt näyttävät olleen normaalia hitaampia kun eivät saapuneet. Uskon vahvasti, että huomenna saapuvat. Lisäksi lisäkappaleet (17 kpl ) on myös saatu matkaan ja ne taas pitäisi ehtiä torstaiksi tai perjantaiksi eli ne vähän aikaistuivat jopa.
Ei taida olla tietoa saatavuudesta noiden 17 jälkeen? Uskoisin että kysyntää kyllä riittäisi.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 364
Ei taida olla tietoa saatavuudesta noiden 17 jälkeen? Uskoisin että kysyntää kyllä riittäisi.
No pieni 8 kpl erä pitäisi tulla myös mutta eivät ole meille matkalla vielä. Koitamme saada näitä ja uskoisin, että saamme näitä taisteltua lisää meille. Ihan hyvä alku ainakin kun saamme näinkin nopeasti yhteensä 65 kpl näitä.
 
Liittynyt
09.03.2017
Viestejä
270
No pieni 8 kpl erä pitäisi tulla myös mutta eivät ole meille matkalla vielä. Koitamme saada näitä ja uskoisin, että saamme näitä taisteltua lisää meille. Ihan hyvä alku ainakin kun saamme näinkin nopeasti yhteensä 65 kpl näitä.
Hyvä alku ja arvostettavan avointa viestintää tilanteesta. Toivottavasti pääsee huomenna ajelemaan Lahteen hakemaan oman…
 
Liittynyt
03.12.2021
Viestejä
286
Pakko antaa palautetta emolevyn takuukorjauksesta. Lähetin emolevyn takuukorjaukseen helmikuun lopulla. Tämän jälkeen olen kysellyt sen perään useampaan kertaan, nyt ilmeisesti tehtaalle lähetetty. Olen pyytänyt kaupan purkua (tai vaihtoa toiseen tuotteeseen), koska jouduin ostamaan uuden emolevyn tämän tilalle ja korjauksessa kestää kohtuuttoman kauan. Tähän en ole saanut selkeää vastausta. Monessa muussa kaupassa annetaan uusi tuote suoraan viallisen tilalle tai kauppahinta hyvitetään. Muuten olen kyllä kauppaanne tyytyväinen, olen tykännyt edullisista hinnoista ja nopeista toimituksista.
 
Liittynyt
19.04.2023
Viestejä
2
Pakko antaa palautetta emolevyn takuukorjauksesta. Lähetin emolevyn takuukorjaukseen helmikuun lopulla. Tämän jälkeen olen kysellyt sen perään useampaan kertaan, nyt ilmeisesti tehtaalle lähetetty. Olen pyytänyt kaupan purkua (tai vaihtoa toiseen tuotteeseen), koska jouduin ostamaan uuden emolevyn tämän tilalle ja korjauksessa kestää kohtuuttoman kauan. Tähän en ole saanut selkeää vastausta. Monessa muussa kaupassa annetaan uusi tuote suoraan viallisen tilalle tai kauppahinta hyvitetään. Muuten olen kyllä kauppaanne tyytyväinen, olen tykännyt edullisista hinnoista ja nopeista toimituksista.
Ei hyvä jos takuuhommat on näin päin persettä. Pistin joitain viikkoja sitten kolmen paketin tuuletinsetin takuupalatuksena kun yhdestä oli rgb sökönä niin tietysti kaikki piti palauttaa..
Mielenkiinnolla odotan kauan kestää asian käsittelyssä, mitään ei ole kuulunut. Jouduin jo muualta ostamaan uudet tuulettimet tilalle.
Itsellä ei toistaiseksi ole kuin positiivisia kokemuksia firmasta, tosin vasta tänä vuonna alkanut täältä tilailla kun parin koneen kasaus tuli ajankohtaiseksi, mutta vähän nyt arvelluttaa kun alkanut näitä palautushommia täältä lukea..
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 364
Pakko antaa palautetta emolevyn takuukorjauksesta. Lähetin emolevyn takuukorjaukseen helmikuun lopulla. Tämän jälkeen olen kysellyt sen perään useampaan kertaan, nyt ilmeisesti tehtaalle lähetetty. Olen pyytänyt kaupan purkua (tai vaihtoa toiseen tuotteeseen), koska jouduin ostamaan uuden emolevyn tämän tilalle ja korjauksessa kestää kohtuuttoman kauan. Tähän en ole saanut selkeää vastausta. Monessa muussa kaupassa annetaan uusi tuote suoraan viallisen tilalle tai kauppahinta hyvitetään. Muuten olen kyllä kauppaanne tyytyväinen, olen tykännyt edullisista hinnoista ja nopeista toimituksista.
Ikävä juttu, että takuupalautuksen käsittely on venähtänyt. Me olemme omalta osaltamme kiristäneet tahtia ja käsittelemme RMA:t nyt jo selvästi nopeammin kun esim. 2 kk sitten.
Ongelma näissä on se, että jos me emme pysty varmistamaan, että esim. emolevy tai näytönohjain on hajonnut takuun tarkoittamalla tavalla eikä asiakkaan takia niin meidän on pakko pyytää valmistajalta konsultaatio ja siinä on nyt kestänyt yllättävän pitkiä aikoja. Emme oikein tiedä miten muuten voisimme näissä toimia, kun pyytää valmistajalta kannanotto jos me emme ole varmoja asiasta.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 364
Jep. Ihan hyvä kauppa jos ei mene mikään ikinä tuotteessa pieleen.

Jos menee niin kaikki ihan päin helvettiä.
Pahoittelut, että sinullakin on ollut huono kokemus RMA käsittelystä. Kovasti tähän olemme nyt panostaneet ja myös muuttaneet takuukäsittelyn siten, että aiheettomastakaan takuupalautuksesta emme veloita kustannuksia ja maksamme postikulut molempiin suuntiin.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 364
Ei hyvä jos takuuhommat on näin päin persettä. Pistin joitain viikkoja sitten kolmen paketin tuuletinsetin takuupalatuksena kun yhdestä oli rgb sökönä niin tietysti kaikki piti palauttaa..
Mielenkiinnolla odotan kauan kestää asian käsittelyssä, mitään ei ole kuulunut. Jouduin jo muualta ostamaan uudet tuulettimet tilalle.
Itsellä ei toistaiseksi ole kuin positiivisia kokemuksia firmasta, tosin vasta tänä vuonna alkanut täältä tilailla kun parin koneen kasaus tuli ajankohtaiseksi, mutta vähän nyt arvelluttaa kun alkanut näitä palautushommia täältä lukea..
Selvitän tämän, meillä ei yleensä kestä näin kauaa tämmöisessä takuupalautuksessa. Ohjeet kuitenkin on, että edullisissa tavaroissa, jos vika meillä löytyy, menemme omalla riskillä emmekä lähetä näitä kun vasta jälkikäteen valmistajalle. Jos sieltä sitten tulee hylky niin se on meidän ongelma.

Edit: Voitko laittaa meille tästä YV:n koska en nyt ole varma mitä RMA casea tässä tarkoitetaan.
 
Viimeksi muokattu:

mh8

Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
127
ASUS ROG STRIX X670E-E GAMING WIFI AMD X670 Socket AM5 ATX

Onko tuon emon tilanne mikä? Tilasin 9.4 ja näyttää vielä että tilattu tukkurilta 11.4 Sen jälkeen ei päivityksiä. Tuota vaille olisi uuden koneen osat valmiina.
 
Liittynyt
03.09.2020
Viestejä
103
Ovat Ruotsista lähteneet perjantaina 14.4 ja yleensä aina ehtivät siten että olisivat olleet tiistaina täällä. Nyt näyttävät olleen normaalia hitaampia kun eivät saapuneet. Uskon vahvasti, että huomenna saapuvat. Lisäksi lisäkappaleet (17 kpl ) on myös saatu matkaan ja ne taas pitäisi ehtiä torstaiksi tai perjantaiksi eli ne vähän aikaistuivat jopa.
näitäkö ei vaan kuulu?
 
Liittynyt
19.04.2023
Viestejä
2
Selvitän tämän, meillä ei yleensä kestä näin kauaa tämmöisessä takuupalautuksessa. Ohjeet kuitenkin on, että edullisissa tavaroissa, jos vika meillä löytyy, menemme omalla riskillä emmekä lähetä näitä kun vasta jälkikäteen valmistajalle. Jos sieltä sitten tulee hylky niin se on meidän ongelma.

Edit: Voitko laittaa meille tästä YV:n koska en nyt ole varma mitä RMA casea tässä tarkoitetaan.
Ei pysty uusilla tileillä laittamaan yv.
Mutta kyseessä siis tuote ACFAN00232A ja oltu teille myyntiin yhteydessä ensimmäisen kerran asiasta 27.03. Jos viitsitte maililla palata asiaan.
 
Liittynyt
19.09.2022
Viestejä
156
DeepCool AG400 aikaa ei ole annettusivuillanne mutta näyttäisi olevan tukkureilla 25kpl ja sama amd:n 5 5600 prossulla, tiiättekkö milloin on tulossa teille?
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 364
Ei pysty uusilla tileillä laittamaan yv.
Mutta kyseessä siis tuote ACFAN00232A ja oltu teille myyntiin yhteydessä ensimmäisen kerran asiasta 27.03. Jos viitsitte maililla palata asiaan.
Näissä on tosiaan RMA hyväksytty, mutta meillä ei ole omassa varastossa täsmälleen samoja tuulettimia ja ne on tilattu, mutta toimitusaikaa niissä hieman on. Tästä syystä ei ole pystytty toimittamaan näitä. Mutta kelpaisiko sinulle jotkut vastaavat samassa hintaluokassa olevat tuulettimet? Laitan tästä vielä emailia myös.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 364
DeepCool AG400 aikaa ei ole annettusivuillanne mutta näyttäisi olevan tukkureilla 25kpl ja sama amd:n 5 5600 prossulla, tiiättekkö milloin on tulossa teille?
AG400 tuli tänään pieni määrä ja niitä tulee heti kuun alkupuolella isompi kasa. 5600 prossuja tulee viimeistään ensiviikolla, mutta toivottavasti jo perjantaiksi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 471
Viestejä
4 216 648
Jäsenet
71 060
Uusin jäsen
Olkiluodon pääinsinööri

Hinta.fi

Ylös Bottom