Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Liittynyt
21.02.2022
Viestejä
9
paketti saapu postiin pari päivää sitten, mut en kerkeekä noutamaa pakettia viikossa. onnistuuks palautus iha jättämällä paketin postiin ja antaa palautua, rahat takas ku paketti takas teille?
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 322
paketti saapu postiin pari päivää sitten, mut en kerkeekä noutamaa pakettia viikossa. onnistuuks palautus iha jättämällä paketin postiin ja antaa palautua, rahat takas ku paketti takas teille?
Hei,

Onnistuu. Laita vielä yvnä tai sähköpostilla tilauksen viite niin laitan statuksen että odotetaan tuotepalautusta :)
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 143
Aikoinaan (ehkä 5 - 7 vuotta sitten) lähettäjä pystyi säilytysaikaa pidentämään, mutta en tiedä vieläkö tämä on mahdollista.

Lähinnä vain jos kysyjälle on osille tarvetta tämä olisi mahdollisesti yksi vaihtoehto.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 322
Tässä pari B-STOCK tuotetta
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4
Mustien Lancool III-koteloiden saatavuus kiinnostaisi myös (luultavasti RGB:llä, kun noihin nyt on se ikkuna pakotettu joka tapauksessa ja valoja on muissakin komponenteissa). Jos olisi mahdollisesti tulossa samoihin aikoihin 7800x3d-prossujen kanssa, niin voisi laittaa konepakettia tilaukseen.

edit.
Jaahas, viikonlopun aikana hävisivät sitten Lancool kolmoset kokonaan valikoimista samoin kuin Noctuan NH-D15 chromax.blackit ja parin komponentin hintakin vielä pompsahti. Ei ole helppoa tämäkään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
312
Jaahas, viikonlopun aikana hävisivät sitten Lancool kolmoset kokonaan valikoimista samoin kuin Noctuan NH-D15 chromax.blackit ja parin komponentin hintakin vielä pompsahti. Ei ole helppoa tämäkään.
Lancool 216 myös. Omani kerkesin tilaamaan, mutta saa nähdä kerkeääkö tulemaan tässä kuussa
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 322
Selvittelemme asiaa. Yhden tukkurin integraatio on lakannut pelaamasta ja sen takia näitä tapahtunut. Eli järjestelmä olettaa että ko. Tuotteita ei enää saa. Tästä syystä myös joskus hinnat olivat nousseet. Hinnat korjaantuvat parhaillaan mutta esim lancoolit eivät nyt näy vaikka tuotteita on tulossa. Tämä integraatio ongelma saadaan korjattua vasta huomenna kun tukkurilla on taas ihmiset töissä.
 

Subv1sa

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 113
Mitens ku maksoin postin kuljetuksen ja silti läks tulee schenkerillä?
 
Liittynyt
16.03.2020
Viestejä
13
Liittynyt
01.08.2019
Viestejä
112
Onkos näitä tulossa lisää hyvään hintaan vai pitäisikö alkaa etsimään muualta?
Sapphire NITRO+ Radeon RX 6950 XT
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 322
Onkos näitä tulossa lisää hyvään hintaan vai pitäisikö alkaa etsimään muualta?
Sapphire NITRO+ Radeon RX 6950 XT
Näitä näyttäisi vielä erä saapuvan hyvään hintaan. Muutaman päivän päästä pitäisi saapua tukkurille heidän tietojen mukaan.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 322
Meillä on päivityksessä tapahtunut pieni virhe ja tällä hetkellä kaikki ne tuotteet, joita ei löydy omasta varastosta ovat "loppu" tilassa. Korjaamme tätä parhaillaan. Pahoittelut virheestä.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 322
Mitens ku maksoin postin kuljetuksen ja silti läks tulee schenkerillä?
Me olemme havainneet että joskus harvoin näin käy eli Paytrailille menee tieto kuljetuksesta ja jostain syystä verkkokaupan puolella ei näy oikea tieto. Tätä olemme testanneet ja emme itse ole tässä kertaakaan onnistuneet, niin se vaikeuttaa selvittelyä. Mutta ihan kun jollain tavalla toimiessa näin pääsee käymään.

Voit laittaa meille viestiä, niin palautamme toki tuon postimaksun, koska Schenker on maksuton. Olemme pahoillamme tästä mystisestä ongelmasta.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 322


Näissä kummassakin on, että tukkurilta löytyy. Millaisella aikataululla näitä saisi tukkurilta?
Näitä näyttäisi olevan todella huonosti saatavilla tällä hetkellä ja lähinnä joiltain pieniltä erikoistukkureilta, jonka takia noiden hinnat ovat noin kalliit. Fractalin koteloista on nyt tosiaan kova puutos.
 

Thombson

Köyhä
Liittynyt
02.07.2019
Viestejä
106
Kyllä tässä nyt näyttäisi virhe tapahtuneen, koska en löydä tilausta tukkurille, vaikka tilaus on käsitelty ja merkitty tilaus tehdyksi... :( Mutta nyt olemme kotelon tilanneet. Pahoittelut.
Eipä ole koteloa näkynyt eikä kuulunut. Pari viikkoa sitten luvattiin "ensi viikolla"...
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 322
Nyt on verkkokaupassa taas kaikki tuotteet aktiivisina mm. Lian Li:n kotelot. Pahoittelut häiriöstä.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 322
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4
Nyt on verkkokaupassa taas kaikki tuotteet aktiivisina mm. Lian Li:n kotelot. Pahoittelut häiriöstä.
Milloinhan niistä Lancool III-koteloista olisi odotettavissa jotakin lisätietoa? Ei näyttäisi edelleenkään löytyvän muuta kuin pölysuodattimia.
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
844
Liittynyt
10.10.2017
Viestejä
1 026
Mulla on konepaketti tilauksessa, missä mm. 5700x ja Cooler Master NR400. Odottaa ilmeisesti näitä tukkurilta saapuviksi. Onko tarkkaa tietoa milloin tulee? Syyhyttäis päästä kasaileen :D
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 322
Mulla on konepaketti tilauksessa, missä mm. 5700x ja Cooler Master NR400. Odottaa ilmeisesti näitä tukkurilta saapuviksi. Onko tarkkaa tietoa milloin tulee? Syyhyttäis päästä kasaileen :D
Noita prosessoreita saapuu huomenna kasa. Koteloa näyttäisi saapuvan heti alkuviikosta. Todennäköisimmin jo maanantaina mutta viimeistään tiistaina.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
999
Schenker toimitti taas tosi nopeasti, mutta noutopiste oli eri kuin valittu. Miksi näin näyttää käyvän toistuvasti? @Datatronic
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 186
Itselläni Schenkerin valittu noutopiste vaihtui osoitteen mukaiseksi viime vuoden puolella josta ilmoitin Datatronicille, mutta vastausta ei koskaan tullut. Eipä se silloin itselleni kovin iso ongelma ollut, mutta jos edelleenkin tulee noita niin onhan se aika harmillista.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
999
Mulla tossa myös vaihtui tilauksen noutopiste. Vieläpä kivasti 500 metrin päästä 15 kilometrin päähän. Melkosta lottoa.
Onko tuo 15km päässä oleva sinun noutopistelistan ensimmäinen? Minulla näyttää menevän aina listan ensimmäiselle vaikka valitsen listan 2. kohdassa olevan. Tieto näkyy oikein vielä siinä vaiheessa kun teen tilauksen, mutta nyt siellä kuitenkin näkyy väärä paikka. Näyttää siltä, että maksun jälkeen tuo tieto josta syystä sekoaa ja otetaankin listalta 1. kohta = oletusarvo. Minun tapauksessa kyse lähinnä periaatteesta, n. 250metriä eroa noissa, mutta hiukan hankalampi paikka noutaa.
 
Liittynyt
10.01.2023
Viestejä
70
Onko tuo 15km päässä oleva sinun noutopistelistan ensimmäinen? Minulla näyttää menevän aina listan ensimmäiselle vaikka valitsen listan 2. kohdassa olevan. Tieto näkyy oikein vielä siinä vaiheessa kun teen tilauksen, mutta nyt siellä kuitenkin näkyy väärä paikka. Näyttää siltä, että maksun jälkeen tuo tieto josta syystä sekoaa ja otetaankin listalta 1. kohta = oletusarvo. Minun tapauksessa kyse lähinnä periaatteesta, n. 250metriä eroa noissa, mutta hiukan hankalampi paikka noutaa.
On joo listan ensimmäinen. Mutta aiemmin kävi niin, että noutopisteeksi vaihtui tämä 500 m päässä oleva, vaikka olin valinnut listasta sitä seuraavan.

Mutta voihan tuo tosiaan olla myös jokin bugi Datatronicin verkkokaupassa.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 322
On joo listan ensimmäinen. Mutta aiemmin kävi niin, että noutopisteeksi vaihtui tämä 500 m päässä oleva, vaikka olin valinnut listasta sitä seuraavan.

Mutta voihan tuo tosiaan olla myös jokin bugi Datatronicin verkkokaupassa.
Otamme tämän selvitykseen. Emme ole varmaankaan edes tajunneet, että tämmöinen vika on, koska en ole kuullut että meillä tämmöistä selvitetään. Schenker moduuli on tosiaan meidän tilaama tuohon verkkokauppaan ja voisihan siinä tämmöinen bugi olla. Tutkimme tätä korkealla prioriteetilla. Olemme olettaneet muutamista caseista että Schenker olisi siis itse muuttanut niitä esim. jos noutopiste on täynnä, mutta jos se onkin niin, että meillä valikoituu aina ns. 1 valinta todelliseksi pisteeksi integraatiossa. Voisiko joku laittaa YV:nä tilaustunnuksen semmoisesta tilauksesta, jossa on koittanut valita muun kuin ensimmäisen listalta ja tilaus on tullut väärin perille. Pääsisimme katsomaan mitä me olemme Schenkerille ilmoittaneet meidän integraation kautta.
 
Liittynyt
10.01.2023
Viestejä
70
Otamme tämän selvitykseen. Emme ole varmaankaan edes tajunneet, että tämmöinen vika on, koska en ole kuullut että meillä tämmöistä selvitetään. Schenker moduuli on tosiaan meidän tilaama tuohon verkkokauppaan ja voisihan siinä tämmöinen bugi olla. Tutkimme tätä korkealla prioriteetilla. Olemme olettaneet muutamista caseista että Schenker olisi siis itse muuttanut niitä esim. jos noutopiste on täynnä, mutta jos se onkin niin, että meillä valikoituu aina ns. 1 valinta todelliseksi pisteeksi integraatiossa. Voisiko joku laittaa YV:nä tilaustunnuksen semmoisesta tilauksesta, jossa on koittanut valita muun kuin ensimmäisen listalta ja tilaus on tullut väärin perille. Pääsisimme katsomaan mitä me olemme Schenkerille ilmoittaneet meidän integraation kautta.
Mun pari viimeistä tilausta on kokeneet tämän kohtalon. ZGJWGCWBT ja ZNVISKLU. Jälkimmäinen on vasta lähetetty, ei saapunut perille, mutta molemmissa noutopisteeksi on päätynyt jotain muuta kuin mitä olen valinnut.

Mulla on oletusvalintana listan 5. noutopiste, joko siksi että olen valinnut sitä aiemmin tai että se on lähin.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
999
Nämä hyvässä alessa!
Tuo on loistava kapistus. Suosittelen. :thumbsup:
Minäkin ostin tuon ja olen kyllä hämmästynyt miten paljon tuosta tulee ilmaa/painetta. Laite on aika vakuuttavan tuntuinen, suhteellisen hiljainen, yllättävän painava ja tukevasti tehty. Odotin kevyttä muovirimpulaa jonka sirisevä ääni riipisi korvia. Kyllä nyt kelpaa tehdä kevätsiivous ;)
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 322
Mun pari viimeistä tilausta on kokeneet tämän kohtalon. ZGJWGCWBT ja ZNVISKLU. Jälkimmäinen on vasta lähetetty, ei saapunut perille, mutta molemmissa noutopisteeksi on päätynyt jotain muuta kuin mitä olen valinnut.

Mulla on oletusvalintana listan 5. noutopiste, joko siksi että olen valinnut sitä aiemmin tai että se on lähin.
Kysyn tästä privassa, koska et ehkä halua, että kerromme missä päin Suomea asustelet :)
 

jm_

Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
138
Onkos ruuhkaa kun 7.4 tehty tilaus (VOQDMXBDN) ei ole vielä liikahtanut? Arkipyhät tietysti välissä mutta varastossa olevan tavaran luulisi tässä ajassa kuljetusyhtiölle päätyvän.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 322
Onkos ruuhkaa kun 7.4 tehty tilaus (VOQDMXBDN) ei ole vielä liikahtanut? Arkipyhät tietysti välissä mutta varastossa olevan tavaran luulisi tässä ajassa kuljetusyhtiölle päätyvän.
Ei ole ruuhkaa, tässä on etsitty kissojen ja koirien kanssa näitä. Näitä piti olla vielä 4 kpl ja yhtään ei ole löytynyt. Olemme pahoillamme ja koitamme löytää nämä kadonneet näytönohjaimet :(
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 449
Viestejä
4 199 887
Jäsenet
70 908
Uusin jäsen
Biurpo

Hinta.fi

Ylös Bottom