Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Liittynyt
17.11.2018
Viestejä
593
Terve, teillä ei ollut mitään b760-emoja listattuna, vai enkö vain onnistunut löytämään niitä?
 
Liittynyt
22.01.2018
Viestejä
95
Moro,

@Datatronic näytätte olevan paljon aktiivisempia täälä, kuin asiakaspalvelussanne niin ajattelin pokeilla tätäkin kautta, jos saataisiin asiaa eteenpäin tilauksestani.
Laitoin teille tänään jo toisen supporticketin ja edelliseen ketjuun olette vastanneet viime viikolla, vaikka
2x sähköpostia tällä viikkoa ilman mitään vastausta. Hetken näytti jo viime viikolla hyvälle, mutta vituiksi se meni taas. Tilauksesta nyt kuukausi ja mitään ei ole tulossa mulle päin.

Uskon, että löydätte oikean asian tätä kautta ilman sen kummempia tietoja.

T: aikataulut vituiks kun vetelöidään.
 
Liittynyt
14.01.2021
Viestejä
8
Moro,

@Datatronic näytätte olevan paljon aktiivisempia täälä, kuin asiakaspalvelussanne niin ajattelin pokeilla tätäkin kautta, jos saataisiin asiaa eteenpäin tilauksestani.
Laitoin teille tänään jo toisen supporticketin ja edelliseen ketjuun olette vastanneet viime viikolla, vaikka
2x sähköpostia tällä viikkoa ilman mitään vastausta. Hetken näytti jo viime viikolla hyvälle, mutta vituiksi se meni taas. Tilauksesta nyt kuukausi ja mitään ei ole tulossa mulle päin.

Uskon, että löydätte oikean asian tätä kautta ilman sen kummempia tietoja.

T: aikataulut vituiks kun vetelöidään.
Et ole ainut jolla ollu viime aikoina ongelmia
 
Liittynyt
22.01.2018
Viestejä
95
Et ole ainut jolla ollu viime aikoina ongelmia
Näin olen ymmärtänyt. Harmi sinänsä, kun on kilpailukykyiset hinnat, hyvä valikoima ja hyviä tarjouksia. Ja nettisivutkin on mieluisat.
Toivottavasti saadaan homma maaliin pian, kuukausi on jo pitkä aika.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 344
Onko tietoa milloin näitä saapuu tukkurilta, ehtisikö vielä tällä viikolla perille?
EDIT: Pari päivää sitten luki, että tukkurilta tulossa 4kpl, nyt näkyy, että tukkureilta tulossa 1kpl. Mutta varastoihin ei ole tullut lisää.
Tuo tarkoittaa, paljon tukkurilla on kyseistä tavaraa, ei se paljon me olemme tilanneet tukkurilta. Tämä tuote on meillä nyt selvityksessä, koska sen varastosaldo ainoalla tukkurilla, jolla sitä on, on tällä hetkellä 1 kpl ja joku muu oli ehtinyt tilata niitä sieltä ennen meitä. Mutta olemme asiaa tukkurilta kysyneet.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 344
Moro,

@Datatronic näytätte olevan paljon aktiivisempia täälä, kuin asiakaspalvelussanne niin ajattelin pokeilla tätäkin kautta, jos saataisiin asiaa eteenpäin tilauksestani.
Laitoin teille tänään jo toisen supporticketin ja edelliseen ketjuun olette vastanneet viime viikolla, vaikka
2x sähköpostia tällä viikkoa ilman mitään vastausta. Hetken näytti jo viime viikolla hyvälle, mutta vituiksi se meni taas. Tilauksesta nyt kuukausi ja mitään ei ole tulossa mulle päin.

Uskon, että löydätte oikean asian tätä kautta ilman sen kummempia tietoja.

T: aikataulut vituiks kun vetelöidään.
Hei
Pakko minun on nyt kuitenkin pyytää jotain kättä pidempää, eli voisitko laittaa privaattiviestinä tilaustunnuksen, jotta voin asiaa selvittää. Tilauksia käsittelee kuitenkin moni ihminen ja myös asiakaspalvelua. En ole tietoinen ongelmatapauksestasi.

Viesteihin on vastattu siten, että vain tämän keskiviikon viestejä on reagoimatta, mutta toki vaikeampiin viesteihin joudutaan tekemään selvitystyötä.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 344
Et ole ainut jolla ollu viime aikoina ongelmia
Kyllä meillä kieltämättä aika kiire on, mutta tilanne on jo olennaisesti parantunut. Toki vielä jonkin verran selvittelemme erittäin kiireisen joulukuun satoa... Kun tilanne ruuhkaantui johti se mm. siihen, että emme ehtineet käsitellä tilauksia riittävän nopeasti eteenpäin tukkuritilauksiksi -> enemmän selvitettävää kun ei ollut tuotteita enää mitä tilata. Siitä sitten syntyi pieni lumipallo. Tälläkin hetkellä meillä on parin päivän viive tässä ja se on liikaa, mutta meillä on tulossa ihan lähiviikkoina ominaisuus, jossa tilausten ostotilaukset automatisoidaan hyvin pitkälti. Tällöin tilanne paranee taas huomattavasti. Lisäksi meillä aloittaa uusi työntekijä ensiviikon alusta.

Pahoittelut kaikille, joille on osunut nyt heikompi kokemus. Meidän varastosta ostettu tavara lähtee edelleen pääsääntöisesti 1-2 päivän sisällä.
 
Liittynyt
22.01.2018
Viestejä
95
Hei
Pakko minun on nyt kuitenkin pyytää jotain kättä pidempää, eli voisitko laittaa privaattiviestinä tilaustunnuksen, jotta voin asiaa selvittää. Tilauksia käsittelee kuitenkin moni ihminen ja myös asiakaspalvelua. En ole tietoinen ongelmatapauksestasi.

Viesteihin on vastattu siten, että vain tämän keskiviikon viestejä on reagoimatta, mutta toki vaikeampiin viesteihin joudutaan tekemään selvitystyötä.
Laitoin YV tilaustunnuksen.
 
Liittynyt
22.01.2018
Viestejä
95
Kyllä meillä kieltämättä aika kiire on, mutta tilanne on jo olennaisesti parantunut. Toki vielä jonkin verran selvittelemme erittäin kiireisen joulukuun satoa... Kun tilanne ruuhkaantui johti se mm. siihen, että emme ehtineet käsitellä tilauksia riittävän nopeasti eteenpäin tukkuritilauksiksi -> enemmän selvitettävää kun ei ollut tuotteita enää mitä tilata. Siitä sitten syntyi pieni lumipallo. Tälläkin hetkellä meillä on parin päivän viive tässä ja se on liikaa, mutta meillä on tulossa ihan lähiviikkoina ominaisuus, jossa tilausten ostotilaukset automatisoidaan hyvin pitkälti. Tällöin tilanne paranee taas huomattavasti. Lisäksi meillä aloittaa uusi työntekijä ensiviikon alusta.

Pahoittelut kaikille, joille on osunut nyt heikompi kokemus. Meidän varastosta ostettu tavara lähtee edelleen pääsääntöisesti 1-2 päivän sisällä.
Tuo automaatio kuulostaa siltä, että se olisi omankin tilauksen pelastanut. Toivon, että saatte asiat rullaamaan kunnolla. Kilpailu tässä komponentti ja elektroniikkahommassa on enemmän kun paikallaan.
 
Liittynyt
12.01.2023
Viestejä
1
Viesteihin on vastattu siten, että vain tämän keskiviikon viestejä on reagoimatta, mutta toki vaikeampiin viesteihin joudutaan tekemään selvitystyötä.
Ei taida aivan pitää paikkaansa, itse ainakin odotan edelleen tiistaina lähetettyyn sähköpostiin vastausta.
 
Liittynyt
22.01.2018
Viestejä
95
@Datatronic laittoi minun asiani kuntoon ja saatiin paketti postiin.
Vaikka asian hoitaminen ja sähköposteihin vastaaminen kesti pitkään, niin olen loppuviimen tyytyväinen.
Toivottavasti jatkossa sujuu sulavammin! :)
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 344
Ei taida aivan pitää paikkaansa, itse ainakin odotan edelleen tiistaina lähetettyyn sähköpostiin vastausta.
Tällöin viestin sisältö on vaatinut lisäselvitytä asiakaspalveluhenkilöltä. Eli ne on luettu sekä vastattu jos heti osattu vastata. Katsoin itse läpi laatikon ja print screeniä en voi ottaa sähköpostilaatikosta mutta kyllä se näin on…
 

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 418
Tällöin viestin sisältö on vaatinut lisäselvitytä asiakaspalveluhenkilöltä. Eli ne on luettu sekä vastattu jos heti osattu vastata. Katsoin itse läpi laatikon ja print screeniä en voi ottaa sähköpostilaatikosta mutta kyllä se näin on…
Tähän vinkkinä @Datatronic että asiakaspalvelijana itsekin vaikutan, niin vastatkaa JOTAIN, niin väki tietää, että meili on mennyt perille ja se on otettu käsittelyyn.

Nimimerkillä omakin tapaus kesti kauan aikaa ilman mitään vastailuja, mutta kun pommitti useemman kerran, niin sitten tuli se viesti, että on käsittelyssä.

Eli kun kerrotte, että viesti on vastaanotettu ja alettu selvittämään, niin se tuo jo selvästi ammattimaisemman asiakaspalvelukuvan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 196
Tähän vinkkinä @Datatronic että asiakaspalvelijana itsekin vaikutan, niin vastatkaa JOTAIN, niin väki tietää, että meili on mennyt perille ja se on otettu käsittelyyn.
Jeps, varsinkin kun ainakaan marraskuussa ei tullut edes mitään automaattivastausta. Itsekin tuolloin olin lähettänyt viestin joka oli palautetta, mitään vastausta en koskaan saanut mutta kaippa se on perille mennyt (Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras. ), en ole halunnut rasittaa asiakaspalvelua sen takia koska kyseessä kuitenkin oli "vain" palaute.

Ilmeisesti tikettijärjestelmä on edelleen Datatronicin suunnittelu- tai hankintalistalla?
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 344
Tähän vinkkinä @Datatronic että asiakaspalvelijana itsekin vaikutan, niin vastatkaa JOTAIN, niin väki tietää, että meili on mennyt perille ja se on otettu käsittelyyn.

Nimimerkillä omakin tapaus kesti kauan aikaa ilman mitään vastailuja, mutta kun pommitti useemman kerran, niin sitten tuli se viesti, että on käsittelyssä.

Eli kun kerrotte, että viesti on vastaanotettu ja alettu selvittämään, niin se tuo jo selvästi ammattimaisemman asiakaspalvelukuvan.
Tämä vaatii sen tikettijärjesrelmän. Se on työn alla eli meillä on muutamia muutoksia joita pitää tehdä meidän yrityksen muissa osastoissa olevan tikettijärjestelmän käyttöönottamiseksi. Haluamme ottaa saman käyttöön myös Datatronicin puolella jotta on yhtenäinen systeemi.
Nyt viestin vastaaminen tai jättäminen luetuksi on yhtäkuin ”tiketti” valmis.
Eli tässäkin on tekemistä. Mutta asioita tehdään kyllä nyt kovaa vauhtia. Nyt on vaan aika monta asiaa samanaikaisesti työn alla.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 344
Jeps, varsinkin kun ainakaan marraskuussa ei tullut edes mitään automaattivastausta. Itsekin tuolloin olin lähettänyt viestin joka oli palautetta, mitään vastausta en koskaan saanut mutta kaippa se on perille mennyt (Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras. ), en ole halunnut rasittaa asiakaspalvelua sen takia koska kyseessä kuitenkin oli "vain" palaute.

Ilmeisesti tikettijärjestelmä on edelleen Datatronicin suunnittelu- tai hankintalistalla?
Täytyy vielä varmistaa että näihinkin ymmärretään vastata. Noihin aikoihin tilanne oli erityisen huono aspassa.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 344
Onko tietoa milloin näitä saapuu tukkurilta, ehtisikö vielä tällä viikolla perille?
EDIT: Pari päivää sitten luki, että tukkurilta tulossa 4kpl, nyt näkyy, että tukkureilta tulossa 1kpl. Mutta varastoihin ei ole tullut lisää.
Nyt näyttää kyllä huonolta tämä. Eli ainoa tukkuri jolla tätä on vahvisti että heillä on valkoisena 1 kpl. Eikö tietoa milloin seuraava erä tulee…
Mustana tätä olisi. Olen pahoillani, joku toinen jälleenmyyjä on nyt ehtinyt 2 kpl sieltä tilata ennen meitä,
 
Liittynyt
31.12.2022
Viestejä
22
Nyt näyttää kyllä huonolta tämä. Eli ainoa tukkuri jolla tätä on vahvisti että heillä on valkoisena 1 kpl. Eikö tietoa milloin seuraava erä tulee…
Mustana tätä olisi. Olen pahoillani, joku toinen jälleenmyyjä on nyt ehtinyt 2 kpl sieltä tilata ennen meitä,
Jees, no tilasin teiltä osia, tuossa muutamapäivä takaperi ja kaikkia muita oli jo teillä varastossa paitsi näitä muisteja, joten voinko jotenki muuttaa tilauksesta muistit pois. Ja lähtiskö tilaus heti, jos tilaus vaiheessa kaikkea muuta oli heti varastossa mutta tällä hetkellä ei.
 
Liittynyt
22.01.2018
Viestejä
95
Tähän vinkkinä @Datatronic että asiakaspalvelijana itsekin vaikutan, niin vastatkaa JOTAIN, niin väki tietää, että meili on mennyt perille ja se on otettu käsittelyyn.

Nimimerkillä omakin tapaus kesti kauan aikaa ilman mitään vastailuja, mutta kun pommitti useemman kerran, niin sitten tuli se viesti, että on käsittelyssä.

Eli kun kerrotte, että viesti on vastaanotettu ja alettu selvittämään, niin se tuo jo selvästi ammattimaisemman asiakaspalvelukuvan.
Tämä on ehdoton homma asiakaspalvelussa, perinteisesti levottomalle suomalaiselle tulee erittäin ahdistunut olo, jos ei saa mitään vastausta. On se sitten palaute, kysely tai ongelma/takuutilanne.
Nimim. tässä casessa juuri kun odotin mitään vastausta 3-5pv per sähköposti, niin alkoi kyllä nyppimään ja seuraavat sähköpostit meni aina kärkkäisemmiksi. :D
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
292
Tilattiin viikonloppuna tämä virtalähde ja muita osia. Onko toimituaika tosiaankin 12-20 päivää tälle?


Ja kiitos teille sinne. Syksyllä tuli useampi tilaus tehtyä ja aina tavarat saapuivat perille. Välillä oli selvittelyä joistakin tuotteista, mutta kaikki hoituivat loppujenlopuksi hyvin ja vastaus tuli kaikkiin viesteihin.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 344
Tilattiin viikonloppuna tämä virtalähde ja muita osia. Onko toimituaika tosiaankin 12-20 päivää tälle?


Ja kiitos teille sinne. Syksyllä tuli useampi tilaus tehtyä ja aina tavarat saapuivat perille. Välillä oli selvittelyä joistakin tuotteista, mutta kaikki hoituivat loppujenlopuksi hyvin ja vastaus tuli kaikkiin viesteihin.
Ei siinä niin kauaa mene. Tämä tukkuri jolta se tulee, niin heillä on erikoinen tapa ilmoittaa saldoille jo tuotteet, jotka ovat heille matkalla ja siitä syystä sivuilla mm. tämän tukkurin kohdalla on pidempi toimitusaika. Kyseinen poweri heillä kuitenkin on jo oikeasti omassa varastossa eli se tulee kyllä ensiviikon alkupuolella meille.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 192
Onko lian li 215 tai 216 saatavuudesta mitään tietoa? Etenkin 215 koteloa on ollut helppo suositella, sillä se on tarjonnut hyvän ilman kierron kohtuuhintaan.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 344
Onko lian li 215 tai 216 saatavuudesta mitään tietoa? Etenkin 215 koteloa on ollut helppo suositella, sillä se on tarjonnut hyvän ilman kierron kohtuuhintaan.
Laitoin kyselyä. On kyllä mennyt aika hyvin kaupaksi nyt tuo kotelo. Tuntui että sitä vastikään lavallinen tuli ja näin se vaan on loppu.
Edelleen yritän metsästää jotain hyviä 750-850wattisia powereita. Vielä ei ole erityistä tällä saralla.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 344
Laitoin kyselyä. On kyllä mennyt aika hyvin kaupaksi nyt tuo kotelo. Tuntui että sitä vastikään lavallinen tuli ja näin se vaan on loppu.
Edelleen yritän metsästää jotain hyviä 750-850wattisia powereita. Vielä ei ole erityistä tällä saralla.
Koteloa tulee reilun 2 viikon päästä meille 2 lavallista. Eli tätä 215 koteloa. 216 kotelolle ei ollut saatavuustietoa.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 192

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 344
Entä @Datatronic olisiko teillä mahdollisuutta laittaa könttähintaisia i5-13400- paketteja?
Meille on tulossa bundleihin vähän liian kalliita emolevyjä tämän prossun seuraksi. Se on hieman vaikeaa löytää semmoista pakettia johon saisi alennuksen kohdilleen, jotta bundlessa olisi asiakkaalle järkeä. Mietitään.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 344
Saisko tän myös tuotesivulle?

Onko myös valkoisena tulossa?

Jotkut haluaa valkoisen kopan niin tuota voisi suositella. Tuohon voisi lisätä kuvan tuotteesta.

Entä valkoisen pop air kopan saatavuudesta tietoa?
Laitoni kyselyä valkoisen Lian lin saatavuudesta ja katalogitoimittajalle palautetta puuttuvasta tuotedatasta.
Samoin kysytty milloin valkoista pop airia taas saadaan!
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
421
Millonka tulossa 7900 XTX esim. Sapphire Nitro+, Powercolor Red Devil ja XFX Speedster Merc 310 jäähyillä?
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 344

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 344
Millonka tulossa 7900 XTX esim. Sapphire Nitro+, Powercolor Red Devil ja XFX Speedster Merc 310 jäähyillä?
Matkalla meille:
PowerColor Radeon RX7900 XTX 24GB Red Devil OC
SAPPHIRE RADEON RX 7900 XTX 24GB Gaming OC DUAL HDMI/DUAL DP GDDR6 (UEFI)
Näiden saatavuus on alkanut paranemaan.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 344
Liittynyt
28.06.2018
Viestejä
18

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 344
Aiemmin kyseltiin Heatsinkillisistä Samsungeista. Nyt olemme saaneet niiden hinnat kohdille:



Tuli myös Akasan heatsinkkejä mutta totesin, että emme pärjää hinnassa, mutta ehkä niistä voi koristeita tehdä meidän myymälään :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
399
Aiemmin kyseltiin Heatsinkillisistä Samsungeista. Nyt olemme saaneet niiden hinnat kohdille:



Tuli myös Akasan heatsinkkejä mutta totesin, että emme pärjää hinnassa, mutta ehkä niistä voi koristeita tehdä meidän myymälään :D
Just etsiskelin ps5 yhteensopivaa ja tais bingo tulla. Onko kivempaa arviota teraselle kuin 12-20pv
 
Liittynyt
22.12.2019
Viestejä
22
Saatteko hommattua tälläsiä kuulokkeita? Hintaan?
Värillä ei väliä, halvin käy.

Epos H3Pro Hybrid
 
Viimeksi muokattu:

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 344
Saatteko hommattua tälläsiä kuulokkeita? Hintaan?
Värillä ei väliä, halvin käy.

Epos H3Pro Hybrid
Tämä on selvityksessä. Vaikka meillä on tukkureita joilla on Epos laitteita niin tätä ei näy. Saattaa olla jokin rajoitettu kanava tällä hetkellä. Emme ole Epoksen kumppaneita.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 164
Viestejä
4 214 181
Jäsenet
71 010
Uusin jäsen
vembula

Hinta.fi

Ylös Bottom