Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520
@Datatronic, ootteko missä vaiheessa jälleen perkaamassa teidän meiliboksia? Itsellä ei kiire ole mutta kunhan kyselen. :)
Voisitko kertoa mihin kellon aikaan ja mikä päivä olet viestin laittanut? Aivan muutamia näin vielä hoitamattomana jotka ovat tätä päivää vanhempia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 645
Voisitko kertoa mihin kellon aikaan ja mikä päivä olet viestin laittanut? Aivan muutamia näin vielä hoitamattomana jotka ovat tätä päivää vanhempia.
Moikka! Just nyt en muistanut katsoa koska laitettu mutta tällä viikolla kuitenkin. Ja se nyt ei ole niin kiireellinen, ajattelin vaan ettei sentään teitä parin viikon backlog enää odota meilissä ja niin ei sentäs vaikuta olevan. :) Maltilla odottelen siis, ei huolta!
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
293
@Datatronic Moikka, miten teillä menee palautukset? Voiko käytetyn/koikeillun tuotteen palauttaa 14 päivän sisällä vai pitääkö olla käyttämätön, kuten teidän nettisivuilla lukee palautusehdoissa?
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520
@Datatronic Moikka, miten teillä menee palautukset? Voiko käytetyn/koikeillun tuotteen palauttaa 14 päivän sisällä vai pitääkö olla käyttämätön, kuten teidän nettisivuilla lukee palautusehdoissa?
Tuotetta voi toki kokeilla, mutta sen on oltava myyntikuntoinen eli kuin uusi eli siihen tuotteeseen kuuluu vain tutustua ennen palautusta. Myös myyntipakkaus pitää olla virheetön. Toki nämä silti B-stokkina myydään, mutta silti tuotteen ja paketin on oltava virheettömässä kunnossa.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520
799,00 € | ASUS TUF Gaming TUF-RX6800XT-O16G-GAMING AMD Radeon RX 6...

Olisi tarvetta Asusin TUF 6800 xt:lle mutta teidän hinta on tällä hetkellä selvästi korkeampi kuin esim.Verkkokauppa.comin 730€. Olisko mahdollista tarkastaa hintaa ?.
Hei!

Reagoimme tähän ja laskimme hintaa 727,90 euroon!

 

Meesteri

Tukijäsen
Liittynyt
12.08.2020
Viestejä
307
Saako hyvitystä, jos on tilannut tuon 5800X3D:n hintaan 394,90€? Hinta näyttäisi taas olevan 379,90€ :think:
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520
Laitappa sähköpostia datatronicille. myynti@datatronic.fi

Uskoisin että saat. Tuskin haluavat lähteä siihen rumbaan että sä palautat ja ostat uuden tilalle.
Näin se juuri on. Hinta nousi hetkeksi, ennenkuin varmistui toinen iso erä. Tällä hetkellä ei ole tietoa, että lisää saapuisi eli huomiseksi tulevien prosessorien jälkeen saldomme toki reilusti plussalla.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
732
Miltähän näyttäisi alustava tilanne tällä ostoskorilla? Uskaltaako lupailla, että jouluksi ehtisi pukinkonttiin? Onkohan paketissa puutteita, jotka eivät osu nyt meikäläisen silmään :D (Windowsin saan hoidettua itse, mutta kasaukseen ei raaski nyt itse tuhlata aikaa.)

 
Liittynyt
20.11.2016
Viestejä
725

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520
Miltähän näyttäisi alustava tilanne tällä ostoskorilla? Uskaltaako lupailla, että jouluksi ehtisi pukinkonttiin? Onkohan paketissa puutteita, jotka eivät osu nyt meikäläisen silmään :D (Windowsin saan hoidettua itse, mutta kasaukseen ei raaski nyt itse tuhlata aikaa.)

Kaikki muu vaikuttaa ihan hyvältä paitsi tuo poweri. Tänään mennyt viimeiset 2 kpl mitä meillä oli ja yksikään tukkuri ei lupaile lisää. Päinvastoin useampi poistanut listoilta ja yksi roikottaa. Eli powerin vaihtaisin ja sitten tilaukseen :)
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520
Muuten kiva, mutta puuttu Wifi. Ehkä BlackFriday tarjouksena ASUS ROG STRIX B660-A GAMING WIFI D4 Intel B660 LGA 1700 ATX & i7-13700k bundle, kun siihen voi näppärästi itse päivittää Raptor Lakea tukevan firmiksen tuolla BIOS FlashBack ominaisuudella...
Pidetään mielessä. Jos ei juuri tuo niin vastaavaa voidaan myös yrittää. Tarjouksissa ollaan toki myös valmistajien ja tukkurien armoilla oman varaston lisäksi. Eli tuolloin toki koitetaan myydä eri portaista varastoa pois eli se määrittää myös tarjouksia.
 
Liittynyt
18.09.2017
Viestejä
17
Laitoin muisit 06-10-22 takuupalautukseen
Takuukäsittelyssä eikä tietoa mikä tilanne?
Sähköpostia laitoin 23.10.22 eikä ole kuulunut mitään
 
Liittynyt
01.02.2018
Viestejä
50
Laitoin 12.10.22 sähköpostia teille koskien takuuta eikä vieläkään olla vastattu? Laitoin siis suoraan sähköpostia ja yhteydenottolomakkeen kautta teidän nettisivuilta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 645
@Datatronic, hei! Tosiaan tiistaina laitoin viestiä teille, nyt muistin sen tarkistaa. Tai laitoin kaksi koska ekaan oli eksynyt väärä nvme. :) Tämä siis kun kyselitte koska olin laittanut teille viestiä. :thumbsup:
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520
Olemme teässä pohtineet, pitäisikö siirtyä tiketöintijärjestelmään, nyt toistaiseksi Datatronicin puolella menty vielä sähköpostilaatikolla, joka jaettu monelle. Nyt kun oli ruuhkaa alkuviikosta niin tietenkin tulee pieni pelko, että osa maileista on jäänyt vahingossa huomiotta. Katsomme läpi vielä uudelleen maileja jos niitä on livahtanut luetuksi ilman että niitä on hoidettu.
 

Age of Computers

Wololo
Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 748
Eräässä harrastusprojektissa on tullut käytettyä Freshdeskiä. Helpottaahan se keissien selaamista ja seurantaa, ettei jää huomaamatta mikään.
 
Liittynyt
01.12.2020
Viestejä
82
Olemme teässä pohtineet, pitäisikö siirtyä tiketöintijärjestelmään, nyt toistaiseksi Datatronicin puolella menty vielä sähköpostilaatikolla, joka jaettu monelle. Nyt kun oli ruuhkaa alkuviikosta niin tietenkin tulee pieni pelko, että osa maileista on jäänyt vahingossa huomiotta. Katsomme läpi vielä uudelleen maileja jos niitä on livahtanut luetuksi ilman että niitä on hoidettu.
Hyvä idea! Helpottaa varmasti hommia.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
27
Ilmeisesti jos tukkureilla tavaraa olemassa mutta teillä näyttää saldoksi negatiivista, voi olettaa että tavaraa taas teillä hyllyssä muutamien päivien kuluttua? Tarkemmin sanottuna kyseessä Ryzen 5600 prossu.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520
Ilmeisesti jos tukkureilla tavaraa olemassa mutta teillä näyttää saldoksi negatiivista, voi olettaa että tavaraa taas teillä hyllyssä muutamien päivien kuluttua? Tarkemmin sanottuna kyseessä Ryzen 5600 prossu.
Kyllä vain. Ryzen 5600 lähti tänään tulemaan meille päin 20 kpl kuten myös 5600x:ää ja 5600g:tä sekä 5500:sta. Kaikkia 20 kpl mutta mennee keskiviikkoon että ovat meillä. Nämä tulee nyt vähän kauempaa, jotta saadaan pidettyä mahdollisimman hyvä hinta :)
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520
5800X3D 88 kpl lähetyksestä tänään saapui 40 perille ja yksi paketti jossa on 48 prosessoria on jäänyt Vantaalle. Fedex vetää taas hyvin! Toivotaan että ma-ti sektorilla tulisi loputkin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
23
Oliko jotain AMD bundlea tarjolla? (emo, prossu, muistit) Jos ei niin olisiko paha tehdä tarjolle?
 

Snowman

Peräsmies
Liittynyt
09.02.2017
Viestejä
1 436
B450/B550 -sarjan perusmallin emolevyä jos saa varovaisesti toivoa black friday -tarjouksiin, niin saatte varmasti yhden uuden asiakkaan :kippis:
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
91
Jos teiltä tilaa jotain niin miksi ette vastaa meileihin mitenkään? Käytin juuri noin 2700 euroa teille ja homma meni ihan vituiksi.
 
Liittynyt
01.12.2020
Viestejä
82
Jos teiltä tilaa jotain niin miksi ette vastaa meileihin mitenkään? Käytin juuri noin 2700 euroa teille ja homma meni ihan vituiksi.
Ihan mielenkiinnosta, kun itsellä ajatuksissa laittaa tilausta sisään, että millä tavalla hommat epäonnistuivat?
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
91
Siis minulle tuli kone, joka oli muuten koottu mutta toisessa paketissa tuli virtalähde. Jos virtalähde ja loput koneesta olisivat yhteensopimattomia niin olisin toivonut, että minulle huomautetaan tästä ja olisin tilanut toisen virtalähteen. Nyt siis minulla on kone ilman virtalähdettä.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 728
Siis minulle tuli kone, joka oli muuten koottu mutta toisessa paketissa tuli virtalähde. Jos virtalähde ja loput koneesta olisivat yhteensopimattomia niin olisin toivonut, että minulle huomautetaan tästä ja olisin tilanut toisen virtalähteen. Nyt siis minulla on kone ilman virtalähdettä.
Siis eihän se että virtalähde toimitetaan toisessa paketissa ole todiste ettei ole yhteensopiva. Minkä virtalähteen valitsit? Valitsitko ketjussa ehdotetun virtalähteen? Jos kyllä, on se sopiva.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
91
Itseasiassa en valinnut sitä mitä mainitsit vaan tehokkaamman. Idea oli, että ostaisin tyyliin vuoden päästä uuden näytönohjaimen ja kone olisi virtalähteen puolesta riittävä.
 

Liitteet

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 728
Itseasiassa en valinnut sitä mitä mainitsit vaan tehokkaamman. Idea oli, että ostaisin tyyliin vuoden päästä uuden näytönohjaimen ja kone olisi virtalähteen puolesta riittävä.
Kyllä tuon pitäisi olla yhteensopiva. Kotelon specseissä sanotaan että 170mm on virtalähteen maksimi pituus ja tuo on just sen 170 mm
 
Liittynyt
17.06.2020
Viestejä
305
Ja katsoin kuvia, Pop Air kotelon edessä on kiintolevykehikko. Mutta sen voi irroittaa.
sen kanssa tai ilman, siellä on runsaasti tilaa kaapeleille.

edit: typistin vastausta, Ekassa oli mittoja lähinnä.
 
Viimeksi muokattu:

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520
Siis minulle tuli kone, joka oli muuten koottu mutta toisessa paketissa tuli virtalähde. Jos virtalähde ja loput koneesta olisivat yhteensopimattomia niin olisin toivonut, että minulle huomautetaan tästä ja olisin tilanut toisen virtalähteen. Nyt siis minulla on kone ilman virtalähdettä.
Tämä kuulostaa kyllä erikoiselta. Mielelläni selvittäisin asian. Milloin olet viestiä meille laittanut? Eilen lauantaina pyhä päivän takia emme olleet auki eli perjantaina iltapäivällä on viimeeksi viesteihin vastattu.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
91
Joo siis joskus nuorempana kasailin itse koneita, joten tämä ei ole niin iso asia. Ihmettelen vain logiikkaa tuon takana, että kone on muuten kasattu mutta virtalaähde tulee eri paketissa.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520
Joo siis joskus nuorempana kasailin itse koneita, joten tämä ei ole niin iso asia. Ihmettelen vain logiikkaa tuon takana, että kone on muuten kasattu mutta virtalaähde tulee eri paketissa.
Niin ei missään tapauksessa kuuluisi olla ja haluankin asian selvittää. Luulen että löysin viestisi meille ja se on lauantailta jonka takia siihen ei ole vielä vastattu eli olimme pyhäinpäivän takia lauantaina kiinni. Palaan maanataina kun olen päässyt keskustelemaan heidän kanssa jotka tästä jotain tietävät…
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
91
Joo siis kone tuli perjantaina ja lauantaina kello 10.50 laitoin meiliä. Tosin kuten sanoin niin heti, kun sain teiltä tilausvahvistuksen niin eisitin kysymyksen, johon ei vastattu. Tosin tämä asia jo selvisi muuta kautta. Ei tämä nyt ole mikään maata kaatava asia. Tiedän omasta työstä, jos sähköposteja tulee sadoittain niin aina joku niistä hukkuu johonkin.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 728
Joo siis joskus nuorempana kasailin itse koneita, joten tämä ei ole niin iso asia. Ihmettelen vain logiikkaa tuon takana, että kone on muuten kasattu mutta virtalaähde tulee eri paketissa.
Nyt ymmärsin mistä on kyse. Olin jotenkin lukenut huonosti ja ajatellut, että osat tuli kahdessa eri paketissa ilman kasausta. Niin paljon linkannut noita ehdotuksia etten muistanut sun ottaneen kasauksen.

Ilman muuta pitäisi olla asennettuna tai otettu yhteyttä ettei ole yhteensopiva.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520
Joo siis kone tuli perjantaina ja lauantaina kello 10.50 laitoin meiliä. Tosin kuten sanoin niin heti, kun sain teiltä tilausvahvistuksen niin eisitin kysymyksen, johon ei vastattu. Tosin tämä asia jo selvisi muuta kautta. Ei tämä nyt ole mikään maata kaatava asia. Tiedän omasta työstä, jos sähköposteja tulee sadoittain niin aina joku niistä hukkuu johonkin.
Todennäköisesti löysin tilauksesi ja siinä on 2 virtalähdettä ja toinen on asennettu koneeseen ja toinen on toimitettu erikseen. Varmaankin näppäilyvirhe tilauksessa?
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 728
Todennäköisesti löysin tilauksesi ja siinä on 2 virtalähdettä ja toinen on asennettu koneeseen ja toinen on toimitettu erikseen. Varmaankin näppäilyvirhe tilauksessa?
Jatkossa olisi ehkä hyvä kysästä asiakkaalta mitä hän haluaa, jos on tilattu kasaus mutta ostoskorissa on ns "ylimääräisiä osia". Harvemmin asiakas tilaa konepaketin ja ylimääräisiä osia.

Ei tarvii asiakkaan näppäilyvirheen takia alkaa palauttelemaan eikä teille tulisi palautuksesta kuluja. Itse ainakin arvostaisin jos kysyisistte huomattuanne tilanteen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 253
Jatkossa olisi ehkä hyvä kysästä asiakkaalta mitä hän haluaa, jos on tilattu kasaus mutta ostoskorissa on ns "ylimääräisiä osia". Harvemmin asiakas tilaa konepaketin ja ylimääräisiä osia.

Ei tarvii asiakkaan näppäilyvirheen takia alkaa palauttelemaan eikä teille tulisi palautuksesta kuluja. Itse ainakin arvostaisin jos kysyisistte huomattuanne tilanteen.
Jotain vastuuta nyt asiakkaan pitää myös kantaa.

Seuraavaksi sitten kun asiakas ei vastaa viestiin, mennyt roskaposteihin niin alkaa itku kun tilausta ei toimitettu ajoissa vaikka ylimääräiseksi tilattu virtalähde oli tarkoitettu kaverille tai kakkoskoneeseen.

Tilauksen tiedot näkee tilausta tehdessä, omilta sivuilta ja mallissa vielä. Huolellisuutta ja vastuuta.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520
Jatkossa olisi ehkä hyvä kysästä asiakkaalta mitä hän haluaa, jos on tilattu kasaus mutta ostoskorissa on ns "ylimääräisiä osia". Harvemmin asiakas tilaa konepaketin ja ylimääräisiä osia.

Ei tarvii asiakkaan näppäilyvirheen takia alkaa palauttelemaan eikä teille tulisi palautuksesta kuluja. Itse ainakin arvostaisin jos kysyisistte huomattuanne tilanteen.
Tässä tapauksessa tuon olisi voinut kyllä varmaan arvata, mutta kasattujenkin koneiden mukana menee muitakin komponentteja, varmaan joskus tuunataan vielä kakkoskonetta tai ne on enemmän accessories tyyppisiä, mutta pitää kyllä paikkansa, että harvemmin kaksi tehokasta poweria on tämmöisellä tilauksella.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 728
Jotain vastuuta nyt asiakkaan pitää myös kantaa.

Seuraavaksi sitten kun asiakas ei vastaa viestiin, mennyt roskaposteihin niin alkaa itku kun tilausta ei toimitettu ajoissa vaikka ylimääräiseksi tilattu virtalähde oli tarkoitettu kaverille tai kakkoskoneeseen.

Tilauksen tiedot näkee tilausta tehdessä, omilta sivuilta ja mallissa vielä. Huolellisuutta ja vastuuta.
Kyllä, asiakkaalla on vastuu tilauksestaan.
Mutta ajattelin ettei kasattujen koneiden mukana yleensä osteta "ylimääräisiä osia". Siksi ehdotin että kysyvät. Ja jos ostetaan vaikka kaksi samaa osaa, niin siinä kun otetaan kasaus työnalle (tilauksen käsittelyn yhteydessä kun katsotaan millon tämä kone tullaan kasaamaan) olisin henkilökohtaisesti pistänyt viestiä ja jos ei pariin päivään vastata mitään, olisin toiminut niinkuin nyt toimittiin.

Mutta jos kerran varsin usein ostetaan "ylimääräisiä osia", niin ymmärrän ettei asiaa ajateltu, vaan kasattiin kone ja toimitettiin tilaus.
 
Liittynyt
20.11.2016
Viestejä
725
Siis minulle tuli kone, joka oli muuten koottu mutta toisessa paketissa tuli virtalähde. Jos virtalähde ja loput koneesta olisivat yhteensopimattomia niin olisin toivonut, että minulle huomautetaan tästä ja olisin tilanut toisen virtalähteen. Nyt siis minulla on kone ilman virtalähdettä.
Nyt saatiin myös Datatronicin ihan looginen selitys tähän tilaukseen, että asiakas on tilannut kaksi virtalähdettä - toinen oli koneessa ja toinen erillisenä pakettina, ihan kuten olet tilannut. Haluatko siis vielä avata hieman tarkemmin tätä sinun väitettä, että "Nyt mulla on kone ilman virtalähdettä."

Oliko siis todellakin niin, että sait kasatun koneen ilman virtalähdettä vai tuliko sieltä ihan juuri ne osat mitä sitä olit tilannut ja konekkin toimi ilman ongelmia, mutta et vain ollut osannut katsoa, että koneessa on virtalähde mukana?
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 520
Nyt saatiin myös Datatronicin ihan looginen selitys tähän tilaukseen, että asiakas on tilannut kaksi virtalähdettä - toinen oli koneessa ja toinen erillisenä pakettina, ihan kuten olet tilannut. Haluatko siis vielä avata hieman tarkemmin tätä sinun väitettä, että "Nyt mulla on kone ilman virtalähdettä."

Oliko siis todellakin niin, että sait kasatun koneen ilman virtalähdettä vai tuliko sieltä ihan juuri ne osat mitä sitä olit tilannut ja konekkin toimi ilman ongelmia, mutta et vain ollut osannut katsoa, että koneessa on virtalähde mukana?
Virtalähdehän on nykyisin aika hyvin piilossa kotelossa. Ja kun asiakas on kuitenkin suunnitellut tilata yhden virtalähteen niin kyllähän sitä nopesti ajateltuna voisi ajatella, että hassusti on käynyt, kun virtalähde on erillisessä boksissa.

Onko toivomuksia Black Friday alennuksista kenelläkään? Toivomme ns. kategoriasta alennusta eli esim. 850 w virtalähde. Juuri yksittäisen tietyn tuotteen alennukseen saaminen on aina vähän haasteellista, helpompaa kilpailuttaa useampia vaihtoehtoja :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 161
Viestejä
4 319 078
Jäsenet
71 977
Uusin jäsen
Pikkupöllö_65

Hinta.fi

Ylös Bottom