Hei,Onko tämän sivun maininta Matkahuollosta joku vanha jäänne?
Olisi kyllä hyvä olla käytettävissä sekin:
Matkahuollon automaatilla käynti töiden jälkeen kun tekee vain kilometrin lisän kotimatkaan ja kesäkelissä polkupyörällä ei sitäkään.
Postin noutopisteessä käynti taas tarkoittaa 10 km koukkausta.
Ja Schenkerin oletuksena arpoma noutopaikka jo ~20 km lisämatkaa/parhaimmillaan (itse valiten) sama 10 km Postin kanssa.
Hei,Mieluusti itse näkisin ilmaisena toimitusvaihtoehtona jonkun muun kuin DB Schenkerin. Lähin noutopiste on lähes aina täynnä ja ohjautuu kauemmas paikkaan, jonne ei ole ikinä mitään menoja.
Lisäksi DB Schenkerin verkkoseuranta on lähes aina jäljessä tai muuten vain näyttää virheellisesti paketin olinpaikan. Esimerkiksi viime tilauksen kohdalla näytti olevan vielä jossain ihan muualla vaikka oli jo noudettavissa. Onneksi tuli sentään tekstiviesti.
Hei,Tilaamassani konepaketissa on ollut kaikkien osien kohdalla tilana "Varattu tilaukselle" muutaman päivän ajan.
Tuleeko tilauksen tietoihin merkintä, kun konepaketti on kasausjonossa ja/tai otettu työnalle kasaukseen?
Mikäli näin ei ole, niin tässä kehitysehdotus tilausjärjestelmän parantamiseksi. En haluaisi kuormittaa asiakaspalvelua turhilla väliaikatiedusteluilla, jos tilauksen etenemisen näkisi suoraan tilauksen tiedoista.
Hei,Hei
Onko tilaus MFQOHFREF lähtemässä tänää kuljetukseen, kun viime viikolla oli tullu et kotelo tulisi 18.päivä ja nyt ne on varattu tilaukselle.
Onko tuon nestejäähdyttimen tilanne mikä, kun itse laitetta ei enää näytä olevan myynnissä verkkokaupassa.
Itsekin ihmetellyt tätä asiakaspalvelu asiaa, varsinkin teidän sloganin valossa. Näyttäisi siltä että näitä aspa ongelmia on ollut pitkän aikaa. Ajattelin että jos tämä asia olisi oikaistavissa nopeasti ja helposti niin ehkä se olisi jo tehty. Mutta minä en nyt tietenkää tiedä teidän aspa systeemin toiminnasta mitään, eli siitä, mikä siellä on vialla.Tähän on kyllä kiinnitetty huomiota. Tilausmäärät ovat nyt ihan tavanomaisia ja asiakaspalvelun pitäisi pysyä ihan hyvin ajantasalla ja päällisin puolin siltä näyttääkin eli nytkin lukemattomia viestejä kuitenkin vain 72 kappaletta. Tässä on nyt ennemminkin laadullista ongelmaa johon pitää nyt keskittyä. Ja siihen kyllä nyt myös keskitytään. Enään ei ole kyse kyllä ruuhkasta, sitä ei enää ole. Jonkinverran "härdelliä" aiheuttaa nyt nämä tilajärjestelyt, jossa tiloja laajennetaan. Mutta se ei toki asiakast lohduta.
Pahoittelut tilanteesta ja se oikaistaan pikaisesti.
Sähköpostiin ei saa vastausta eikä kyllä foorumillekaan. Ihme puuhastelua.Sähköposteja tuntuu vieläkin jäävän vastaamatta - jokos se tikettijärjestelmä on edistynyt vai onko edelleen suunnitteluasteella? Kuvittelisin, että helpompaa se teillekin olisi, että asiakkaiden ei tarvitsisi foorumilla huudella, saati sitten minkälainen imagohaitta siitä tulee vaikka täällä olettekin yleensä vastanneet nopeasti. Varsinkin kun kaikki asiaat tuskin lukevat io-techin foorumeita..
Moi, kiitos vastauksesta.Volyymin vuoksi Schenker pysyy kuitenkin toistaiseksi meidän ilmaisena toimitusvaihtoehtona.
Teemme toimenpiteitä, jotta pääsisimme sloganiin. Asiakaspalvelussa ei ole niinkään ruuhkaa niin meidän on selvitettävä miksi viestejä jää vastaamatta, vaikka ne on merkitty käsitellyksi. Saattaa olla että osa viesteistä lähetetään esim. kolleegalle selvitettäväksi ja niitä sitten unohtuu hoitaa matkalla kun meillä ei vielä ole tiketöintijärjestelmää Datatronicin puolella.Itsekin ihmetellyt tätä asiakaspalvelu asiaa, varsinkin teidän sloganin valossa. Näyttäisi siltä että näitä aspa ongelmia on ollut pitkän aikaa. Ajattelin että jos tämä asia olisi oikaistavissa nopeasti ja helposti niin ehkä se olisi jo tehty. Mutta minä en nyt tietenkää tiedä teidän aspa systeemin toiminnasta mitään, eli siitä, mikä siellä on vialla.
Tuli tuota Timo2 kommenttia lukiessa mieleen että olisko aika vaihtaa firman iskulause, slogani Datatronic - Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.
Hinnat ovat kyllä hyvät, asiakaspalvelusta voisi ehkä ennemmin sanoa että se on tyydyttävää tai 'hyvällä onnella' toimivaa.
Meillä on tiketöintijärjestelmä meidän It-tuessa ja muuallakin, mutta siinä on tiettyjä puutteita, lähinnä ns. mailiklientissä ja mm. sähköposteihin upotetuissa kuvissa yms ja näitä yritämme ratkoa, jotta olisi toimivaa ottaa myös Datatronicin puolelle tiketöintijärjestelmä.Sähköposteja tuntuu vieläkin jäävän vastaamatta - jokos se tikettijärjestelmä on edistynyt vai onko edelleen suunnitteluasteella? Kuvittelisin, että helpompaa se teillekin olisi, että asiakkaiden ei tarvitsisi foorumilla huudella, saati sitten minkälainen imagohaitta siitä tulee vaikka täällä olettekin yleensä vastanneet nopeasti. Varsinkin kun kaikki asiaat tuskin lukevat io-techin foorumeita..
Tämä tilaus on tosiaan lähetettävänä ja onkin tilauskäsittelyruudulla. Tämän pitäisi kyllä huomenna lähteä matkaan, pahoittelut että emme saaneet tänään matkaan.Hei, miksi tilauksessa CVRAXCTBG lukee että "tilattu tukkurilta 3-10pv" vaikka saldot näytti että kaikki tilaamani osat olisi hyllyssä?
Selvitän tämän. Tämä tosiaan on ollutkin käsittelyssä ja toivottavasti sodimm ei ole kadoksissa Tämän olisi pitänyt jo lähteä kyllä koska tilaus tehty jo torstaina.Millä mallilla mahtaa olla tilaus: RAKCVOCZP
Tuotteita oli hyllyssä, kun tilasin ja onkin varattuna tilaukselle.
Tarkoitamme sitä, että meidän volyymit eivät riitä siihen, että pystyisimme neuvottelemaan usean hyvän diilin eri rahtiyhtiöiden kanssa. Kun volyymi keskitetään Schenkerille saamme yhden kilpailukykyisen hinnan. Kun saamme volyymiä riittävästi kasvatettua, pystymme sopimaan seuraavan sopimuksen, jossa saamme riittävän volyymialennuksen.Moi, kiitos vastauksesta.
Tarkoitatteko volyymillä siis sitä, että valtaosa asiakkaistanne valitsee Schenkerin? Luulen, että tuo johtuu ihan siitä, että sen valitsemalla säästää alk. 5,90€/tilaus (toimituskulut).
Kiitos vinkeistä! Tutkimme asiaa.Datatronicin valikoimassa näyttäisi ehkä olevan pientä vajetta edullisten Airflow-mATX-koteloiden suhteen eli olisiko mahdollista saada näitä valikoimaan ellei saatavuus ole mahdottomuus? Esim.
Trinity Mini-G-BK-V3 versio, V2 on jo valikoimassaTrinity Mini - AeroCool
Featuring space grey metallic paint finishing with an acrylic front panel design, this case allows for clear viewing of your front LED fans.aerocool.io
Ja tämä Montech AIR 100 joka on mielestäni paras halpa mATX koppa!AIR 100 ARGB Black
Telon Co., Ltd. has been engaged in Taiwanese PC industry for more than 30 years. And its team includes experienced engineers & designers and after-sales personnel.www.montechpc.com
Tämä johtuu siitä, että tilauksen "statuksia" ei ole niin montaa eli ns. hyvät jälkitoimitukset ovat tässä 3-10 päivää statuksessa, mutta tilauksen yksityiskohdista näkyy, että tuon pitäisi saapua 3 päivässä tilauksesta eli tuon alkuperäisen arvion mukaisesti.OYICVRCOY
Nyt tilaushistoriassa lukee 3-10pv.
Olen aikasta varma ettö kotelon osalta luki toimitusajaksi 2-4tpv kun tilauksen tein.
Tämmöset on kyllä varsin ikäviä tapauksia. Todellisuus saattaa olla että molemmat on oikeassa. Jos siellä on joku liitin ollu sinun emolla löystynyt / hapettunut kontaktiltaan niin se voi olla että vika on ollut todellinen ja on ollut virtojen kanssa ongelmia. Kun irroitit virtalähteen, kytkit toisen tilalle, liitokset "puhdistuu" siinä ja alkaa taas toimia. Vikaa ei enää löydy Datatronicilla ja se voi olla että jos kytket virtalähteen käyttöön, vikaa ei taas esiinny. Toisaalta kyseessä voi olla virtalähteessä oleva murtunut juotoskin, ne on kans semmoisia että kun sen lähettää postilla tai muuten täryyttää niin voi olla että menee pitkäänkin ennenkuin vika taas esiintyy. Eipä nuista koskaan tiedä, vaikeita vikoja...Mitäköhän tekisi. Reilu kolme viikkoa sitten tietokone, joka ollut reilun vuoden käytössä, alkui itsestään sammua yhtäkkiä ja aina ei saanut käynnistyttyä takaisin windowsiin vasta kun virrat kävi ottamassa pois. Muutaman kerran jäi tilaan, että tuulettimet alkoivat huutamaan ja mitään ei tapahtunut siitä. Reilut kolme päivää silloin itse selvittelin kaikenlaista ja asensin uusiksi jne ja ei mitään löytynyt. Erikoisinta just oli, että ne sammumiset tapahtuivat ihan pienellä kuormalla tai koneen käytännössä idlatessa. Vasta, kun otin virtalähteen ja sen kaapelit pois ja laitoin vanhan kaapista löytyvän virtalähteen ja sen kaapelit tilalle niin loppui nämä. Virtalähde: Corsair RM750 virtalähdeyksikkö 750 W 20+4 pin ATX ATX Musta, Tuotekoodi: CP-9020195-EU. Toimitin tämän Datatronicille takuukäsittelyyn. Vihdoin tänään sitä tutkittiin ja teknikko ilmoitti, että ei mitään vikaa, laitetaanko takaisin. Tai jos haluan, niin voidaan laittaa tukkurille vielä, mutta jos ei siellä mene takuuseen, niin 65e käsittelymaksu. Postikuluja meni jo reilu 10e toimittaa virtalähde takuukäsittelyyn ja jos 65e realisoituisi niin alettaisiin olla lähellä jo ostohintaa 89,90e.
Toisaalta itse tuskailin sen yli kolmepäivää selvittäen ja ongelma katosi vaihtamalla virtalähdettä. Toisaalta tuo worst case ja maksanut tuplasti virtalähteen ja ollut viikkoja ilman sitä. Mitä arvon kanssadataajat tekisivät?
Tuolla kun lukee "Toimitus 2 pv päästä eli 22.02.2024", tarkoittaako tuo sitä että torstaina tulee teille vaiko tännepäin?Tämä johtuu siitä, että tilauksen "statuksia" ei ole niin montaa eli ns. hyvät jälkitoimitukset ovat tässä 3-10 päivää statuksessa, mutta tilauksen yksityiskohdista näkyy, että tuon pitäisi saapua 3 päivässä tilauksesta eli tuon alkuperäisen arvion mukaisesti.
Kaverilla aikoinaan lähes samanlaista ongelmaa ja vika oli näytönohjaimessa.Mitäköhän tekisi. Reilu kolme viikkoa sitten tietokone, joka ollut reilun vuoden käytössä, alkui itsestään sammua yhtäkkiä ja aina ei saanut käynnistyttyä takaisin windowsiin vasta kun virrat kävi ottamassa pois. Muutaman kerran jäi tilaan, että tuulettimet alkoivat huutamaan ja mitään ei tapahtunut siitä. Reilut kolme päivää silloin itse selvittelin kaikenlaista ja asensin uusiksi jne ja ei mitään löytynyt. Erikoisinta just oli, että ne sammumiset tapahtuivat ihan pienellä kuormalla tai koneen käytännössä idlatessa. Vasta, kun otin virtalähteen ja sen kaapelit pois ja laitoin vanhan kaapista löytyvän virtalähteen ja sen kaapelit tilalle niin loppui nämä. Virtalähde: Corsair RM750 virtalähdeyksikkö 750 W 20+4 pin ATX ATX Musta, Tuotekoodi: CP-9020195-EU. Toimitin tämän Datatronicille takuukäsittelyyn. Vihdoin tänään sitä tutkittiin ja teknikko ilmoitti, että ei mitään vikaa, laitetaanko takaisin. Tai jos haluan, niin voidaan laittaa tukkurille vielä, mutta jos ei siellä mene takuuseen, niin 65e käsittelymaksu. Postikuluja meni jo reilu 10e toimittaa virtalähde takuukäsittelyyn ja jos 65e realisoituisi niin alettaisiin olla lähellä jo ostohintaa 89,90e.
Toisaalta itse tuskailin sen yli kolmepäivää selvittäen ja ongelma katosi vaihtamalla virtalähdettä. Toisaalta tuo worst case ja maksanut tuplasti virtalähteen ja ollut viikkoja ilman sitä. Mitä arvon kanssadataajat tekisivät?
Tuon 5,9 kyllä mielellään maksaisi Maksahuollosta/Pakettipisteestä/PostNordista (olikohan siinä automaatissa vielä neljäskin nimi) niin saisi paketin aina helposti samana päivänä.Hei,
Kyllä tuo maininta Matkahuollosta on hieman vanhaa tietoa. Laitetaan korjaukseen.
Harmi, että Schenkerin sekä Postin noutopiste osuu teidän kohdalla ikävän kauas.
Osan seurannan viiveistä voisi selittää se että kuljettajilla/autoilla lienee vähän tiukat aikataulut ruveta skannaamaan kymmeniä tarroja.Schenkerin seurannasta on tullut paljon palautetta ja se ei tosin ole aina täysin toimiva/tarkka. Olemme antaneet tästä myös palautetta Schenkerille.
Toivottavasti he keksivät toimivia ratkaisuja tulevaisuudessa seurantapalvelun parantamiseksi.
Minne Avatar koodin pitäisi tulla? Ei ole ainakaan sähköpostiin tullut vieläNyt pitää selvitellä propellihatuilta. Tuon takuutiedon pitäisi tulla ihan samasta paikasta sekä verkkokauppaan että kuiteille. Mutta siis 10 vuotta on verkkokaupassa jolloin se on luvattu takuun pituus.
Lähetämme Avatar koodin. Tämä tilaus on tehty kampanjan aikana vaikka lähetetty sen jälkeen ja selvästi nyt hieman on inhimilliset virheet tämän tiimoilta kasvaneet. Pahoittelut.
Joko tämä on lähtenyt? Status ei ole muuttunut miksikään.Tämä tilaus on tosiaan lähetettävänä ja onkin tilauskäsittelyruudulla. Tämän pitäisi kyllä huomenna lähteä matkaan, pahoittelut että emme saaneet tänään matkaan.
KGFYGKLXS tarina jatkuu. Kaikki osat on vihreällä, eikä kone ole kasausjonossa. Viime viikon maanantaina vaihdettiin näyttis sellaiseen jota teiltä suositeltiin ja piti olla saatavilla nopeasti että pääsisi loppuviikosta kasaukseen ja meninpä hölmönä vielä maksamaankin tästä lystistä vähän lisää. Meni jo, eikä tippaakaan innosta länkyttää täällä mutta vähän pelottaa että jos ei itse kysele perään niin ei mitään tapahdu tälläkään viikolla.
Muksulle ei näin kolmen viikon päässä tilauksesta enää viitsi edes valehdella että kyllä se uusi kone sieltä vielä tulee, kun on jo pariin kertaan puhelimessa lupailtu että homma etenee ja mitään ei tapahdu.
Mikä on status sodimmillä? Se on tärkein ja alkaa tarve painaa.Selvitän tämän. Tämä tosiaan on ollutkin käsittelyssä ja toivottavasti sodimm ei ole kadoksissa Tämän olisi pitänyt jo lähteä kyllä koska tilaus tehty jo torstaina.
sama kokemusOnko bonusjärjestelmää jotenkin muutettu niin että kaikista komponenteista ei saa bonusta? Tilasin äsken EXOS X18 16TB levyn niin ei näemmä tullut mitään. Käytin myös myydyinpiä prossuja korissa niin ei antanut niillekkään mitään.
Joo joistakin saa ja joistakin ei.Onko bonusjärjestelmää jotenkin muutettu niin että kaikista komponenteista ei saa bonusta? Tilasin äsken EXOS X18 16TB levyn niin ei näemmä tullut mitään. Käytin myös myydyinpiä prossuja korissa niin ei antanut niillekkään mitään.
Sainkin nyt sähköpostia tapaukseen liittyen. Kiitokset vastauksesta.Onkos minkälainen vastausviive tällä hetkellä reklamaatioihin. Laitoin teille lauantaina mailia exos18 levystä mikä ilmeisesti doa.
Hei,Mikä on status sodimmillä? Se on tärkein ja alkaa tarve painaa.
RAKCVOCZP
Hei,Onko bonusjärjestelmää jotenkin muutettu niin että kaikista komponenteista ei saa bonusta? Tilasin äsken EXOS X18 16TB levyn niin ei näemmä tullut mitään. Käytin myös myydyinpiä prossuja korissa niin ei antanut niillekkään mitään.
Hei,Kysyn tilauksesta RHHCBNMNQ
Näyttää että osat on laitettu tilaukseen, mutta mitä tämä tarkoittaa ajallisesti, tarviiko minun kuinka kauan odottaa tilauksen lähetystä?
Hei,Kuinkas nopeasti lähetyksestä Schenkeri Datatronicin lähetykset pk-seudulla on yleensä saanut toimitettua?
Hei,Koskas uusia QD-OLEDeja on tulossa? Esimerkiksi Alienware AW2725DF tai MSI MPG 271QRX?
Verkkosivunne ilmoittaa, että kyseistä mallia olisi 0 kpl varastossa ja 0 kpl tukkureilla. Koskas olisi odotettavissa, että tulisi varastoon tätä (MSI MPG 271QRX)?Hei,
Alienwarea ei löydy vielä tukkureilta. MSI löytyy ja on vartin sisällä myynissä meidän verkkokaupassa
Tässä linkki: Hakutulos "QD-OLED"