Olen ostanut paljon tavaraa teiltä viimeisen viiden vuoden aikana, varmaankin10000 eurolla. Ja ostan todennäköisesti jatkossakin.
Kovin on vähentyneet kotimaiset kaupat, ja haluan tukea niitä, jotka jaksavat yrittää.
Hinnat teillä on pääsääntöisesti hyvinkin kilpailukykyisiä. Ymmärrän, että on vaikeaa kilpailla suurien ketjujen kanssa.
Asiakaspalveluun teidän pitäisi panostaa, ja informoida edes muutamalla viestillä tilauksen kulusta ja tilauksen saatavuusongelmista.
Hankalaksi olen kokenut yhteyden pidon. Puhelimella vaikea saada yhteyttä, ellei yritä monta monituista kertaa. Sähköposti tuntuu monesti "hukkuvan" matkalle.
Tyytyväinen asiakas on valmis maksamaan vaikka vähän extraa. Ainakin minä.
Lienee ongelmallista elää tukkureiden saldojen ja lupausten varassa, joten ei kannata antaa yli optimistisia toimitus arvioita.
Kyllä minä maltan odottaa sen kuukauden tai kaksi. Nykyään on tavallista, että odotetaan pakettia käsi pitkällä jo seuraavaksi päiväksi.
Viikkoon jos ei kuulu, niin ollaan paniikissa.
Laskulla tilatessa, tai klarnan saa tavara ensin, maksa sitten tavoilla tilatessa on muutaman kerran lasku erääntynyt ennenkuin tavarat on toimitettu.
Koskaan en ole palauttanut mitään teille, joten takuupalautusten toimivuudesta en osaa sanoa mitään. Toimivia olleet ja käytössä.
Ei muuta kuin hyvää jatkoa.