Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Sekoilin oman tilaukseni kanssa ja sitä piti muuttaa. Datatronic on saanut paljon foorumilla lokaa toimitusajoista, mutta mielestäni asiakaspalvelu (puhelimitse) oli avoimena niistä, että tietyissä osissa kestää. Se ei minun tapauksessa haitannut ja olin mielissäni, että tilauksen muutos hoitui helposti.

Oli muuten ensimmäinen oma asiointi Datatronicin kanssa, varmasti asioin jatkossakin :)

Pitää nyt selvittää tätä. Meillä on taas täysi miehitys ollut eilisestä alkaen ja ei näin pitkiä jonotusaikoja olisi pitänyt olla. Pahoittelut :(
Joillakin firmoilla on että jos jonotat hetken, tulee äänite että paina 1 jos haluat että soitamme takaisin. Onko tämän suuntainen ratkaisu mahdollista toteuttaa?

Lisäksi suosittelen harkitsemaan että mitä tolle maksulliselle puhelulle voi ja kannattaa tehdä. Oishan se kiva asiakkaan näkökulmasta ettei tarvii maksaa siitä että saa asiakaspalvelua ja se puhelu menee puhelinliittymän puhepakettiin.

Toki sähköposti on olemassa, mutta ketjussa on ollut juttua pitkistä vastausajoista, joten asiakkaasta puhelu voi tuntua varmemmalta.

Joillakin firmoilla on että jos jonotat hetken, tulee äänite että paina 1 jos haluat että soitamme takaisin. Onko tämän suuntainen ratkaisu mahdollista toteuttaa?

Lisäksi suosittelen harkitsemaan että mitä tolle maksulliselle puhelulle voi ja kannattaa tehdä. Oishan se kiva asiakkaan näkökulmasta ettei tarvii maksaa siitä että saa asiakaspalvelua ja se puhelu menee puhelinliittymän puhepakettiin.

Toki sähköposti on olemassa, mutta ketjussa on ollut juttua pitkistä vastausajoista, joten asiakkaasta puhelu voi tuntua varmemmalta.
Ei kyllä ole touhu paljoa muuttunut tässä parin vuoden aikana vaikka kuinka paljon on vinkkejä porukka antanut.Kannattaa tilailla vain sellaista kamaa mitä oikeasti löytyy hyllystä koska ne tulee yleensä nopeasti.Itse olen alkanut tilaamaan kamat muulta kun en jaksa alkaa kyselemään et missä kamat viipyy.

Statistiikka

Viestiketjuista
289 869
Jäsenet
79 710
Uusin jäsen
K80361

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom