Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Nyt olisi koteloa tarjolla:
 
Moi!

Oliko teillä yleensä millainen vastausaika sähköpostiviesteihin? Laitoin toissapäivänä mailia tilaukseen JELYQXYOM liittyen, mutten ole saanut vielä vastausta.
 
Teillä ei vissiin ostoskorissa olevat tuotteet ole varattu tilaukselle,vaan vasta kun tilaus on mennyt läpi? Ohuesti harmittaa kun oli jo tuo Asus prime 9070XT korissa eikä kerennyt valon nopeudella näpyttää tilausta loppuun...
 
Itsellä taas tuli tänään aamupäivällä viesti että lähetetty 9950x3D Schenkerillä, mutta ainakin seurannan mukaan näyttää edelleen, että on vaan kuljetus tilattu eikä ole edes paketti heidän hallussaan. Ehkä noita ei sitten joka päivä haeta kuljetukseen, tai vaan kerran päivässä eikä siihen ehtinyt.

Mutta on tuo "Toimitusarvio 1-2 työpäivää (1)" vähän ylioptimistinen arvio, jos ei vielä siinä ajassa ehdi edes lähtemään. Tietty asia erikseen että miten työpäivä määritetään, eilen klo 15 maissahan noita sai vasta tilattua.

Ehkä sitä on vaan tottunut että noi arvioi pitää aika hyvin paikkansa ja muualta on usein lähtenyt vielä samana päivänä matkaan tai viimeistään seuraavana, jos on tavaraa varastossa.

Noilla kuljetuksilla menee kuitenkin yleensä vähintään se 3-4 arkipäivää saapua etelästä savoon riippumatta kuka kuljettaa niin jokainen extrapäivä on odottavalle pitkä aika :lol:

Noh, tulee kun tulee eipä siinä muuta voi kuin odottaa
Kuulostaa nyt kyllä siltä, että kaikki ei ole mennyt ihan putkeen, eikä vieläkään seuranta sano mitään?
Schenker kuljettaa kyllä yllättävän nopeasti usein, kun Lahdestakin lähtee kyyti suoraan sinne savonsuuntaan eikä paketit kierrä ensiksi missään päävarastossa.
 
Teillä ei vissiin ostoskorissa olevat tuotteet ole varattu tilaukselle,vaan vasta kun tilaus on mennyt läpi? Ohuesti harmittaa kun oli jo tuo Asus prime 9070XT korissa eikä kerennyt valon nopeudella näpyttää tilausta loppuun...
Tämä on totta, meillä ei ole varaavaa ostoskoria. Selvittelimme tätä jossain vaiheessa ja ainakin näytti että Prestashop verkkokauppaan ei löytynyt valmiina tämänkaltaista moduulia ja tätä emme katsoneet, että meidän kannattaisi itse lähteä koodaamaan.
 
Tähän en vielä osaa vastata. Me tosiaan ekan erän laitoimme omasta pussista ja sitä emme varmaan enää tee, mutta odottelemme vielä AMD:n kantaa siihen, että miksi mekin emme voisi saada pieniä eriä näitä MSRP kortteja MSRP hintaan. He juurikin nyt keräävät palautetta asioista ja toivoivat mm. MSRP asiasta kommentteja / kritiikkiä yms mutta varmaan ihan lähipäivinä selviää, että tuleeko noita enää yhtään erää.
Kiusalla niitä ei pidetä. Kiusaa se olisi vaan meillekin kun kauppa kävisi huonommin kalliimmissa korteissa, koska osahan varmasti odottaa tuota ihan niinkuin mekin haluaisimme vielä vähän iloittelua shoppailuun. Oli nimittäin melkoisen haluttuja kortteja MSRP hinnalla :)
Näitä ilmeisesti OLI jokin pieni erä myynnissä äsken? Harmillisesti foorumilla ei ollut mitään tiedotusta asiasta vaikka asiaa on täällä tiedusteltukin
:confused:
 
Tästä on varmaan ollut juttua ketjussa, mutta onko takuuaika tulossa kuittiin jossakin vaiheessa? Nyt kun se vaikuttaisi olevan näkyvissä suurin piirtein kaikissa tuotteissa (muistelen, että aina ei näin ollut), niin olisi mukavaa saada se kuittiinkin.
Laitan tästä viestiä kehityspuolelle, että tämä on vielä tekemättä.
 
Näitä ilmeisesti OLI jokin pieni erä myynnissä äsken? Harmillisesti foorumilla ei ollut mitään tiedotusta asiasta vaikka asiaa on täällä tiedusteltukin
:confused:
Näitä oli pieni erä myynnissä, mutta emme ehtineet edes täällä mainita asiasta kun ne oli jo ostettu ja vielä hämmentävästi niin nopeasti, että meni jopa 3 kpl yli saldojen.
Tarkoitus oli kyllä täällä mainostaa tästä, mutta heti kun sisäänkirjaus varastossa tapahtui tuotteelle niin se lävähti myyntiin. Tuossa ei ollut tarkkaa aikaa määritelty. En kuvitellut, että se noin valtava nopeasti menee, eihän kukaan voinut edes tietää että niitä sinne tuli.

Tämä saattoi olla viimeinen msrp erä nyt koska emme ole vieläkään saaneet mistään suunnalta tukea MSRP kamppiksille vaan edelleen mennyt omasta pussista.
 
Joo, ei ihan nappiin mee Schenkerin seuranta, kun on väitetysti tällä hetkellä lähtöterminaalissa ja arvioitu toimituspäivä 17.3., mutta tilannehistoriasta sanoo, että on kuitenkin Vantaalla noutovalmiina ja noutoviestinkin jo sain. :D Tuota jos vaan vilkasee avaamatta tota tilannehistoriaa, niin saa semmosen kuvan, että paketti seisoo edelleen Lahdessa ja tulee vasta maanantaina näille nurkille.
Screenshot 2025-03-14 101456.png
Ei tuo nyt mikään kriittinen virhe ole, kun kuitenkin kamat tuli perille oikein hyvässä ajassa, siitä kiitos Datiksen (ja toki Schenkerinkin!) väelle, mutta onhan se kivempi, jos ei tartte arpoa minä päivänä se toimitus on tulossa. :thumbsup:
Tätä samaa olemme ihmetelleet. Pitää olla syvällistä Schenker lukutaitoa että näistä ottaa selkoa.
 
Joo näköjään oli 1 aikaan yöllä päivittynyt ja minuutin sisällä liikkunut 4 eri vaiheen läpi ja 300km :lol: eli huono seuranta vaan ja saattaa jopa tänään saapua, joten ei edellinen pohdinta sitten varmaan pitänyt paikkaansa
Aivan, näin siis taas tällä kertaa :D Schenker osaa myös samalla minuutilla tehdä tuota eli ovat keksineet tavan siirtää tavaraa valonnopeudella.
 
Kyllä niitä päivittäin haetaan jos olen ymmärtänyt oikein. Itselläni seuranta päivittyi ensimmäisen kerran n. 22:30 jolloin paketti oli jo kohde paikkakunnalla.
Kyllä tavarat haetaan joka päivä ja tasan klo 16.00 lähtee Neiti Schenker meiltä viemään tavaraa Lahden terminaaliin.
 
Tämä on totta, meillä ei ole varaavaa ostoskoria. Selvittelimme tätä jossain vaiheessa ja ainakin näytti että Prestashop verkkokauppaan ei löytynyt valmiina tämänkaltaista moduulia ja tätä emme katsoneet, että meidän kannattaisi itse lähteä koodaamaan.

Joku tuollainen löytyy, mutta sen enempää itselläni ei kokemusta prestashopin pyörittämisestä tai kyseisestä moduulista, että osaisin sanoa onko kuinka toimiva viritelmä.
 
Yritin etsiä tietoa ASRock Steel Legendin takuuajasta, mutta ei osunut silmiin...?

Tietokonekauppa.fi paikassa (missä hinta on reippaasti päälle 1000€ BTW) kerrotaan että takuu on 24kk..
Eli valmistajan takuu on tuon aikaa mutta toki virhevastuu on yleensä pidempään ainakin näin kalliissa tuotteessa (esim. jossain päälle 1000€ kodinkoneessa se on helposti monesti päälle 5v) joten...
 
Tietokonekauppa.fi paikassa (missä hinta on reippaasti päälle 1000€ BTW) kerrotaan että takuu on 24kk..
Eli valmistajan takuu on tuon aikaa mutta toki virhevastuu on yleensä pidempään ainakin näin kalliissa tuotteessa (esim. jossain päälle 1000€ kodinkoneessa se on helposti monesti päälle 5v) joten...
Olen Asrockin kaverilta tätä nyt kysynyt mutta vielä en saanut vastausta. Palaan heti kun vastaavat, ajattelin että kysyn suoraan pääkallonpaikalta niin tulee varmasti oikea vastaus, mutta meidänkin tukkurit 24kk takuuta näille tarjoilee. Sehän on vähemmän kun parilla kilpailijalla niin sen takia haluan vielä varmistella.
 
Selvästi Datatronicilla otettu aiempi palaute pakkauksesta ja pehmusteesta tosissaan. :D
IMG20250314203409.jpgIMG20250314203649.jpgIMG20250314204003.jpg
Hieman pääs yllättämään paketin koko hakiessa, kun prossua ja jäähyä menin noutamaan. Mutta ehjänä pääsivät kaikki perille. :thumbsup:
Vielä pari tilausta ja sinulla on laituriponttoonit valmiina ensi kesäksi 😅
 
Näitä varmaan kysellään teiltä kyllästymiseen asti, mutta onkohan Powercolorin Radeon RX 9070 XT Reaperin saatavuudesta mitään tietoa / arviota? Kovasti polttelisi jo päästä tykittelemään uudella kortilla. :whistling:
 
Näitä varmaan kysellään teiltä kyllästymiseen asti, mutta onkohan Powercolorin Radeon RX 9070 XT Reaperin saatavuudesta mitään tietoa / arviota? Kovasti polttelisi jo päästä tykittelemään uudella kortilla. :whistling:
Ne 10 kpl jo saapui mutta ne jotka onnistuivat ostamaan ne 3 ylimääräistä niin tähän emme vielä ole saaneet tietoa milloin saapuvat.
 
Miten menee tilattujen osien + kasauspalvelun ja palautusten kanssa - tuleeko postipaketin mukana näytönohjaimen tms. paketteja, jos haluaisi palauttaa yksittäisen osan johon ei ole kokonaisuudessa tyytyväinen? Sivusto puhuu 14 päivän vaihto- ja palautusoikeudesta, mutta myös "Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita". Tekisin oletuksen että kasatun koneen kylkiäisenä ei tule jokaisen osan omaan laatikkoa ja kaikki on suoraan koneessa, joten miten tällaisen kanssa menetellään? Takuuasiat luonnollisesti hoitunevat jos jokin on oikeasti rikki.

Ei ole mitään tilannetta päällä (eikä toivottavasti tulekaan), mietin vaan mitä pystyy tekemään jos esimerkiksi Datatronicilla kasatussa setissä osuu lottokuponki näytönohjaimeen (itselle) sietämättömällä coil whinella, jota valmistajan takuu ei suostu korvaamaan.
 
Miten menee tilattujen osien + kasauspalvelun ja palautusten kanssa - tuleeko postipaketin mukana näytönohjaimen tms. paketteja, jos haluaisi palauttaa yksittäisen osan johon ei ole kokonaisuudessa tyytyväinen? Sivusto puhuu 14 päivän vaihto- ja palautusoikeudesta, mutta myös "Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita". Tekisin oletuksen että kasatun koneen kylkiäisenä ei tule jokaisen osan omaan laatikkoa ja kaikki on suoraan koneessa, joten miten tällaisen kanssa menetellään? Takuuasiat luonnollisesti hoitunevat jos jokin on oikeasti rikki.

Ei ole mitään tilannetta päällä (eikä toivottavasti tulekaan), mietin vaan mitä pystyy tekemään jos esimerkiksi Datatronicilla kasatussa setissä osuu lottokuponki näytönohjaimeen (itselle) sietämättömällä coil whinella, jota valmistajan takuu ei suostu korvaamaan.
Ihteäkin kiinnostaa tämä coil whineen suhtautuminen, varsinkin kun se on siellä ihan kokonaan kasauksessa ja testauksessa. Katotaanko siellä kasauksen aikana, että "toimii" vaikka koneesta kuuluis hirvee sirinä peruskäytössäkin? Ylipätään tosta kasauksesta(+windows) et testataanko konetta yhtään mitenkään muuten ku että boottaa windowsiin?
 
Miten menee tilattujen osien + kasauspalvelun ja palautusten kanssa - tuleeko postipaketin mukana näytönohjaimen tms. paketteja, jos haluaisi palauttaa yksittäisen osan johon ei ole kokonaisuudessa tyytyväinen? Sivusto puhuu 14 päivän vaihto- ja palautusoikeudesta, mutta myös "Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita". Tekisin oletuksen että kasatun koneen kylkiäisenä ei tule jokaisen osan omaan laatikkoa ja kaikki on suoraan koneessa, joten miten tällaisen kanssa menetellään? Takuuasiat luonnollisesti hoitunevat jos jokin on oikeasti rikki.

Ei ole mitään tilannetta päällä (eikä toivottavasti tulekaan), mietin vaan mitä pystyy tekemään jos esimerkiksi Datatronicilla kasatussa setissä osuu lottokuponki näytönohjaimeen (itselle) sietämättömällä coil whinella, jota valmistajan takuu ei suostu korvaamaan.
Kasauspalvelun kuvauksessa:
  • Emme säilytä alkuperäisiä laatikoita ilman asiakkaan pyyntöä.
Eli kannattanee olla yhteydessä jos haluaa laatikot mukaan.
 
Kasauspalvelun kuvauksessa:
  • Emme säilytä alkuperäisiä laatikoita ilman asiakkaan pyyntöä.
Eli kannattanee olla yhteydessä jos haluaa laatikot mukaan.

Onkohan tilauksen/kasauspalvelun tilauksen yhteydessä jonkinlaista vapaata tekstikenttää, johon voi lisätoiveita esittää, pitääkö nämä lähettää erikseen asiakaspalveluun sähköpostitse? Kilpailevalta yritykseltä aikoinaan toivoin, että jättävät koteloon suoraan sopivalle paikalle virta- ja datajohdon HDD-kovalevylle, jonka lisään itse jälkiasennuksena. Samaa tarvetta olisi nytkin, tosin sata-SSDlle.
 
On siellä tilauksen lopussa sellanen kenttä, aika myöhään siinä prosessissa ja varsin pieni mutta on.

T tilasin vasta ja kirjasin sinne jotain.
 
Veikkaan, että kasattuna tilattu kone on palautuksien suhteen yksi tuote. Eli yksittäisten komponenttien palauttaminen ei ole vaihtoehto. En toki ole liikkeen edustaja, eli kannattaa heiltä odottaa varmaa tietoa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
271 470
Viestejä
4 693 704
Jäsenet
76 754
Uusin jäsen
Jonde1234

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom