Kurja tilannehan tuo on, että datatronic "viivästyttää" asian ratkaisua, mutta se on heidän oikeutensa. Sinulla taas on oikeus vaatia korvausta ja saada siihen päätös=suositus tuolta kuluttajariitalautakunnasta, mutta tuossa kohtaa ei auta kuin odottaa. Kuluttajaneuvoja itsessään ei anna suosituksia -hän antaa ehdotuksia, joiden avulla voi päästä sopuun tai olla pääsemättä. He ovat peraatteessa samanlaisia kuluttajia kuin kuka tahansa muukin -eli samanlaisia kuin vaikka me foorumin "neuvojat". Kuluttajariitalautakunta on se, joka tekee lopulta päätöksen ja antaa oikean suosituksen. Se päätös voi erota paljonkin kuluttajaneuvojan, asiakkaan ja vieläpä myyjänkin näkemyksestä.
Asiakkaana olisin kuitenkin tyytyväinen siihen, että datatronic lupaa noudattaa kuluttajariitalautakunnan päätöstä. On myös liikkeitä, joita ei kiinnosta pätkääkään mitä heistä sanotaan ja millaisia päätöksiä kuluttajariitalautakunta tekee
Mm. Hyvät tarjoukset -keskustelussa tulee aika usein ilmi kaikenlaisia hintavirhetilanteita ja vääriin käsiin joutuneita alennuskoodeja yms. joiden peruutuksista nousee iso poru, osa aiheesta ja osa vähän vähemmän aiheesta. Jälkimmäisellä viittaan siihen, että satunnaisten käyttäjien lisäksi on...
bbs.io-tech.fi
Itse kiistatilanteista keskusteluun on muuten täällä omakin topiikkinsa. Siellä voi saada vielä paljon rikkaampaa keskustelua, nimenomaan riita-asioiden hoitamisesta