Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

En ole kieltäytynyt sitä lähettämästä, lähinnä totesin, että en sitä juuri nyt saa lähtemään. Tänään iltaan asti töissä ja huomenna arkkua kantamaan. Ensimmäisellä kerralla vein sein postiin seuraavana päivänä. Lisäksi he ovat myös tarjoutuneet tuolla ylempänä lähettämään pelkän coolerin, joten harkitsen siis mitä teen. Tässä on tämä viikonloppu välissä. On myös se vaihtoehto, että puretaan koko kauppa kokonaan ja siihen viittasin sanomalla, että en usko tämän tulevan kuntoon.

Jamboa tulkitsi tilannetta oikein, eli tässä vaiheessa vähän luotto mennyt tähän hommaan.
Oliko se edelleen vinossa ku tuli takaisin?
 
Lisäksi he ovat myös tarjoutuneet tuolla ylempänä lähettämään pelkän coolerin, joten harkitsen siis mitä teen.
Itse en alunperin kuvauksen mukaisessa tapauksessa lähettäisi mitään minnekään vaan vaihtaisin heti viallisen saatuani uuden coolerin itse paikalleen. Downtime mahdollisesti tunteja, kaikki tulee todennäköisesti kuntoon. Jos ei tule, muu tavara on edelleen aivan takuunalaista(nämä osat on ihan tarkoitettu loppukäyttäjän asennettaviksi).

Pitäisin kohtuullisena, että kuvailemallani tavalla toimiessa tämän kaltaisessa tapauksessa cooleri hyvitetään yskimättä rahana kuvien perusteella. Jos ei hyvitetä, niin siinäpä ei hyvitetä. Sehän on joka pennin arvoista tietoa siitä, mistä kannattaa tilata.
 
Emännän mukaan tänään olisi siivouspäivä. Vahinko kiertämään periaatteella Puhelimet-kategoriasta poimittuja.

Melkein 10% kategorian tuotteista kuuluisi jonnekin muualle. 🙂
Joka viides Seasonic-virtalähde löytyy puhelimet-kategoriasta 🙃


 
Emännän mukaan tänään olisi siivouspäivä. Vahinko kiertämään periaatteella Puhelimet-kategoriasta poimittuja.

Melkein 10% kategorian tuotteista kuuluisi jonnekin muualle. 🙂
Joka viides Seasonic-virtalähde löytyy puhelimet-kategoriasta 🙃
Ja siivousta voi jatkaa näytön ohjainten puolelle varsinki alle 250€ noin joka 4 tuote ei ole näytönohjain....
 
Tämä on harmi kuulla, koska meidän kaikki kehitys menee käytännössä sen mukaisesti mitä täältä esitetään toiveita. Toki kaikkea emme saa tehtyä, varsinkaan nopeasti. Mutta kokoajan asioita tehdään ja nimenomaan sen mukaisesti mitä täällä forumilla toivotaan.
onkos vieläkää tullu tilauksesta UQLWNYMDD mitään
 
Tilasin 1000 W PSU:n ja oikeasti tuli 750 W. Okei, ei mitään, vahinkoja sattuu. Mutta se mikä tässä todella mielenkiintoista, on että tuotteen SKU on muutettu FOCUS-GX-1000-V4-WHITE -> FOCUS-GX-750-V4-WHITE tilauksen jälkeen. En ole ihan varma mitä mieltä tästä olla että tuotteita muokataan ostamisen jälkeen 🤔 Vähän epärehellistä omasta mielestäni! Tumma taustainen kuva on sähköpostista, vaalea taustainen Datatronicin sivuilta.

Suoraan sanottuna todella ärsyttävää. Menee monta tuntia hukkaan kun pitää kirjastoon mennä tulostamaan palautuslomake ja mennä taas Postille. Mitä katsoin niin tuota ei ole enää edes tukkurilla. En tiedä miten palauttaa, yhteydenotto sivu on rikki. Ei ole adblockkia käytössä, selain Chrome.

Sunnuntai iltana tilattu Ryzen 9800x3d lähti kyllä heti, arvostan sitä. Mutta vähän pelottaa miten pakattu, kun tämä tuli ilman ulkonaista boksia. Schrenkelillä kesti myös 4 arkipäivää toimitus Tampereelle mutta se ei ole Datatronicin syy.

Toivon että infoatte muille saman virtalähteen tilaajille että mahdollisesti tulossa 750 W niin säästää kaikkien aikaa.


1741014787000.png
1741014507444.png


1741014844979.png
1741015032666.png
 
Viimeksi muokattu:
Tilasin 1000 W PSU:n ja oikeasti tuli 750 W. Okei, ei mitään, vahinkoja sattuu. Mutta se mikä tässä todella mielenkiintoista, on että tuotteen SKU on muutettu FOCUS-GX-1000-V4-WHITE -> FOCUS-GX-750-V4-WHITE tilauksen jälkeen. En ole ihan varma mitä mieltä tästä olla että tuotteita muokataan ostamisen jälkeen 🤔 Vähän epärehellistä omasta mielestäni! Tumma taustainen kuva on sähköpostista, vaalea taustainen Datatronicin sivuilta.

Suoraan sanottuna todella ärsyttävää. Menee monta tuntia hukkaan kun pitää kirjastoon mennä tulostamaan palautuslomake ja mennä taas Postille. Mitä katsoin niin tuota ei ole enää edes tukkurilla. En tiedä miten palauttaa, yhteydenotto sivu on rikki. Ei ole adblockkia käytössä, selain Chrome.

Sunnuntai iltana tilattu Ryzen 9800x3d lähti kyllä heti, arvostan sitä. Mutta vähän pelottaa miten pakattu, kun tämä tuli ilman ulkonaista boksia. Schrenkelillä kesti myös 4 arkipäivää toimitus Tampereelle mutta se ei ole Datatronicin syy.

Toivon että infoatte muille saman virtalähteen tilaajille että mahdollisesti tulossa 750 W niin säästää kaikkien aikaa.


1741014787000.png
1741014507444.png


1741014844979.png
1741015032666.png
Täytät tuon niin saat palautusohjeet sähköpostitse, ei tarvitse tulostella mitään: Takuut, Palautukset ja Peruutukset
 
Tilasin 1000 W PSU:n ja oikeasti tuli 750 W. Okei, ei mitään, vahinkoja sattuu. Mutta se mikä tässä todella mielenkiintoista, on että tuotteen SKU on muutettu FOCUS-GX-1000-V4-WHITE -> FOCUS-GX-750-V4-WHITE tilauksen jälkeen. En ole ihan varma mitä mieltä tästä olla että tuotteita muokataan ostamisen jälkeen 🤔 Vähän epärehellistä omasta mielestäni! Tumma taustainen kuva on sähköpostista, vaalea taustainen Datatronicin sivuilta.

Veikkaan että tuo on tapahtunut täysin automaattisesti ilman että joku oikea ihminen edes ollut tietoinen. Eihän se muuta mitään, virhe on virhe vaikka tietokone sen tekee.
 
1.2 tilattu MSI 5090 teiltä, maksutavaksi valitsin OP/Lasku, nyt tuli lasku sähköpostiin, eräpäivä 18.3. Onko kortti siis tulossa? 😂 vai toimitetaanko nuo OP:n laskut seuraavassa kuussa, vaikka tavara tulisi vuoden päästä?
 
Tilasin 1000 W PSU:n ja oikeasti tuli 750 W. Okei, ei mitään, vahinkoja sattuu. Mutta se mikä tässä todella mielenkiintoista, on että tuotteen SKU on muutettu FOCUS-GX-1000-V4-WHITE -> FOCUS-GX-750-V4-WHITE tilauksen jälkeen. En ole ihan varma mitä mieltä tästä olla että tuotteita muokataan ostamisen jälkeen 🤔 Vähän epärehellistä omasta mielestäni! Tumma taustainen kuva on sähköpostista, vaalea taustainen Datatronicin sivuilta.

Suoraan sanottuna todella ärsyttävää. Menee monta tuntia hukkaan kun pitää kirjastoon mennä tulostamaan palautuslomake ja mennä taas Postille. Mitä katsoin niin tuota ei ole enää edes tukkurilla. En tiedä miten palauttaa, yhteydenotto sivu on rikki. Ei ole adblockkia käytössä, selain Chrome.

Sunnuntai iltana tilattu Ryzen 9800x3d lähti kyllä heti, arvostan sitä. Mutta vähän pelottaa miten pakattu, kun tämä tuli ilman ulkonaista boksia. Schrenkelillä kesti myös 4 arkipäivää toimitus Tampereelle mutta se ei ole Datatronicin syy.

Toivon että infoatte muille saman virtalähteen tilaajille että mahdollisesti tulossa 750 W niin säästää kaikkien aikaa.


1741014787000.png
1741014507444.png


1741014844979.png
1741015032666.png
Hei, pahoittelemme tapahtunutta.
Olet tosiaankin tilannut 1000W, mutta jostain syystä järjestelmä antaa tähän 750W ja sen mukaan keräilijä on ne varastosta hekenut.
Palauta tuote meille ja lähetämme sinulle oikean tuotteen. Tukkurilta tätä on jo tulossa.
Pahoittelemme tästä teille aiheutunutta haittaa ja vaivaa
 
Nyt on palautteen paikka!

Paketissa tuli pari emoa, muistia ja parit PSU:t. Paketti oli hyvin pakattu 👍🏻 Riittävästi pehmustettu, sisältö ei liikkunut omiansa yhtään.

+ Paketointi
+ Tavaran hinta
+ Aspan vastaukset nopeita ja vastaukset täällä
- Toimitusaika, mutta jotain muutoksia tukkurin hlö kunnassa käsittääkseni?

Parannettavaa mielestäni:
Kun jotain on myöhässä tai myöhästyy niin informointi asiasta. Asiakkaan roolissa katsoin kun pvm tuli ja meni, tilaus sivuilla näkyi vain myöhässä, asiakkaan piti kysellä missä mennään. Jokin aktiivinen ote myöhästyneisiin tilauksiin, spostia tai jotain inffoa.

Yleiskokemus: Tilaan kyllä toistekkin, siinä mielessä ei mitään moitittavaa.
 
Hei, pahoittelemme tapahtunutta.
Olet tosiaankin tilannut 1000W, mutta jostain syystä järjestelmä antaa tähän 750W ja sen mukaan keräilijä on ne varastosta hekenut.
Palauta tuote meille ja lähetämme sinulle oikean tuotteen. Tukkurilta tätä on jo tulossa.
Pahoittelemme tästä teille aiheutunutta haittaa ja vaivaa
Moi, kiitos nopeasta vastauksesta ja pahoittelusta.

Tilasin jo saman Gigantilta ja heiltä tulee parin päivän päästä, mutta tämä tilanne näyttää olevan itseasiassa hyvin sekava. Monilla muilla kaupoilla on myös nuo 750 W ja 1000 W miten sattuu, niin joltain tukkurilta taitaa tulla väärää tietoa?

Jos mahdollista, pidetäänkö tämä vielä auki mitä tehdään? Laitan sitten sähköpostia haluanko oikean PSU:n vai rahat takaisin, riippuen toimittaako Gigantti mitä. Käyn palauttamassa tämän tänään ja hakemassa 9800x3D:n samalla Postista.

Iso plussa että voi kirjoittaa vain asiakaspalautus toimituslappuun, eikä tarvitse tulostaa uutta :tup:
 
Nyt on palautteen paikka!

Paketissa tuli pari emoa, muistia ja parit PSU:t. Paketti oli hyvin pakattu 👍🏻 Riittävästi pehmustettu, sisältö ei liikkunut omiansa yhtään.

+ Paketointi
+ Tavaran hinta
+ Aspan vastaukset nopeita ja vastaukset täällä
- Toimitusaika, mutta jotain muutoksia tukkurin hlö kunnassa käsittääkseni?

Parannettavaa mielestäni:
Kun jotain on myöhässä tai myöhästyy niin informointi asiasta. Asiakkaan roolissa katsoin kun pvm tuli ja meni, tilaus sivuilla näkyi vain myöhässä, asiakkaan piti kysellä missä mennään. Jokin aktiivinen ote myöhästyneisiin tilauksiin, spostia tai jotain inffoa.

Yleiskokemus: Tilaan kyllä toistekkin, siinä mielessä ei mitään moitittavaa.
Kiitos palautteesta. Tässä oli varmaan nyt muutoinkin melko hidas tukkuri kyseessä, jolle tosiaan lähtee perinteinen maili asiakasvastaavalle meidän järjestelmästä (ostotilaus) ja siellä oli sitten henkilö vaihtunut ja sen takia pari tilausta oli mennyt lähteneelle työntekijälle. Tuo tukkuri kun on muutenkin tosi hidas, niin kesti tosi kauan meidänkin tajuta mitä oli tapahtunut.
 
1.2 tilattu MSI 5090 teiltä, maksutavaksi valitsin OP/Lasku, nyt tuli lasku sähköpostiin, eräpäivä 18.3. Onko kortti siis tulossa? 😂 vai toimitetaanko nuo OP:n laskut seuraavassa kuussa, vaikka tavara tulisi vuoden päästä?
Meillä tosiaan ei ole erillistä prosessia näiden aktivointiin vaan se tapahtuu heti kun tilaus tehdään eli se osamaksu aktivoituu heti. Me emme tuohon pysty nyt saamaan muutosta. Tuo toimi Klarnalla oikein, mutta Klarna nosti hintoja ja jouduimme siitä luopumaan. Me toivomme, että nyt maaliskuu olisi parempi korttien suhteen, jonojahan ei juurikaan ole eli kannattaa vaan perua tilaus ja tilata se kun kortteja tulee.
 
Veikkaan että tuo on tapahtunut täysin automaattisesti ilman että joku oikea ihminen edes ollut tietoinen. Eihän se muuta mitään, virhe on virhe vaikka tietokone sen tekee.
Järjestelmässä korjattu virheellistä tuotetta, ja tuo on tosiaan vaikuttanut tuohon yhteen tilaukseen, josta myös myöhemmin keskusteltu. Tilauksella ei varsinaisesti ole tuotetta vaihdettu eli se on sama ID meillä edelleen, mutta sen nimi ja kuvaus vaihtui. Niin ei näyttänyt kovin tyylikkäältä.
 
onkos vieläkää tullu tilauksesta UQLWNYMDD mitään
Nämä Lian Li:n tuulettimet ovat olleet harmillisen haasteellisia nyt tällä tilauksella.

Mutta siis kyselin nyt ylempää uudelleen, koska sen olisi pitänyt jo lähte matkaan heiltä:

ETA for these products is following.



UF-SLIN120-1W - 2025-02-20

UF-RSLIN120-1W - 2025-03-25

Mutta heidän järjestelmän mukaan tuota tuotetta ei olisi vieläkään saapunut. Toisessa toimitus heille vasta 25.3. Hidasta on :(
 
Olisko mahdollista saada listoille: FLUX PRO - Antec
Ei ainakaan vielä ole tämmöistä ilmestynyt meidän järjestelmään. Me haemme tosiaan kaikki tuotteet eli satoja tuhansia tuotteita tosi isolta määrältä tukkureita ja tästä isosta datamassasta hain tuotetta ja sitä ei löydy. Se tarkoittaa sitä, että kukaan meidän tukkureista ei vielä tuotetta ole listannut.
 
Emännän mukaan tänään olisi siivouspäivä. Vahinko kiertämään periaatteella Puhelimet-kategoriasta poimittuja.

Melkein 10% kategorian tuotteista kuuluisi jonnekin muualle. 🙂
Joka viides Seasonic-virtalähde löytyy puhelimet-kategoriasta 🙃


Itse vika josta tämä johtui, että nämä meni näin massiivisesti vääriin paikkoihin, on korjattu, mutta nyt jälkiä siivotaan....
 
Meille nuo ovat edelleen tosi kalliita. Ehkä siinä on nyt joillakin poistomyyntiä...
 
1.2 tilattu MSI 5090 teiltä, maksutavaksi valitsin OP/Lasku, nyt tuli lasku sähköpostiin, eräpäivä 18.3. Onko kortti siis tulossa? 😂 vai toimitetaanko nuo OP:n laskut seuraavassa kuussa, vaikka tavara tulisi vuoden päästä?
Tuo op lasku toimii tosiaan noin, että lasku tulee tyyliin kuukauden päästä tilauksesta on sulla tilattu tavara tai ei.
 
Onko tuo komponenttikohtainen viesti tilaukselle oikea paikka kysyä saatavuuksia tai vaihtoja toisiin komponentteihin jos saatavuutta ei näytä olevan? Olisin tiedustellut

Gigabyte B650 GAMING X AX V2 emolevy​

perään tai vaihtoa johonkin vastaavaan / kalliimpaan?
 
Onko tuo komponenttikohtainen viesti tilaukselle oikea paikka kysyä saatavuuksia tai vaihtoja toisiin komponentteihin jos saatavuutta ei näytä olevan? Olisin tiedustellut

Gigabyte B650 GAMING X AX V2 emolevy​

perään tai vaihtoa johonkin vastaavaan / kalliimpaan?
Tämä tieto minuakin kiinnostaa. Vaikuttaisi että "myynti"-sähköposti ei ainakaan ollut oikea paikka, pistin sinne sunnuntai-iltana viestiä kun haluaisin tilaukselle emolevyn vaihtaa, mutta ei sieltä nyt ainakaan kahteen päivään ole mitään vastattu.
 
1.2 tilattu MSI 5090 teiltä, maksutavaksi valitsin OP/Lasku, nyt tuli lasku sähköpostiin, eräpäivä 18.3. Onko kortti siis tulossa? 😂 vai toimitetaanko nuo OP:n laskut seuraavassa kuussa, vaikka tavara tulisi vuoden päästä?
Ööh, soita OP:lle ja pyydä lykkäämään eräpäivää vaikka kuukaudella, koska myyjä ei ole toimittanut tuotettakaan?
jonojahan ei juurikaan ole eli kannattaa vaan perua tilaus ja tilata se kun kortteja tulee.
Huhhuh, tämä on suorastaan edesvastuuton neuvo tässä maailmantilanteessa!
Vai pystyttekö selkä suorassa silmiin katsoen TAKAAMAAN, että HETI kun seuraava erä ko. 5090-kortteja saapuu, niitä voi tuosta noin vaan kaikki halukkaat ostaa, ilman jonoja/odottelua ja ilman minkäänlaista hinnan nousua? Sen jos teette, olette ainakin aivan hemmetin rohkeita.




...ai ettekö sittenkään pysty? Sitähän minäkin.
 
Ööh, soita OP:lle ja pyydä lykkäämään eräpäivää vaikka kuukaudella, koska myyjä ei ole toimittanut tuotettakaan?

Huhhuh, tämä on suorastaan edesvastuuton neuvo tässä maailmantilanteessa!
Vai pystyttekö selkä suorassa silmiin katsoen TAKAAMAAN, että HETI kun seuraava erä ko. 5090-kortteja saapuu, niitä voi tuosta noin vaan kaikki halukkaat ostaa, ilman jonoja/odottelua ja ilman minkäänlaista hinnan nousua? Sen jos teette, olette ainakin aivan hemmetin rohkeita.




...ai ettekö sittenkään pysty? Sitähän minäkin.
No nyt tuo tilamaani kortti on jo 400€ kalliimpi, eli Datatronicin neuvo on perua alkuperäinen MSRP tilaus ja tilata uudestaan 400€ kalliimmalla.

Pitää soitella tuonne OP:lle, kysyä eräpäivän siirtoa ja kakkos vaihtoehtona tuo Datatronicin neuvo sitten käyttöön 😉
 
Viimeksi muokattu:
No nyt tuo tilamaani kortti on jo 400€ kalliimpi, eli Datatronicin neuvo on perua alkuperäinen tilaus ja tilata uudestaan 400€ kalliimalla 😂
Toisin sanoen pelaat rikasta tai rutiköyhää.
Perut tilauksen -> saatat joutua maksamaan sen 400€ lisää +toimitusaika
Makselet laskun ja jäät odottamaan -> myönnät korotonta lainaa x ajaksi, saat kortin ajassa y ja mahdollisesti halvemmalla mitä sen hetkinen hinta on, kun kortti on kädessäsi.
Jälkimmäisessä vaihtoehdossa on toki mahdollisuus palauttaa tuote jos hintaero on epäedullinen, mutta ensimmäisessä vaihtoehdossa et tavallaan voi kuin hävitä.
Kysymys lieneekin, että onko paalua laittaa seisomaan x ajaksi ilman, että sille saa mitään tuottoa tai että sitä voi käyttää muuhun odotellessa. Eipä nuo kummatkaan ole varsin hyviä vaihtoehtoja, jollei se muutama kilo ole sellaista leikkirahaa taskun pohjalla.
 
Ööh, soita OP:lle ja pyydä lykkäämään eräpäivää vaikka kuukaudella, koska myyjä ei ole toimittanut tuotettakaan?

Huhhuh, tämä on suorastaan edesvastuuton neuvo tässä maailmantilanteessa!
Vai pystyttekö selkä suorassa silmiin katsoen TAKAAMAAN, että HETI kun seuraava erä ko. 5090-kortteja saapuu, niitä voi tuosta noin vaan kaikki halukkaat ostaa, ilman jonoja/odottelua ja ilman minkäänlaista hinnan nousua? Sen jos teette, olette ainakin aivan hemmetin rohkeita.




...ai ettekö sittenkään pysty? Sitähän minäkin.
Lähinnä katsoin että meillä on ihan vain muutama 5090 yleensäottaen jonossa eli ei se äkkiseltään tuntunut huonolta neuvolta. Mutta hintaa toki emme voi tietää mutta nythän hinta menee kalleimman tukkurin mukaan kun kenelläkään ei ole saatavuutta eli jos katsotaan niitä tukkureita joilta kortit todennäköisimmin tulee niin vielä ei ole olennaisia hinta eroja. Mutta toki tulevaisuutta ei tiedä.
 
Onko tuo komponenttikohtainen viesti tilaukselle oikea paikka kysyä saatavuuksia tai vaihtoja toisiin komponentteihin jos saatavuutta ei näytä olevan? Olisin tiedustellut

Gigabyte B650 GAMING X AX V2 emolevy​

perään tai vaihtoa johonkin vastaavaan / kalliimpaan?
Kyllä se on oikea paikka. Hieman ruuhkaantuu nyt Aspa kun yksi on lomalla ja toinen sairaana ja puheluita tullut nyt ainoalle aspalle lähes taukoamatta maanantain ja tiistain.
 
Tämä tieto minuakin kiinnostaa. Vaikuttaisi että "myynti"-sähköposti ei ainakaan ollut oikea paikka, pistin sinne sunnuntai-iltana viestiä kun haluaisin tilaukselle emolevyn vaihtaa, mutta ei sieltä nyt ainakaan kahteen päivään ole mitään vastattu.
Edellisessä viestissä kerrottu että nyt tämä alkuviikko ollut vähän ruuhkainen. Pahoittelut.
 
Tätä on luvattu monta kertaa tässäkin ketjussa, että tulisi ensi viikolla, mutta eipä ole ikinä tullut. Eli en pidättäis hengitystä, että tulee edes tän kuun puolessa välissä.:rofl:
Tässä ollaan yhden tukkurin varassa ja toistamme vain heiltä saatuja tietoja. Pahoittelut mutta me emme saa Lian Lita suoraan valmistajalta. Yritimme kyllä :)
 
Itse olen nyt kaksi kertaa tänä vuonna Datatronicilta tilannut ja positiivinen kuva on jäänyt toiminnasta. Päädyin tilaamaan tuotteet Datatronicilta halvempien hintojen vuoksi. Hinnoista siis plussaa ehdottomasti. Jos joku vähän harmitti niin toimitusaika-arviot tukkureilta ei pitäneet ihan paikkaansa, mutta tästäkin sai tiedon kysymällä.
Täällä on monesti ihmetelty kun ei vastailla yhteydenottoihin. Itse sain kyllä vastaukset päivän viiveellä sähköpostiin ja myös tilaus sivun kautta lähetettyyn viestiin. Olin kuitenkin malttamaton ja päätin soittaa ihan puhelimella ja sain vastauksen välittömästi kysymykseeni. Kannattaa koettaa soittamista. Se on ihan hyvä yhteydenotto keino nykyäänkin.
 
  • Tykkää
Reactions: all
Kannattaa koettaa soittamista. Se on ihan hyvä yhteydenotto keino nykyäänkin.
Soittamisessa on vaan se huono että se puhe ei ole kovin tarkkaa, tarkoitan että jos komponenttien vaihdoista puhutaan niin yhden/kahden mallinumeron/-kirjaimen heitto voi muuttaa asioita paljonkin. Toinen on se että ei sitä reaaliajassa oikein kerkeä tutustumaan tuotteen ominaisuuksiin, esim jos tarjotaan "vastaavaa tuotetta". Kolmanneksi vielä mahdollisten riita-tilanteiden varalta ei jää näyttöä sovitusta. Näiden takia itse ainakin suosin kirjallista ilmaisua. Eikä ne myöskään luo työtekijälle akuuttia paniikkia kun kaikki kaatuu samaan aikan niskaan. Mutta kyllä näihin pitäisi pystyä kaupan vastaamaan vuorokauden sisään, jos nyt vaikka pikaisella "anteeksi, on nyt ruuhkaa, asiaan palataan pikemmitin"-viestillä että lähettäjä tietää asian olevan huomioitu, tai edes oikeaan paikkaan laitettu.
 
Soittamisessa on vaan se huono että se puhe ei ole kovin tarkkaa, tarkoitan että jos komponenttien vaihdoista puhutaan niin yhden/kahden mallinumeron/-kirjaimen heitto voi muuttaa asioita paljonkin. Toinen on se että ei sitä reaaliajassa oikein kerkeä tutustumaan tuotteen ominaisuuksiin, esim jos tarjotaan "vastaavaa tuotetta". Kolmanneksi vielä mahdollisten riita-tilanteiden varalta ei jää näyttöä sovitusta. Näiden takia itse ainakin suosin kirjallista ilmaisua. Eikä ne myöskään luo työtekijälle akuuttia paniikkia kun kaikki kaatuu samaan aikan niskaan. Mutta kyllä näihin pitäisi pystyä kaupan vastaamaan vuorokauden sisään, jos nyt vaikka pikaisella "anteeksi, on nyt ruuhkaa, asiaan palataan pikemmitin"-viestillä että lähettäjä tietää asian olevan huomioitu, tai edes oikeaan paikkaan laitettu.
Totta puhut, että tuossa tapauksessa ei kyllä jää mitään näyttöä sovituista asioista.
Soittaminen toimii kuitenkin hyvin jos on kiire saada tietoa vaikka toimitusajasta.
Ehkä olen vähän vanhanaikainen kun tykkään vielä soittaa tällaisissa asioissa.
 
Totta puhut, että tuossa tapauksessa ei kyllä jää mitään näyttöä sovituista asioista.
Soittaminen toimii kuitenkin hyvin jos on kiire saada tietoa vaikka toimitusajasta.
Ehkä olen vähän vanhanaikainen kun tykkään vielä soittaa tällaisissa asioissa.
Joo, toki se on asia riipuvainen, nopeat ja yksinkertaiset asiat on helppo ja hyvä hoitaa puhelimella.

Itseä taas on kieltämättä asioiden hoitaminen puhelimitse aina ärsyttänyt. Toiselle puolelle kun sattuu joku jonka puheesta on vaikea saada selvää, tai linja pätkii, tai jotain muuta niin vaikeaksi menee. Kai sitä itsekin välillä osaa sössöttää epäselvästi innoissani. Mielummin asioin siis kirjallisesti tai f2f. Kyllä ärsyttikin aikoinaan kun oma työnkuva oli semmoinen että piti soitella ja sopia asioita pitkin kyliä 😆
 
Tilaus ITOHGMUBP onko pakkauslinjastolla ruuhkaa, kun ei ole vielä lähtenyt? Ei tässä paniikkia kunhan kyselen.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
270 003
Viestejä
4 665 561
Jäsenet
76 543
Uusin jäsen
Joni Muhonen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom