- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 13 548
Itse en alunperin kuvauksen mukaisessa tapauksessa lähettäisi mitään minnekään vaan vaihtaisin heti viallisen saatuani uuden coolerin itse paikalleen. Downtime mahdollisesti tunteja, kaikki tulee todennäköisesti kuntoon. Jos ei tule, muu tavara on edelleen aivan takuunalaista(nämä osat on ihan tarkoitettu loppukäyttäjän asennettaviksi).Lisäksi he ovat myös tarjoutuneet tuolla ylempänä lähettämään pelkän coolerin, joten harkitsen siis mitä teen.
Pitäisin kohtuullisena, että kuvailemallani tavalla toimiessa tämän kaltaisessa tapauksessa cooleri hyvitetään yskimättä rahana kuvien perusteella. Jos ei hyvitetä, niin siinäpä ei hyvitetä. Sehän on joka pennin arvoista tietoa siitä, mistä kannattaa tilata.