Alan nyt kyllä olla jo todella väsynyt tähän tilanteeseen. Kiva juttu, jos olette saaneet selvyyttä omiin käytäntöihinne tässä välissä... Jos ja kun lähetän koneen takaisin, niin mullahan ei ole sillä välin enää omaa konetta, mitä käyttää. Ja kotiinkuljetuskin oli mulla tässä siitäkin syystä, että mulle ei ole niin helppoa ottaa tätä 15 kg pakettia kainaloon ja roudata sitä Postiin, kun sinne on jonkin verran matkaa. Nyt siis jo toista kertaa pitäisi kone laittaa tulemaan takaisin.
Torni oli nyt palatessaan suoremmassa kuin mitä ensimmäisellä kerralla. Eihän se siis enää uusi ole, eikä edes täysin suora, mutta kuitenkin...
Kone on nyt ollut käytössä eilisestä asti, siihen on asennettu näyttis, Win 11 Pro ja mahdolliset ajurit, sekä Windows päivitykset. Yksi isoimpia ongelmia mitä tässä olen huomannut, on ihan jäätävät lagipiikit konetta käytettäessä. Hiiri jäätyilee näytöllä ja lakkaa välillä toimimasta. Tähän auttaa irrottaa se kytkeä takas kiinni. Koneen käynnistyttyä hiiri ei välttämättä toimi. Olen testannut nyt kolmea eri hiirtä kahdessa eri portissa. Omalla henk. koht. hiirellä ja työhiirillä ei ole koskaan ollut ongelmaa aiemmin
Ihan perusohjelmat tökkii ja peleissä fps droppeja.
Vaatisi ehkä lisää omaa testailua, mutta tässä tilanteessa takaraivossa kuitenkin jyskyttää pelko siitä, että mitä jos rautapuolella onkin jotain ongelmaa. Aika raastava keissi kyllä itselle kaikin puolin...
Täytyy nyt miettiä mitä teen ja testailla ainakin viikonlopun yli. Tai ei ole itsellä juuri nyt kyllä edes aikaa alkaa purkaa ja pakata konetta ja roudaamaan sitä postiin.
Rehellisesti sanottuna en usko, että tämä asia tulee kuntoon. Saati jos tulisi jotain ongelmaa vielä jatkossa, niin tässä hengessä nämä sitten hoituu.