Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Hei @Datatronic,

Kaverini osti teiltä muistit (minun suosittelemana :geek:) speksienne mukaan 3600-cl16: 72,90 € | Lexar THOR muistimoduuli 32 GB 2 x 16 GB DDR4 3600 MHz

Kuitenkin melkein 3 viikon jälkeen kun muistit saatiin vihdoin asennettua, pettymyksen tuotti väärä CAS-latenssi, muistit ovat 3600-cl18:
1701886590780.png

Mitä voidaan tehdä asialle, ja mielellään siten ettei tarvitse olla ilman konetta seuraavat 3 viikkoa (jollei enemmänkin koska pyhät)? Ajattelisin itse, että teiltä tulee korvaavat muistit palautuslapun kanssa ja kaveri laittaa Lexarit teille takaisin kun korvaavat muistit tulevat?
Toisaalta jos haluat säästyä palautuksien kanssa säätämiseltä, suosittelisin kokeilemaan CL16(-20-20-38) latensseja ensin itse noilla Lexareilla, saattaa nimittäin hyvinkin toimia ja lopputulos on täysin sama. CL16 ja CL18 välinen suorituskykyjen ero (1-2%) ei kylläkään ole 24 euron arvoinen jos nuo Kingstonit hankkii tilalle ja nuo Lexarit hoitaa homman tuohon hintaan selkeästi parhaiten
 
Viimeksi muokattu:
Tarkoittaako "Tilattu, arvio 08.12.2023" sitä, että tuotetta on tilattu enemmän kuin tukkurilla/varastossa tällä hetkellä näkyy vai vain sitä, että tukkurilta on tilattu varastoon/tilaukseen? Kyseinen kotelo nimittäin kiinnostaisi pukinkonttiin :)
 
Tarkoittaako "Tilattu, arvio 08.12.2023" sitä, että tuotetta on tilattu enemmän kuin tukkurilla/varastossa tällä hetkellä näkyy vai vain sitä, että tukkurilta on tilattu varastoon/tilaukseen? Kyseinen kotelo nimittäin kiinnostaisi pukinkonttiin :)

Hei,

Kotelo on tulossa saadaan lähettyä viimeistään ensi viikolla.
 
7600 prossujen osalta ollaan muutaman tukkurin armoilla kun uuden prosessorisukupolven prosessorit ostamme vain virallisilta AMD:n hyväksymiltä tukkureilta. Tosiaan 7.12 nämä pitäisi saapua heille ja siitä pari päivää niin ovat meillä.
Peerlessit kyllä nyt varmastikin saapuvat. Ovat edenneet nyt juuri oikeaa tahtia eli viimeisin maininta on, että ovat jo Tanskassa.

Peerlessille on päivittynyt tila "Saatavilla 98 kpl". :sparty:
 
Thermalright erä saapui juuri ja kovaa vauhtia ollaan lähettämässä asiakkaille :) :comp2:

Ei siis näköjään olisikaan kannattanut alkaa vaihtamaan pakettiin kalliimpaa cooleria Peerlessin tilalle. Paketti kun lähtikin ilman siihen vaihdettua cooleria ja nyt uusi cooleri on seisonut monta päivää "Varattu tilaukselle" tilassa odottamassa lähetystä. Enkä pääse kasaamaan kokoonpanoa ennen sen saapumista.

Ymmärrän kyllä että black friday, tukkurin toimitusvaikeudet ja itsenäisyyspäivä vaikuttavat asioihin, mutta näin asiakkaan näkökulmasta ei ole mennyt ihan kuin Strömsössä. Noh, kaksi viikkoa pian kulunut, ei kahta ilman kolmatta?
 
Hei @Datatronic,

Kaverini osti teiltä muistit (minun suosittelemana :geek:) speksienne mukaan 3600-cl16: 72,90 € | Lexar THOR muistimoduuli 32 GB 2 x 16 GB DDR4 3600 MHz

Kuitenkin melkein 3 viikon jälkeen kun muistit saatiin vihdoin asennettua, pettymyksen tuotti väärä CAS-latenssi, muistit ovat 3600-cl18:
1701886590780.png

Mitä voidaan tehdä asialle, ja mielellään siten ettei tarvitse olla ilman konetta seuraavat 3 viikkoa (jollei enemmänkin koska pyhät)? Ajattelisin itse, että teiltä tulee korvaavat muistit palautuslapun kanssa ja kaveri laittaa Lexarit teille takaisin kun korvaavat muistit tulevat?

Hei,

Laitoin yksityisviestin.
 
7600 prossujen osalta ollaan muutaman tukkurin armoilla kun uuden prosessorisukupolven prosessorit ostamme vain virallisilta AMD:n hyväksymiltä tukkureilta. Tosiaan 7.12 nämä pitäisi saapua heille ja siitä pari päivää niin ovat meillä.
Peerlessit kyllä nyt varmastikin saapuvat. Ovat edenneet nyt juuri oikeaa tahtia eli viimeisin maininta on, että ovat jo Tanskassa.

Ja otetaan samaan viestiin lainauksena päivitys prossun osalta eli tuoreimpana tietona "Toimitusarvio 12-20 työpäivää". Eli pahaa pelkään, että tarjousten julkaisussa heti 23.11. tilatun kokoonpanon saapuminen menee jopa ensi vuoden puolelle. Erityisen harmittavaa, kun omalla tilauksella tuo oli jo jossain vaiheessa "Varattuna tilaukselle", mutta jostain syystä vihreältä statukselta sittemmin poistui ja vuorostaan blokkaa tilausta, kun alkuun sitä teki tuo Peerless Assassin.
 
Omat tuotteet ovat sivujen mukaan edelleen varattuina tilaukseen, joten toivottavasti ensi viikolla alkaa kusti polkemaan, koska oletan sitä seuraavan viikon olevan melko ruuhkainen.

Joku muukin varmaan osti tuotteen, joka kuului tuohon Avatar-kampanjaan. Tuliko se lunastettava koodi sähköpostiin jossain vaiheessa tilausta?
 
Tilaus 6700834758
Jätetty 3.12 jokainen tuote valittu sen mukaan että toimitus 1-2päivää. Tämä tarkistettu ennen tilausta ja asiasta ilmaistu erikseen koska kiireellinen asia. 4.12 asiasta oltu yhteydessä sähköpostitse, että tilaus peruttava jos tuotteita ei ole. Ei vastausta.(Sivulla näkyy ettei tuotteita olekkaan saatavilla.)Tästä soitettu 12 kertaa 5.12 kunnes pääsi läpi ja kaikki oli kuulemma kunnossa ja paketti lähtee. Nyt 7.12 ja pakettia ole edes käsitelty. soittanut pitkin päivää asiakaspalveluun. ei vastata. Tilasin samana päivänä yksityisiltä sekä Saksalaiselta toimittajalta nämä jo perillä? Mikä homma
 
Viimeksi muokattu:
Morjesta, osallistuin ekaan kertaan itsekin tuohon bf sekoiluun uuden koneen osien osalta. Ongelmani on se, että tilasin teiltä Datatronicilta useamman komponentin ja nyt ilmeisesti ehkä on mennyt teillä tilausviitteet sekaisin kahden eri komponentin välillä. Viime perjantaina 30.11. sain prossun kotelon sijaan ja ilmeisesti nyt tämä kotelo prosessorin tilausviitteellä jumittaa sitten jossain db schenkerin terminaalissa jo viidettä päivää. Laitoin teille viestiäkin tästä, mutta mitään ei ole kuulunut?

En luottaisi tuon DB Schenkerin seurannan ajantasaisuuteen. Oman tilauksen seuranta näytti tuota lähtöterminaalia vielä siinä vaiheessakin, kun tuli tekstiviesti, että tilaus on noudettavissa pakettiautomaatista.
 
Ja otetaan samaan viestiin lainauksena päivitys prossun osalta eli tuoreimpana tietona "Toimitusarvio 12-20 työpäivää". Eli pahaa pelkään, että tarjousten julkaisussa heti 23.11. tilatun kokoonpanon saapuminen menee jopa ensi vuoden puolelle. Erityisen harmittavaa, kun omalla tilauksella tuo oli jo jossain vaiheessa "Varattuna tilaukselle", mutta jostain syystä vihreältä statukselta sittemmin poistui ja vuorostaan blokkaa tilausta, kun alkuun sitä teki tuo Peerless Assassin.

Ehkä ensi vuonna voisi myydä tavaraa mitä on oikeasti varastossa. Mitenhän yleistä tämä on muiden liikkeiden osalta, että myydään tavaraa black friday alessa, mitä ei oikeasti vielä ole saatavilla?
 

onko hajua millon tulee näitä muisteja, vieläkin tilauksen seurannassa ei näy mitään arviota
Nämä tulevat samassa lähetyksessä kun suuri määrä 5000 sarjan Ryzeneitä. Nämä ovat jo saapuneet tänään Helsinkiin eli 95% varmuudella ovat huomenna meillä.
 
Miten osien vaihtoja tilauksessa on paras sopia? Omassa paketissa olisin kiinnostunut vaihtamaan AMD Ryzen 5 7600 -> AMD Ryzen 7 7800x3d kun noita 7800x3d näyttää olevan reilusti hyllyssä. Saako tuohon 7800x3d BF hinnan jos tuo 7600 on tilattu tarjouksella :)
Kyllä se järjestyy. Voimme tästä sopia yksityisviestillä. Käytännössä väliraha lasketaan silloin 7800x3d BF hinnalla ja 7600 BF hinnan mukaan.
 
Morjesta, osallistuin ekaan kertaan itsekin tuohon bf sekoiluun uuden koneen osien osalta. Ongelmani on se, että tilasin teiltä Datatronicilta useamman komponentin ja nyt ilmeisesti ehkä on mennyt teillä tilausviitteet sekaisin kahden eri komponentin välillä. Viime perjantaina 30.11. sain prossun kotelon sijaan ja ilmeisesti nyt tämä kotelo prosessorin tilausviitteellä jumittaa sitten jossain db schenkerin terminaalissa jo viidettä päivää. Laitoin teille viestiäkin tästä, mutta mitään ei ole kuulunut?
Voisitko laittaa tästä vielä yksityisviestiä. On todella mystisen kuuloinen tilanne, koska lähetystä varten tuote on skannattava ja tästä syystä tuotteissa ei juurikaan voi tapahtua virheitä pl esim. HDD levyt, joissa ei ole EAN koodia. Niissä ihmisen virhe on edelleen mahdollinen.
Toki teoriassa olisi voinut käydä niin että molemmat tuotteet on käsitelty samaan aikaan ja sitten kollilaput menneet sekaisin, kun nimi ja kuitti täsmännyt molemmissa... Mutta mielelläni asiaa selvitän lisää.
 
Datatronicin tuotteiden lisätiedot eivät ole tunnettuja paikkansa pitävyydestä eli sikäli olisi aina suositeltavaa tarkistaa tarkemmat tiedot AINA valmistajalta itseltään, valitettavasti :/
Tässä meillä on paljon työmaata edessä. Saamme tiedot isohkolta kansainväliseltä katalogitoimittajalta ja erityisesti niiden valmistajien osalta, joissa valmistajat toimittavat tiedot toimijalle niin data on yleensä ollut aika hyvää. Jos nimenomaan katsoo tuotteen lisätiedoista tietoja. Kuvausteksteissä meillä on vielä vähän enemmän tekemistä.
 
Datatronicin tuotteiden lisätiedot eivät ole tunnettuja paikkansa pitävyydestä eli sikäli olisi aina suositeltavaa tarkistaa tarkemmat tiedot AINA valmistajalta itseltään, valitettavasti :/
Tässä meillä on paljon työmaata edessä. Saamme tiedot isohkolta kansainväliseltä katalogitoimittajalta ja erityisesti niiden valmistajien osalta, joissa valmistajat toimittavat tiedot toimijalle niin data on yleensä ollut aika hyvää. Jos nimenomaan katsoo tuotteen lisätiedoista tietoja. Kuvausteksteissä meillä on vielä vähän enemmän tekemistä.
Epäilisin että tuolla cpu-z tuotenumerolla voi heittää vesilintua, koska tuossa thor-mallistossa ei ole Lexarin omien sivujen mukaan edes olemassa 3600 cas 16 muisteja. Tässä tapauksessa DT on poiminut tuotetietoihinsa maksiminopeudet, jotka ei toteudu yhtäaikaa.

Virheellisen käsityksen joka tapauksessa pelkästään DT:n tuotetietoja lukemalla saa eli sikäli siellä olisi syytä nostaa käsi ylös virheen merkiksi.
Se on juuri näin. Eli meidän virhe ja tätä hoidamme asiakkaan kanssa. Toki juuri samaa tuotetta paremmalla viiveellä ei ole, mutta maailmasta löytyy kyllä muisteja jotka täyttää speksit :)
 
Tarkoittaako "Tilattu, arvio 08.12.2023" sitä, että tuotetta on tilattu enemmän kuin tukkurilla/varastossa tällä hetkellä näkyy vai vain sitä, että tukkurilta on tilattu varastoon/tilaukseen? Kyseinen kotelo nimittäin kiinnostaisi pukinkonttiin :)
Ei muuten ole tulossa. On yritetty tilata ja luultu että jopa huimat 2 kpl saadaan mutta vain 1 lähetetty ja nyt noita ei saa ollenkaan kun vasta 1.2 alkaen taas meidän toimittajalta. Eli ei kannata tilata :/
 
Ei siis näköjään olisikaan kannattanut alkaa vaihtamaan pakettiin kalliimpaa cooleria Peerlessin tilalle. Paketti kun lähtikin ilman siihen vaihdettua cooleria ja nyt uusi cooleri on seisonut monta päivää "Varattu tilaukselle" tilassa odottamassa lähetystä. Enkä pääse kasaamaan kokoonpanoa ennen sen saapumista.

Ymmärrän kyllä että black friday, tukkurin toimitusvaikeudet ja itsenäisyyspäivä vaikuttavat asioihin, mutta näin asiakkaan näkökulmasta ei ole mennyt ihan kuin Strömsössä. Noh, kaksi viikkoa pian kulunut, ei kahta ilman kolmatta?
Ilman muuta saat vaihtaa takaisin myös jos haluat. Ei toki ole mennyt ihan niinkuin strömsössä. Tilauksia kyllä hurjaa vauhtia lähetetään eteenpäin, mutta tuo tietenkin oli mennyt uutena tilauksena jonon hännille.. olisi pitänyt tämmöisessä tilanteessa toki poimia se manuaalisesti. Voimme joko tuon poimia tuolta jonon ohi ja lähetellä tai vaihtaa Peerlessit tilalle ja palauttaa se mitä jouduit maksamaan lisää sekä silloinkin huomioimme, että tämä tilaus on "vanha" tilaus.
 
Ja otetaan samaan viestiin lainauksena päivitys prossun osalta eli tuoreimpana tietona "Toimitusarvio 12-20 työpäivää". Eli pahaa pelkään, että tarjousten julkaisussa heti 23.11. tilatun kokoonpanon saapuminen menee jopa ensi vuoden puolelle. Erityisen harmittavaa, kun omalla tilauksella tuo oli jo jossain vaiheessa "Varattuna tilaukselle", mutta jostain syystä vihreältä statukselta sittemmin poistui ja vuorostaan blokkaa tilausta, kun alkuun sitä teki tuo Peerless Assassin.
Kyllä, tämä 7600 on ainoa prosessori jossa on nyt haastetta. Saimme vaaleanvihreää valoa tukkurilta, että saavat ehkä huomenna näitä meille päin matkaan, mutta AMD ei ole saanut niitä määriä prosessoreita tälle tukkurille (joka on siis globaalisti suurin AMD tukkuri) kun oli suunnitellut. Mutta huomenna/maanantaina tiedämme enemmän.
 
Omat tuotteet ovat sivujen mukaan edelleen varattuina tilaukseen, joten toivottavasti ensi viikolla alkaa kusti polkemaan, koska oletan sitä seuraavan viikon olevan melko ruuhkainen.

Joku muukin varmaan osti tuotteen, joka kuului tuohon Avatar-kampanjaan. Tuliko se lunastettava koodi sähköpostiin jossain vaiheessa tilausta?
Koodin on tarkoitus olla kyseisen tuotteen rivillä kuitilla. Yleensä siinä on Serial mutta nyt olemme siihen kohtaan skannanneet pelikoodin. Olemme tähän kehittämässä parempaa järjestelmää, jossa koodi tulee tulevaisuudessa omana sähköpostinaan. Tämä AMD partnerius ja heti perään pelikoodit tulivat sen verran kuitenkin nopealla aikataululla että sovelluskehitys ei pysynyt perässä.

Voin toki tarkistaa tilauksesi tilanteen. Meillä on muutamia roikkuvia caseja joissa on tavarat, mutta emme ole löytäneet niitä. Esim. Samsungin 2 tb levyjä meillä on yksi laatikko kadoksissa. Eli 20 kpl. Näitä on kovasti metsästetty ja toki tilattu lisääkin.
 
Kyllä, tämä 7600 on ainoa prosessori jossa on nyt haastetta. Saimme vaaleanvihreää valoa tukkurilta, että saavat ehkä huomenna näitä meille päin matkaan, mutta AMD ei ole saanut niitä määriä prosessoreita tälle tukkurille (joka on siis globaalisti suurin AMD tukkuri) kun oli suunnitellut. Mutta huomenna/maanantaina tiedämme enemmän.
Heitän villin idean.

Jos tuon 7600 saatavuus on haastavaa, niin voitte miettiä tarjota sen vaihtamista 7600x prossuun tai 7500f prossuun.
 
Heitän villin idean.

Jos tuon 7600 saatavuus on haastavaa, niin voitte miettiä tarjota sen vaihtamista 7600x prossuun tai 7500f prossuun.
No sekin on hieman erikoinen tilanne, että meillä on 7600 Tray prossua kyllä varastossa ja niitä saadaan, mutta emme voi laittaa niitä järjestelmään saldoille, koska niitä ei saa lähettää, kuten ei myöskään 7500F prossuja paitsi konekasauksessa. Mutta näitä on manuaalisesti poimittu vanhimmista konekasauksista ja vapautettu bokseja sitä myötä kun Tray malleja käytetty. Mutta tuo on hidas tie, toivotaan että tuo isompi määrä nyt tulisi kuten tukkuri nyt alustavasti aprikoi.
 
Tilaus 6700834758
Jätetty 3.12 jokainen tuote valittu sen mukaan että toimitus 1-2päivää. Tämä tarkistettu ennen tilausta ja asiasta ilmaistu erikseen koska kiireellinen asia. 4.12 asiasta oltu yhteydessä sähköpostitse, että tilaus peruttava jos tuotteita ei ole. Ei vastausta.(Sivulla näkyy ettei tuotteita olekkaan saatavilla.)Tästä soitettu 12 kertaa 5.12 kunnes pääsi läpi ja kaikki oli kuulemma kunnossa ja paketti lähtee. Nyt 7.12 ja pakettia ole edes käsitelty. soittanut pitkin päivää asiakaspalveluun. ei vastata. Tilasin samana päivänä yksityisiltä sekä Saksalaiselta toimittajalta nämä jo perillä? Mikä homma
Onkohan tuo tilausnumero nyt kuitenkin väärin, koska meillä se on pelkkiä kirjaimia. Voisitko laittaa yksityisviestillä tilaustunnuksen.
 
En luottaisi tuon DB Schenkerin seurannan ajantasaisuuteen. Oman tilauksen seuranta näytti tuota lähtöterminaalia vielä siinä vaiheessakin, kun tuli tekstiviesti, että tilaus on noudettavissa pakettiautomaatista.
No tämä on ikävä kyllä totta. Mutta statistiikkojen mukaan Schenker toimittaa yli 97% meidän paketeista yhdessä vuorokaudessa perille eli se on aika hyvä suoritus kuitenkin. Tämä edellyttäen että tavara on ehtinyt meiltä kuormaan. Meiltä Schenker hakee tavarat 16.00 eli jos meidän lähetysilmoitus tulee tuon jälkeen niin se ei varmuudella ole kyseisenä päivänä oikeasti lähtenyt meidän lähettämöstä.
 
Ehkä ensi vuonna voisi myydä tavaraa mitä on oikeasti varastossa. Mitenhän yleistä tämä on muiden liikkeiden osalta, että myydään tavaraa black friday alessa, mitä ei oikeasti vielä ole saatavilla?
Tämä on ihan hyvä pointti, mutta tähän voisi muutkin kommentoida. Eli meillähän oli osa tuotteista rajoitettuja eriä. Valmistajan kanssa sovittu, että tätä saatte x määrän, ne oli tilattu etukäteen ja niissä myynti lakkasi kun tuotteet oli myyty. Osassa tuotteissa taas on normaali saatavuus ja eräkokoa ei oltu rajoitettu, niin emme halunneet rajoittaa myöskään hyvää hintaa asikkaiden suuntaan meidän varaston kokoon. Eli tässä on puolensa ja puolensa. Toki muutamassa tuotteessa on saatavuus sitten ollutkin huonompi, koska niissä on varmaan ollut Black Friday viikonloppuna kova kysyntä ja vaikka varsin rivakasti heti maanantaina aloimme tilauksia tekemään ja sopimaan asioista tukkureiden kanssa, niin ihan kaikissa tuotteissa se ei onnistunut. Vaikka tilanne näytti paperilla paremmalta viikonloppuna. Esim. 7600 prosessoreita piti tulla paljon aiemmin ja iso määrä ja tämä oli meille "vahvistettu" mutta sitten se vaan muuttui...
 
Onkohan tuo tilausnumero nyt kuitenkin väärin, koska meillä se on pelkkiä kirjaimia. Voisitko laittaa yksityisviestillä tilaustunnuksen.
Pahoittelut kyseessä maksun viite tässä tilausnumero: UKDOHCPSG Jätetty 03-12-23. Oikeasti tänään 28 puhelua!!!!? ei vastausta? En edes vitsaile.
 

Liitteet

  • IMG_20231207_210536.jpg
    IMG_20231207_210536.jpg
    69,1 KB · Luettu: 165
Viimeksi muokattu:
Ilman muuta saat vaihtaa takaisin myös jos haluat. Ei toki ole mennyt ihan niinkuin strömsössä. Tilauksia kyllä hurjaa vauhtia lähetetään eteenpäin, mutta tuo tietenkin oli mennyt uutena tilauksena jonon hännille.. olisi pitänyt tämmöisessä tilanteessa toki poimia se manuaalisesti. Voimme joko tuon poimia tuolta jonon ohi ja lähetellä tai vaihtaa Peerlessit tilalle ja palauttaa se mitä jouduit maksamaan lisää sekä silloinkin huomioimme, että tämä tilaus on "vanha" tilaus.

No se riittää jos poimitte jonon ohi, se olisi mukavaa.

Tosiaan ymmärrän nämä pienet mutkat matkassa tässä tapauksessa. Onneksi tämän kanssa ei ole mikään hengenhätä ja viikonloppuna on muita kiireitä :)
 
Pahoittelut kyseessä maksun viite tässä tilausnumero: UKDOHCPSG Jätetty 03-12-23. Oikeasti tänään 28 puhelua!!!!? ei vastausta? En edes vitsaile.
Laitoin kyselyä tästä puhelinasiasta. Toki meillä on valtaosa resursseista lähettämässä tilauksia ja kasaamassa koneita. Meillä riittää resurssit vastata nyt melko hyvin sähköposteihin, mutta samaan aikaan ei oikein ole kun 2 ihmistä vastaamassa puhelimeen eli se voi mennä yllättävän helposti tukkoon :(

Tosiaan tilauskäsittelyruudulla tämä jo on eli se on valmis lähetettäväksi. Tuo tilaus on tullut 3.12 ja nyt tässä oli välissä itsenäisyyspäivä ja nyt tänään tuli valtavasti tavaraa, jolloin vanhempia tilauksia tuli taas tilauksesi eteen. Eli kyllä tässä oli nyt jo vähän huonoa onneakin matkassa. Olen pahoillani.
 
Pahoittelut kyseessä maksun viite tässä tilausnumero: UKDOHCPSG Jätetty 03-12-23. Oikeasti tänään 28 puhelua!!!!? ei vastausta? En edes vitsaile.

Onko tossa joku kikka mikä ei itsellä aukea, mutta mitä nuo muutaman sekunnin puhelut on? En itse ehtisi edes nostaa puhelinta pöydältä puhumattakaan vastaamaan tuolla vasteajalla.
 
Jos varmistettu että lähtee liikkeelle 1-2pv, niin kuin luvattu, niin ei olla päästy edes itsenäisyys päivään. Melko selvällä suomella on jo päivä 1 kohdalla ilmastu et älkkää edes lähettäkö, jos ette pysty luvatusta pitämään kiinni. Tästä ilmoitettu sähköpostin ja puhelun kautta.
Onko tossa joku kikka mikä ei itsellä aukea, mutta mitä nuo muutaman sekunnin puhelut on? En itse ehtisi edes nostaa puhelinta pöydältä puhumattakaan vastaamaan tuolla vasteajalla.
Palvelussa ruuhkaa ole hyvä ja soita hetkenpäästä uudelleen.
 
Laitoin kyselyä tästä puhelinasiasta. Toki meillä on valtaosa resursseista lähettämässä tilauksia ja kasaamassa koneita. Meillä riittää resurssit vastata nyt melko hyvin sähköposteihin, mutta samaan aikaan ei oikein ole kun 2 ihmistä vastaamassa puhelimeen eli se voi mennä yllättävän helposti tukkoon :(

Tosiaan tilauskäsittelyruudulla tämä jo on eli se on valmis lähetettäväksi. Tuo tilaus on tullut 3.12 ja nyt tässä oli välissä itsenäisyyspäivä ja nyt tänään tuli valtavasti tavaraa, jolloin vanhempia tilauksia tuli taas tilauksesi eteen. Eli kyllä tässä oli nyt jo vähän huonoa onneakin matkassa. Olen pahoillani.
Mua ei haittaa et on kiire tai linjat tukossa, tai linnanjuhlat pukkaaa, mutta jos erikseen sovittu et tuotteet tulee 1-2 päivässä niin ei olla edes itsenäisyyspäivässä. mä oon soittanut asiasta ennen itsenäisyyspäivää. olin perumassa tilausta mut luvattiin et lähtee liikkeelle. SAMOIN sähköpostilla on ilmaistu lähettäkää mitä on ja loput saa jäädä lähettämättä. Jäi lähettämättä. mut josko ne rahat kuitenkin saisi. xD
 
@Datatronic Mikäs tilanne noiden avatar koodien kanssa oli Ryzenin 7800X3D prossujen kanssa kun ei blackfriday tienoilla tilatun prossun mukana ainakaan itselleni semmoista tullut laisinkaan?
 
En luottaisi tuon DB Schenkerin seurannan ajantasaisuuteen. Oman tilauksen seuranta näytti tuota lähtöterminaalia vielä siinä vaiheessakin, kun tuli tekstiviesti, että tilaus on noudettavissa pakettiautomaatista.
Joo oon huomannu saman, eikä siinä vielä kaikki. Kun kävin ekana tulleet komponentit hakemasta niin DB Schenkerin seurannassa luki, että noudettavissa Helsingistä vaikka oikea hakupaikka oli Itärajan läheisyydessä...
 
Joo oon huomannu saman, eikä siinä vielä kaikki. Kun kävin ekana tulleet komponentit hakemasta niin DB Schenkerin seurannassa luki, että noudettavissa Helsingistä vaikka oikea hakupaikka oli Itärajan läheisyydessä...

Täälläkin schenkerin seuranta näytti omiaan vielä siinä vaiheessa kun paketin olin noutanut. Postin saapumis viestikin oli uponnut roskapostina ja viime tipassa hoksasin aspasta kysellä paketin tilannetta ennenkuin lähti takaisin lähettäjälle...
 
Mua ei haittaa et on kiire tai linjat tukossa, tai linnanjuhlat pukkaaa, mutta jos erikseen sovittu et tuotteet tulee 1-2 päivässä niin ei olla edes itsenäisyyspäivässä. mä oon soittanut asiasta ennen itsenäisyyspäivää. olin perumassa tilausta mut luvattiin et lähtee liikkeelle. SAMOIN sähköpostilla on ilmaistu lähettäkää mitä on ja loput saa jäädä lähettämättä. Jäi lähettämättä. mut josko ne rahat kuitenkin saisi. xD
Jos laitat yksityisviestillä tilaustunnuksesi niin hoidamme heti rahojen palautuksen. Meillä on nyt hieman ruuhkaa ja emme ole nyt pääseet tähän 1-2 päivän normaaliin toimitusaikaan joka meillä varastotuotteissa yleensä aina on. Olen pahoillani :(
Se on erityisen harmi, että luvattu lähettää ja ei ole lähetetty :(
 
@Datatronic Mikäs tilanne noiden avatar koodien kanssa oli Ryzenin 7800X3D prossujen kanssa kun ei blackfriday tienoilla tilatun prossun mukana ainakaan itselleni semmoista tullut laisinkaan?
Tämä on vielä toistaiseksi manuaaliprosessi eli virhe on toki voinut tapahtua. Laitatko yksityisviestiä niin hoidamme asian. Eli koodin pitäisi olla kuitissa prosessoririvillä serialin tilalta. Me rakennamme tähän automatiikan ennen seuraavaa koodikampanjaa.
 
Joo oon huomannu saman, eikä siinä vielä kaikki. Kun kävin ekana tulleet komponentit hakemasta niin DB Schenkerin seurannassa luki, että noudettavissa Helsingistä vaikka oikea hakupaikka oli Itärajan läheisyydessä...
Täälläkin schenkerin seuranta näytti omiaan vielä siinä vaiheessa kun paketin olin noutanut. Postin saapumis viestikin oli uponnut roskapostina ja viime tipassa hoksasin aspasta kysellä paketin tilannetta ennenkuin lähti takaisin lähettäjälle...
Olemme laittaneet tästä Schenkerille palautetta ja he tiedostavat ongelman :/
 

Saatteko tämän näppiksen listoillenne?
Tämä on aiemmin ollut listoilla mutta on jo arkistoitunut koska kumpikaan meidän toimittajistamme tälle kyseiselle tuotteelle ei enää pidä tätä listallaan. Tätä ei ikävä kyllä saada nyt ainakaan toistaiseksi lisättyä valikoimaan.
 
No sekin on hieman erikoinen tilanne, että meillä on 7600 Tray prossua kyllä varastossa ja niitä saadaan, mutta emme voi laittaa niitä järjestelmään saldoille, koska niitä ei saa lähettää, kuten ei myöskään 7500F prossuja paitsi konekasauksessa. Mutta näitä on manuaalisesti poimittu vanhimmista konekasauksista ja vapautettu bokseja sitä myötä kun Tray malleja käytetty. Mutta tuo on hidas tie, toivotaan että tuo isompi määrä nyt tulisi kuten tukkuri nyt alustavasti aprikoi.

Itseäni ei kyllä haittaisi vaihtaa tässä tilanteessa tray-mallin prossuun, jos sellainen sallitaan samassa tilauksessa olevalle emolevylle asetettavan "BF-hintaan" kuluitta, jos sillä tapaa saisin tilauksen ensi viikon aikana kotiin. Otan sitten vaikka stock coolerin verran turpaan. Kävisiköhän tämä AMD:lle koneenkasauksesta?
 
Moi, mulla tilattu 24.11 osat ja kasaus ja vaihdoin sen jälkeen kotelon sekä prossujäähyn sellasiin mitä oli saatavilla ja nyt näyttäisi että kaikkia osia on saatavilla... Haluan tietää onko ensi viikolla mahdollista saada kone?
 
Itseäni ei kyllä haittaisi vaihtaa tässä tilanteessa tray-mallin prossuun, jos sellainen sallitaan samassa tilauksessa olevalle emolevylle asetettavan "BF-hintaan" kuluitta, jos sillä tapaa saisin tilauksen ensi viikon aikana kotiin. Otan sitten vaikka stock coolerin verran turpaan. Kävisiköhän tämä AMD:lle koneenkasauksesta?
No itseasiassa stock coolereita meillä on vaikka muille jakaa :) Eli sitäkään ei tarvitse ottaa turpaan, mutta noita Tray prossuja ei oikein saisi toimittaa kun koneenkasauksissa. Mutta huomenna tai viimeistään maanantaina varmistunee miten 7600 kanssa käy.
 
Moi, mulla tilattu 24.11 osat ja kasaus ja vaihdoin sen jälkeen kotelon sekä prossujäähyn sellasiin mitä oli saatavilla ja nyt näyttäisi että kaikkia osia on saatavilla... Haluan tietää onko ensi viikolla mahdollista saada kone?
Kasauksessa on toki ruuhkaa mutta koneita valmistuu myös nyt kovaa tahtia. Riippuu käytännössä missä vaiheessa tilaus on tehty, että saapuuko kone ensiviikolla. Nimenomaan kerronaika tässä voi vaikuttaa kun tuo 24.11 on se päivä kun noita tilattiin enemmän kun yleensä kuukauden aikana.
 
Kasauksessa on toki ruuhkaa mutta koneita valmistuu myös nyt kovaa tahtia. Riippuu käytännössä missä vaiheessa tilaus on tehty, että saapuuko kone ensiviikolla. Nimenomaan kerronaika tässä voi vaikuttaa kun tuo 24.11 on se päivä kun noita tilattiin enemmän kun yleensä kuukauden aikana.
Muistaakseni tilasin sen aika myöhään, mutta jos sen saisi ensi viikolla niin se on hyvä sillä olen ollut ilman konetta kohta parisen viikkoa ja tarvitsen koneen opiskeluja varten.
 
Mikäs tilanne noissa 1TB SN770? Pari viikkoa sitten tilattu ja edelleen saldot miinuksella, kilpailijoilta näyttää kyllä löytyvän heti varastosta.
 
Teillä on Alienwaren 27" halvempi kuin 24.5", olis loogista olla toisinpäin. Toi pienempi kiinnostaisi, mutta esim. Jimms myy halvemmalla :)
 
Gigabyte B550 Gaming X V2 - Mikähän näiden tilanne on? Tuotesivu näyttää että loppu, tilaus on tehty 24.11 ja toimitusaika on näköjään vähän
venahtänyt sivulla ilmoitetusta. Jouluksi oli tarkoitus muksuille päivitellä koneita.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
258 770
Viestejä
4 498 539
Jäsenet
74 281
Uusin jäsen
staffanjohansson34

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom