Nyt on pojilla pöhinää tötterössä! Eilen 2 aikaan yöllä silmät ristissä tilailin emolevyn ja aamulla 8.20 oli lähetetty, eihän siinä oo kerenny ees aamukahveja juomaan. Entisenä jimssin asiakkaana tähän teidän vauhtiin erittäin tyytyväinen.
Kotelot / Lian Li Lancool 216-X, Midi Tower, PC, Musta, ATX, EATX, mikro ATX, Mini-ITX, Terästä, Karkaistu lasi, Multi
datatronic.fi
Asia tarkastettu eanilla muiden jälleenmyyjien sivulta. Voisitteko siis poistaa kuvat, joissa näkyy valoja. Ei viitsisi olla aina mainitsemassa että kuva valehtelee eikä ole valoja.
@Datatronic
Saisiko tälle hiirimatolle hinnan tarkistusta? Lähtisi ensi viikolla tilaukseen muutaman muun tavaran kera. Mieluusti ottaisin samaan pakettiin.
Ehkä typerä kysymys, mutta kysytään silti. En löytänyt mistään tietoa tuotteiden takuuajasta? Ainakaan tuotekortilla en näe missään mainintaa tästä ja myöskään kuitilla takuuaikaa ei ole ilmoitettu.
Ehkä typerä kysymys, mutta kysytään silti. En löytänyt mistään tietoa tuotteiden takuuajasta? Ainakaan tuotekortilla en näe missään mainintaa tästä ja myöskään kuitilla takuuaikaa ei ole ilmoitettu.
Datatronicin sivuilla todetaan seuraavasti: "Kaikilla myymillämme tuotteilla on maahantuojan myöntämä takuu, joka on vähintään yksi vuosi. Kovalevyillä ja monitoreilla takuu on yleensä kolme vuotta."
Onhan tuo aika ympäripyöreästi mainittu ja aiheuttaa epätietoisuutta. Minä ainakin haluaisin tarkan tuotekohtaisen tiedon.
Datatronicin sivuilla todetaan seuraavasti: "Kaikilla myymillämme tuotteilla on maahantuojan myöntämä takuu, joka on vähintään yksi vuosi. Kovalevyillä ja monitoreilla takuu on yleensä kolme vuotta."
Onhan tuo aika ympäripyöreästi mainittu ja aiheuttaa epätietoisuutta. Minä ainakin haluaisin tarkan tuotekohtaisen tiedon.
Varsinkin kun näitä tietoja lähtee jälkeenpäin etsimään niin olisi ehdottoman hyvä että tieto löytyisi tuotteen kohdalta ja vaikka tuote olisi poistunut myynnistä jo vuosia sitten, löytyisi tuotekortti tietoineen kuitenkin edelleen kaupan sivuilta. maahantuojat ja valmistajat näitä tietoja eivät tarjoa juuri koskaan ainakaan kuluttajille asti nähtäväksi muuta kuin ympäripyöreästi.
Tietty vielä parempi jos tieto löytyy suoraan kuitilta ja vieläpä jos kuitit löytyisivät myös digitaalisesti.
Tarkoittaako "Tuote tilattu tukkurilta 3-10pv" sitä, että tilaus olisi perillä asiakkaalla 3-10pv päästä, vai saapuu tukkurilta Datatronicille 3-10 päivässä josta sitten vielä postiin asiakkaalle?
Ja kun kerta kysyttiin mielipidettä hinnoista, niin annetaan sitten laajempi katsaus hintoihin.
Omasta mielestäni 3070 ti:n (näitä löytyi 2 korttia. Eli tuon evgan lisäksi löyti tämä lisäksi tämä.) hinta voisi olla 499 €, sillä 4060 ti:n saa 429 €
Oisko tän intelin oikea hinta jossain radeon 6600 luokassa tai max 20 - 30 € enemmän. Perusteena vain 10 % parempi suorituskyky, mutta huonompi ajurituki vanhoille peleille.
Tarkoittaako "Tuote tilattu tukkurilta 3-10pv" sitä, että tilaus olisi perillä asiakkaalla 3-10pv päästä, vai saapuu tukkurilta Datatronicille 3-10 päivässä josta sitten vielä postiin asiakkaalle?
Tässä tavoitellaan sitä aikaa kun se on asiakkaalla. Tosiaan meillä on vain yksi status näille saapuville tavaroille, tuotesivulla näkyy tilattaessa paremmin arvio, koska osalla tukkureista kestää kauemmin. Esim. tietyt Euroopan tukkurit toimittavat varsin hitaasti ihan johtuen rahdin kulkeutumisesta niin pitkän matkaa.
Kotelot / Lian Li Lancool 216-X, Midi Tower, PC, Musta, ATX, EATX, mikro ATX, Mini-ITX, Terästä, Karkaistu lasi, Multi
datatronic.fi
Asia tarkastettu eanilla muiden jälleenmyyjien sivulta. Voisitteko siis poistaa kuvat, joissa näkyy valoja. Ei viitsisi olla aina mainitsemassa että kuva valehtelee eikä ole valoja.
@Datatronic
Saisiko tälle hiirimatolle hinnan tarkistusta? Lähtisi ensi viikolla tilaukseen muutaman muun tavaran kera. Mieluusti ottaisin samaan pakettiin.
Tätä ei ikävä kyllä ole kummallakaan meille Team Grouppia toimittavalla tukkurilla. En onnistu löytämään netistä edes enaria tästä tuotteesta, eli varmaan aika huonosti ainakin Euroopassa saatavilla
Ehkä typerä kysymys, mutta kysytään silti. En löytänyt mistään tietoa tuotteiden takuuajasta? Ainakaan tuotekortilla en näe missään mainintaa tästä ja myöskään kuitilla takuuaikaa ei ole ilmoitettu.
Datatronicin sivuilla todetaan seuraavasti: "Kaikilla myymillämme tuotteilla on maahantuojan myöntämä takuu, joka on vähintään yksi vuosi. Kovalevyillä ja monitoreilla takuu on yleensä kolme vuotta."
Onhan tuo aika ympäripyöreästi mainittu ja aiheuttaa epätietoisuutta. Minä ainakin haluaisin tarkan tuotekohtaisen tiedon.
Kyllä, tämä on meillä kehityslistalla. Meillä on haaste saada takuutieto organisoidusti kuiteille, koska se tieto on erittäin hajautunutta meidän tiedoissa. Exceleissä ja erilaisissa listoissa, mistä tarkistamme takuut itse.
Varsinkin kun näitä tietoja lähtee jälkeenpäin etsimään niin olisi ehdottoman hyvä että tieto löytyisi tuotteen kohdalta ja vaikka tuote olisi poistunut myynnistä jo vuosia sitten, löytyisi tuotekortti tietoineen kuitenkin edelleen kaupan sivuilta. maahantuojat ja valmistajat näitä tietoja eivät tarjoa juuri koskaan ainakaan kuluttajille asti nähtäväksi muuta kuin ympäripyöreästi.
Tietty vielä parempi jos tieto löytyy suoraan kuitilta ja vieläpä jos kuitit löytyisivät myös digitaalisesti.
Milloin olisi saatavilla Ryzen 7900X prosessoria? Konepaketin muut osat löytyisivät kohtuu hyvin, mutta tuolla prossulla on jo pitkään teillä ollut todella huono saatavuus.
Milloin olisi saatavilla Ryzen 7900X prosessoria? Konepaketin muut osat löytyisivät kohtuu hyvin, mutta tuolla prossulla on jo pitkään teillä ollut todella huono saatavuus.
Tuon 8% hitaamman 6600xt:n hinta on ihan ok jos vertaa varastossa olevaan 6650xt korttiin. Toisaalta jos jaksaa odottaa, niin ennemmin ottaa tuon pulsen yläpuolelta.
@Datatronic
Moi,
Miten olette toimineet, jos tuotteen hinta laskee ennen kuin tilaus lähtenyt teiltä? Hyvitättekö vai onko menty sillä hinnalla, mikä ollut tilaushetkellä?
@Datatronic
Moi,
Miten olette toimineet, jos tuotteen hinta laskee ennen kuin tilaus lähtenyt teiltä? Hyvitättekö vai onko menty sillä hinnalla, mikä ollut tilaushetkellä?
Entä jos hinta laskee etämyynnin palautusaikana? Kilpailijanne ainakin hyvitti siinäkin tilanteessa. Olen tästä itse asiassa laittanut teidän myyntiin pari sähköpostia, mutta en ole saanut vastausta. Tästä keissistä tosin on jo aikaa, mutta ne sen hetkiset hinnat näkyvät siinä minun ensimmäisessä meilissä.
Näitä on matkassa meille 8 kpl joka on miinussaldon verran. Näitä tulee ensiviikolla ensisijaiselle G.skill tukkurille lisää ja niitä lähtee tulemaan 20 kpl lisää.
Entä jos hinta laskee etämyynnin palautusaikana? Kilpailijanne ainakin hyvitti siinäkin tilanteessa. Olen tästä itse asiassa laittanut teidän myyntiin pari sähköpostia, mutta en ole saanut vastausta. Tästä keissistä tosin on jo aikaa, mutta ne sen hetkiset hinnat näkyvät siinä minun ensimmäisessä meilissä.
Tuon 8% hitaamman 6600xt:n hinta on ihan ok jos vertaa varastossa olevaan 6650xt korttiin. Toisaalta jos jaksaa odottaa, niin ennemmin ottaa tuon pulsen yläpuolelta.
Ddr5 valmiskoneissa suosittelen käyttämään 2x16 gb muistikampoja, koska 8gb kammoissa on vain 4 muistisirua("puolikas rankki"), 16 gb kammoissa on yleensä 8 muistisirua (single rank) 32gb kammat on yleensä dual rankkia (muistipiirejä kamman molemmin puolin). Lisäksi ddr5 on aika halpaa 2x16 gb koossa.
Jos aspassa ei ole ruuhkaa niin kauanko kestää tällä hetkellä sähköposteihin vastaaminen? Laitoin toissapäivänä kyselyä, että onnistuisiko lisätä yksi tuuletin konepakettiin kun se muutenkin odottelee osia?
Soittelin myyntiin parisen viikkoa sitten, ja silloin sanottiin että mitään hyvityksiä ei ole käytössä. Tästä olisi hyvä olla maininta jossain sivustolla. Olisin tilannut konepaketin jo aikaa sitten jos tämä toimintamalli olisi ollut tiedossa.
Soittelin myyntiin parisen viikkoa sitten, ja silloin sanottiin että mitään hyvityksiä ei ole käytössä. Tästä olisi hyvä olla maininta jossain sivustolla. Olisin tilannut konepaketin jo aikaa sitten jos tämä toimintamalli olisi ollut tiedossa.
Meillä ei ole automatiikkaa eli automaattisesti se ei tapahdu. Mutta meihin kun on yhteydessä niin me kyllä olemme palauttaneet erotuksen jos tuotteen hinta on tippunut. Varmistin sen nyt vielä ja kyllä se näin on.
Katsoin että koneesi on 6 jonossa, niistä koneista, joihin osat ovat tulleet. Tosin jos osia tulee tässä välissä vanhempiin tilauksiin, niin silloin ne menee ohi eli jono menee alkuperäisen tilauspäivän mukaan. Varsin lähellä tuo silti on jo koska noin 6 konetta päivässä kasaamme.
Jos aspassa ei ole ruuhkaa niin kauanko kestää tällä hetkellä sähköposteihin vastaaminen? Laitoin toissapäivänä kyselyä, että onnistuisiko lisätä yksi tuuletin konepakettiin kun se muutenkin odottelee osia?
Ddr5 valmiskoneissa suosittelen käyttämään 2x16 gb muistikampoja, koska 8gb kammoissa on vain 4 muistisirua("puolikas rankki"), 16 gb kammoissa on yleensä 8 muistisirua (single rank) 32gb kammat on yleensä dual rankkia (muistipiirejä kamman molemmin puolin). Lisäksi ddr5 on aika halpaa 2x16 gb koossa.
Nojoo, tämä on kyllä jäänyt myymällä ja aika mennyt koneen hinnan ohi. Laitoin reilumman alennuksen! Kiitos huomiosta! Tuo on jo kasattu kone niin tuohon ei voi tehdä muutoksia.
Ilmaisin itseäni huonosti.
Joo, en tarkoittanut että tuohon tulisi muutoksia, vaan kun kävin yhden tuoreemman valmiskoneen läpi niin näin että oli 8gb kampoja käytetty, ja palaute liittyi siihen.
Ilmaisin itseäni huonosti.
Joo, en tarkoittanut että tuohon tulisi muutoksia, vaan kun kävin yhden tuoreemman valmiskoneen läpi niin näin että oli 8gb kampoja käytetty, ja palaute liittyi siihen.
Meillä ei ole automatiikkaa eli automaattisesti se ei tapahdu. Mutta meihin kun on yhteydessä niin me kyllä olemme palauttaneet erotuksen jos tuotteen hinta on tippunut. Varmistin sen nyt vielä ja kyllä se näin on.
Ok, hyvä tietää. Mutta en puhunut automaattisesta hyvityksestä, vaan siitä että myynnissä sanottiin suoraan ettei mitään hyvityksiä ole käytössä. Tämähän on haaste silloin, kun jossain tuotteessa on pitkä toimitusaika (kuten esim. tuo prossu josta puhuin) ja asiakas ei halua sitoa rahojaan mahd. yli kuukaudeksi tilaukseen jonka hinta saattaa muuttua paljonkin tilauksen aikana.
Ok, hyvä tietää. Mutta en puhunut automaattisesta hyvityksestä, vaan siitä että myynnissä sanottiin suoraan ettei mitään hyvityksiä ole käytössä. Tämähän on haaste silloin, kun jossain tuotteessa on pitkä toimitusaika (kuten esim. tuo prossu josta puhuin) ja asiakas ei halua sitoa rahojaan mahd. yli kuukaudeksi tilaukseen jonka hinta saattaa muuttua paljonkin tilauksen aikana.
Valitse satojen erilaisten koteloiden valikoimasta sopiva kotelo tietokoneellesi. Edustamme laajaa määrää eri valmistajia ja voit helposti rajata valikoimaa.
datatronic.fi
Lisäksi tuohon saatavuuteen (varastossa kriteeri) pitäisi saada paremmat suodatuskriteerit. Mielellään pitäisi pystyä valitsemaan että ok olen valmis odottaa tuotetta vaikka 6 päivää, mutta en pidempään, niin silloin huonomman saatavuuden tuotteita ei näytettäisi
Tällähetkellä ei pysty edes olemattomalla saatavuudella poistaa tuotteita. Jos valitsee datatronicin ja tukkurin tulee tuotteita vastaan, jossa ei ole saatavuutta kummassakaan ja toimitusaika on täysin auki.