Saattaa olla että olemme jo laittaneet tuotteen takaisin asiakkaalle. Sovimme, että asiakas saa pitää tuotteen ja palautimme/palautamme sen maksutta riippumatta miten sitten tuotteen korvattavuuden osalta päätetään.
Näin tosiaan sovimme sen jälkeen kun Datatronic ilmoitti, että säilyttää sitä 2 viikkoa minun lukuuni. Mutta kiitokset kuitenkin siitä, että en joudu maksamaan siitä että suostuin ottamaan sen itselleni säilytykseen Tarjouduin kyllä maksamaan teille postituksen takaisin minulle.
Voin tämän tuotteen sitten tapauksen selvittyä lahjoittaa jollekin halukkaalle, jos joku sen haluaa. Vaikka siitä pinnin suoristaisi niin siihen jää jäljelle se alkuperäinen vika eli emolevy inisee siihen malliin että päätä alkaa särkemään Muussa tapauksessa menee serriin minne se minusta kuuluukin.
Viimeksi muokattu: