Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Laitoin sähköpostia ja kyselin onnistuisiko tuota tilausta vaihtaa toiseen tuotteeseen(joka ehkä varastossa?) , vai joutuuko perumaan tuon ja tekemään uuden tilauksen?
Jos laitat yksityisviestin, voin katsoa tämän asian kuntoon. Tällä hetkellä käsittelemme toissapäivän sähköposteja eli olemme taas hieman tavoitteesta jäljessä :(
 
Jos tilauksen saapumisen ennustettavuutta haluaa parantaa, voisi harkita seuraavia toimenpiteitä:
  • Tuotteet, joita ei ole edes tukkureilla, voisi siirtää verkkokaupassa jonnekin eri osioon.
  • Tilauksen vahvistamisen yhteydessä näytetään asiakkaalle yhteenveto tuotteiden saatavuudesta ja arvioiduista toimitusajoista.
  • Mikäli asiakas tilaa useita tuotteita, tilauksen vahvistamisen jälkeen voisi näyttää mitkä tuotteet on jo pakattu, ja mitä tuotteita vielä odotetaan.
Kaikki tää tieto on saatavilla (viimeisin tosin vain asiakaspalvelun kautta), mutta sen löytäminen vaatii asiakkaalta paljon kliksuttelua. Lisäksi asiakaskokemusta häiritsee, että verkkosivuilla mainitut tiedot osien saatavuudesta eivät ole täysin ajankohtaisia. Tämä on ymmärrettävää, mutta siitä vois lisätä kans maininnan.

Mutta respectit tosiaan nopeasta asiakaspalvelusta ja aktiivisesta tämänkin foorumin seurannasta. Hinnat osissa kans selvästi kilpailijoita halvemmat.
Filttereillä voi aika hyvin valita vain Datatronic ja Tukkurisaatavuuden ja aloittaa siitä selailun. Tukkureiden saatavuudet tosiaan voivat muuttua varasin nopeastikin ja usein jolloin tuotteiden siirtäminen esimerkiksi kategoriasta toiseen olisi aika haasteellista. Mutta kannustamme kovasti filtterityökalun käyttöön ja erityisesti valitsemaan sieltä saatavuuspuolelta täpät kohdilleen.
Eli tuote jolle tänään on tieto " ei vahvistettua toimitusaikaa" saattaa seuraavana päivänä olla 5-7 pvä.

Kaksi jälkimmäistä pointtiasi ovat erinomaiset. Meillähän on tämä tieto eli se olisi saatavilla. Verkkokaupassa käytetään ns. frontissa Prestashopia, jonka muokkaaminen on hieman haasteellista välillä ja myös joskus aiheuttanut yllättäviä haasteita. Taustalla pystymme tekemään omien koodareidemme toimesta paljon suurempaa remonttia.
Tavalla tai toisella tämä on kuitenkin ratkaistava.
 
Nyt saapui taas pienet 20 kpl erät erittäin hyvänhintaisia Asuksen emoja:


 
Tiedoksenne että oheisen tuotteen tarkempi tuotesivusto (miksi sitä nyt kutsutaankaan) ohjaa herjaan siitä että tuotetta ei ole olemassa. Kyseisen tuotteen voi siitä huolimatta laittaa ostoskoriin. Kyse lienee osoitevirheestä tms?

PowerColor RX 7900 XTX 24G-L/OC AMD Radeon RX 7900 XTX 24 GB GDDR6

Tämä olisi mahdollisesti menossa omaankin ostoskoriin mikäli epävarmuus tuotteen myyntitilasta ratkeaa. Kiitoksia jo etukäteen korjauksesta/vastauksesta.
 
Tiedoksenne että oheisen tuotteen tarkempi tuotesivusto (miksi sitä nyt kutsutaankaan) ohjaa herjaan siitä että tuotetta ei ole olemassa. Kyseisen tuotteen voi siitä huolimatta laittaa ostoskoriin. Kyse lienee osoitevirheestä tms?

PowerColor RX 7900 XTX 24G-L/OC AMD Radeon RX 7900 XTX 24 GB GDDR6

Tämä olisi mahdollisesti menossa omaankin ostoskoriin mikäli epävarmuus tuotteen myyntitilasta ratkeaa. Kiitoksia jo etukäteen korjauksesta/vastauksesta.

Tämä korjattu :)
 
Onko Scythen Fuma 2:ta vielä tulossa joskus lisää? Näyttäisi olevan loppu koko euroopasta...
 
Kävin tänään hakemassa postista 15 päivää sitten tilatut muistit ja yllätykseksi paketti oli valmiiksi avattu?? Siis muistipaketin sinetti oli murrettu valmiiksi. Nyt pitää selvittää, että onko nää oikeesti oikeat muistit jne. Mikähän tässä on mennyt vikaan?

1676032990083.png
 
Kävin tänään hakemassa postista 15 päivää sitten tilatut muistit ja yllätykseksi paketti oli valmiiksi avattu?? Siis muistipaketin sinetti oli murrettu valmiiksi. Nyt pitää selvittää, että onko nää oikeesti oikeat muistit jne. Mikähän tässä on mennyt vikaan?

1676032990083.png
Ei voi olla kyllä B-stock...
1676035200913.png

Tämä tuote on saapunut meille tukkurilta 8.2.2023 ja lähetetty ainoalle tilaukselle heti perään... ja tämä ei ole meillä varastotuote eli ei niitä edes ollut meillä...
Eli nyt on joku kyllä ruhjonut pakettia. Tai sitten se tuli tuommoisena jo tukkurilta ja voimme toki sen sinne takaisin lähettää. Tosi harmillinen juttu.
Kyllä meillä B-stockit pidetään ihan hyvin erillään. Nyt niitä ei ole tosin ehditty oikein käsitellä ja jossain vaiheessa saamme varmaan ihan mukavasti outlettiin b-stock täkyjä :)
 
Onko Scythen Fuma 2:ta vielä tulossa joskus lisää? Näyttäisi olevan loppu koko euroopasta...
Epäilen, että ei tule. Se on jokapaikassa poistunut listoilta ja jonkin bugin takia ei ole hävinnyt meidän verkkosivuilta. Selvitämme tuon ja se poistuu meiltäkin.
Kysyimme jo aiemmin tukkurilta, tuleeko tälle edes korvaavaa tuotetta ja todettiin, että tietoa korvaavasta tuotteesta ei ole.
Voihan se olla että itse tuote ei ole kylläkään EOL.. mutta valmistajan sivuilla on aika metkasti:

1676036164491.png


Eli kun koittaa hakea, mistä ostaa kun on valinnut keski-euroopan markkina-alueen niin ei tule mitään paikkaa. Eli tuo voi olla syynä...
 
Epäilen, että ei tule. Se on jokapaikassa poistunut listoilta ja jonkin bugin takia ei ole hävinnyt meidän verkkosivuilta. Selvitämme tuon ja se poistuu meiltäkin.
Kysyimme jo aiemmin tukkurilta, tuleeko tälle edes korvaavaa tuotetta ja todettiin, että tietoa korvaavasta tuotteesta ei ole.
Voihan se olla että itse tuote ei ole kylläkään EOL.. mutta valmistajan sivuilla on aika metkasti:

1676036164491.png


Eli kun koittaa hakea, mistä ostaa kun on valinnut keski-euroopan markkina-alueen niin ei tule mitään paikkaa. Eli tuo voi olla syynä...
Jostain varastonperukoilta meiltä yksi kaveri löysi 5 kpl näitä vielä. Lienee viimeiset Euroopassa :D

Nyt siitä nappaamaan, ties vaikka tulisi keräilyesineitä :D

 
Tässä pieni varoittava esimerkki Datatronicin toiminnasta. Tilasin heiltä Gigabyten emolevyn mikä piti niin kovaa coil whinea, että laitoin sen palautukseen. Ehdotin heille sähköpostissa myös vaihtoa eri merkkiseen emolevyyn, mutta siihen ei vastattu. Lähetin emolevyn takaisin ja pyysin rahojen palautusta 14pv palautusoikeuteen vedoten.

Sain heiltä kuitenkin postia missä väitetään cpu-kannan pinnin vaurioituneen minun toimesta (Datatronicin kuvat nuo missä siniset rinkulat). Onneksi otin ennen emolevyn postitusta kuvat kannasta, mistä näkee että se on täysin ehjä.

Ilmoitin tästä heille postilla ja edelleenkään he eivät suostu palauttamaan rahoja, joten nyt sitten joudun viemään asian kuluttajariitalautakuntaan. Harmittaa tästä parin sadan euron jutusta tuleva ajan tuhlaus. Eli tämä varoituksena muille.
 

Liitteet

  • rn_image_picker_lib_temp_265a6410-6053-41bc-bccd-a2bbfef538cc.jpg
    rn_image_picker_lib_temp_265a6410-6053-41bc-bccd-a2bbfef538cc.jpg
    450,5 KB · Luettu: 308
  • rn_image_picker_lib_temp_1a43dd27-7004-40b2-aad2-850af6b1ec0b.jpg
    rn_image_picker_lib_temp_1a43dd27-7004-40b2-aad2-850af6b1ec0b.jpg
    386,8 KB · Luettu: 324
  • 20230204_202544076_iOS.jpg
    20230204_202544076_iOS.jpg
    511,2 KB · Luettu: 315
  • 20230204_202551676_iOS.jpg
    20230204_202551676_iOS.jpg
    459,9 KB · Luettu: 304
Vaikea sitä on uskoa, että Datatronicin henkilökunta niitä pinnejä olisi väännellyt. Kenties vaurioitunut rahdin aikana ja kyllä lähettäjä on siitä vastuussa, että pakkaa tuotteen sen verta hyvin että kestää sen rahdin ehjänä perille.
 
Vaikea sitä on uskoa, että Datatronicin henkilökunta niitä pinnejä olisi väännellyt. Kenties vaurioitunut rahdin aikana ja kyllä lähettäjä on siitä vastuussa, että pakkaa tuotteen sen verta hyvin että kestää sen rahdin ehjänä perille.

Minulla on myös kuvat siitä kun kannan suoja on oikea oppisesti paikallaan. Aavistelin vähän ongelmia kun aiemmin puheluihini vastattiin heti ensimmäisellä yrittämällä, mutta sitten kun ilmoitin halustani palauttaa tuotteen ei puheluihini ole enää vastattu. Ennen kuin tänään kun otin numeron lähetyksen pois päältä :)

Edit: ja palautus meni tietty samassa laatikossa samoilla pehmusteilla kuin se sieltä Datatronicilta tulikin. Mutta jokainen tietysti saa tehdä omat johtopäätöksensä.
 
Viimeksi muokattu:
Minulla on myös kuvat siitä kun kannan suoja on oikea oppisesti paikallaan. Aavistelin vähän ongelmia kun aiemmin puheluihini vastattiin heti ensimmäisellä yrittämällä, mutta sitten kun ilmoitin halustani palauttaa tuotteen ei puheluihini ole enää vastattu. Ennen kuin tänään kun otin numeron lähetyksen pois päältä :)

Kuvahan ei oikeasti todista yhtään mitään. Olet voinut ottaa sen kun sait paketin. Mutta nämä asiat olisi kyllä hyvä selvittää myyjäliikkeen kanssa kahden kesken ja jos olet ketjua lukenut, kyllä Datatronicin asiakaspalvelu vastailee puhelimeen, vaikka ajoittain ovat varattuina. Mutta asiahan ei minulle kuulu, niin jätän vastaamatta tämän keissin osalta, etten aiheuta sekaannuksia, jos olisin ollut järkevä niin en olisi kommentoinut ollenkaan.
 
Kuvahan ei oikeasti todista yhtään mitään. Olet voinut ottaa sen kun sait paketin. Mutta nämä asiat olisi kyllä hyvä selvittää myyjäliikkeen kanssa kahden kesken ja jos olet ketjua lukenut, kyllä Datatronicin asiakaspalvelu vastailee puhelimeen, vaikka ajoittain ovat varattuina. Mutta asiahan ei minulle kuulu, niin jätän vastaamatta tämän keissin osalta, etten aiheuta sekaannuksia, jos olisin ollut järkevä niin en olisi kommentoinut ollenkaan.

Tokihan sähköpostilla ja puhelimella tätä yritin hoitaa siihen pisteeseen, kun kävi selväksi että asiat ei tule hoitumaan asiallisesti. Kuten sanottua kaikki saa tehdä omat ostopäätöksensä :)
 
Tässä pieni varoittava esimerkki Datatronicin toiminnasta. Tilasin heiltä Gigabyten emolevyn mikä piti niin kovaa coil whinea, että laitoin sen palautukseen. Ehdotin heille sähköpostissa myös vaihtoa eri merkkiseen emolevyyn, mutta siihen ei vastattu. Lähetin emolevyn takaisin ja pyysin rahojen palautusta 14pv palautusoikeuteen vedoten.

Sain heiltä kuitenkin postia missä väitetään cpu-kannan pinnin vaurioituneen minun toimesta (Datatronicin kuvat nuo missä siniset rinkulat). Onneksi otin ennen emolevyn postitusta kuvat kannasta, mistä näkee että se on täysin ehjä.

Ilmoitin tästä heille postilla ja edelleenkään he eivät suostu palauttamaan rahoja, joten nyt sitten joudun viemään asian kuluttajariitalautakuntaan. Harmittaa tästä parin sadan euron jutusta tuleva ajan tuhlaus. Eli tämä varoituksena muille.
Emme ikävä kyllä voi ottaa vastaan takaisin tuotteita joissa pinnit ovat vääntyneet.
MAinittakoon nyt, että itse totesit, että ostit vastaavan emolevyn muualta, me emme voi tietää onko kuva otettu oikeasta emolevystä tai missä vaiheessa kuva on otettu.
Me avasimme tuotteen ja siinä oli pinnit vääntyneet.
Meidän RMA henkilöstöllä ei ole minkäänlaisia insentiivejä hylätä rma:ta. Meillä ei ole mitään palkkiomalleja tai muita syitä RMA henkilökunnan näin tehdä. Asiakastyytyväisyys on tässäkin liiketoiminnassa kaikki kaikessa.
Pinnit eivät voi vääntyä tällä tavoin kuljetuksessa.

Asia on siis varmasti aiheen käsitellä viranomaisreittejä pitkin, josta prosessin oletkin aloittanut.

Pahoittelemme tilannetta.
 
Minulla on myös kuvat siitä kun kannan suoja on oikea oppisesti paikallaan. Aavistelin vähän ongelmia kun aiemmin puheluihini vastattiin heti ensimmäisellä yrittämällä, mutta sitten kun ilmoitin halustani palauttaa tuotteen ei puheluihini ole enää vastattu. Ennen kuin tänään kun otin numeron lähetyksen pois päältä :)

Edit: ja palautus meni tietty samassa laatikossa samoilla pehmusteilla kuin se sieltä Datatronicilta tulikin. Mutta jokainen tietysti saa tehdä omat johtopäätöksensä.
Meillä puhelimeen vastaa noin 5 henkilöä eikä meidän puhelimissa ole mitään numeroita kyllä tallennettuna. Voin taata että puheluihin vastaamattomuus ei ole liittynyt puhelinnumeroosi millään tavalla. Se on totta, että viimeaikoina meillä on ollut haasteita asiakaspalvelussa ja kaikkiin puheluihin ei ole ehditty vastata. Tähän on kiinnitetty huomiota ja parannamme tätä.
 
Tokihan sähköpostilla ja puhelimella tätä yritin hoitaa siihen pisteeseen, kun kävi selväksi että asiat ei tule hoitumaan asiallisesti. Kuten sanottua kaikki saa tehdä omat ostopäätöksensä :)
Niin me emme voineet muuttaa kantaamme tässä asiassa. Pinnien vääntyminen on se yleisin syy miksi palautus hylätään. Tätä tapahtuu välillä. Kaikenkaikkiaan hyvin vähän joudumme asiakaspalautuksia hylkäämään.

Meiltähän saa aika edullisesti myös prosessoriasennuksen emolevyyn jolloin tätä ongelmaa ei syntyisi.
 
Emme ikävä kyllä voi ottaa vastaan takaisin tuotteita joissa pinnit ovat vääntyneet.
MAinittakoon nyt, että itse totesit, että ostit vastaavan emolevyn muualta, me emme voi tietää onko kuva otettu oikeasta emolevystä tai missä vaiheessa kuva on otettu.
Me avasimme tuotteen ja siinä oli pinnit vääntyneet.
Meidän RMA henkilöstöllä ei ole minkäänlaisia insentiivejä hylätä rma:ta. Meillä ei ole mitään palkkiomalleja tai muita syitä RMA henkilökunnan näin tehdä. Asiakastyytyväisyys on tässäkin liiketoiminnassa kaikki kaikessa.
Pinnit eivät voi vääntyä tällä tavoin kuljetuksessa.

Asia on siis varmasti aiheen käsitellä viranomaisreittejä pitkin, josta prosessin oletkin aloittanut.

Pahoittelemme tilannetta.

Kuten sähköpostinvaihdostamme käy ilmi niin hankin Gigabyten tilalle ASRockin emolevyn mihin ehdotin vaihtoa myös teille. Mutta parempi tosiaan että hoidetaan asia loppuun siihen tarkoitettuja kanavia pitkin. Tämä oli tosiaan tarkoitus olla vain varoittava esimerkki muille.
 
Kuten sähköpostinvaihdostamme käy ilmi niin hankin Gigabyten tilalle ASRockin emolevyn mihin ehdotin vaihtoa myös teille. Mutta parempi tosiaan että hoidetaan asia loppuun siihen tarkoitettuja kanavia pitkin. Tämä oli tosiaan tarkoitus olla vain varoittava esimerkki muille.
Näin tehdään. Emme katso tässä tapauksessa toimineemme millään tavalla virheellisesti ja viranomaiset tehkööt lopulliset ratkaisut.
 
Löytyykö Corsair CL-9011109-WW led-nauhaan jatkojohtoja?
 
Viimeksi muokattu:
Moi, kiinnostaisi tietää miksi minun sähköpostiviesteihin ei ole vastattu ( myynti@datatronic.fi )? Lähettänyt 3 viestiä sinne, aikaisin 13 päivää sitten.

Miten täällä muuten voi pistää yksityisviestin? En löydä sitä mahdollisuutta tältä foorumilta.
 
Moi, kiinnostaisi tietää miksi minun sähköpostiviesteihin ei ole vastattu ( myynti@datatronic.fi )? Lähettänyt 3 viestiä sinne, aikaisin 13 päivää sitten.

Miten täällä muuten voi pistää yksityisviestin? En löydä sitä mahdollisuutta tältä foorumilta.
Nyt kyllä kuulostaa siltä että viestit ei tule perille. Vielä on osa torstain viesteistä hoitamatta ja ehkä joitain vaikeita vanhempia viestejä. Onkohan tilisi uusi ja saattaa olla että foorumilla uusien käyttäjien yksityisviestitoimintoa on rajoitettu.
Laita viesti yritysmyynti@devnet.fi, jossa ei ole ollenkaan käsittelemättömiä viestejä niin näemme tuleeko viestisi yleensäottaen ollenkaan perille.
 
Moi, kiinnostaisi tietää miksi minun sähköpostiviesteihin ei ole vastattu ( myynti@datatronic.fi )? Lähettänyt 3 viestiä sinne, aikaisin 13 päivää sitten.

Miten täällä muuten voi pistää yksityisviestin? En löydä sitä mahdollisuutta tältä foorumilta.
14 päivää rekisteröinnistä niin voit lähettää yksityisviestejä. 17.02 se tulee sinulla täyteen.
 
Nyt kyllä kuulostaa siltä että viestit ei tule perille. Vielä on osa torstain viesteistä hoitamatta ja ehkä joitain vaikeita vanhempia viestejä. Onkohan tilisi uusi ja saattaa olla että foorumilla uusien käyttäjien yksityisviestitoimintoa on rajoitettu.
Laita viesti yritysmyynti@devnet.fi, jossa ei ole ollenkaan käsittelemättömiä viestejä niin näemme tuleeko viestisi yleensäottaen ollenkaan perille.
Okei, lähetin viestin.
 
Tässä pieni varoittava esimerkki Datatronicin toiminnasta. Tilasin heiltä Gigabyten emolevyn mikä piti niin kovaa coil whinea, että laitoin sen palautukseen. Ehdotin heille sähköpostissa myös vaihtoa eri merkkiseen emolevyyn, mutta siihen ei vastattu. Lähetin emolevyn takaisin ja pyysin rahojen palautusta 14pv palautusoikeuteen vedoten.

Sain heiltä kuitenkin postia missä väitetään cpu-kannan pinnin vaurioituneen minun toimesta (Datatronicin kuvat nuo missä siniset rinkulat). Onneksi otin ennen emolevyn postitusta kuvat kannasta, mistä näkee että se on täysin ehjä.

Ilmoitin tästä heille postilla ja edelleenkään he eivät suostu palauttamaan rahoja, joten nyt sitten joudun viemään asian kuluttajariitalautakuntaan. Harmittaa tästä parin sadan euron jutusta tuleva ajan tuhlaus. Eli tämä varoituksena muille.
Ei kai tossa mitää varottavaa esimerkkiä ole, pinni on vääntynyt = syy on asiakkaan, näin se menee kaikkialla ja tuo on valmistajien määräämä takuupolitiikka.
Jos haluaa ihan 100% varma olla ni sitte vaa videoo unboxauksesta ku saa paketin kotia.

Tuli ihan Discordin puolelta tää juttu mielee ku pari pv sitte joku kyseli.
1676184146576.png
 
Ei kai tossa mitää varottavaa esimerkkiä ole, pinni on vääntynyt = syy on asiakkaan, näin se menee kaikkialla ja tuo on valmistajien määräämä takuupolitiikka.
Jos haluaa ihan 100% varma olla ni sitte vaa videoo unboxauksesta ku saa paketin kotia.

Tuli ihan Discordin puolelta tää juttu mielee ku pari pv sitte joku kyseli.
1676184146576.png

En nyt tiedä mitä kuluttajana olisin voinut tehdä paremmin kuin ottaa kuvat purkamisen jälkeen. Eli pinni tosiaan oli kunnossa la 4.2. sen jälkeen kun purin emolevyn koneesta. Se selviää kuvieni meta-tiedoista kyllä. Sen jälkeen emo odotti laatikossa postitusta minkä tein ma 6.2. Kaikki menee kyllä yksiin käydyn sähköpostikeskustelun kanssa. Mutta katsotaan nyt mitä kuluttajariitalautakunta sanoo. Voin päivitellä sitten tänne.

edit: konehan tosiaan toimi hyvin mutta inisi. Eli kasatessa pinni ei vääntynyt koska silloin se tuskin olisi bootannut ollenkaan tai ainakaan toiminut vakaasti. Aika käsi saa olla jos prossun kannasta nostaessa vielä saisi kannan rikki :)
 
En nyt tiedä mitä kuluttajana olisin voinut tehdä paremmin kuin ottaa kuvat purkamisen jälkeen. Eli pinni tosiaan oli kunnossa la 4.2. sen jälkeen kun purin emolevyn koneesta. Se selviää kuvieni meta-tiedoista kyllä. Sen jälkeen emo odotti laatikossa postitusta minkä tein ma 6.2. Kaikki menee kyllä yksiin käydyn sähköpostikeskustelun kanssa. Mutta katsotaan nyt mitä kuluttajariitalautakunta sanoo. Voin päivitellä sitten tänne.
Ei siinä oikeen mitää voi tehä niinku sanoin, kuvata unboksauksen suoraa socket avaamisee asti / prossun asennuksee asti. .. pinnin vääntyminen on aina asiakkaan vika.

Mut ei muutako onnea, ikäviä asioita noi tommoset aina(ota emolevy takasin ja korjaa pinni ite, on noita pahempiaki saatu korjattu).
 
Viimeksi muokattu:
Ei siinä oikeen mitää voi tehä niinku sanoin, kuvata unboksauksen suoraa socket avaamisee asti / prossun asennuksee asti. .. pinnin vääntyminen on aina asiakkaan vika.

Mut ei muutako onnea, ikäviä asioita noi tommoset aina(ota emolevy takasin ja korjaa pinni ite, on noita pahempiaki saatu korjattu).

Joo, ehkä se sitten on todellisuutta nykyään, että pitää tehdä kasaus ja purku go-pron kanssa :D sittenkin kauppias voi Datatronicin tyyliin sanoa että olen kuvannut eri emoa :)
 
Itsellä on vain positiivisia kokemuksia kaupasta. Useita kertoja on tullut tavarat ajoissa ja aina ollut mitä tilattukin. Myös 3070 pula-aikaan kauppa jousti ja sain korvaavan mallin (tämä vieläpä onnistui menemään laskulla kaverille, kun itselle ei kelvannut ko.korttimalli)

Kehitysehdotus verkkokauppaan: Harmikseni huomasin, että jos verkkokaupassa on bonuksia ja on ne muuttanut kupongiksi, niin ne voi menettää kun: Käyttää kupongin tilaukselle, jonka peruuttaa ennen toimitusta (itse ei tajunnut tarkistaa saatavuutta ennen tilausta), jolloin tuo bonus katoaa tuhkana tuuleen. Bonusjärjestelmä on kyllä muuten hieno juttu ja erottaa teidät muista :)!
 
Emolevyn paketissa on kyllä ulkopuolella S/N koodi josta kuvaamisen voi aloittaa jos siltä tuntuu.

Kiitos, otin tosiaan ylipäätään kuvat ympäri levyä ja laatikosta kun purin sen takaisin laatikkoon. Eli löytyy samoilla aikaleimoilla kuva levystä ja laatikosta. Pitää laittaa liitteeksi kvv:n ilmoitukseen.
 
Melkein poikkeuksetta oon huomannut joka tuotteen kohdalla edullisemman hinnan kun yllä mainitulla kilpailijalla. Pois lukien jotkut tuotteet mitä ei löydy tai erikoistarjoukset.

Toki Datatronicilta hieman ruuhkaa toiminnan kanssa lieneekö suosio yllättänyt täysin. Varmaan moni täälläkin foorumilla löytänyt Datatronicin jäljille.
 
Viimeksi muokattu:
Itse tilasin ekaa kertaa Datatronicilta emolevyn, saatuani sen tänään totesin kyseessä olevan selvästi käytetty tuote. Pölyä on tyyliin vuoden edestä, prossukannassa lämpötahna tahroja ja kaikenlisäksi prossukannassa pari pinniä vinossa. Katsotaan mitä vastaavat :(
 
Emolevyn paketissa on kyllä ulkopuolella S/N koodi josta kuvaamisen voi aloittaa jos siltä tuntuu.

Datatronic voisi katsoa tässä casessa sen paketissa olevan sarjanumeron - ja sen emolevyssä olevan sarjanumerotarran. Voisi olla tuossa:
1676317585299.png


Jos nämä kaksi ei matchaa, jutun luulisi olevan sillä selvä.
 
Itse tilasin ekaa kertaa Datatronicilta emolevyn, saatuani sen tänään totesin kyseessä olevan selvästi käytetty tuote. Pölyä on tyyliin vuoden edestä, prossukannassa lämpötahna tahroja ja kaikenlisäksi prossukannassa pari pinniä vinossa. Katsotaan mitä vastaavat :(
Eli lienee "kokeiltu 14vrk". Melkoinen suoritus kokeilijalta jos pinnitkin vääntyy samassa - mutta vielä uskomattomampaa että Datatronic on sen laittanut kiertoon ja vieläpä uutena. Tuohan on nyt jo toinen outlet tuote, joka on lähtenyt iotechiläiselle ihan vähänajan sisään (joten montako noita on yhteensä sattunut?).

Kerro toki miten asia etenee. Näistä olisi asiakkaiden hyvä tietää, ratkeaa asia tai ei

Meillähän on jo jimms, jossa takuuasiat sössitään, mutta että toinenkin alan yritys ja vieläpä nimenomaan jimssiä paremmaksi katsottu... Toivottavasti siellä on nyt vain joku kesäjamppa, kenellä korvat kuumottaa ja saatte laadun takaisin sille tasolle mitä olette tarjonneet aiemminkin :tup:
 
Datatronic voisi katsoa tässä casessa sen paketissa olevan sarjanumeron - ja sen emolevyssä olevan sarjanumerotarran. Voisi olla tuossa:
1676317585299.png


Jos nämä kaksi ei matchaa, jutun luulisi olevan sillä selvä.

Harmi vain tuossa on joku muu koodi kuin emolevyn sarjanumero. En sitten tiedä voiko emolevyn valmistaja selvittää tuolla koodilla sarjanumeron. Sarjanumero on muotoa SN01234567 ja tuo tarran koodi A/1/ABC123 12345.

Edit: minun kuvissa jotka otin ennen paketointia näkyy molemmat
 
Itse tilasin ekaa kertaa Datatronicilta emolevyn, saatuani sen tänään totesin kyseessä olevan selvästi käytetty tuote. Pölyä on tyyliin vuoden edestä, prossukannassa lämpötahna tahroja ja kaikenlisäksi prossukannassa pari pinniä vinossa. Katsotaan mitä vastaavat :(
Katsoin läpi tämän. Sen verran voin puolustautua, että tällä serialilla, jonka olet saanut, me emme ole koskaan aiemmin lähettäneet tätä emolevyä. Eli meillä ei ole nyt mokattu.
Nämä on tullut isolta eurooppalaiselta tukkurilta, jolla on myös jälleenmyyjätoimintaa. Eli epäilen, että virhe on nyt tapahtunut siellä päässä.
Meille tätä kyseistä aika harvinaista emolevyä ei ole palautettu kun kerran ja se oli eri seriali.
Mutta laitan sähköpostiviestiisi palautusohjeet ja me laitamme uuden tulemaan. Kurkkaamme vielä nyt tuotteen sisään, koska se on samaa "sarjaa" jonka tuo sama tukkuri on lähettänyt (10 kpl). Pitänee muitakin vähän kurkata...
Tosi harmillinen juttu ja en sano etteikö meillekin virheitä tapahdu, mutta nyt tällä kertaa Saksalainen täsmällisyys on pettänyt.

Meillä kyllä on ihan oma hylly B-stokille eli ne ei kyllä yleensä mene sekaisin. Mutta kuten sanoin ihmiset voi tehdä virheitä.
 
Datatronic voisi katsoa tässä casessa sen paketissa olevan sarjanumeron - ja sen emolevyssä olevan sarjanumerotarran. Voisi olla tuossa:
1676317585299.png


Jos nämä kaksi ei matchaa, jutun luulisi olevan sillä selvä.
Saattaa olla että olemme jo laittaneet tuotteen takaisin asiakkaalle. Sovimme, että asiakas saa pitää tuotteen ja palautimme/palautamme sen maksutta riippumatta miten sitten tuotteen korvattavuuden osalta päätetään.
 
Olemme päättäneet myös parantaa meidän takuukäytäntöjä siten, että emme veloita enää asiakkailta aiheettomista takuukäsittelyistä ja meidän kustannuksella tapahtuu sekä tuotteen toimitus että palautus asiakkaalle. Maksuton takuukäsittely on voimassa kun tuote on meiltä ostettu ja kun toimivuus todetaan meidän huollossa. Siinä tapauksessa jos asiakas haluaa tuotteen valmistajan tarkistettavaksi, jos me emme havaitse virhettä voi edelleen syntyä kustannuksia valmistajan toimesta.
Tällä haluamme varmistaa matalan kynnyksen siihen, että mikäli oma tuote ei tunnu toimivan halutulla tavalla, voi sen meillä testauttaa.
 
Katsoin läpi tämän. Sen verran voin puolustautua, että tällä serialilla, jonka olet saanut, me emme ole koskaan aiemmin lähettäneet tätä emolevyä. Eli meillä ei ole nyt mokattu.
Nämä on tullut isolta eurooppalaiselta tukkurilta, jolla on myös jälleenmyyjätoimintaa. Eli epäilen, että virhe on nyt tapahtunut siellä päässä.
Meille tätä kyseistä aika harvinaista emolevyä ei ole palautettu kun kerran ja se oli eri seriali.
Mutta laitan sähköpostiviestiisi palautusohjeet ja me laitamme uuden tulemaan. Kurkkaamme vielä nyt tuotteen sisään, koska se on samaa "sarjaa" jonka tuo sama tukkuri on lähettänyt (10 kpl). Pitänee muitakin vähän kurkata...
Tosi harmillinen juttu ja en sano etteikö meillekin virheitä tapahdu, mutta nyt tällä kertaa Saksalainen täsmällisyys on pettänyt.

Meillä kyllä on ihan oma hylly B-stokille eli ne ei kyllä yleensä mene sekaisin. Mutta kuten sanoin ihmiset voi tehdä virheitä.

Kiitos nopeasta vastauksesta. Virheitä sattuu, mukava kuulla, että asialle on ihan pätevä selitys.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 496
Viestejä
4 506 744
Jäsenet
74 427
Uusin jäsen
Maikson35

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom