Myyty Datacolor Spyder 5 Express kalibrointilaite [TRE]

Kosm

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 017
Myytävä tuote: Datacolor Spyder 5 Express näytön kalibroitilaite
Hinta: 50e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 2015 jimmsiltä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): tilausvahvistus löytyy, ei takuuta
Muuta huomioitavaa:
Tästä edulliseen hintaan Spyder 5 kalibrointilaite, jolla saa hinnastaan huolimatta oikein hyvää jälkeä. Olen itse tällä kalibroinut kymmeniä kertoja tietokoneiden näyttöjä, läppärien näyttöjä, televisioita ja jopa projektorin värejä. Tähän kuuluu vain tuo Express lisenssi eli jos Datacolorin omaa ohjelmistoa käyttää, onnistuu vain 6500k gamma 2.2 kalibrointi, joka on toki yleensä se mitä halutaankin. Rauta on sama kuin Pro ja Elite malleissa. Parempi idea on käyttää esimerkiksi ilmaista DisplayCal ohjelmaa joka osaa käyttää kaikkia raudan ominaisuuksia kuten huoneen valon mittausta. Kannattaa jättää ne kauppojen 200e kalibrointipalvelut ostamatta ja tehdä itse, pienellä vaivalla saa mahtavat värit halvempaankin telkkariin.

Datacolorilta on tullut uudempi malli mutta tämänkin ohjelmistoa ylläpidetään vielä, juuri tuli Windows 11 ja Mac M1 yhteensopivat versiot ulos. Varmasti vielä pitkään tulevat tukemaan näitä.

Alkuperäistä laatikkoa ei tallessa. Laite on mainiossa kunnossa, ei ole mitään likaa sensorilla esimerkiksi.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Tampere
Toimitustapa: nouto, posti
Maksutapa: Mobilepay, tilisiirto, käteinen


Kuva:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 124
Viestejä
4 225 958
Jäsenet
71 182
Uusin jäsen
SuperKilppari

Hinta.fi

Ylös Bottom