Dark Souls III

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 842
Dark Souls III (official site) is an action role-playing video game developed by FromSoftware and published by Bandai Namco Entertainment for PlayStation 4, Xbox One, and Microsoft Windows. The third entry in the "Dark Souls" series, Dark Souls III was released in Japan in March 24th 2016, and worldwide in April 12th 2016.

http://darksouls3.wiki.fextralife.com/Dark+Souls+3
DARKSOUL_facebook_mini.jpg


Lokakuun 25. päivä julkaistaan ensimmäinen DLC, Ashes of Ariandel.



Mitä uutta DLC tuo?:
Odotan innolla. Pääpeli pelattu 3 kertaa läpi, eikä tuo pvp:kään jaksa enää kiinnostaa. Mukava saada uutta pelattavaa.
 
Viimeksi muokattu:
Aloitin eilen tutkimaan Ariandelin maailmaa, fiilis jäi hieman valjuhkoksi. Itseeni ei ole koskaan iskeneet nämä lumimaailmat. Toki DS3 on aina DS3 ja uutta pelattavaa on hienoa saada. Ponkaisin delsuun kakkoskierrokselta ja SL126. Ehkä odotukseni olivat turhan korkealla. Haaste on suhteellinen käsite, ainoastaan isompi susi alussa pisti kampoihin. Muut örriäiset tuli lanattua sileäksi ykkösellä. Toivottavasti setti muuttuu haastavammaksi myöhemmin. Ja monipuolisemmaksi.
 
Joo, olihan tuo aika lyhkänen delsu. Varsinkin kun vertaa DS2:n vastaaviin. Itse ostin season passin 20€:llä, niin ei niin harmita, mutta voin kuvitella fiiliksiä, jos tuosta on täyden hinnan maksanut esim. Steamissa. Toivotaan, että seuraava ja viimeinen lisäri on sitten kunnon tykitystä.
 
Eilen tuli ostettua tämä peli ja on omalla kohdalla ensimmäinen sarjan peleistä, ja on kyllä vaikea.

Oikeastaan olen kokeillut eri hahmoluokkia, vaikka sillä ei kuulema ole vaikutusta loppupeleissä, noh kai se tästä alkaa sujumaan.
 
Oli kyllä aika mitäänsanomaton tuo ensimmäinen DLC. Tylsähkö ja pieni alue, viholliset ei tuonut oikein mitään haastetta eikä muutenkaan ollut kovin mielenkiintoisia ja pomojakin oli vain
kaksi, vai jäikö jokin alue koluamatta?

Varmasti pvp pelaajille oikein mieluisa, mutta ei tarpeeksi sisältöä puhtaalle pve.
 
Traileria vikasta delsusta.


Hieno Dark Souls -trilogia loppuu sitten tähän. Toivottavasti on 10x isompi ja parempi kuin Ariandel.
 
Viikonloppuna on cosplay turnaus areenassa. Passulla "cosplay" pitäisi löytää porukkaa. Viralliselta Dark Souls FB-sivuilta bongattu.
 
Jahas, se olis en yönä delsun julkkari. Steamista tulikin ennakkolataus jo viime viikolla.
 
Onko kelvannut? :)

On ollut kohtuullisen brutaalia ja itse olen nauttinut suuresti. Loistavia lopareita ja mukavia aseitakin on tullut saatua. Ainahan nämä liian lyhyitä lopulta on, mutta tarjoaa koko peliä ajatellen reilusti lisäiloa.
 
Onko kelvannut? :)

On ollut kohtuullisen brutaalia ja itse olen nauttinut suuresti. Loistavia lopareita ja mukavia aseitakin on tullut saatua. Ainahan nämä liian lyhyitä lopulta on, mutta tarjoaa koko peliä ajatellen reilusti lisäiloa.
Ei tässä vielä ole ehtinyt pelaamaan. Viikonloppuna ehkä. Hyviä arvosteluja tämä ainakin on saanut.
 
Joo o muutaman *monta* kertaa tuli kuoltua etsiessä reittiä tokalta bonfirelta ringed cityssä :D.
 
Lisäri muuten koluttu, mutta Midir antaa ihan kunnolla kuokkaan. Tuo sen damage on aivan jäätävä! Jospa tuo viikonlopun aikana kaatuisi.

Ensimmäisestä kentästä en oikein tykännyt, mutta ensimmäisen bossin jälkeen meno on maistunut. Loppu jätti vähän kylmäksi, mutta muuten hintaisekseen kelpo dlc. :)
 
Ei ole minullakaan vielä kaatunut. Raskaimmilla aseilla ollut vähän hankalaa osua säännöllisesti. Piti tehdä vähän nopeampia uusia aseita, joten eiköhän se vielä. Omasta mielestäni ehkä vaikein souls-lopari. :)

Pc:llä muita auttanut siellä sun täällä. Todella aktiivista. Heti pääsee avustamaan.

Ps. Vältelläänhän spoilereita tässä vaiheessa ja puhutaan ympäripyöreesti. :)
 
Nyt kun tuo toinenkin lisäri putkahti ulos niin varmaan täytyy ostaa tuo season pass, että pääsee koluamaan lisärit läpitte :) Innolla odottelen kyllä mitä kaikkea tulee vastaan ja mitä uutta löytää niistä. Soulsborne pelit harvoja joihin tullut ostettua lisärit.
 
Nyt on loparit voitettu. Varmaan jokunen kymmentuntinen menee muita avustaessa ja uusia buildeja taas kehiin.
 
Kaikki bossit alhaalla täälläkin! Satoja tunteja on tullut pelisarjaan upotettua, ja nyt jää vaan haikeus sen loppumisesta.

Bloodborne 2 odotellessa! :kippis:
 
Vituttaa kun tuli vedettyä emopeli lävitte ennen DLC:itä ja aloitin NG+:n, no saankin niin kovin nassuun nyt plussassa noissa DLC:issä ettei kiinnosta pelata yhtään. Koitin aloittaa uuden pelin ja jaksoi noin 5min.
 
Vituttaa kun tuli vedettyä emopeli lävitte ennen DLC:itä ja aloitin NG+:n, no saankin niin kovin nassuun nyt plussassa noissa DLC:issä ettei kiinnosta pelata yhtään. Koitin aloittaa uuden pelin ja jaksoi noin 5min.

Vähän samaa mieltä. Ahneuksissaan ja Achievement- nälkäisenä tuli pelattua NG+++ asti ja varsinkin näin pitkän tauon jälkeen tulee kunnolla kuokkaan näissä DLC- alueilla. Eikä kyllä motia aloittaa alustakaan enää.
 
Joo, eihän tätä osaa enää pelata. Viimeksi pelasin Ariandelin julkaisun jälkeen (~6kk sitten). Padista nappulat hakusessa ja eikä muista miten valikkoja käytettiin. Taidot näköjään ruostuu nopeasti. :(
 
Täytyy kyl sanoo et ton valinnaisen bossin hitboxi on erittäin perseestä. En tiedä jaksanko,kun vikan bossin tein jo jokin aika sitte.
 
The Fire Fades Edition traileri:



Kyseessä siis bundle, jossa emopelin lisäksi kaikki lisärit. Samaan tyyliin kuin ykkösen Prepare to Die Edition ja kakkosen Scholar of the First Sin.
 
Viimeksi muokattu:
Tulipa vihdoin pelattua Ringed City läpi. Oli mainio lisäri ja avasi loput loresta. Tein kokonaan uuden hahmon ja pyyhkäisin emopelin läpi ihan harjoitusmielessä, että osaa taas pelata. Kylmiltään olisi tullut niin paljon pataan ja vanha hahmo oli jossain NG+5:ssa, eli vihutkin olisivat olleet paljon pahempia vastuksia.

Eipä tässä muuta ku odottelemaan uutta Souls-peliä. Tosin Bloodborne vielä kokematta, kun ei ole PS4:sta. Siinäkin olisi projektia tulevaisuuteen.:think:
 
Alkukankeuden jälkeen tuli myös lopulta läpäistyä The Ringed City. Erittäin hyvä lisäosa kaikin puolin, varsinkin hieman heikomman Ashes of Ariandelin jälkeen. Haastetta oli alkuun jopa turhankin paljon, kun taukoa oli ollut monta kuukautta, jonka takia meinasi tämä dlc jäädä loppuun asti pelaamatta. Pelkkä ensimmäinen pomovastus sai jo aikaan muutaman ragequitin, vaikka yleensä olen aika maltillinen pelaaja. Lopun lohikäärme aiheuttikin sitten jo harmaita hiuksia.

Kaiken kaikkiaan hieno dlc, upea peli ja paras pelisarja luultavasti ikinä. Pakko varmasti hankkia jossain vaiheessa ps4 ja bloodborne sille. Sen verran tyhjän olon tämä jätti.
 
Pelailinpa tuossa souls-nälkään ykkösen ja kakkosen vielä läpi. Molemmat kankean oloisia, kun tottunut kolmosen mekaniikkoihin, mutta äkkiä niihin sisälle pääsi. Nyt kun kaikki on tuoreessa muistissa, niin vaikeimpana ja turhauttavimpana pitäisin ykköstä. Ei todellakaan ollut ikävä sitä edestakasin ravaamista ennen lordvesseliä ja aikaa vievää kivien farmausta.
 
Pelailinpa tuossa souls-nälkään ykkösen ja kakkosen vielä läpi. Molemmat kankean oloisia, kun tottunut kolmosen mekaniikkoihin, mutta äkkiä niihin sisälle pääsi. Nyt kun kaikki on tuoreessa muistissa, niin vaikeimpana ja turhauttavimpana pitäisin ykköstä. Ei todellakaan ollut ikävä sitä edestakasin ravaamista ennen lordvesseliä ja aikaa vievää kivien farmausta.

Vanhana Runescape-miehenä nautin tuosta kivien farmaamisesta aivan tuhottomasti :D Jokainen +10 ase oli aina hirveän työn takana. Juoksentelu ennen lordvesseliä taas oli kuin muistutus pelin tinkimättömyydestä ja asenteesta olla helpottamatta läpipeluuta oikeastaan millään tavalla. Itse olen kyllä tykännyt ykkösestä eniten. Tunnelma ja jollain tavalla rosoinen särmä liikkumisessa jäi hyvin mieleen. Ihan kuin olisi itsekin tärähtänyt kun rollasi jollain isoilla haarniskoilla.

Sitten asiaan. DS3 ostettu jo julkaisusta ja nyt vasta tuli lisärit hommattua. Taisi olla accountti NG++++ tjsp. kaikki covenant-itemit farmattuna yms. yms. Tämä hahmo kuitenkin luisui ajasta ikuisuuteen formatoinnin myötä ja nyt tein uuden hahmon. Lisärit mennään vasta NG+ ja siellä tällä hetkellä Abyss Watchersit kaadettuna. SL111 ja STR/DEX/VIT-buildi. Aseina pääasiallisesti käytössä Drakeblood Greatsword, Firelink Greatsword, Dragonrider Bow, Dragonslayer Spear, Farron Greatsword ja Black Knight Glaive. Kilpenä Wolf Knight Greatshield ja niskassa pääosin Wolf Knightia, Drakebloodia ja Loriania. Näitä toki hierotaan aina bossin ja asevalikoiman mukaan uusiksi.

Jotenkin invaderien tasottomuus on pistänyt silmään. Alkuaikoina tuntui kaatuvan punaisen paskiaisen miekkaan paljon useammin, kuin nyt usean kuukauden tauon jälkeen. Tällä läpipeluulla ratio varmaan kolmen verran plussan puolella, kun aikaisemmin se oli arviolta reilusti alle ykkösen. Kai täälläkin pyörii tällä hetkellä jonkun verran summersalefageja, kun mestarit ovat jo siirtyneet muiden pelien kimppuun tai hinkuttavat vain Pontiffin pihalla tai siellä uudella areenalla.

Juku että on kivaa. Varmaan yhteensä yli tuhat tuntia tullut näitä Soulsseja pätkittyä ja ei näihin kyllästy ikinä ja aina jää uudella buildilla pelatessa uudelleen koukkuun.

Muijakin pelailaa tällä hetkellä DS-kolmosta :D Viimeeksi koskenut ohjaimeen Crash Bandicootin tykönä pleikkari ykkösellä, joten kulttuurishokki pelin haastavuutta kohtaan on ollut mielenkiintoista vierestä seurattavaa =)
 
Tuli tämäkin ostettua vaikka näistä peleistä ei ole juurikaan kokemusta niin äsken meinasi tulla itku silmään. About tunnin runkkasin sitä mitä lie kristalliörveliä kun joskus näin videota että joku oli sen mätkiny maahan alussa niin aattelin itsekkin sen tehdä. Noh siinä tuli samalla joku 6 tuhatta sielua kerättyä ja onnistuin ne hukkaamaan ekalla oikealla bossilla kun en älynnyt niitä noukkia talteen ekan kuoleman takia.
Ei hirveästi tee mieli pelata ainakaan hetkeen :D
 
Tuli tämäkin ostettua vaikka näistä peleistä ei ole juurikaan kokemusta niin äsken meinasi tulla itku silmään. About tunnin runkkasin sitä mitä lie kristalliörveliä kun joskus näin videota että joku oli sen mätkiny maahan alussa niin aattelin itsekkin sen tehdä. Noh siinä tuli samalla joku 6 tuhatta sielua kerättyä ja onnistuin ne hukkaamaan ekalla oikealla bossilla kun en älynnyt niitä noukkia talteen ekan kuoleman takia.
Ei hirveästi tee mieli pelata ainakaan hetkeen :D
Kolmosta pelaamatta(kakkonen ja ykönen läpi), jotenki hauskaa miten tässä alussa aina nuo muutama sata menetettyä sielua ärsyttää, sit loppupuolella joku 50000 "Ihan sama". Tokihan tuo johtuu ihan siitä, että lopussa on tavarat ja suhteellinen kasvu on paljon pienempää per stattipiste, mutta eniveis. Se 6000 pitää farmata alussa, lopussa joku vasemmalla kädellä tapettava kädetön pannukakkuvihu antaa 10K.
 
Viimeksi muokattu:
Kolmosta pelaamatta(kakkonen ja ykönen läpi), jotenki hauskaa miten tässä alussa aina nuo muutama sata menetettyä sielua ärsyttää, sit loppupuolella joku 50000 "Ihan sama". Tokihan tuo johtuu ihan siitä, että lopussa on tavarat ja suhteellinen kasvu on paljon pienempää per stattipiste, mutta eniveis.

Juurikin näin. Siinä vaiheessa kun melkein kaksi miljoonaa sielua menettää vain näppäilyvirheen takia rotkoon tippumalla, niin alkaa v-käyrä nousemaan. Eli kannattaa @Zerrod vain jatkaa pelaamista. Myöhemmin huomaat ettei sillä kuudella tuhannella ollut mitään väliä.
 
Sieluja tulee ja menee. Tämän, kun todella sisäistää niin niistä ei stressaa enää ja uskaltaa jatkaa uutta paikkaa, vaikka reilu määrä plakkarissa olisikin. Siitä se. :)
 
Ja varsinki alussa voi ihan rohkeasti pakittaa liekeille levuttaan. Varsinki aika alkuvaiheissa voi tuntua tuskaselta se, että tappaa 20 vihua ja sit pitäs vielä bossi kaataa ku säkissä on tuhansia sieluja. Jos käy liekillä levuttaan nii voi kohta huomatakki, että nuo 20 kaatuu ku vettä vaan ja se bossiki oli lopulta paljon helpompi niillä kolmella lisä strenghtillä tai uudella loitsulla.
 
Ja varsinki alussa voi ihan rohkeasti pakittaa liekeille levuttaan. Varsinki aika alkuvaiheissa voi tuntua tuskaselta se, että tappaa 20 vihua ja sit pitäs vielä bossi kaataa ku säkissä on tuhansia sieluja. Jos käy liekillä levuttaan nii voi kohta huomatakki, että nuo 20 kaatuu ku vettä vaan ja se bossiki oli lopulta paljon helpompi niillä kolmella lisä strenghtillä tai uudella loitsulla.

Joo, toki. Muutenkin nämähän pitää itse kokea henkilökohtaisesti. Siinä ei enemmän pelanneiden sanat vielä autuaaksi tee ennen kuin itse saanut balanssiin, mikä kirpaisee ja mikä ei, miten uskaltaa jatkaa ja milloin pakittaa.

Alkuun hyvä tapa levuttaa on myös muiden auttaminen. Täysin riskitöntä puuhaa. Saadut sielut pysyy, vaikka kuolema korjaisikin. Suosittelen itse levuttamaan alkuun energiaa, vaikka pykälään 20.
 
Alkuun hyvä tapa levuttaa on myös muiden auttaminen. Täysin riskitöntä puuhaa. Saadut sielut pysyy, vaikka kuolema korjaisikin. Suosittelen itse levuttamaan alkuun energiaa, vaikka pykälään 20.
Tää kyl vesitti ainaki kakkosessa kokonaan koko vaikeusasteen. Aluksi ihan hampaat irvessä väänsi jotain nii alkupään örmyjä et sai vähä statteja. Kävi mielessä, että paljon vaikeampi peli ku ykönen(jossa moninpeliosuutta en pelannut ollenkaan kun sitä ei oikeen ollut tarjolla). Sit ku kakosessa huomas ton auttamisjutun, nii yhtäkkiä sieluja lappaa ovista ja ikkunoista ja joku heitti vielä jonku Mahtimiekka 8d6 aseen maahan lahjaksi.
 
Tää kyl vesitti ainaki kakkosessa kokonaan koko vaikeusasteen. Aluksi ihan hampaat irvessä väänsi jotain nii alkupään örmyjä et sai vähä statteja. Kävi mielessä, että paljon vaikeampi peli ku ykönen(jossa moninpeliosuutta en pelannut ollenkaan kun sitä ei oikeen ollut tarjolla). Sit ku kakosessa huomas ton auttamisjutun, nii yhtäkkiä sieluja lappaa ovista ja ikkunoista ja joku heitti vielä jonku Mahtimiekka 8d6 aseen maahan lahjaksi.

Oliko sitä mahtimiekkaa pakko käyttää? :D

Minusta se on mukava tapa keräillä sieluja leveleihin ja mihin nyt tarviikaan, jos siltä tuntuu. Muiden auttaminen muutenkin niin mukavaa. Mikäs sen hauskempaa kuin neljän pelaajan voimin rynniä ja kun vielä invaderia puskee ovista ja ikkunoista sisään niin kunnon vääntöä on luvassa.
 
Oliko sitä mahtimiekkaa pakko käyttää? :D
Ei. Aluks kieltäydyin käyttämästä sitä ja keräilin statteja ihan muuhun. Sit(menetin miljardiziljardibiljardi sielua ja) testasin sitä ja näytti toimivan huonoillakin stateilla paremmin ku mikään muu. Tais olla käytössä loppuneljännekselle asti.

Toki ekalla läpipeluulla sain ykkösessäki joltain leh mustah rihtarilta jonku tappomiekan ennen tokan bossin kaatamista, ja sillä pärjäs melkee loppuu asti. Toki tokalla läpipeluu kerralla otin taikurin ja kaikki oli helpompaa.

Mutta noitten apurien kanssa kakkosessa ei oikee koskaa tullut sitä fiilistä ku hakkaat jotain viidettä kertaa sitä Ornstein & Smoughia soolona. Monet bossit tuntu jopa luvattoman helpolta ku oli monta apuria.
 
Viimeksi muokattu:
Tämä olisi vissiin tarjouksessa nyt, kannattaako tuo Deluxe edition ottaa? Ei varmaan tuon halvemmaksi vähään aikaan tule tarjoukseen kuitenkaan.
 
Tämä olisi vissiin tarjouksessa nyt, kannattaako tuo Deluxe edition ottaa? Ei varmaan tuon halvemmaksi vähään aikaan tule tarjoukseen kuitenkaan.

Jos on hyvä tarjous ja Dark Souls maistuu, niin ehdottomasti kannattaa. Lisäosat ovat mielenkiintoisia ja kiitettävän kokoisia, varsinkin jälkimmäinen.
 
Tulihan tuo joululahjaksi ostettua, ja todella verkkaisesti tullut aloiteltuakin. Sain sen kristalli-hirviön glitchattua johonkin seinään kiinni ja tapoin sen, sitten meni varmaan kymmenkunta yritystä siihe ensimmäiseen pomoon. Tipahti sekin lopulta, eikä tuntunut edes mitenkään epäreilulta tms vaikka kuolema korjasikin useamman kerran. Tässä vaiheessa kun pääsin Firelink Shrinen puolelle, jätin pelin kesken useammaksi viikoksi. Seuraavan kerran kun etenin, löysin sen ekan bonfiren ja kuljin molemmat päädyt "loppuun asti", mutta jäi kesken kun tajusin, että pitäisi juosta siitä lohharin tulensyöksemisien välistä.

Viikonloppuna peli taas naftaliinista, ja keräsin rohkeutta lähteä jouksemaan. Löytyi toinen bonfire melko nopeasti, ja sitten vaan tutkimaan mestoja. Ensimmäinen oikeasti halpa kuolema pelissä tuli vastaan, nimittäin mimic. Edes viestejä ei ollut varoittamassa siitä, vaikka toki se mielessä kävi, ei vaan malttanut lyödä sitä. Ja vaikka olisi lyönytkin, ei alkuaseilla ja lähes -statseilla olisi tehnyt muuta kuin kaivanut verta nenästä kuitenkaan, tuli sen verran todettua.

Noh, pyörittyäni hetken ympyrää ja ihmetellen mistä edetä löysin sitten katon reunalta tikkaat alas, ja siitä taas aukesi seuraava alue. Löysin covenantin ja koirapomon, joka meni melkein ekalla yrittämällä alas (helaa jäi ehkä 0,5cm sen palkista). Pikakelauksena jouksin 5-6 yritytstä sinne mutta en päässyt enää toista kertaa lähellekään päivittämättömillä aseilla, joten ei muuta kuin sieluja farmaamaan ja asetta päivittelemään, sitten menikin heti seuraavalla yrityksellä.

Tuntuu hieman vaikeammalta kuin aiemmat Souls-pelit tähän mennessä, joskin esim. Bloodbornessa mielestäni melkein pelin vaikein pomo on heti alussa Father Gascoine. Mutta kunhan patternit oppii, niin eipä nuo hirveästi päänvaivaa ole aiheuttanut. Nyt pääsi johonkin uudelle alueelle taas niitten Gargoylien avulla, saas nähdä mitä siellä tulee vastaan.

Hieman kyllä vesitti kokemusta järkyttävät tökkimiset paikka pakoin, varsinkin sen jääkoiran vai minkälie kanssa taistellessa, kunnon diashow:ta pisti peli pystyyn. Tuli mieleen, olisiko sittenkin pitänyt hankkia PC:lle... vai pyöriikö se sillä yhtään sen paremmin?
 
Hieman kyllä vesitti kokemusta järkyttävät tökkimiset paikka pakoin, varsinkin sen jääkoiran vai minkälie kanssa taistellessa, kunnon diashow:ta pisti peli pystyyn. Tuli mieleen, olisiko sittenkin pitänyt hankkia PC:lle... vai pyöriikö se sillä yhtään sen paremmin?

Saisit kyllä Pc:lläsi paremmin pyörimään ja ihan tasaisen ruudunpäivityksen.
 
Tuli hommattua peli Humble Monthlystä ja vajaan tunnin varmaankin olen ehtinyt pelaamaan.

Tämä on siis ensimmäinen kosketus tähän pelisarjaan ja onpa kyllä vaikea. Heti muutaman minuutin pelaamisen jälkeen tulee ensimmäinen "boss" ja vaikeustaso on korkea näin aloittelijalle. Muutaman kerran siihen kuolin ja sitten päätin luovuttaa tämän pelin kohdalta.

Mutta alkuun kyllä positiivinen kokemus, eiköhän mättäminen jatku huomenna.
 
Tuli hommattua peli Humble Monthlystä ja vajaan tunnin varmaankin olen ehtinyt pelaamaan.

Tämä on siis ensimmäinen kosketus tähän pelisarjaan ja onpa kyllä vaikea. Heti muutaman minuutin pelaamisen jälkeen tulee ensimmäinen "boss" ja vaikeustaso on korkea näin aloittelijalle. Muutaman kerran siihen kuolin ja sitten päätin luovuttaa tämän pelin kohdalta.

Mutta alkuun kyllä positiivinen kokemus, eiköhän mättäminen jatku huomenna.

Ensimmäinen bossi on yllättävän ärhäkkä varsinkin, jos ei ole jotain vastaavia tai aikaisempia soulseja pelannut. Bossiin sellaista perusvinkkiä, että lukitset siihen ja pyörit ympärillä hakien niitä iskupaikkoja. Muistat staminaa tsekkailla, että et vaan rämpytä iskunappia. Aina olisi hyvä olla iskujen jälkeen staminaa silleen, että pääset rollaamaan johonkin suuntaan. Kilvellä pystyt jotain torjumaan, mutta vie reilusti staminaa luonnollisesti.

Pyromancer ei ole hassumpi aloitus classi. Voisit viskellä tulipalloja myös. Toki lähitaistelua ei voi olla opettelematta. Ei ole häpeäksi myöskään tsekkailla Youtubesta jotain videoita alkupäästä niin alotat hahmottamaan taistelujen juonta. :)
 
Tuli hommattua peli Humble Monthlystä ja vajaan tunnin varmaankin olen ehtinyt pelaamaan.

Tämä on siis ensimmäinen kosketus tähän pelisarjaan ja onpa kyllä vaikea. Heti muutaman minuutin pelaamisen jälkeen tulee ensimmäinen "boss" ja vaikeustaso on korkea näin aloittelijalle. Muutaman kerran siihen kuolin ja sitten päätin luovuttaa tämän pelin kohdalta.

Mutta alkuun kyllä positiivinen kokemus, eiköhän mättäminen jatku huomenna.
Tämän viestin sisältö mielestäni kuvaa hyvin pelaamisen nykytasoa. "Ennen vanhaan" pelattiin super mariota ja kuoltiin satoja ja taas satoja kertoja mutta edelleen grindattiin. Nykyään on totuttu siihen että jos muutamassa minuutissa ei tule saavutusta ja jos kuolee pari kertaa niin luovutetaan.

Disclaimer: tätä ei oltu kohdistettu käyttäjälle PetriV vaan tuumailin ihan yleisesti. @PetriV saikin jo yllä hyvää infoa miten peliä pelataan. Kun sisäistät tuon taktiikan että lukitset vihuun ja pyörit sen ympärillä niin ei nämä sen kummempia pelejä ole kuin mikään muukaan. Suosittelen tosin pelaamana DS1 ennen kolmosta, koska DS1 on ehkä DS3:n kanssa karttasuunnittelun ja mielenkiinnon kanssa tasoissa mutta engine on muuten vain surkea verrattuna DS3. Täten jos pelaat DS3 ensin ja innostut pelaamaan DS1 lähtien kaikki läpi niin DS1 tuntuu kömpelölle.
 
Tänään tuli jatkettua alusta ja varmaankin 20 kertaa tuli otettua turpaan... sitten tuli classin vaihto ja ensimmäisellä kerralla läpi. Alkuperäinen ryysyläinen ei selvästi ole vahvin lähitaisteluissa ja sympaattisuus karisee kun kuolemia tulee jatkuvalla tahdilla. Knight taas puolestaan myllytti bossin läpi helposti ja hp ei laskenut missään vaiheessa alle puolen.

Onhan tämä mukava peli, mutta vaikeusaste on hieman liian korkea heti alusta. Jos vertaa vaikkapa God of Wariin PS3:lla, niin siinä suorastaan syötetään ohjeita koko ajan ja ensimmäinen boss on "haastava", mutta ei lähelläkään tätä tasoa. Tosin GoW onkin pelkkää näppäinten hakkaamista taisteluissa, sama kuin Arkham -sarja.
 
Onhan tämä mukava peli, mutta vaikeusaste on hieman liian korkea heti alusta. Jos vertaa vaikkapa God of Wariin PS3:lla, niin siinä suorastaan syötetään ohjeita koko ajan ja ensimmäinen boss on "haastava", mutta ei lähelläkään tätä tasoa. Tosin GoW onkin pelkkää näppäinten hakkaamista taisteluissa, sama kuin Arkham -sarja.
Samaa mieltä. Aloittelin itse God Of War 3 remasterin pelaamisen vaikeimmalla tasolla nyt pitkästä aikaa niin tuntuu että vastustajat oikein pistetään kuolemaan jalkojen juureen että saataisiin pelaajalle hyvä mieli. Minulle tulee itselleni paha mieli tuommoisesta kun ei anneta haastetta. :D
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 690
Viestejä
4 496 015
Jäsenet
74 271
Uusin jäsen
Esa.

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom