Miksi pitää olla peliarvosteluja ja pelaajien arvosteluja ennenkuin voi pelistä itse nauttia? Minua ei muutenkaan kiinnosta jos joku arvostelija tai toinen pelaaja ei pidä pelistä/sarjasta/asiasta syystä X. Silti voin siitä itse pitää.
Tarkoituksella itsekin elän ns. pimennossa pelin osalta. Kun ei odota mitään, niin ei voi pettyäkään ja voi jopa nauttia pelistä. Taas jos olisin jo pari vuotta hypejunassa ollut niin ei sieltä semmosta peliä voi tullakaan ulos joka tyydyttäisi kaikkien halut ja odotukset ..
Enkä kyllä ymmärrä ideaa että jos ostat pelin julkkarissa olet joku hc-fani.
Aha minusta on fani jos maksaa noin 50-60 euroa pelistä ja hc fani jos maksaa noin 60 euro pelistä. Sitä ei ehkä halua myöntää että on fani, mutta kulostaa niin ainakin jos on PC peli hinnat. Konsoli peli hinnoista niin en ole asiantuntija.
Toinen mahdollisuus että on rikas jolle peli hinnat ei tunnu missään no mikäs siinä sitten jos ostaa vaikka 30 peliä hintaan 60 euroa ja WOW+ostaa kaikki expansionit ja hiemane monthly sub fee 3+ vuottaa putkeen tuon lisäksi.
Kyllä niin voi tehdä jos haluaa ja en ole sanonut että on väärin tehdä näin vaikka itse en tee niin tämän pelin suhteen. Tosin minun tapauksessa on myös kyse sitä että minulla ei ole uusi konsoli ja jos puhutaan minun desktop koneesta (joka on hieman parempi kuin minun gaming laptop jossa on 8GB Ram ja Nvidia 1600) niin desktop koneessani on Nvidia 1700 ja 16GB RAM niin se ei riitä Ray Tracing kokemukseen käytännössä jos haluaa myös muuten hyvät grafiikka asetukset ja 60 FPS+.
Baldurs Gate 3 fani olen sen myönnän ja voi olla että menen sen ostamaan jossain vaiheessa kun en jaksa enää odottaa vaikka se on vain early access act 1 ja voi kestää esim yli vuoden ennen kun koko BG3 julkaistaan.
Syy tähän on myös se että Baldurs Gate 3 kiinnostaa minua enemmän kun Cyberpunk 2077 (joka on mahdollisesti hieman ärysttävästi sandbox luultavasti minun makuuni veikkaan). Baldurs Gate 3 laitevaatimukset on myös vähemmän kuin Cyberpunk 2077 Ray Tracing ja max asetukset.
Cyberpunk 2077 että se saisi minut koukkuun pitäisi olla super grafiikaat esim. Ray tracing ja suurinpirtein max asetuket, mutta en pelaa 4k resoluutiolla ja niin korkeata resoluutiota en kaipaa.
Ahaa miksi minulla on desktop ja laptop? Työn vuoksi olen joutunut todella paljon matkustaaman myös tänä vuonna 2020. Gaming laptop voin ottaaa mukaan, mutta en halua ottaa mukaan rahaata jotain gaming desktop tietokonetta n kertaa vuodessa ja minulla ei ole edes autoa ja liikun julkisilla liikenteellä.